Echt evilquote:
Niet in haar doosje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:24 schreef RockabeIIa het volgende:
![]()
Bix wilde graag watin haar pakje!
Ik wacht wel ffquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Moet ik laten zien wat er in mijn doosje zit?Manneki, dan moet ik eerst een flesje wijn achterover slaan hoor!
Doe zoals SHE, die toont haar doos voor wat meer dan een flesje wijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Moet ik laten zien wat er in mijn doosje zit?Manneki, dan moet ik eerst een flesje wijn achterover slaan hoor!
Dan had je -em niet weg moeten geven joh! Maar ik vind -em ook superleuk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:30 schreef RockabeIIa het volgende:
haha Beef, jij maakt het altijd nog spannender!
webkim, ik ben weg van je nieuwe armbandje!
'Sky Captain and the World of Tomorrow', volgens Santa een aanrader. Komt mooi uit want ik was nog op zoek naar een film om tijdens de kerstdagen te kijken. Jude Law speelt erin dus dan is het al snel goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:31 schreef bixister het volgende:
oooh wat leuk webkim!!heel mooi dat ding met die iconen. is 't een armband of is het daar te klein voor? [edit]ah, ikzie 't al in de titel. een echt kerstkado!
![]()
[/edit]
wie heeft daar z'n handschrift zo verdraaid, hmmmmmmmmmm ...
en ik zie nu ook die van m@x, loikloik!wat voor DVD is dat?
En muffins eten bij p_igletquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:34 schreef RockabeIIa het volgende:
DVD kijken bij M@x
Ook een erg leuke boom m@xie!
verse vis in je doos?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat muffinpakketje is ook wel heel erg leuk zeg
* RockabeIIa gaat hopen op een sushipakketje!
wij niet hoor!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:38 schreef Webkim het volgende:
Wat een enorm feelgoodgebeuren!
Jammer dat we al bijna uitgeSantaat zijn...
Naah, ik ga voor de vegetarische variant. Komkommers en winterworteltjes enzoquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Naah, ik ga voor de vegetarische variant. Komkommers en winterworteltjes enzo![]()
geen aubergine?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Naah, ik ga voor de vegetarische variant. Komkommers en winterworteltjes enzo![]()
Ja, vond je het wel leuk? Vooral die voor aan je voeten twijfelde ik toch weer over toen ik ze al had opgestuurdquote:
* t_igger verwacht snel heerlijke muffins!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:35 schreef p_iglet het volgende:
Zo hier ook foto's![]()
Onze eigen Secret Santa bij het pakje.
[ afbeelding ]
Zo mooi was het ingepakt
[ afbeelding ]
En dit zat erin![]()
[ afbeelding ]
Een boekje met heeeeel veeel lekkere muffin receptjes, vormpjes, een springvormpje en versierseltjes.
Lekkere dingetjes maken![]()
* p_iglet gilt net als met sinterklaas "DAAAAAAANKKKKK UUUUUUUUUUUUUU SEEEEECRETTTTTT SANTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"
quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Joh wat ziet dat er allemaal leuk uit... en p_iglet wat zijn jouw pakjes mooi ingepakt zeg
Ik weet wel zeker dat jij mij niet hebt, want ik heb geen doos gekregen....quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:04 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
![]()
* RockabeIIa realiseert zich nu dat ik de hele reut in een doos geprakt heb en alleen daar een mooi glimpapiertje omheen gevouwen heb.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:18 schreef Faja-Lobi het volgende:
dank voor de complimenten wbt mijn kapsel, erg happy mee
Ik heb werkelijk geen idee wie mij heeft. Ik ben echt zo slecht in raden. Misschien nog even het doosje bestuderen op afzender info, Afzender komt uit Eindhoven. Nu achterhalen wie er uit het zuiden des lands komt
Ik ben een domme mutsquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk dat die teckel het weggaf
Ik zie het aan de letters op de theedoos!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:35 schreef owlet het volgende:Ik weet denk ik wie de SS van Freecell is
Over de dove (en dan specifiek deze, voor dit doel het land doorgestuurde dove) is namelijk al een dikke hint geven in het andere topic.
En staat het morgen op nu.nlquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
En als Belana het al weet!!! Dan weet half fok! het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |