Die heeft een kind op komst geloof ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Richard en zijn date?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
misschien heeft neeltje wel almet wietse in de hooiberg gelegen en heeft ie
een lul van 30 centimeter , kan toch ?
Zo die is er snel bij........quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die heeft een kind op komst geloof ik
Ik wil Hanneke & Peter samen op vakantie zien....zo'n fijne stedentrip met cultuur en mensen die buitenlands pratenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:00 schreef cora4034 het volgende:
Ik vind Hanneke wel erg grappig, die stem ach ja kan ze ook niet zoveel aan doen.
Ik weet het niet....ik interpreteer zijn woorden meer alsof hij bang was dat hij uiteindelijk niet leuk genoeg zou zijn voor haar...25 jaar vrijgezel, in z'n uppie op die boerderij...hij zou echt moeten veranderen om er iets van te maken, denk ik....dus kiest hij voor saai en veilig...quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:02 schreef sunmoonstar het volgende:
Wim: Ik twijfel of ik dit de goeie keus vond. Ik zou haar zelf laten blijven, maar ik ben Wim niet, en ik sta niet in zijn schoenen. Vanuit hem kan ik de keuze opzich wel volgen. Zij was te werelds voor hem, haar eigen mening kwam te veel naar voren, en ze was denk ik, in zijn ogen, niet volgzaam genoeg. Zijn uiteindelijke keuze zal, denk ik, Cynthia zijn.
Peter zal wel voor Hanneke gaan..quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:00 schreef cora4034 het volgende:
Ik vind Hanneke wel erg grappig, die stem ach ja kan ze ook niet zoveel aan doen.
De eerste keuze was toch ook al na 24 uur op de boerderij?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:59 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind dat ze dit seizoen zo weinig laten zien van wat er gebeurt op de boerderij. Of is dat altijd zo. Gisteren overal twee shotjes en dan alweer keuzemoment. Dat maakt het wat oppervlakkig en saai. Heb het idee dat je vorige seizoenen een betere indruk kreeg van de vrouwen.
quote:ROTTERDAM- Jos, Peter, Wim, Wietse en Hans moesten gisteravond een van hun drie logees naar huis sturen. Nu wordt het echt spannend, al lijkt één boer zijn keuze al lang en breed te hebben gemaakt.
Ja, we hebben het goed gezien: Jos had een oogje op uitdagende Marieke. Of in zijn woorden: ze zat hoog in zijn kop. Inderdaad, zát. Want gaandeweg zijn de vlinders gevlogen. Mevrouw heeft toch wat trekjes die hem minder bevallen, zoals de neiging hem rond te commanderen. Pak dit eens, pak dat eens. Dat vindt de gladiolenkweker na twee dagen wel erg voortvarend. Bovendien: hij gaat Dycke en Mirjam steeds leuker vinden.
Dus exit Marieke. Maar de therapeute blijkt daar niet al te rouwig om. Hoe opzichtig ze voorgaande afleveringen ook naar zijn aandacht hengelde, het 'kriebelde' toch niet, bekent ze al voor het moment van de waarheid aan presentatrice Yvon Jaspers.
Paardenfokker Peter noemt het keuzemoment 'een ramp', maar oogt zeker. Want, zoals hij zelf zegt: ,,Iedere keus die Peter maakt, daar staat hij ook wel achter.''
'Kleine' Saskia moet het veld ruimen. ,,Een schat van een meid. Hartstikke lief. Maar een te lief meiske voor mij. Ik heb het gevoel dat ik over je heen wals. En dat is ook niet goed voor een relatie.'' Hanneke en 'grote' Saskia weten na het afscheid maar een ding te doen: weer aan het werk gaan in de stal.
Wie had het kunnen denken: stoere, verlegen Wim uit Staphorst begint iets te voelen. Wat precies, kan hij niet zeggen, maar waar het zit, wel: in zijn buik. Gaat hij dan toch voor de bijl voor doortastende Astrid, die op de trekker voorzichtig haar hand op zijn arm legt? Of is het juist de stille Cynthia, die huiselijk de slagroomschaal leeglikt?
Els valt af, tot haar grote spijt. Waarom, wil ze weten. Schrikt haar gekwek hem af? Wim schudt het hoofd. ,,Jij hebt al zoveel van jezelf laten zien. Bent zo'n zelfstandige vrouw. Pas ik daar wel bij? Past dat wel bij mij? Ik heb niet het gevoel dat het echt zou passen.''
Wietse moet eens goed door elkaar gerammeld worden. 'Man!', schreeuw je hem bijna toe door het scherm, 'doe je mond toch open! Zeg eens iets, vraag eens iets!' Onbegrijpelijk dat die leuke Neeltje, Iris en Nicolien het uithouden in dat lege huis in de kale polder. Maar dan lacht de boer weer eens verlegen en smelt iedereen. Boerendochter Nicolien moet vertrekken. Want daar heeft de melkveehouder de minste klik mee. Iris, die toch al twijfelt, heeft het gevoel dat ze er eigenlijk voor spek en bonen bij zit. Wietse heeft overduidelijk alleen maar oog voor de vlotte, blonde Neeltje. Die stapt maar wat graag bij hem op de trekker voor een rondje grasmaaien.
Hans, de gerberakweker met de ogen om in te verdrinken, bekent dat hij heeft getwijfeld. Ze hebben alle drie persoonlijkheden waar hij gevoelens voor kan krijgen. Toch moet Ingrid vertrekken. Audrey en Jo blijven in een raar soort mineurstemming achter als zij haar koffers pakt. Later verklaart Hans waarom hij voor hen heeft gekozen. ,,Als ik jullie in de ogen kijk, krijg ik sterk het gevoel dat we elkaar makkelijk snappen.'' (ANGELA DE JONG)
Oh, was dat huiselijk.quote:Of is het juist de stille Cynthia, die huiselijk de slagroomschaal leeglikt?
Eerste keuzemoment was na 24 uur al. Een dag met Wietse moet wel lukken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:18 schreef isogram het volgende:
Ik vind de gemaakte keuzes niet verrassend. Het ligt allemaal nog steeds in de lijn der verwachting. Het verbaast me hooguit hoe lang de vrouwen het nog uithouden met die Wietse.
heb je dat gesprek wel gehoord?....Het enige dat Wietse deed was Neeltjes woorden letterlijk herhalen...quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef SailMan het volgende:
Het is wel heel duidelijk hoe de KRO Wietse bewust neerzet als stille boer. Wietse en neeltje zaten uitgebreid te kletsen op de tractor. Neeltje reed ook nog zelf. Ze hadden duidelijk het een en ander aan elkaar te vertellen. Daar is niets mee gedaan.
De regie maakt Wietse stiller dan hij is, en zet Neeltje neer als ultimate feestbeest. Dat maakt de televisie natuurlijk leuker, maar dat geeft wel een vertekend beeld van de waarheid.
Van hem?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die heeft een kind op komst geloof ik
Zo gaat de relatie tussen Wietse en Neeltje prima werken....quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
heb je dat gesprek wel gehoord?....Het enige dat Wietse deed was Neeltjes woorden letterlijk herhalen...
N: 'wow...het is echt mooi en stil hier'
W: 'ja....echt...mooi......en stil....'
N: '...en dit doe je dus zo'n beetje elke dag...?'
W: '...ja....elke dag....zo'n beetje...'
...en dan nog even die domme grijns erbij denken natuurlijk...
Best uuh moeilijk hoor dat herhalenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
heb je dat gesprek wel gehoord?....Het enige dat Wietse deed was Neeltjes woorden letterlijk herhalen...
Ik wou net zeggen! Je ziet aan zijn hele manier van doen al dat Wietse geen prater is. En dat is op zich niet eens zo erg, wel dat hij geen interesse toont in de dames. Heb hem nog nooit horen vragen van: 'Wat vind jij ervan?' of 'Hoe denk jij daarover'quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Of hij is niet helemaal goed snik.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:18 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Wietse nog het minst te verwijten valt. Dat ie de social skills van een pantoffeldier heeft, de uitstraling van een rouwadvertentie en de verbale vaardigheden van een bontgekleurde dwerghamster is tot daar aan toe. Maar alles zal uiteindelijk te herleiden zijn naar de opvoeding.
Want daar kunnen we het met z'n allen wel over eens zijn; iemand heeft hier ENORM gefaald als ouder.
Die Saskia is volgens mij wel een leuke meid. Alleen is zo verlegen en bedeesd. In gezelschap wordt ze helemaal overschaduwd door drukke Hanneke. Ik vind het raar dat Peteg zelf niet eens weet waar hij op valt als hij deze twee tegenpolen overhoudt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef Marrije het volgende:
Was dat alvast een waarschuwing van Peter naar Saskia? Dat ze niet te lief moet zijn omdat ie anders voor Hanneke gaat kiezen? En ligt het aan mij of hebben de ouders van Peter een voorkeur voor Saskia?
De gedachte die ik erbij had was dat ze stiekem met elkaar gaan afspreken om seks te hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef Loohcs het volgende:
Ik vond dat afscheid bij Jos ook een beetje overdreven. "Maak nieuwe dromen en maak ze waar" of zoiets. Net of ze elkaar al heel lang kennen en Marieke d'r leven nu helemaal in puin ligt.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:18 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Want daar kunnen we het met z'n allen wel over eens zijn; iemand heeft hier ENORM gefaald als ouder.
Die gedachte is ook in mij opgekomen (aangezien ik zelf ook zo`n stoornis heb), maar het kan net zo goed zijn dat hij in zijn leven gewoon nauwelijks mensen is tegengekomen, en daardoor totaal niet weet hoe zoiets moet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:51 schreef WendyGroningen het volgende:Wietse met Neeltje, mits zij niet voor die tijd op stapt (zou hij wellicht autistisch zijn?) - hij had Nicolien niet moeten laten gaan, zij is ook een stille en zij zal hem dus nooit verwijten 'dat hij niets zegt'
Dit zei ik dus ook gisteravond; Wat hebben die ouders in godsnaam met hem gedaan? Of niet gedaan natuurlijk?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:18 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Wietse nog het minst te verwijten valt. Dat ie de social skills van een pantoffeldier heeft, de uitstraling van een rouwadvertentie en de verbale vaardigheden van een bontgekleurde dwerghamster is tot daar aan toe. Maar alles zal uiteindelijk te herleiden zijn naar de opvoeding.
Vergeet de laag plamuur en doffe, veel te dikke lippenstift niet...quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef lily het volgende:
[..]
En die Marieke is helemaal niet mooi (die hangende oogleden en ook zo'n grijns, nee, bah)
ik schreef eerst lippenstiftgrijns maar had lippenstift maar weer weggehaaldquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Vergeet de laag plamuur en doffe, veel te dikke lippenstift niet...Wat een fucking nightmare, dat mens. rrrrrr
Ja wat een gemiep he, in de twee afleveringen dat ze in beeld zijn geweest heb ik ze voornamelijk met z'n drietjes een beetje zien rong hangen en koffiedrinken...quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:51 schreef WendyGroningen het volgende:
NB. Wat een stelletje mutsen bij Hans - waarom bleven ze zo lang koffie leuten? Je wilt toch 'je vent' in actie zien?!
Nou wat zullen er veel spraakzame momenten zijn... de meiden geven al aan dat hij nooit iets gevraagd heeft over hun leven. Hij beaamt het zelf als Yvon het aankaart.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
En in een eerdere reactie in dit topic kan ik me ook wel vinden, de makers benadrukken de stilheid van Wietse ook wel erg (makkelijk voor de kijker, zo`n eendimensioneel karakter), en momenten waarop het wel beter loopt worden wellicht niet uitgezonden.
Nou niet veel en wellicht ook niet spraakzaam, maar ik denk wel dat er momenten zijn waarop hij iets beter uit de verf komt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou wat zullen er veel spraakzame momenten zijn... de meiden geven al aan dat hij nooit iets gevraagd heeft over hun leven. Hij beaamt het zelf als Yvon het aankaart.
Lijkt me duidelijk.
Als er al andere momenten zijn gaat het ws over zichzelf![]()
Dat lijkt me duidelijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:32 schreef IV_Xample het volgende:
op naar volgende week, alle nieuwe drama's- liefdesperikelen
vraag me af of er nou echt iets blijvends zal ontstaan in deze versie van BzV
Zoals ik al zei:quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:07 schreef Marrije het volgende:
Zo was dat stukje waarin hij wel wat zei ook wel leuk, met Iris. 'Dat ga ik niet allemaal met de hand doen'.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Als er al andere momenten zijn gaat het ws over zichzelf![]()
Dat had ik ook gisterenquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:23 schreef pleeborstel het volgende:
Wietse![]()
Ik ben die kop van hem zo zat he![]()
Met die eeuwige glimlach
Kan het bijna niet meer aanzien gewoon.
Het viel me gister op dat hij bij Iris de hele tijd herhaalt wat zij zegt maar dat de vrolijkheid van Neeltje hem toch wat losser maakt. Zal alleen geen lange relatie worden tussen die twee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:20 schreef marcodej het volgende:
Alles herhalen wat zij zegt is geen praten.
eerlijk gezegd wil ik daar niet aan denken, maar waarschijnlijk zal hij zeggen....tsjaa....moeilijk....quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef mondieu het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat er met Wietse zou gebeuren wanneer je hem zou kussen
tja...hoe kan hij beter weten? 't is niet alsof hij enige ervaring heeft....quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wietse kijkt alleen naar oppervlakkigheid, of hij iemand aantrekkelijk vindt.
De meid die weg moest was ook "leuk voor vriendschap, maar meer niet".
Kortom; het boeit hem niet wat voor persoon er achter zit. Vandaar dat hij ook niks vraagt.![]()
Dan zal het Neeltje ook wel worden ja...
Dan ben je gewoon contact gestoord. Alsof je alleen gesprekken in je leven voert op relatiegebiedquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
tja...hoe kan hij beter weten? 't is niet alsof hij enige ervaring heeft....
Insert smile.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef mondieu het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat er met Wietse zou gebeuren wanneer je hem zou kussen
Ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:39 schreef Quishendrikson het volgende:
Ik heb het idee dat Neeltje alleen blijft voor die gratis vakantie met Wietse.
Dat klopt niet helemaal. Bij Iris wist hij ook eigen zinnen te produceren. En Nicolien gaf aan zelf ook geen prater te zijn en zich niet meteen bloot te geven. Dat zou het ook nog kunnen zijn met Wietse, dat hij 'zichzelf bewaart voor na het programma', dat alleen mensen die heel dichtbij hem staan de echte Wietse te zien krijgen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:28 schreef BurtonFeather het volgende:
[..]
Het viel me gister op dat hij bij Iris de hele tijd herhaalt wat zij zegt maar dat de vrolijkheid van Neeltje hem toch wat losser maakt. Zal alleen geen lange relatie worden tussen die twee.
Denk dat de grootste slagingskans bij Hans en Jos ligt.
Dat geloof je zelf?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zou het ook nog kunnen zijn met Wietse, dat hij 'zichzelf bewaart voor na het programma', dat alleen mensen die heel dichtbij hem staan de echte Wietse te zien krijgen.
Jaja... de echte Wietse... psychomaniac met motorzaag staat op en laat Neeltje de oogst van afgelopen zomer zien... 36 meisjeslijken verstopt achterin z'n schuur... 'de collectie!' zoals Wietse trots naar Neeltje werpt om haar vervolgens voor de eerste en laatste keer uit mekaar te trekken... maar dan anders...quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. Bij Iris wist hij ook eigen zinnen te produceren. En Nicolien gaf aan zelf ook geen prater te zijn en zich niet meteen bloot te geven. Dat zou het ook nog kunnen zijn met Wietse, dat hij 'zichzelf bewaart voor na het programma', dat alleen mensen die heel dichtbij hem staan de echte Wietse te zien krijgen.
Doet een vriendin van jou nog mee of hebben wij haar niet gezien Zhenar?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:23 schreef Zhenar het volgende:
Weinig verrassende keuzes hebben de boeren gemaakt, afgezien van het wegsturen van kleine Saskia. Logisch dat de overgebleven meiden verward zijn over wat Peter nu wil. Maar wat hij eigenlijk gewoon wil, is iemand die met de peerd'n kan omgaan - dat gaf hij eerder al aan (al zei hij daarvoor nog het tegengestelde)
Dan nog. Je hoeft niet meteen alles op straat te gooien, maar zes afleveringen lang zwijgen, grijnzen en niets anders dan `Ja...het is moeilijk.´ kunnen stamelen is het andere uiterste.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet iedereen is een open boek voor Jan en Alleman.
Ik mis even iets. Ik ben geen open boek en klets behoorlijk met mensen, aangezien het over die mensen gaat en niet mezelf.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet iedereen is een open boek voor Jan en Alleman.
Ik heb ook een leuk moment met Iris gezien, maar 1 is niet veel inderdaad en staat bijna gelijk aan geen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:19 schreef Teslynd het volgende:
De KRO laat dus alleen de tenenkrommende momenten zien, zoals ze ook met Jochum gedaan hebben.
Hij weet vanaf dag 1 al dat hij gaat voor Neeltje, waarschijnlijk boeit het hem gewoon echt niet wat die andere meiden doen etc. En dan zou je kunnen zeggen: vraag het dan uit beleefdheid. Maar niet iedereen pakt dat zo aan. En dat wat hij met Neeltje wil delen wil hij misschien wel tussen hun houden. Zó gek is dat toch niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis even iets. Ik ben geen open boek en klets behoorlijk met mensen, aangezien het over die mensen gaat en niet mezelf.
Dus wat heeft dat ermee te maken dat hij niks kan vragen aan de dames over hun dagelijkse leven, werk en woonplaats enzo?Hij hoeft geen bal te delen, maar kan gewoon vragen hoe hun het weekend normaal doorbrengen of hoe een werkdag eruit ziet, wat heeft dat met een open boek te maken? Die meiden zouden graag wat vertellen en hij hoeft niks bloot te geven...
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef Marrije het volgende:
En dat wat hij met Neeltje wil delen wil hij misschien wel tussen hun houden.
quote:
Als je niet met die vrouwen wilt praten voor de camera moet je niet met een datingprogramma meedoen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb ook een leuk moment met Iris gezien, maar 1 is niet veel inderdaad en staat bijna gelijk aan geen.
@Marco: Ik denk ook dat hij buiten het programma anders is en dan vooral bij mensen die hij goed kent en vertrouwt. Nicolien gaf ook aan geen prater te zijn en die hoorde je in gezelschap ook nauwelijks praten, zij wilde Wietse ook niet voor het blok zetten want daar klapt ie alleen maar van dicht was haar redenatie. En ik kan dat wel volgen eerlijk gezegd. Zij loopt ook niet te koop met wat ze voelt en denkt en blijkbaar houdt ze ook niet van prietpraat. Die mensen heb je. Maar dat wil niet zeggen dat die mensen nooit wat te vertellen hebben, alleen doen zij dat in beperkte mate en zeer selectief, dus niet voor de camera en niet met vreemden. Maar ook al wordt daar weinig gepraat, er gebeurt genoeg en dat pikken ze allemaal wel op.
Als je niet wil zeggen moet je laten ..Ik lurk bij jullie nooitquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:23 schreef Zhenar het volgende:
Weinig verrassende keuzes hebben de boeren gemaakt, afgezien van het wegsturen van kleine Saskia. Logisch dat de overgebleven meiden verward zijn over wat Peter nu wil. Maar wat hij eigenlijk gewoon wil, is iemand die met de peerd'n kan omgaan - dat gaf hij eerder al aan (al zei hij daarvoor nog het tegengestelde)
Na haar brief & foto's was het voor hem al duidelijk, de enige keer dat we hem zó hebben zien glunderen.quote:
Dat zou ook best kunnen, maar 1 op 1 met Neeltje, zonder camera's heeft ie daar wellicht minder last van.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:09 schreef BurtonFeather het volgende:
-knip-
Dit is geen verlegenheid of desinteresse maar een extreme vorm van contactgestoordheid.
Ik denk dat het hem wat is tegen gevallen, de moeite die het hem kost, daarnaast denk ik echt dat hij die andere vrouwen helemaal niet wil leren kennen. Hij zit vol van Neeltje en heeft zo te horen alleen maar oog voor Neeltje. Wellicht had hij van tevoren een andere inschatting gemaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je niet met die vrouwen wilt praten voor de camera moet je niet met een datingprogramma meedoen.
En nogmaals, je hoeft niet al je zieleroerselen op tafel te gooien voor drie vrouwen die je net een paar dagen kent, maar gewoon wederzijdse interesse tonen en vragen hoe hun dagelijks leven is en hoe zij tegen bepaalde zaken aankijken is toch het minimale wat je moet doen? Je wilt die vrouwen toch leren kennen?
Makkelijk te pleasen is hij wel danquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Na haar brief & foto's was het voor hem al duidelijk, de enige keer dat we hem zó hebben zien glunderen.
Geef toe: zo'n kans krijgt ie nooit weerquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Makkelijk te pleasen is hij wel dan
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geef toe: zo'n kans krijgt ie nooit weer
Shit wat een geil wijf is het toch ook hèquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Neeltje in het bestuur.
[ afbeelding ]
Nou, op die foto´s vind ik haar niet zo bijzonder eigenlijk. Op tv komt ze daarentegen welquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Shit wat een geil wijf is het toch ook hè
eensquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou, op die foto´s vind ik haar niet zo bijzonder eigenlijk. Op tv komt ze daarentegen welover...
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb ook een leuk moment met Iris gezien, maar 1 is niet veel inderdaad en staat bijna gelijk aan geen.
ja dat zie ik ook wel gebeuren, omdat Peter al een paar keer heeft aangegeven niet alleen maar hard te willen werken, maar ontspanning ook heel belangrijk vindt. Hanneke stond zich flink in te likken bij zijn ouders 'ik ben altijd aan het werk, ik hou van hard werken, ik lul veel maar werk ook hard'. Die moeder vroeg toen nog alleen hier of ook thuis?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:22 schreef Koningin het volgende:
Toch denk ik dat er wel een kans is dat Peter voor Saskia gaat kiezen!
past dan goed bij Hansquote:
Vind trouwens Audrey een beetje slapjes, komt naar mijn idee weinig vanuit.
Nou je kan veel zeggen hoor, dat je Hans misschien niet leuk vindt (mijn type ook niet), maar die jongen voert genoeg gesprekkenquote:
Heb je haar al écht vrolijk gezien, ergens hartelijk om zien lachen of oprecht blij om zijn? Nee, het is allemaal zo afgevlakt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
Audrey zit half autistisch aan een tafeltje. Ze heeft iets raars, kan er nog steeds m'n vinger niet op leggen
Ze is gewoon vreselijk stil, zit er als een monument bij. Ze zal wel aardig zijn hoor, maar dat is het dan ook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:47 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Heb je haar al écht vrolijk gezien, ergens hartelijk om zien lachen of oprecht blij om zijn? Nee, het is allemaal zo afgevlakt.
Ze lijkt me niet het type waar je op een verjaardag/avond in de kroeg veel lol mee kan hebben. Meer iemand die aan de mouw van haar geliefde hangt en mekkert dat ze 'naar huis wil'.
Gelukkig niet zegquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef Marrije het volgende:
Maar het is geen Wietse, want ze mag dan wat stil zijn, maar ze geeft wel normaal en uitgebreid antwoord op zijn vragen.
Oh já, nu je het zegt, idd vond het ook zo overdrevenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef Loohcs het volgende:
Ik vond dat afscheid bij Jos ook een beetje overdreven. "Maak nieuwe dromen en maak ze waar" of zoiets. Net of ze elkaar al heel lang kennen en Marieke d'r leven nu helemaal in puin ligt.
Ik stem voor een compilatie-aflevering aan het eind van het seizoen waar we álle brilliante one-liners van Jos achter elkaar plaatsenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh já, nu je het zegt, idd vond het ook zo overdreven, alsof een levenskans gemist was en nu een compleet nieuw leven opgebouwd moet worden. En vooral die blik erbij, gut wat een emotie
![]()
Gewoon een date, damn
Dat maakt dit saaie seizoen dan nog een klein beetje goed... naja iets danquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:27 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik stem voor een compilatie-aflevering aan het eind van het seizoen waar we álle brilliante one-liners van Jos achter elkaar plaatsen
Ik vind het erg jammer dat Nicolien er uit isquote:echt leuke vrouwen zitten er dit seizoen ook niet bij vind ik![]()
En daarna een compilatie van Wietsequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat maakt dit saaie seizoen dan nog een klein beetje goed... naja iets dan![]()
Wat een vent hè
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:03 schreef EJohnson het volgende:
Ik vind het erg jammer dat Nicolien er uit is
De vrouwen hoeven dit jaar ook veel minder iets doen als de voorgaande seizoen(en).. Want dat valt mij wel op dat ze niet zoveel doen als anders.. De boeren zijn ook minder.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:19 schreef lily het volgende:
Ik vind het dit jaar ook minder leuk.
Niet zo'n leuke boeren, niet zo'n leuke vrouwen.
Er gebeurt niets spannends verder
Beetje lafjes allemaal
Ik mis de bloopers en leuke confrontaties.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De vrouwen hoeven dit jaar ook veel minder iets doen als de voorgaande seizoen(en).. Want dat valt mij wel op dat ze niet zoveel doen als anders.. De boeren zijn ook minder.
Je vergeet de eye-candy in de vorm van boer Klaasquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis de bloopers en leuke confrontaties.![]()
Jan vorig jaar, die z'n keuken uitstapte en gek werd van de vrouwen, Henk met z'n percentage-opmerking richting de dames, allemaal dat soort dingen
Zit geen humor in...
Die werd nog afgewezen ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:39 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Je vergeet de eye-candy in de vorm van boer Klaas
Ja dat was het voordeel van een boerin die mee deed, want van de boeren moeten we het meestal niet hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:39 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Je vergeet de eye-candy in de vorm van boer Klaas
quote:
Oh ik dacht dat blonde paardrij-meisje met die hoepels in d'r orenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:25 schreef bloodymary het volgende:
Ja, volgens mij wel, die Ronella.
Je hebt gelijk! Daar was ik echt niet meer opgekomen zelf...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef gelestipjes het volgende:
Volgens mij was het Jessica.
Deze pagina is niet gevondenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Daar was ik echt niet meer opgekomen zelf...
http://boerzoektvrouw.kro(...)27klaasverliefd.aspx
Vreemd, ik kan die pagina gewoon bekijkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Deze pagina is niet gevonden
Helaas, de pagina die je zoekt is op deze server niet (meer) te vinden. Het kan zijn dat de link die je hier bracht verouderd is of dat iemand ergens een (type)fout heeft gemaakt.
Die motorcrosser had allemaal van die simpele meisjesquote:
Die wist precies hoe het spel gespeeld moest wordenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:14 schreef Marrije het volgende:
En boer gerrit die met de ene zoende en een ander koos, die griet kwaad weg
Oh Gerrit van 2 seizoenen terug, nu valt het kwartje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:13 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die wist precies hoe het spel gespeeld moest worden
Ja, die bedoelde ik, met dat paard. Ik dacht dat zij Ronella heette, maar dat zal dan wel weer een andere geweest zijn.quote:
Dat was die andere meid van Frans. Zij was best een pittige tante. Zij ging uiteindelijk ook mee op citytrip.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:36 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik, met dat paard. Ik dacht dat zij Ronella heette, maar dat zal dan wel weer een andere geweest zijn.
quote:Boer Zoekt Vrouw-Frans woont samen
van onze redactie
AMSTERDAM - Boer Frans kon tijdens het derde seizoen van Boer Zoekt Vrouw geen geschikte boerin vinden, maar het is hem inmiddels toch gelukt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:58 schreef Terreros85 het volgende:
En zowaar nieuws over Frans: Hij woont samen.
[..]
En waarom kan er niet snel genoeg getrouwd worden? Grote opa-wens zekerquote:Wat zijn vader Frans senior betreft kan er niet snel genoeg worden getrouwd... "Dan maken we er een leuk feest van hier op de boerderij."
Leuk voor Frans dat ie een vriendin heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:39 schreef marcodej het volgende:
quote:Boer Jos zoekt vrouw bij de Superboeren
Het goed bekeken KRO programma Boer zoekt vrouw heeft afgelopen zomer opnamen gemaakt bij De Graafschap. Boer Jos uit Steenderen heeft in het diepste geheim met zijn overgebleven logees getraind met de selectie van De Graafschap. Deze beelden worden zondag 25 okt a.s. uitgezonden op Ned. 1.
De aanvang van het programma Boer zoekt vrouw staat as zondag gepland om 20:20 uur.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:29 schreef Reflectionne het volgende:
Die meiden van Wietse beginnen het zelf ook minder leuk te vinden dat hij nooit eens naar hun vraagt. En terecht, wat heb je daar nou aan?! Moet wel van twee kanten komen..
Weinig last van eigenlijk, ik vond Els zo'n leuke vrouw! Jammer dat ze naar huis moest.. Ik denk dat Cynthia het best bij Wim past, ookal vind ik haar een beetje té ouderwets!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:18 schreef Loedertje het volgende:
Wat vinden jullie van die Astrid (boer Wim?)
Krijg jeuk van dat mens, type* ik regel alles en kan alles beter en schreeuw elke ochtend keihard GOEDENMORRRRGEN* aangezien IK wakker ben zal ik de rest ook ff wakker schreeuwen.
Heb de online-versie gezien vanmorgen en dacht aan een nieuwe titel voor het programma na het zien van Hanneke. Hoer zoekt geld boer o.i.d.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat zie ik ook wel gebeuren, omdat Peter al een paar keer heeft aangegeven niet alleen maar hard te willen werken, maar ontspanning ook heel belangrijk vindt. Hanneke stond zich flink in te likken bij zijn ouders 'ik ben altijd aan het werk, ik hou van hard werken, ik lul veel maar werk ook hard'. Die moeder vroeg toen nog alleen hier of ook thuis?![]()
die zou bij direct naar huis gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:18 schreef Loedertje het volgende:
Wat vinden jullie van die Astrid (boer Wim?)
Krijg jeuk van dat mens, type* ik regel alles en kan alles beter en schreeuw elke ochtend keihard GOEDENMORRRRGEN* aangezien IK wakker ben zal ik de rest ook ff wakker schreeuwen.
Nee vanavond niet..want de boeren gaan met de dames naar een stedentrip toe hé! En dat zal denk ik volgende week wel zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:22 schreef musicfreakyme het volgende:
Wanneer vallen er weer vrouwen af?
Vanavond nog niet toch?
Ik denk dat dat toch echt een aardige utopie isquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:22 schreef musicfreakyme het volgende:
Wietse
Ooit komt het vast goed met die jongen!
En Dycke dan? Ik vind haar het leukste type w.b. karakter en uiterlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:56 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
eens![]()
echt leuke vrouwen zitten er dit seizoen ook niet bij vind ik(puur vanuit eigen oogpunt bezien)
Ja ik ook . en hoop dat Jos voor haar gaat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:09 schreef WendyGroningen het volgende:
[..]
En Dycke dan? Ik vind haar het leukste type w.b. karakter en uiterlijk.
En dan is er 1,5 jaar geen serie geweest en dan is het een suf seizoenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:17 schreef Marrije het volgende:
Ja Dycke is leuk![]()
Maar niet spraakmakend
Wim komt op mij anders ook niet heel erg modern over.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Weinig last van eigenlijk, ik vond Els zo'n leuke vrouw! Jammer dat ze naar huis moest.. Ik denk dat Cynthia het best bij Wim past, ookal vind ik haar een beetje té ouderwets!
http://boerzoektvrouw.kro.nlquote:Uitzending 8 - Nog twee logees (25 okt 2009)
Na het spannende keuzemoment van vorige week kunnen de boeren opgelucht ademhalen. Er zijn nog twee vrouwen op de boerderij en er is een zee van tijd om elkaar verder te leren kennen.
Iris maakt zich zorgen; heeft zij nog wel een kans bij Wietse, of is hij met zijn gedachten bij Neeltje? Iris gaat op zoek naar raakvlakken met haar boer.
Ook voor Cynthia is er werk aan de winkel. Als ze nog langer de kat uit de boom blijft kijken is de logeerweek voorbij en heeft Wim haar niet eens opgemerkt.
Ja, dat is eh... moeilijk....quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:17 schreef Barney_Stinson het volgende:
De grote vraag voor mij is gaat Wietse praten vanavond![]()
Ben bang dat ik het antwoord al weet
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
op de dag dat je weer tot de sportcrew behoort? Ik ook niet.
Ik had even een WTF momentquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:40 schreef Adelante het volgende:
"Ik vind Jo een hele mooie vrouw om naar te kijken. Ze heeft hele mooi ogen."
Geen wonder dat ze altijd vrijgezel is gebleven, ze had beter in een klooster kunnen gaan zittenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:45 schreef Adelante het volgende:
Die Cynthia staat er echt als een dooi paal bij overal.
"Ik zie da wel zitten" en die blik er dan ook bijquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:48 schreef TrailerTrash het volgende:
"Hoevaak per week doede sperma vangen?"
Daar dacht ik ook al aanquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:49 schreef jmac het volgende:
Die Cynthia lijkt op die muts uit Koefnoen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat er vanavond wat meer interactie is op de boerderij, zoals we vorige seizoenen meer zagen...
Jaaaa, dat denk ik ook al de hele tijd..die met dat grote hoofd en dat rode haar!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:49 schreef jmac het volgende:
Die Cynthia lijkt op die muts uit Koefnoen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:52 schreef TrailerTrash het volgende:
"Wietse is zo gesloten als een pot vandaag"
Nu wel, nu ze aan ontspanning doen. Ik denk dat hij gewoon echt gefocused is zodra hij aan het werk is, vind ik wel een goeie eigenschap voor bij zo'n bedrijfquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:50 schreef Sonja.B het volgende:
Peter komt elke aflevering afstandelijker en arroganter op mij over. Hij heeft nou niet erg veel lol met de dames. Ziet er zo serieus uit allemaal, niet even een dolletje tussendoor ofzo.
Klopt inderdaad..maar ja, als je het van Saskia moet hebben..Die hinnikt af en toe een beetje dom mee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:59 schreef Adelante het volgende:
Die Hanneke houdt echt geen moment d'r snavel dicht he!?!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:01 schreef Sonja.B het volgende:
[..]
Klopt inderdaad..maar ja, als je het van Saskia moet hebben..Die hinnikt af en toe een beetje dom mee.
En nu had ze de kans om met hem te praten en dan doet ze niksquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:04 schreef Adelante het volgende:
En weer Astrid die mee doet en Cynthia die toekijkt
Tja, das toch echt dr eigen schuld. Zonde voor d'r, maar ja die Astrid scoort steeds de punten zo.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:04 schreef Adelante het volgende:
En weer Astrid die mee doet en Cynthia die toekijkt
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:05 schreef Mani89 het volgende:
die hebben het wel ERG gezellig op de quad
Ik krijg weer zin in de zomer.Klote herfstquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg honger van al die hapjes en tafeltjes met eten
Samen met Hans 3 types blondquote:
"Wil je een hapje van Jos"quote:
Ja vind ik ook..Was een leuke uitzending..quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een leuke vlotte vrouw voor Frits, had ik écht niet verwacht zo'n type
Ik vind Audrey leuker dan Jo.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niks mis met Audrey imo, ze is wat rustiger alleen.
quote:
Neeeeee joh, hij zei toch ook heel zakelijk bij Jo dat hij ze bewust beide evenveel aandacht probeert te geven. Precíes zodra het over Jo gingquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:20 schreef TrailerTrash het volgende:
Ik ook. Maar Hans kiest denk ik toch voor Jo
En de moeder is weer het voorbeeld van tegenpolen in de relatie, vader een dooie, moeder een katje eerste klasquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:30 schreef Fascination het volgende:
Die vader van Wietse, ook al zo'n retard."Ja, ik heb soms weleens dat mensen tegen me praten, maar dan zeg ik gewoon niets terug. Dan houden ze wel op."
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat het met Jo is, maar ik krijg telkens het gevoel dat die wel eens hele rare dingen zou kunnen doen als ze afgewezen wordtquote:
Volgens mij was dat zo'n 45km-wagentje.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
En wat voor auto heeft Frits, weet iemand dat?
Het is zo'n 45 km ding, geen flauw idee welk merk maar die markt bestaat geloof ik maar uit 2 merkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
En wat voor auto heeft Frits, weet iemand dat?
Microcarquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is zo'n 45 km ding, geen flauw idee welk merk maar die markt bestaat geloof ik maar uit 2 merken
Het is waarschijnlijk onterecht, maar dat gevoel heb ik ookquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het met Jo is, maar ik krijg telkens het gevoel dat die wel eens hele rare dingen zou kunnen doen als ze afgewezen wordt
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:40 schreef Leandra het volgende:
maar die markt bestaat geloof ik maar uit 2 merken
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:39 schreef cora4034 het volgende:
Jo kijkt zo hunkerend.
Volgens mij doordat Yvonne haar vorige week vroeg wat het met haar zou doen als ze door Hans naar huis gestuurd zou worden, toen begon ze met het "herhalen" van de vraag, maar net niet helemaal.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:41 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk onterecht, maar dat gevoel heb ik ookIk weet niet waarom, iets in de ogen ofzo.
Misschien is ze wel dubbeldruk nu ze zich toch een beetje moet bewijzen... kan me ook wel voorstellen dat je óf heel stil wordt óf juist drukker omdat je zó graag gekozen wilt worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:48 schreef sheotah het volgende:
Ik vind die Hanneke best grappig, maar ik zou helemaal gék worden als ik er de dag mee door moest brengen!![]()
Dat bedoel ik. Moet desondanks om haar lachenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:48 schreef sheotah het volgende:
Ik vind die Hanneke best grappig, maar ik zou helemaal gék worden als ik er de dag mee door moest brengen!![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:43 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Microcar lijkt er het meest op.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:11 schreef RedFever007 het volgende:
Als ik moest kiezen tussen Jo en Audrey koos ik toch maar voor Jo.
Die Audrey vind ik dus echt 13x niks
Ja dat is een leuke vrouw voor Fritsquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop dat het echt wat blijvends is met die vrouw, lijkt me zo leuk voor Frits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |