abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73847946
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

Vergeet de laag plamuur en doffe, veel te dikke lippenstift niet... Wat een fucking nightmare, dat mens. rrrrrr
ik schreef eerst lippenstiftgrijns maar had lippenstift maar weer weggehaald
  FOK!fossiel maandag 19 oktober 2009 @ 16:26:00 #52
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73848092
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:51 schreef WendyGroningen het volgende:

NB. Wat een stelletje mutsen bij Hans - waarom bleven ze zo lang koffie leuten? Je wilt toch 'je vent' in actie zien?!

Ja wat een gemiep he, in de twee afleveringen dat ze in beeld zijn geweest heb ik ze voornamelijk met z'n drietjes een beetje zien rong hangen en koffiedrinken...
Chick on a mission
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:56:08 #53
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_73849245
Wij kijken altijd met het hele gezin elke zondagavond, super leuk!
ben echt benieuwd wie er uiteindelijk een lange relatie aan overhoud
(tvp)
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_73849332
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:02 schreef Peter6000 het volgende:

En in een eerdere reactie in dit topic kan ik me ook wel vinden, de makers benadrukken de stilheid van Wietse ook wel erg (makkelijk voor de kijker, zo`n eendimensioneel karakter), en momenten waarop het wel beter loopt worden wellicht niet uitgezonden.
Nou wat zullen er veel spraakzame momenten zijn... de meiden geven al aan dat hij nooit iets gevraagd heeft over hun leven. Hij beaamt het zelf als Yvon het aankaart.
Lijkt me duidelijk.
Als er al andere momenten zijn gaat het ws over zichzelf
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:07:07 #55
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73849679
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou wat zullen er veel spraakzame momenten zijn... de meiden geven al aan dat hij nooit iets gevraagd heeft over hun leven. Hij beaamt het zelf als Yvon het aankaart.
Lijkt me duidelijk.
Nou niet veel en wellicht ook niet spraakzaam, maar ik denk wel dat er momenten zijn waarop hij iets beter uit de verf komt.
Zo was dat stukje waarin hij wel wat zei ook wel leuk, met Iris. 'Dat ga ik niet allemaal met de hand doen'.
pi_73850743
op naar volgende week, alle nieuwe drama's- liefdesperikelen

vraag me af of er nou echt iets blijvends zal ontstaan in deze versie van BzV
what you see, is what you get!
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:41:55 #57
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73851111
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:32 schreef IV_Xample het volgende:
op naar volgende week, alle nieuwe drama's- liefdesperikelen

vraag me af of er nou echt iets blijvends zal ontstaan in deze versie van BzV
Dat lijkt me duidelijk Wietse en Neeltje natuurlijk.
pi_73852064
Peter en Hanneke kunnen straks mooi naar Nederland op vakantie/citytrip!

Volgens mij maakt de KRO het bij Wietse ook wel erger dan dat het is. Hij zou best wel niet zo'n prater zijn maar op de Trekker lult hij wel met Neeltje mee.

Neeltje
U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
pi_73852240
Alles herhalen wat zij zegt is geen praten.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_73852352
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:07 schreef Marrije het volgende:

Zo was dat stukje waarin hij wel wat zei ook wel leuk, met Iris. 'Dat ga ik niet allemaal met de hand doen'.
Zoals ik al zei:
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef Pisces29 het volgende:

pi_73852371
Wietse

Ik ben die kop van hem zo zat he

Met die eeuwige glimlach

Kan het bijna niet meer aanzien gewoon.
pi_73852517
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:23 schreef pleeborstel het volgende:
Wietse

Ik ben die kop van hem zo zat he

Met die eeuwige glimlach

Kan het bijna niet meer aanzien gewoon.
Dat had ik ook gisteren
pi_73852521
Wietse kijkt alleen naar oppervlakkigheid, of hij iemand aantrekkelijk vindt.
De meid die weg moest was ook "leuk voor vriendschap, maar meer niet".
Kortom; het boeit hem niet wat voor persoon er achter zit. Vandaar dat hij ook niks vraagt.
Dan zal het Neeltje ook wel worden ja...
pi_73852534
Ik ben zo benieuwd wat er met Wietse zou gebeuren wanneer je hem zou kussen
pi_73852567
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:20 schreef marcodej het volgende:
Alles herhalen wat zij zegt is geen praten.
Het viel me gister op dat hij bij Iris de hele tijd herhaalt wat zij zegt maar dat de vrolijkheid van Neeltje hem toch wat losser maakt. Zal alleen geen lange relatie worden tussen die twee.

Denk dat de grootste slagingskans bij Hans en Jos ligt.
You won't know the facts until you've seen the fiction
pi_73852776
Iemand nog geluisterd naar RabRadio vanmiddag op 3FM tussen 2 en 3?

Volgens Yvonne was er iets te horen mbt Boer Zoekt Vrouw.

Heb alleen vanmiddag op internet de uitzending terug gezien dus ben wel benieuwd wat het was.
U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
pi_73852813
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef mondieu het volgende:
eerlijk gezegd wil ik daar niet aan denken, maar waarschijnlijk zal hij zeggen....tsjaa....moeilijk....
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:35:35 #68
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_73852842
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wietse kijkt alleen naar oppervlakkigheid, of hij iemand aantrekkelijk vindt.
De meid die weg moest was ook "leuk voor vriendschap, maar meer niet".
Kortom; het boeit hem niet wat voor persoon er achter zit. Vandaar dat hij ook niks vraagt.
Dan zal het Neeltje ook wel worden ja...
tja...hoe kan hij beter weten? 't is niet alsof hij enige ervaring heeft....
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_73853183
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:35 schreef Abbadon het volgende:

[..]

tja...hoe kan hij beter weten? 't is niet alsof hij enige ervaring heeft....
Dan ben je gewoon contact gestoord. Alsof je alleen gesprekken in je leven voert op relatiegebied
Met vrienden praat je toch ook over en weer
pi_73854271
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef mondieu het volgende:
Insert smile.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:21:15 #71
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_73854556
Ik neem ook aan dat hij nog maagd is.. zou niet weten hoe dat anders gegaan was
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:23:32 #72
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_73854634
Weinig verrassende keuzes hebben de boeren gemaakt, afgezien van het wegsturen van kleine Saskia. Logisch dat de overgebleven meiden verward zijn over wat Peter nu wil. Maar wat hij eigenlijk gewoon wil, is iemand die met de peerd'n kan omgaan - dat gaf hij eerder al aan (al zei hij daarvoor nog het tegengestelde )
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:39:48 #73
268086 Quishendrikson
heeft een hekel aan nudisten
pi_73855175
Ik heb het idee dat Neeltje alleen blijft voor die gratis vakantie met Wietse.
Ik denk dat het daarna ook gauw voorbij is.
is boswachter in Sexbierum, kijkt veel sbs6, leest de telegraaf en kampeert veel.
pi_73855778
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:39 schreef Quishendrikson het volgende:
Ik heb het idee dat Neeltje alleen blijft voor die gratis vakantie met Wietse.
Ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen.
Maar goed; ik zou al lang gillend zijn weggerend...
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:59:58 #75
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73855986
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:28 schreef BurtonFeather het volgende:

[..]

Het viel me gister op dat hij bij Iris de hele tijd herhaalt wat zij zegt maar dat de vrolijkheid van Neeltje hem toch wat losser maakt. Zal alleen geen lange relatie worden tussen die twee.

Denk dat de grootste slagingskans bij Hans en Jos ligt.
Dat klopt niet helemaal. Bij Iris wist hij ook eigen zinnen te produceren. En Nicolien gaf aan zelf ook geen prater te zijn en zich niet meteen bloot te geven. Dat zou het ook nog kunnen zijn met Wietse, dat hij 'zichzelf bewaart voor na het programma', dat alleen mensen die heel dichtbij hem staan de echte Wietse te zien krijgen.
pi_73856441
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat zou het ook nog kunnen zijn met Wietse, dat hij 'zichzelf bewaart voor na het programma', dat alleen mensen die heel dichtbij hem staan de echte Wietse te zien krijgen.
Dat geloof je zelf?
pi_73857135
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat klopt niet helemaal. Bij Iris wist hij ook eigen zinnen te produceren. En Nicolien gaf aan zelf ook geen prater te zijn en zich niet meteen bloot te geven. Dat zou het ook nog kunnen zijn met Wietse, dat hij 'zichzelf bewaart voor na het programma', dat alleen mensen die heel dichtbij hem staan de echte Wietse te zien krijgen.
Jaja... de echte Wietse... psychomaniac met motorzaag staat op en laat Neeltje de oogst van afgelopen zomer zien... 36 meisjeslijken verstopt achterin z'n schuur... 'de collectie!' zoals Wietse trots naar Neeltje werpt om haar vervolgens voor de eerste en laatste keer uit mekaar te trekken... maar dan anders...
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:38:29 #78
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73857638
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:23 schreef Zhenar het volgende:
Weinig verrassende keuzes hebben de boeren gemaakt, afgezien van het wegsturen van kleine Saskia. Logisch dat de overgebleven meiden verward zijn over wat Peter nu wil. Maar wat hij eigenlijk gewoon wil, is iemand die met de peerd'n kan omgaan - dat gaf hij eerder al aan (al zei hij daarvoor nog het tegengestelde )
Doet een vriendin van jou nog mee of hebben wij haar niet gezien Zhenar?
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:16:27 #79
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73859221
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:10 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dat geloof je zelf?
Niet iedereen is een open boek voor Jan en Alleman.
pi_73859353
Ergens las ik dat iemand met hem op school gezeten heeft. Hij en zijn zus waren aardig maar vreselijk verlegen. Ergens anders herkent men hem niet, hij zou rustig maar gezellig zijn.

Ouders kan je niet verwijten dat iemand van puur verlegenheid dichtklapt. Ouders van volwassenen kan je niet verwijten dat die niet doen zoals het ze vroeger geleerd is. In de kindertijd zijn je ouders de baas over je en als je volwassen bent, ben je zelf de baas en bepaal je zelf welke manieren je wel of niet toepast.

De KRO laat dus alleen de tenenkrommende momenten zien, zoals ze ook met Jochum gedaan hebben.
pi_73859408
Ik denk dat Marrije het heel goed bij het rechte eind kan hebben.
pi_73859536
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dan nog. Je hoeft niet meteen alles op straat te gooien, maar zes afleveringen lang zwijgen, grijnzen en niets anders dan `Ja...het is moeilijk.´ kunnen stamelen is het andere uiterste.
pi_73860738
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik mis even iets. Ik ben geen open boek en klets behoorlijk met mensen, aangezien het over die mensen gaat en niet mezelf.
Dus wat heeft dat ermee te maken dat hij niks kan vragen aan de dames over hun dagelijkse leven, werk en woonplaats enzo? Hij hoeft geen bal te delen, maar kan gewoon vragen hoe hun het weekend normaal doorbrengen of hoe een werkdag eruit ziet, wat heeft dat met een open boek te maken? Die meiden zouden graag wat vertellen en hij hoeft niks bloot te geven...
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:54:57 #84
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73860999
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:19 schreef Teslynd het volgende:
De KRO laat dus alleen de tenenkrommende momenten zien, zoals ze ook met Jochum gedaan hebben.
Ik heb ook een leuk moment met Iris gezien, maar 1 is niet veel inderdaad en staat bijna gelijk aan geen.

@Marco: Ik denk ook dat hij buiten het programma anders is en dan vooral bij mensen die hij goed kent en vertrouwt. Nicolien gaf ook aan geen prater te zijn en die hoorde je in gezelschap ook nauwelijks praten, zij wilde Wietse ook niet voor het blok zetten want daar klapt ie alleen maar van dicht was haar redenatie. En ik kan dat wel volgen eerlijk gezegd. Zij loopt ook niet te koop met wat ze voelt en denkt en blijkbaar houdt ze ook niet van prietpraat. Die mensen heb je. Maar dat wil niet zeggen dat die mensen nooit wat te vertellen hebben, alleen doen zij dat in beperkte mate en zeer selectief, dus niet voor de camera en niet met vreemden. Maar ook al wordt daar weinig gepraat, er gebeurt genoeg en dat pikken ze allemaal wel op.
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:57:06 #85
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73861118
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik mis even iets. Ik ben geen open boek en klets behoorlijk met mensen, aangezien het over die mensen gaat en niet mezelf.
Dus wat heeft dat ermee te maken dat hij niks kan vragen aan de dames over hun dagelijkse leven, werk en woonplaats enzo? Hij hoeft geen bal te delen, maar kan gewoon vragen hoe hun het weekend normaal doorbrengen of hoe een werkdag eruit ziet, wat heeft dat met een open boek te maken? Die meiden zouden graag wat vertellen en hij hoeft niks bloot te geven...
Hij weet vanaf dag 1 al dat hij gaat voor Neeltje, waarschijnlijk boeit het hem gewoon echt niet wat die andere meiden doen etc. En dan zou je kunnen zeggen: vraag het dan uit beleefdheid. Maar niet iedereen pakt dat zo aan. En dat wat hij met Neeltje wil delen wil hij misschien wel tussen hun houden. Zó gek is dat toch niet?
pi_73861152
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef Marrije het volgende:

En dat wat hij met Neeltje wil delen wil hij misschien wel tussen hun houden.

En wat wéét hij dan van Neeltje?
pi_73861477
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

dat zij hem zal ontmaagden?
pi_73861707
quote:

[..]

Inderdaad! Van haar weet hij ook helemaal niets.Ze klaagden alledrie dat hij geen enkele vraag aan hen stelt. Ik geloof er helemaal niets van dat hij zichzelf bewaard. Hij vind het maar wat makkelijk dat Neeltje veel praat, dan hoeft hij alleen maar af en toe ja en nee te zeggen. Iris stelt hem gerichte vragen en daar weet hij geen zinnig antwoord op te geven. Dit is geen verlegenheid of desinteresse maar een extreme vorm van contactgestoordheid.
You won't know the facts until you've seen the fiction
pi_73861841
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik heb ook een leuk moment met Iris gezien, maar 1 is niet veel inderdaad en staat bijna gelijk aan geen.

@Marco: Ik denk ook dat hij buiten het programma anders is en dan vooral bij mensen die hij goed kent en vertrouwt. Nicolien gaf ook aan geen prater te zijn en die hoorde je in gezelschap ook nauwelijks praten, zij wilde Wietse ook niet voor het blok zetten want daar klapt ie alleen maar van dicht was haar redenatie. En ik kan dat wel volgen eerlijk gezegd. Zij loopt ook niet te koop met wat ze voelt en denkt en blijkbaar houdt ze ook niet van prietpraat. Die mensen heb je. Maar dat wil niet zeggen dat die mensen nooit wat te vertellen hebben, alleen doen zij dat in beperkte mate en zeer selectief, dus niet voor de camera en niet met vreemden. Maar ook al wordt daar weinig gepraat, er gebeurt genoeg en dat pikken ze allemaal wel op.
Als je niet met die vrouwen wilt praten voor de camera moet je niet met een datingprogramma meedoen.

En nogmaals, je hoeft niet al je zieleroerselen op tafel te gooien voor drie vrouwen die je net een paar dagen kent, maar gewoon wederzijdse interesse tonen en vragen hoe hun dagelijks leven is en hoe zij tegen bepaalde zaken aankijken is toch het minimale wat je moet doen? Je wilt die vrouwen toch leren kennen?
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:14:24 #90
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73861923
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:23 schreef Zhenar het volgende:
Als je niet wil zeggen moet je laten ..Ik lurk bij jullie nooit
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:17:35 #91
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73862062
quote:

[..]

Na haar brief & foto's was het voor hem al duidelijk, de enige keer dat we hem zó hebben zien glunderen.
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:19:48 #92
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73862157
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:09 schreef BurtonFeather het volgende:

-knip-
Dit is geen verlegenheid of desinteresse maar een extreme vorm van contactgestoordheid.
Dat zou ook best kunnen, maar 1 op 1 met Neeltje, zonder camera's heeft ie daar wellicht minder last van.
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:21:58 #93
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73862265
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef marcodej het volgende:

[..]

Als je niet met die vrouwen wilt praten voor de camera moet je niet met een datingprogramma meedoen.

En nogmaals, je hoeft niet al je zieleroerselen op tafel te gooien voor drie vrouwen die je net een paar dagen kent, maar gewoon wederzijdse interesse tonen en vragen hoe hun dagelijks leven is en hoe zij tegen bepaalde zaken aankijken is toch het minimale wat je moet doen? Je wilt die vrouwen toch leren kennen?
Ik denk dat het hem wat is tegen gevallen, de moeite die het hem kost, daarnaast denk ik echt dat hij die andere vrouwen helemaal niet wil leren kennen. Hij zit vol van Neeltje en heeft zo te horen alleen maar oog voor Neeltje. Wellicht had hij van tevoren een andere inschatting gemaakt.
pi_73862338
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

Na haar brief & foto's was het voor hem al duidelijk, de enige keer dat we hem zó hebben zien glunderen.
Makkelijk te pleasen is hij wel dan
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:25:31 #95
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73862427
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Makkelijk te pleasen is hij wel dan
Geef toe: zo'n kans krijgt ie nooit weer
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:26:25 #96
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73862464
Neeltje en Wietse.
pi_73862716
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Geef toe: zo'n kans krijgt ie nooit weer

Een dol weekend en dan is het voorbij. En dan valt hij weer in z'n eenzame leventje...
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:35:47 #98
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73862840
Neeltje in het bestuur .
pi_73862875
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Neeltje in het bestuur.
[ afbeelding ]
Shit wat een geil wijf is het toch ook hè
pi_73864360
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Shit wat een geil wijf is het toch ook hè
Nou, op die foto´s vind ik haar niet zo bijzonder eigenlijk. Op tv komt ze daarentegen wel over...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')