abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73859408
Ik denk dat Marrije het heel goed bij het rechte eind kan hebben.
pi_73859536
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

Niet iedereen is een open boek voor Jan en Alleman.
Dan nog. Je hoeft niet meteen alles op straat te gooien, maar zes afleveringen lang zwijgen, grijnzen en niets anders dan `Ja...het is moeilijk.´ kunnen stamelen is het andere uiterste.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_73860738
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

Niet iedereen is een open boek voor Jan en Alleman.
Ik mis even iets. Ik ben geen open boek en klets behoorlijk met mensen, aangezien het over die mensen gaat en niet mezelf.
Dus wat heeft dat ermee te maken dat hij niks kan vragen aan de dames over hun dagelijkse leven, werk en woonplaats enzo? Hij hoeft geen bal te delen, maar kan gewoon vragen hoe hun het weekend normaal doorbrengen of hoe een werkdag eruit ziet, wat heeft dat met een open boek te maken? Die meiden zouden graag wat vertellen en hij hoeft niks bloot te geven...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:54:57 #84
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73860999
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:19 schreef Teslynd het volgende:
De KRO laat dus alleen de tenenkrommende momenten zien, zoals ze ook met Jochum gedaan hebben.
Ik heb ook een leuk moment met Iris gezien, maar 1 is niet veel inderdaad en staat bijna gelijk aan geen.

@Marco: Ik denk ook dat hij buiten het programma anders is en dan vooral bij mensen die hij goed kent en vertrouwt. Nicolien gaf ook aan geen prater te zijn en die hoorde je in gezelschap ook nauwelijks praten, zij wilde Wietse ook niet voor het blok zetten want daar klapt ie alleen maar van dicht was haar redenatie. En ik kan dat wel volgen eerlijk gezegd. Zij loopt ook niet te koop met wat ze voelt en denkt en blijkbaar houdt ze ook niet van prietpraat. Die mensen heb je. Maar dat wil niet zeggen dat die mensen nooit wat te vertellen hebben, alleen doen zij dat in beperkte mate en zeer selectief, dus niet voor de camera en niet met vreemden. Maar ook al wordt daar weinig gepraat, er gebeurt genoeg en dat pikken ze allemaal wel op.
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:57:06 #85
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73861118
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik mis even iets. Ik ben geen open boek en klets behoorlijk met mensen, aangezien het over die mensen gaat en niet mezelf.
Dus wat heeft dat ermee te maken dat hij niks kan vragen aan de dames over hun dagelijkse leven, werk en woonplaats enzo? Hij hoeft geen bal te delen, maar kan gewoon vragen hoe hun het weekend normaal doorbrengen of hoe een werkdag eruit ziet, wat heeft dat met een open boek te maken? Die meiden zouden graag wat vertellen en hij hoeft niks bloot te geven...
Hij weet vanaf dag 1 al dat hij gaat voor Neeltje, waarschijnlijk boeit het hem gewoon echt niet wat die andere meiden doen etc. En dan zou je kunnen zeggen: vraag het dan uit beleefdheid. Maar niet iedereen pakt dat zo aan. En dat wat hij met Neeltje wil delen wil hij misschien wel tussen hun houden. Zó gek is dat toch niet?
pi_73861152
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef Marrije het volgende:

En dat wat hij met Neeltje wil delen wil hij misschien wel tussen hun houden.

En wat wéét hij dan van Neeltje?
pi_73861477
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

dat zij hem zal ontmaagden?
what you see, is what you get!
pi_73861707
quote:

[..]

Inderdaad! Van haar weet hij ook helemaal niets.Ze klaagden alledrie dat hij geen enkele vraag aan hen stelt. Ik geloof er helemaal niets van dat hij zichzelf bewaard. Hij vind het maar wat makkelijk dat Neeltje veel praat, dan hoeft hij alleen maar af en toe ja en nee te zeggen. Iris stelt hem gerichte vragen en daar weet hij geen zinnig antwoord op te geven. Dit is geen verlegenheid of desinteresse maar een extreme vorm van contactgestoordheid.
You won't know the facts until you've seen the fiction
pi_73861841
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik heb ook een leuk moment met Iris gezien, maar 1 is niet veel inderdaad en staat bijna gelijk aan geen.

@Marco: Ik denk ook dat hij buiten het programma anders is en dan vooral bij mensen die hij goed kent en vertrouwt. Nicolien gaf ook aan geen prater te zijn en die hoorde je in gezelschap ook nauwelijks praten, zij wilde Wietse ook niet voor het blok zetten want daar klapt ie alleen maar van dicht was haar redenatie. En ik kan dat wel volgen eerlijk gezegd. Zij loopt ook niet te koop met wat ze voelt en denkt en blijkbaar houdt ze ook niet van prietpraat. Die mensen heb je. Maar dat wil niet zeggen dat die mensen nooit wat te vertellen hebben, alleen doen zij dat in beperkte mate en zeer selectief, dus niet voor de camera en niet met vreemden. Maar ook al wordt daar weinig gepraat, er gebeurt genoeg en dat pikken ze allemaal wel op.
Als je niet met die vrouwen wilt praten voor de camera moet je niet met een datingprogramma meedoen.

En nogmaals, je hoeft niet al je zieleroerselen op tafel te gooien voor drie vrouwen die je net een paar dagen kent, maar gewoon wederzijdse interesse tonen en vragen hoe hun dagelijks leven is en hoe zij tegen bepaalde zaken aankijken is toch het minimale wat je moet doen? Je wilt die vrouwen toch leren kennen?
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:14:24 #90
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73861923
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:23 schreef Zhenar het volgende:
Weinig verrassende keuzes hebben de boeren gemaakt, afgezien van het wegsturen van kleine Saskia. Logisch dat de overgebleven meiden verward zijn over wat Peter nu wil. Maar wat hij eigenlijk gewoon wil, is iemand die met de peerd'n kan omgaan - dat gaf hij eerder al aan (al zei hij daarvoor nog het tegengestelde )
Als je niet wil zeggen moet je laten ..Ik lurk bij jullie nooit
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:17:35 #91
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73862062
quote:

[..]

Na haar brief & foto's was het voor hem al duidelijk, de enige keer dat we hem zó hebben zien glunderen.
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:19:48 #92
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73862157
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:09 schreef BurtonFeather het volgende:

-knip-
Dit is geen verlegenheid of desinteresse maar een extreme vorm van contactgestoordheid.
Dat zou ook best kunnen, maar 1 op 1 met Neeltje, zonder camera's heeft ie daar wellicht minder last van.
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:21:58 #93
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73862265
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef marcodej het volgende:

[..]

Als je niet met die vrouwen wilt praten voor de camera moet je niet met een datingprogramma meedoen.

En nogmaals, je hoeft niet al je zieleroerselen op tafel te gooien voor drie vrouwen die je net een paar dagen kent, maar gewoon wederzijdse interesse tonen en vragen hoe hun dagelijks leven is en hoe zij tegen bepaalde zaken aankijken is toch het minimale wat je moet doen? Je wilt die vrouwen toch leren kennen?
Ik denk dat het hem wat is tegen gevallen, de moeite die het hem kost, daarnaast denk ik echt dat hij die andere vrouwen helemaal niet wil leren kennen. Hij zit vol van Neeltje en heeft zo te horen alleen maar oog voor Neeltje. Wellicht had hij van tevoren een andere inschatting gemaakt.
pi_73862338
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

Na haar brief & foto's was het voor hem al duidelijk, de enige keer dat we hem zó hebben zien glunderen.
Makkelijk te pleasen is hij wel dan
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:25:31 #95
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73862427
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Makkelijk te pleasen is hij wel dan
Geef toe: zo'n kans krijgt ie nooit weer
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:26:25 #96
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73862464
Neeltje en Wietse.
pi_73862716
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Geef toe: zo'n kans krijgt ie nooit weer

Een dol weekend en dan is het voorbij. En dan valt hij weer in z'n eenzame leventje...
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:35:47 #98
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73862840
Neeltje in het bestuur .
pi_73862875
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Neeltje in het bestuur.
[ afbeelding ]
Shit wat een geil wijf is het toch ook hè
pi_73864360
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Shit wat een geil wijf is het toch ook hè
Nou, op die foto´s vind ik haar niet zo bijzonder eigenlijk. Op tv komt ze daarentegen wel over...
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:22:28 #101
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_73864769
Profiel van Wietse:

Waar heb je voor het eerst gekust? In de hooiberg.

Staat op de site
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_73864964
De koppels worden denk ik:

- Jos & Dyke, toen dochter kwam met een voorkeur voor Mirjam had hij meer iets van huh? Dochter zal hem waarschijnlijk aan het denken zetten, maar ik denk dat hij uiteindelijk toch voor Dyke kiest.

- Wim & Astrid, door haar subtiele strelingen. Hij voelde iets in zijn buik Wel op voorwaarde dat Wim zich niet aan haar gaat irriteren verderop in de week.

- Peter & Hanneke. Peter vindt Saskia uiterlijk leuker en zijn ouders hebben duidelijk voorkeur voor haar (moeder Peter mag Hanneke niet na de opmerkingen over haar servies). Toch kies hij voor Hanneke, omdat ze beter bij elkaar passen volgens hem en hij bang is dat hij ook over grote Saskia heenwalst.

- Hans & Audrey, beetje de Martijn en Marieke van dit seizoen. Zelfde verhaal. Hij valt eigenlijk als een blok voor haar tijdens de eerste kennismaking. Na misschien een lichte twijfel tussendoor omdat de andere ook wel aardig past bij hem, wordt het uiteindelijk toch gewoon Audrey. Wederom zat hij deze aflevering weer naar haar te staren.

- Wietse & Neeltje, zelfde als het verhaal boven (zonder het staren). Hij vond Neeltje vanaf de foto (!) al het leukst en heeft dat niet meer losgelaten. Of het uiteindelijk iets duurzaams wordt (zoals Jos zou zeggen) is natuurlijk de vraag, aangezien ze zo van elkaar verschillen. Voor de afleveringen over het weekendje-uit is het voor de kijkers iig wel een verlichting. Als hij op stap was gegaan met alleen Nicolien of Iris zouden die afleveringen vreselijk pijnlijk zijn geworden . Met Neeltje aan het roer hoeven we ons daar gelukkig minder zorgen over te maken. Ze trekt hem de bar in, giet hem vol met drank zodat zelfs Wietse wat spraakzamer wordt en laat hem de wereld zien. Wietse krijgt een weekend om nooit te vergeten, waar hij dingen doet waar hij niet eens van heeft durven dromen Wietse zal daarom al nooit spijt hebben van zijn deelname en ik kijk uit naar de afleveringen met het weekend-uitje.
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:47:08 #103
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73865719
Ik ga helemaal met je mee
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:56:34 #104
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_73866037
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:13 schreef marcodej het volgende:

[..]

Nou, op die foto´s vind ik haar niet zo bijzonder eigenlijk. Op tv komt ze daarentegen wel over...
eens

echt leuke vrouwen zitten er dit seizoen ook niet bij vind ik (puur vanuit eigen oogpunt bezien)
pi_73867148
laat je spietsen door wietse !
pi_73867809
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat ene moment overleefde de ijselijke setting niet.
pi_73869639
Wilde het in het vorig topic posten maar vergeten. Hanneke doet me aan dit plaatje denken:

Qua ogen dan
De banaan is krom.
pi_73870212
Toch denk ik dat er wel een kans is dat Peter voor Saskia gaat kiezen!
De rest ben ik wel met Jojoke eens.
Vind trouwens Audrey een beetje slapjes, komt naar mijn idee weinig vanuit.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:38:25 #109
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73872463
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 08:22 schreef Koningin het volgende:
Toch denk ik dat er wel een kans is dat Peter voor Saskia gaat kiezen!
ja dat zie ik ook wel gebeuren, omdat Peter al een paar keer heeft aangegeven niet alleen maar hard te willen werken, maar ontspanning ook heel belangrijk vindt. Hanneke stond zich flink in te likken bij zijn ouders 'ik ben altijd aan het werk, ik hou van hard werken, ik lul veel maar werk ook hard'. Die moeder vroeg toen nog alleen hier of ook thuis? Hij kiest voor Saskia en als dat op niks uit loopt dan heeft ie Hanneke nog altijd in de buurt.
quote:

Vind trouwens Audrey een beetje slapjes, komt naar mijn idee weinig vanuit.
past dan goed bij Hans
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:45:52 #110
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73872660
quote:
past dan goed bij Hans
Geheel met jou eens.
pi_73874233
Verdorie. Ik zit BZV te kijken en lees lekker mee op fok (dacht ik) zijn er weer een paar imbecielen die natuurlijk moeten vertellen wie er als laatste over blijven.

Kunnen jullie ophouden met die fucking spoilers.

Zo nu weer even rustig.

Ben blij dat die haaibaai weggesturud werd en vond dat Jos het mooi zei. Dat zij steeds minder leuk werd toen hij haar leerde kennen. Zou je maar gezegd worden.

Die Wietske. geen lelijke vent maar daar gaat echt niets van uit.

Hanneke is een kontlikster
pi_73881736
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:38 schreef Marrije het volgende:

past dan goed bij Hans
Nou je kan veel zeggen hoor, dat je Hans misschien niet leuk vindt (mijn type ook niet), maar die jongen voert genoeg gesprekken en uit Audrey komt helemaal niks, dat is echt een dooie.
Maar goed, Hans vindt het al prima als iemand gevoelig is, dus dan past het wel, maar verder lijken ze niet op elkaar. Hans is spontaan, Audrey zit half autistisch aan een tafeltje. Ze heeft iets raars, kan er nog steeds m'n vinger niet op leggen
  FOK!fossiel dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:47:05 #113
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73881862
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 15:44 schreef Pisces29 het volgende:

Audrey zit half autistisch aan een tafeltje. Ze heeft iets raars, kan er nog steeds m'n vinger niet op leggen

Heb je haar al écht vrolijk gezien, ergens hartelijk om zien lachen of oprecht blij om zijn? Nee, het is allemaal zo afgevlakt.
Ze lijkt me niet het type waar je op een verjaardag/avond in de kroeg veel lol mee kan hebben. Meer iemand die aan de mouw van haar geliefde hangt en mekkert dat ze 'naar huis wil'.
Chick on a mission
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:47:47 #114
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73881891
Wat mij betreft zitten ze op hetzelfde niveau. Audrey heeft al een voorzichtige toenaderingspoging gedaan, maar dat was niet in de laatste aflevering dus dat is wellicht alweer vergeten
pi_73882492
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 15:47 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Heb je haar al écht vrolijk gezien, ergens hartelijk om zien lachen of oprecht blij om zijn? Nee, het is allemaal zo afgevlakt.
Ze lijkt me niet het type waar je op een verjaardag/avond in de kroeg veel lol mee kan hebben. Meer iemand die aan de mouw van haar geliefde hangt en mekkert dat ze 'naar huis wil'.
Ze is gewoon vreselijk stil, zit er als een monument bij. Ze zal wel aardig zijn hoor, maar dat is het dan ook.
Maar wie weet zoekt Hans dat ook gewoon
En naar de kroeg, nee niet bepaald nee
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:08:06 #116
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73882703
Die ander die nu over is praat hem ook niet echt de oren van het hoofd. Zoals ze samen aan tafel zaten te wachten op de 2 anderen die bezig waren met hun make up, dat was nou ook niet echt een gesprek waarin er spontaan veel gebabbeld werd, dus hij zal wel een meisje zoeken wat een beetje bedeesd is. En bij sommige mensen groeit zoiets ook.

Maar het is geen Wietse, want ze mag dan wat stil zijn, maar ze geeft wel normaal en uitgebreid antwoord op zijn vragen.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:10:05 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73882777
Nou, ik moet zeggen dat ik Jo een beetje eng vind...
Toen Yvonne haar vroeg wat ze zou doen als Hans haar naar huis zou sturen kwam er echt zo'n "wat ik dan doe..??" uit waarop ik dacht dat er iets verschrikkelijk dramatisch zou komen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_73882910
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef Marrije het volgende:

Maar het is geen Wietse, want ze mag dan wat stil zijn, maar ze geeft wel normaal en uitgebreid antwoord op zijn vragen.
Gelukkig niet zeg Wietse is gewoon eh... mwjah Wietse
pi_73882958
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef Loohcs het volgende:
Ik vond dat afscheid bij Jos ook een beetje overdreven. "Maak nieuwe dromen en maak ze waar" of zoiets. Net of ze elkaar al heel lang kennen en Marieke d'r leven nu helemaal in puin ligt.
Oh já, nu je het zegt, idd vond het ook zo overdreven , alsof een levenskans gemist was en nu een compleet nieuw leven opgebouwd moet worden. En vooral die blik erbij, gut wat een emotie
Gewoon een date, damn
  FOK!fossiel dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:27:46 #120
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73883460
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh já, nu je het zegt, idd vond het ook zo overdreven , alsof een levenskans gemist was en nu een compleet nieuw leven opgebouwd moet worden. En vooral die blik erbij, gut wat een emotie
Gewoon een date, damn
Ik stem voor een compilatie-aflevering aan het eind van het seizoen waar we álle brilliante one-liners van Jos achter elkaar plaatsen
Chick on a mission
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')