Dat maakt dit saaie seizoen dan nog een klein beetje goed... naja iets danquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:27 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik stem voor een compilatie-aflevering aan het eind van het seizoen waar we álle brilliante one-liners van Jos achter elkaar plaatsen
Ik vind het erg jammer dat Nicolien er uit isquote:echt leuke vrouwen zitten er dit seizoen ook niet bij vind ik![]()
En daarna een compilatie van Wietsequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat maakt dit saaie seizoen dan nog een klein beetje goed... naja iets dan![]()
Wat een vent hè
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:03 schreef EJohnson het volgende:
Ik vind het erg jammer dat Nicolien er uit is
De vrouwen hoeven dit jaar ook veel minder iets doen als de voorgaande seizoen(en).. Want dat valt mij wel op dat ze niet zoveel doen als anders.. De boeren zijn ook minder.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:19 schreef lily het volgende:
Ik vind het dit jaar ook minder leuk.
Niet zo'n leuke boeren, niet zo'n leuke vrouwen.
Er gebeurt niets spannends verder
Beetje lafjes allemaal
Ik mis de bloopers en leuke confrontaties.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De vrouwen hoeven dit jaar ook veel minder iets doen als de voorgaande seizoen(en).. Want dat valt mij wel op dat ze niet zoveel doen als anders.. De boeren zijn ook minder.
Je vergeet de eye-candy in de vorm van boer Klaasquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis de bloopers en leuke confrontaties.![]()
Jan vorig jaar, die z'n keuken uitstapte en gek werd van de vrouwen, Henk met z'n percentage-opmerking richting de dames, allemaal dat soort dingen
Zit geen humor in...
Die werd nog afgewezen ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:39 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Je vergeet de eye-candy in de vorm van boer Klaas
Ja dat was het voordeel van een boerin die mee deed, want van de boeren moeten we het meestal niet hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:39 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Je vergeet de eye-candy in de vorm van boer Klaas
quote:
Oh ik dacht dat blonde paardrij-meisje met die hoepels in d'r orenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:25 schreef bloodymary het volgende:
Ja, volgens mij wel, die Ronella.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |