Glas helderquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
Okay, we hebben het even nagevraagd en Uhmmie en MrWes hebben wel een ban.
Het zal vast ook met het staken en de ophef eromheen te maken hebben. Ze krijgen vast wel weer een unban zodra alles weer tot rust is en zodra Danny er weer is.
Zo, dan is dat ook weer een beetje helder.
De dag ná de rel gekregen dusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
Okay, we hebben het even nagevraagd en Uhmmie en MrWes hebben wel een ban.
Het zal vast ook met het staken en de ophef eromheen te maken hebben. Ze krijgen vast wel weer een unban zodra alles weer tot rust is en zodra Danny er weer is.
Zo, dan is dat ook weer een beetje helder.
Jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:48 schreef Nonneke het volgende:
Bluezzzzz je bent bij Jim zn graf geweest![]()
daar wil ik ook graag nog eens naartoe
en naar de catacombe's
![]()
Ja, met een vette joint idd, en dan zingen we The endquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:53 schreef Nonneke het volgende:
lamers, wat is er mooier met een glaasje drank en een jointje bij Jim zn graf zitten
![]()
Om hem gezelschap te gaan houden ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:53 schreef Nonneke het volgende:
[..]
lamers, wat is er mooier met een glaasje drank en een jointje bij Jim zn graf zitten
![]()
Om je hysterisch al huilend, JIM JIM JIM, you died for me, roepend op zijn graf te stortenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:55 schreef deedeetee het volgende:
Om hem gezelschap te gaan houden ?![]()
je vergeet de spandoeken, wierrook enzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om je hysterisch al huilend, JIM JIM JIM, you died for me, roepend op zijn graf te storten
Het was golfers bedevaart... The Doors waren voor hem echt zíjn band
héél belangrijk hierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:04 schreef deedeetee het volgende:
en altijd aardig tegen andere honden en katten en de rest van de veestapel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |