Waarom is dat schandalig?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
Q, ik heb echt geen enig flauw benul of dat duur is.
En eigenlijk is dat schandalig, dat ik daar geen flauw benul van heb!![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:42 schreef Morretje het volgende:
Weet ik ook niet Qwea, heb nog noooooooooooooooit bij een sportschool gesport..
Heb toch eens medelijden met mequote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:40 schreef Morretje het volgende:
Greys, daarom zet ik het ook in m'n post, speciaal om jou te pesten..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb toch eens medelijden met me![]()
Ik HEB al zo'n stressvolle avond![]()
* Greys stelt zich even extra aan
Wat ben je toch ook weer een liefje he, met je smurf!
Ik word af en toe gewoon helemaal emo van al die aardigheid en lievigheid van iedereen in deze topics.
Echt zeldzaam gewoon
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
En ik ga het nog erger maken, want ik ga slapen nu.. Dus jullie zullen moeten wachten tot Nok weer hier is tot je antwoord hebt..![]()
Tot morgen!!
Ik betaal hier in de mooie stad achter de duinen meer per maand hoor. Ik heb geen inschrijfgeld betaald maar echt voor onbeperkt is ¤35,- een koopje. En als je hier geen gratis inschrijven actie hebt, is het inschrijfgeld alleen al ¤100,-quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:38 schreef Qwea het volgende:
ik kom nog even jullie mening vragen ;
Ik wil gaan fitnessen. Ik kan voorlopig enkel 3 maanden omdat ik in de zomervakantie 8 weken lang bij MM zit. Dan kan ik dus niet sporten. Dus een half jaar of een jaar abo vallen af aangezien dat deels weggegooid geld is.
bij een kwartaal abonnement zijn de kosten 35 euro per maand. Je moet een maand vooruit betalen elke x. Dus als ik deze maand zou gaan sporten kost mij dat 35 + 35 voor de volgende maand.
35 euro per maand dus, + 20 euro inschrijfgeld. Dat is voor 3 maanden sporten 125 euro. Kan ik onbeperkt heen. Is dit duur?
Ik moet wel afvallen eigk
Moeders heeft nu een rood met bruin kleedquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef Greys het volgende:
Oh en anders, ik weet niet of het je smaak is... de KARBY van Ikea, die is maar 14,95
http://www.ikea.com/nl/nl(...)om/rugs_living_room/
En gratis gebruik van turksstoombad/sauna. Inclusief gratis warme drankenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik betaal hier in de mooie stad achter de duinen meer per maand hoor. Ik heb geen inschrijfgeld betaald maar echt voor onbeperkt is ¤35,- een koopje. En als je hier geen gratis inschrijven actie hebt, is het inschrijfgeld alleen al ¤100,-
Welkom to the Randstad
Taraaaaaaaaaaaaaaaaaa: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00086490quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moeders heeft nu een rood met bruin kleed(dacht ik) en beige. Dus er moet wel 1 van die kleuren in terug komen
Ademhaling is weer onder controle, alleen nu nogal spierpijn van het geforceerde ademen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
Jeetje Ing!Gaat het nu weer goed?
Ik hoop dat je snel de uitslag hebt, dan kan je het lekker van je af laten vallen!
ik zag er nog 1, de strikonof ofzo. nadeel is enkel dat de dichts bijzijnde ikea een uur rijden verderop zit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Taraaaaaaaaaaaaaaaaaa: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00086490
expo. Of anders de bartsmitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ademhaling is weer onder controle, alleen nu nogal spierpijn van het geforceerde ademen.
Ik tsjek ook steeds de mail, maar er is nog niets.![]()
Morgen is meneer Ingetje jarig en ik wil graag een kaartschudmachine kopen, kan alleen nergens eentje vinden.
Dus ik moet morgenmiddag nog op pad.
Tja ik kan het me ook nu pas veroorloven maar dit is echt heel gangbaar hier in Den Haag qua prijzen hoor. Maar marktplaats en abo overnemen kan nogal schelenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:57 schreef Greys het volgende:
Dizzy Missy!![]()
Da's echt duur zeg!Tenminste, ik heb geen vergelijkingsmateriaal (
) maar wat een geld voor zo'n goede bezigheid
Ja dat en ik kreeg ook nog een gratis bidon! Koopje!!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
En gratis gebruik van turksstoombad/sauna. Inclusief gratis warme dranken
Jup, maar dan wil ik um morgen al in huis hebben en niet over 2 dagen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:07 schreef Greys het volgende:
Dan zou ik eerst daar even gaan kijken Q, bij Leen!
Ing, zoiets zoek je dus? http://www.megagadgets.nl/card-shuffle-machine-p-7.html
Ik heb er zo eentje laatst bij de blokker gekocht. Pokertafel, pokerkoffer en zo'n kaartenschudmachine voor de jarige job en hij kon het waarderen. Moet er wel bij zeggen dat voor die prijs dat machinetje aan alle kanten rammelt natuurlijk en het niet echt sneller gaat dan met de handquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, maar dan wil ik um morgen al in huis hebben en niet over 2 dagen.
Morgen maar ff wat speelgoedwinkels bellen.![]()
Trusten Q
Lief van je ! Maar ruil hem liever met iemand, dan kom ik ook van die dubbele afquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:40 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, want dit is een foto van em..
Je mag em van mij ook wel hebben heur..Moet je me je adres ff Pm-en..
Greys, daarom zet ik het ook in m'n post, speciaal om jou te pesten..![]()
![]()
Nu je het zegt, laatst was al weer een tijdje geleden. Sorryquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe lang terug, Dizzy ML?![]()
Heb ze er rond kerst wel gezien, maar ik ging er van uit dat ze die nu niet meer hebben.
* Ingetje79 weet dan wel genoegquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
........................
* Greys houdt zich nog ff in, met moeite....
NEEEEEEEEEE! Ik bedoel dat ik eigenlijk heel hard hoop dat ik cheerleadersmileys er in mag gooien maar me nog even inhoudtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* Ingetje79 weet dan wel genoeg![]()
Nok! Doe es gauw hier komen!!!!!!!!!!!!!
Zie de OP!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:33 schreef MissBliss het volgende:
Ik val met mn neus in de boter, wat is er zo spannend hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |