Kwalitatief uitermate teleurstellend.quote:
Wat is het rustigquote:Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef Barbaaf het volgende:
Als iedereen maar vaak genoeg opmerkt dat het rustig is, is zó het topic vol![]()
Uitstekendquote:Op woensdag 4 november 2009 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kwalitatief uitermate teleurstellend.
Und mit du?
dan moet je ook harder werken dusquote:Op woensdag 4 november 2009 10:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Uitstekend. Ook ik heb maandafsluiting (wat bij ons rapportage betekent) dus het is drie keer zo druk als normaal.
Ik ben ook met mijn grafiekjes van oktober bezigquote:Op woensdag 4 november 2009 10:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Uitstekend. Ook ik heb maandafsluiting (wat bij ons rapportage betekent) dus het is drie keer zo druk als normaal.
Niet harder, slimmerquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Niet harder, slimmer. Ik multitask al twee databaseopdrachten naast elkaar, dan kan ik best een beetje Fokken. Nog een taak erbij en ik zou wel eens het overzicht kwijt kunnen raken
Jouw tijd komt nog welquote:Op woensdag 4 november 2009 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..].
En ik zit hier dan op de bank. Te twijfelen of ik nu ga douchen, of vanaaf. Of beide
Ik hoop echt vandaag klaar te zijn er mee , dan ben ik dr vanaf morgen weer wat meerquote:Op woensdag 4 november 2009 10:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben ook met mijn grafiekjes van oktober bezigcorrectie ik moet nog beginnen
![]()
Ik doe die stomme einde maand ook gewoon naast alle normale werkzaamheden, multitasken is zooooo leukquote:Op woensdag 4 november 2009 10:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Niet harder, slimmer. Ik multitask al twee databaseopdrachten naast elkaar, dan kan ik best een beetje Fokken. Nog een taak erbij en ik zou wel eens het overzicht kwijt kunnen raken
IK hoop het serieus. Als dit zo door bljft gaan met alles, zie ik zelfs mijn stage somber inquote:
Ik heb het al gedaanquote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef Greys het volgende:
Gewoon nog een keer, zonder terug te lezen (doe ik vanavond):
Kan iedereen die sowieso al zeker weet dat hij/zij meedoet met SS een PM naar Dizzy-Miss-Lizzy sturen met daarin je emailadres waarop je graag de verdere instructies en je lootje enzo wilt ontvangen? Hoe sneller we dat na zaterdag (liefst er voor al dus) geregeld hebben, des te eerder kunnen we daadwerkelijk lootjes trekken!
Gewoon alleen een PM met in het onderwerp 'SS' en alleen als tekst je mailadres.
Dan kan DML dat zaterdag makkelijk knippen en plakken en invoeren!![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ter inspiratie voor Secret Santa. Als je moeite hebt met je verlanglijstje kan je wellicht in dit topic uit OUD van vorig jaar inspiratie op doen.
[OUD] Secret Santa: de inhoud van de pakjes!!!
Ik heb al een aanvraag gedaan in dat topic maar ze hebben het druk denk ikquote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef Pagan het volgende:
Mogge allen.
Voor de liefhebbers nogmaals het linkje, hier kun je vragen om je ava aan te passen aan de feestdagen.
Ohhh ik zou ook wel een tukkie willen doen. Ronk ook een beetje voor mij?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef Qwea het volgende:
Ik ga slapen. En ik ben net wakkertot vanmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |