Echt evilquote:
Niet in haar doosje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:24 schreef RockabeIIa het volgende:
![]()
Bix wilde graag watin haar pakje!
Ik wacht wel ffquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Moet ik laten zien wat er in mijn doosje zit?Manneki, dan moet ik eerst een flesje wijn achterover slaan hoor!
Doe zoals SHE, die toont haar doos voor wat meer dan een flesje wijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Moet ik laten zien wat er in mijn doosje zit?Manneki, dan moet ik eerst een flesje wijn achterover slaan hoor!
Dan had je -em niet weg moeten geven joh! Maar ik vind -em ook superleuk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:30 schreef RockabeIIa het volgende:
haha Beef, jij maakt het altijd nog spannender!
webkim, ik ben weg van je nieuwe armbandje!
'Sky Captain and the World of Tomorrow', volgens Santa een aanrader. Komt mooi uit want ik was nog op zoek naar een film om tijdens de kerstdagen te kijken. Jude Law speelt erin dus dan is het al snel goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:31 schreef bixister het volgende:
oooh wat leuk webkim!!heel mooi dat ding met die iconen. is 't een armband of is het daar te klein voor? [edit]ah, ikzie 't al in de titel. een echt kerstkado!
![]()
[/edit]
wie heeft daar z'n handschrift zo verdraaid, hmmmmmmmmmm ...
en ik zie nu ook die van m@x, loikloik!wat voor DVD is dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |