ik schreef eerst lippenstiftgrijns maar had lippenstift maar weer weggehaaldquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Vergeet de laag plamuur en doffe, veel te dikke lippenstift niet...Wat een fucking nightmare, dat mens. rrrrrr
Ja wat een gemiep he, in de twee afleveringen dat ze in beeld zijn geweest heb ik ze voornamelijk met z'n drietjes een beetje zien rong hangen en koffiedrinken...quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:51 schreef WendyGroningen het volgende:
NB. Wat een stelletje mutsen bij Hans - waarom bleven ze zo lang koffie leuten? Je wilt toch 'je vent' in actie zien?!
Nou wat zullen er veel spraakzame momenten zijn... de meiden geven al aan dat hij nooit iets gevraagd heeft over hun leven. Hij beaamt het zelf als Yvon het aankaart.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
En in een eerdere reactie in dit topic kan ik me ook wel vinden, de makers benadrukken de stilheid van Wietse ook wel erg (makkelijk voor de kijker, zo`n eendimensioneel karakter), en momenten waarop het wel beter loopt worden wellicht niet uitgezonden.
Nou niet veel en wellicht ook niet spraakzaam, maar ik denk wel dat er momenten zijn waarop hij iets beter uit de verf komt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou wat zullen er veel spraakzame momenten zijn... de meiden geven al aan dat hij nooit iets gevraagd heeft over hun leven. Hij beaamt het zelf als Yvon het aankaart.
Lijkt me duidelijk.
Als er al andere momenten zijn gaat het ws over zichzelf![]()
Dat lijkt me duidelijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:32 schreef IV_Xample het volgende:
op naar volgende week, alle nieuwe drama's- liefdesperikelen
vraag me af of er nou echt iets blijvends zal ontstaan in deze versie van BzV
Zoals ik al zei:quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:07 schreef Marrije het volgende:
Zo was dat stukje waarin hij wel wat zei ook wel leuk, met Iris. 'Dat ga ik niet allemaal met de hand doen'.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Als er al andere momenten zijn gaat het ws over zichzelf![]()
Dat had ik ook gisterenquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:23 schreef pleeborstel het volgende:
Wietse![]()
Ik ben die kop van hem zo zat he![]()
Met die eeuwige glimlach
Kan het bijna niet meer aanzien gewoon.
Het viel me gister op dat hij bij Iris de hele tijd herhaalt wat zij zegt maar dat de vrolijkheid van Neeltje hem toch wat losser maakt. Zal alleen geen lange relatie worden tussen die twee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:20 schreef marcodej het volgende:
Alles herhalen wat zij zegt is geen praten.
eerlijk gezegd wil ik daar niet aan denken, maar waarschijnlijk zal hij zeggen....tsjaa....moeilijk....quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef mondieu het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat er met Wietse zou gebeuren wanneer je hem zou kussen
tja...hoe kan hij beter weten? 't is niet alsof hij enige ervaring heeft....quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wietse kijkt alleen naar oppervlakkigheid, of hij iemand aantrekkelijk vindt.
De meid die weg moest was ook "leuk voor vriendschap, maar meer niet".
Kortom; het boeit hem niet wat voor persoon er achter zit. Vandaar dat hij ook niks vraagt.![]()
Dan zal het Neeltje ook wel worden ja...
Dan ben je gewoon contact gestoord. Alsof je alleen gesprekken in je leven voert op relatiegebiedquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
tja...hoe kan hij beter weten? 't is niet alsof hij enige ervaring heeft....
Insert smile.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef mondieu het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat er met Wietse zou gebeuren wanneer je hem zou kussen
Ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:39 schreef Quishendrikson het volgende:
Ik heb het idee dat Neeltje alleen blijft voor die gratis vakantie met Wietse.
Dat klopt niet helemaal. Bij Iris wist hij ook eigen zinnen te produceren. En Nicolien gaf aan zelf ook geen prater te zijn en zich niet meteen bloot te geven. Dat zou het ook nog kunnen zijn met Wietse, dat hij 'zichzelf bewaart voor na het programma', dat alleen mensen die heel dichtbij hem staan de echte Wietse te zien krijgen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:28 schreef BurtonFeather het volgende:
[..]
Het viel me gister op dat hij bij Iris de hele tijd herhaalt wat zij zegt maar dat de vrolijkheid van Neeltje hem toch wat losser maakt. Zal alleen geen lange relatie worden tussen die twee.
Denk dat de grootste slagingskans bij Hans en Jos ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |