abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73845928
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef Marrije het volgende:
Was dat alvast een waarschuwing van Peter naar Saskia? Dat ze niet te lief moet zijn omdat ie anders voor Hanneke gaat kiezen? En ligt het aan mij of hebben de ouders van Peter een voorkeur voor Saskia?
Die Saskia is volgens mij wel een leuke meid. Alleen is zo verlegen en bedeesd. In gezelschap wordt ze helemaal overschaduwd door drukke Hanneke. Ik vind het raar dat Peteg zelf niet eens weet waar hij op valt als hij deze twee tegenpolen overhoudt.

En als mijn zoon met Hanneke aan zou komen, zou ik hem ook spontaan uithuwelijken aan een ander.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_73846154
Ik weet niet in hoeverre de KRO het leven op de boerderij van Wietse suggestief in beeld brengt, maar ik heb meerdere shots gezien waaruit eigenlijk toch blijkt dat die dames zich maar vervelen. Het verbaast mij - nogmaals - dat de vrouwen niet allemaal al zijn opgestapt, zoals toen in het eerste seizoen met die Peter.
pi_73846652
Ik vond dat afscheid bij Jos ook een beetje overdreven. "Maak nieuwe dromen en maak ze waar" of zoiets. Net of ze elkaar al heel lang kennen en Marieke d'r leven nu helemaal in puin ligt.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 15:50:21 #44
128220 Peter6000
pi_73846789
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef Loohcs het volgende:
Ik vond dat afscheid bij Jos ook een beetje overdreven. "Maak nieuwe dromen en maak ze waar" of zoiets. Net of ze elkaar al heel lang kennen en Marieke d'r leven nu helemaal in puin ligt.
De gedachte die ik erbij had was dat ze stiekem met elkaar gaan afspreken om seks te hebben.
pi_73846836
Met veel genoegen jullie posts gelezen en ik ben het er grotendeels wel mee eens.

• Wim eindigt met Cynthia (lekker volgzaam, vindt huishouden prima)
  • Peter met Hanneke (zij komt immers ook uit de buurt)
  • Hans met Audrey (gewoon een leuk stel)
  • Jos met Mirjam, maar houdt niet lang stand (Jos schijnt nogal een womanizer te zijn, wat ik me niet voor kan stellen, want als hij zijn mond opendoet... wat een vreselijk accent - dan nog gewoon een echte boer die plat proat)
  • Peter met Hanneke, maar is ook geen lang leven beschoren (beiden laten niet echt het achterste van hun tong zien)
  • Wietse met Neeltje, mits zij niet voor die tijd op stapt (zou hij wellicht autistisch zijn?) - hij had Nicolien niet moeten laten gaan, zij is ook een stille en zij zal hem dus nooit verwijten 'dat hij niets zegt'

NB. Wat een stelletje mutsen bij Hans - waarom bleven ze zo lang koffie leuten? Je wilt toch 'je vent' in actie zien?!
  • pi_73847096
    Wim eindigt met Cynthia, verwacht ik. Ik deel de mening van WendyGroningen.
    Ik denk inderdaad ook dat Peter met Hanneke eindigt. Ze passen perfect, lijkt me.
    Jos eindigt met Dycke. Over Hans twijfel ik nog; ik kijk niet raar op als het toch Johanna wordt.
    Wietse zie ik vrouw-loos achterblijven. Ik vraag me af of er überhaupt nog een keuzemoment voor hem komt.
    pi_73847107
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 14:18 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

Want daar kunnen we het met z'n allen wel over eens zijn; iemand heeft hier ENORM gefaald als ouder.
    !
    Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
    Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
      † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 16:02:40 #48
    128220 Peter6000
    pi_73847239
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 15:51 schreef WendyGroningen het volgende:
  • Wietse met Neeltje, mits zij niet voor die tijd op stapt (zou hij wellicht autistisch zijn?) - hij had Nicolien niet moeten laten gaan, zij is ook een stille en zij zal hem dus nooit verwijten 'dat hij niets zegt'
  • Die gedachte is ook in mij opgekomen (aangezien ik zelf ook zo`n stoornis heb), maar het kan net zo goed zijn dat hij in zijn leven gewoon nauwelijks mensen is tegengekomen, en daardoor totaal niet weet hoe zoiets moet.

Iets als wedervragen stellen als iemand belangstelling voor je toont, kan ook gewoon iets zijn wat hij in zijn opvoeding nooit heeft gezien. En slecht voorbeeld doet slecht volgen.
    Dat ongepaste lachen na het afscheid van Nicolien kwam autistisch over, maar kan ook gewoon pure onbeholpenheid zijn. Dat hij zichzelf geen houding wist te geven.

En in een eerdere reactie in dit topic kan ik me ook wel vinden, de makers benadrukken de stilheid van Wietse ook wel erg (makkelijk voor de kijker, zo`n eendimensioneel karakter), en momenten waarop het wel beter loopt worden wellicht niet uitgezonden.
    pi_73847463
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 14:18 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
    Persoonlijk vind ik dat Wietse nog het minst te verwijten valt. Dat ie de social skills van een pantoffeldier heeft, de uitstraling van een rouwadvertentie en de verbale vaardigheden van een bontgekleurde dwerghamster is tot daar aan toe. Maar alles zal uiteindelijk te herleiden zijn naar de opvoeding.

Want daar kunnen we het met z'n allen wel over eens zijn; iemand heeft hier ENORM gefaald als ouder.
    Dit zei ik dus ook gisteravond; Wat hebben die ouders in godsnaam met hem gedaan? Of niet gedaan natuurlijk?

Ik zie hem nog geen uurtje per week op tv en ik word gek van die vent met zijn grijns. Tenenkrommend hoe je de woorden eruit moet trekken (en dan nog tevergeefs).

aaargh

En die Marieke is helemaal niet mooi (die hangende oogleden en ook zo'n grijns, nee, bah)
    pi_73847859
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef lily het volgende:

[..]

En die Marieke is helemaal niet mooi (die hangende oogleden en ook zo'n grijns, nee, bah)
    Vergeet de laag plamuur en doffe, veel te dikke lippenstift niet... Wat een fucking nightmare, dat mens. rrrrrr
    Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
    pi_73847946
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

Vergeet de laag plamuur en doffe, veel te dikke lippenstift niet... Wat een fucking nightmare, dat mens. rrrrrr
    ik schreef eerst lippenstiftgrijns maar had lippenstift maar weer weggehaald
      FOK!fossiel maandag 19 oktober 2009 @ 16:26:00 #52
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_73848092
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 15:51 schreef WendyGroningen het volgende:

NB. Wat een stelletje mutsen bij Hans - waarom bleven ze zo lang koffie leuten? Je wilt toch 'je vent' in actie zien?!

Ja wat een gemiep he, in de twee afleveringen dat ze in beeld zijn geweest heb ik ze voornamelijk met z'n drietjes een beetje zien rong hangen en koffiedrinken...
    Chick on a mission
      maandag 19 oktober 2009 @ 16:56:08 #53
    215872 PartyHardy
    Live life to the fullest
    pi_73849245
    Wij kijken altijd met het hele gezin elke zondagavond, super leuk!
    ben echt benieuwd wie er uiteindelijk een lange relatie aan overhoud
    (tvp)
    What if the hokey-pokey is really what it's all about?
    pi_73849332
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 16:02 schreef Peter6000 het volgende:

En in een eerdere reactie in dit topic kan ik me ook wel vinden, de makers benadrukken de stilheid van Wietse ook wel erg (makkelijk voor de kijker, zo`n eendimensioneel karakter), en momenten waarop het wel beter loopt worden wellicht niet uitgezonden.
    Nou wat zullen er veel spraakzame momenten zijn... de meiden geven al aan dat hij nooit iets gevraagd heeft over hun leven. Hij beaamt het zelf als Yvon het aankaart.
    Lijkt me duidelijk.
    Als er al andere momenten zijn gaat het ws over zichzelf
      maandag 19 oktober 2009 @ 17:07:07 #55
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73849679
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou wat zullen er veel spraakzame momenten zijn... de meiden geven al aan dat hij nooit iets gevraagd heeft over hun leven. Hij beaamt het zelf als Yvon het aankaart.
    Lijkt me duidelijk.
    Nou niet veel en wellicht ook niet spraakzaam, maar ik denk wel dat er momenten zijn waarop hij iets beter uit de verf komt.
    Zo was dat stukje waarin hij wel wat zei ook wel leuk, met Iris. 'Dat ga ik niet allemaal met de hand doen'.
    pi_73850743
    op naar volgende week, alle nieuwe drama's- liefdesperikelen

vraag me af of er nou echt iets blijvends zal ontstaan in deze versie van BzV
    what you see, is what you get!
      maandag 19 oktober 2009 @ 17:41:55 #57
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73851111
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 17:32 schreef IV_Xample het volgende:
    op naar volgende week, alle nieuwe drama's- liefdesperikelen

vraag me af of er nou echt iets blijvends zal ontstaan in deze versie van BzV
    Dat lijkt me duidelijk Wietse en Neeltje natuurlijk.
    pi_73852064
    Peter en Hanneke kunnen straks mooi naar Nederland op vakantie/citytrip!

Volgens mij maakt de KRO het bij Wietse ook wel erger dan dat het is. Hij zou best wel niet zo'n prater zijn maar op de Trekker lult hij wel met Neeltje mee.

Neeltje
    U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
    pi_73852240
    Alles herhalen wat zij zegt is geen praten.
    "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
    pi_73852352
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 17:07 schreef Marrije het volgende:

Zo was dat stukje waarin hij wel wat zei ook wel leuk, met Iris. 'Dat ga ik niet allemaal met de hand doen'.
    Zoals ik al zei:
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef Pisces29 het volgende:

pi_73852371
    Wietse

Ik ben die kop van hem zo zat he

Met die eeuwige glimlach

Kan het bijna niet meer aanzien gewoon.
    pi_73852517
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 18:23 schreef pleeborstel het volgende:
    Wietse

Ik ben die kop van hem zo zat he

Met die eeuwige glimlach

Kan het bijna niet meer aanzien gewoon.
    Dat had ik ook gisteren
    pi_73852521
    Wietse kijkt alleen naar oppervlakkigheid, of hij iemand aantrekkelijk vindt.
    De meid die weg moest was ook "leuk voor vriendschap, maar meer niet".
    Kortom; het boeit hem niet wat voor persoon er achter zit. Vandaar dat hij ook niks vraagt.
    Dan zal het Neeltje ook wel worden ja...
    pi_73852534
    Ik ben zo benieuwd wat er met Wietse zou gebeuren wanneer je hem zou kussen
    pi_73852567
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 18:20 schreef marcodej het volgende:
    Alles herhalen wat zij zegt is geen praten.
    Het viel me gister op dat hij bij Iris de hele tijd herhaalt wat zij zegt maar dat de vrolijkheid van Neeltje hem toch wat losser maakt. Zal alleen geen lange relatie worden tussen die twee.

Denk dat de grootste slagingskans bij Hans en Jos ligt.
    You won't know the facts until you've seen the fiction
    pi_73852776
    Iemand nog geluisterd naar RabRadio vanmiddag op 3FM tussen 2 en 3?

Volgens Yvonne was er iets te horen mbt Boer Zoekt Vrouw.

Heb alleen vanmiddag op internet de uitzending terug gezien dus ben wel benieuwd wat het was.
    U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
    pi_73852813
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef mondieu het volgende:
    eerlijk gezegd wil ik daar niet aan denken, maar waarschijnlijk zal hij zeggen....tsjaa....moeilijk....
    what you see, is what you get!
      maandag 19 oktober 2009 @ 18:35:35 #68
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_73852842
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
    Wietse kijkt alleen naar oppervlakkigheid, of hij iemand aantrekkelijk vindt.
    De meid die weg moest was ook "leuk voor vriendschap, maar meer niet".
    Kortom; het boeit hem niet wat voor persoon er achter zit. Vandaar dat hij ook niks vraagt.
    Dan zal het Neeltje ook wel worden ja...
    tja...hoe kan hij beter weten? 't is niet alsof hij enige ervaring heeft....
    Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
    pi_73853183
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 18:35 schreef Abbadon het volgende:

[..]

tja...hoe kan hij beter weten? 't is niet alsof hij enige ervaring heeft....
    Dan ben je gewoon contact gestoord. Alsof je alleen gesprekken in je leven voert op relatiegebied
    Met vrienden praat je toch ook over en weer
    pi_73854271
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef mondieu het volgende:
    Insert smile.
    "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
      maandag 19 oktober 2009 @ 19:21:15 #71
    215872 PartyHardy
    Live life to the fullest
    pi_73854556
    Ik neem ook aan dat hij nog maagd is.. zou niet weten hoe dat anders gegaan was
    What if the hokey-pokey is really what it's all about?
      maandag 19 oktober 2009 @ 19:23:32 #72
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_73854634
    Weinig verrassende keuzes hebben de boeren gemaakt, afgezien van het wegsturen van kleine Saskia. Logisch dat de overgebleven meiden verward zijn over wat Peter nu wil. Maar wat hij eigenlijk gewoon wil, is iemand die met de peerd'n kan omgaan - dat gaf hij eerder al aan (al zei hij daarvoor nog het tegengestelde )
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      maandag 19 oktober 2009 @ 19:39:48 #73
    268086 Quishendrikson
    heeft een hekel aan nudisten
    pi_73855175
    Ik heb het idee dat Neeltje alleen blijft voor die gratis vakantie met Wietse.
    Ik denk dat het daarna ook gauw voorbij is.
    is boswachter in Sexbierum, kijkt veel sbs6, leest de telegraaf en kampeert veel.
    pi_73855778
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 19:39 schreef Quishendrikson het volgende:
    Ik heb het idee dat Neeltje alleen blijft voor die gratis vakantie met Wietse.
    Ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen.
    Maar goed; ik zou al lang gillend zijn weggerend...
      maandag 19 oktober 2009 @ 19:59:58 #75
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73855986
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 18:28 schreef BurtonFeather het volgende:

[..]

Het viel me gister op dat hij bij Iris de hele tijd herhaalt wat zij zegt maar dat de vrolijkheid van Neeltje hem toch wat losser maakt. Zal alleen geen lange relatie worden tussen die twee.

Denk dat de grootste slagingskans bij Hans en Jos ligt.
    Dat klopt niet helemaal. Bij Iris wist hij ook eigen zinnen te produceren. En Nicolien gaf aan zelf ook geen prater te zijn en zich niet meteen bloot te geven. Dat zou het ook nog kunnen zijn met Wietse, dat hij 'zichzelf bewaart voor na het programma', dat alleen mensen die heel dichtbij hem staan de echte Wietse te zien krijgen.
    pi_73856441
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 19:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat zou het ook nog kunnen zijn met Wietse, dat hij 'zichzelf bewaart voor na het programma', dat alleen mensen die heel dichtbij hem staan de echte Wietse te zien krijgen.
    Dat geloof je zelf?
    "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
    pi_73857135
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 19:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat klopt niet helemaal. Bij Iris wist hij ook eigen zinnen te produceren. En Nicolien gaf aan zelf ook geen prater te zijn en zich niet meteen bloot te geven. Dat zou het ook nog kunnen zijn met Wietse, dat hij 'zichzelf bewaart voor na het programma', dat alleen mensen die heel dichtbij hem staan de echte Wietse te zien krijgen.
    Jaja... de echte Wietse... psychomaniac met motorzaag staat op en laat Neeltje de oogst van afgelopen zomer zien... 36 meisjeslijken verstopt achterin z'n schuur... 'de collectie!' zoals Wietse trots naar Neeltje werpt om haar vervolgens voor de eerste en laatste keer uit mekaar te trekken... maar dan anders...
    Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
      maandag 19 oktober 2009 @ 20:38:29 #78
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_73857638
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 19:23 schreef Zhenar het volgende:
    Weinig verrassende keuzes hebben de boeren gemaakt, afgezien van het wegsturen van kleine Saskia. Logisch dat de overgebleven meiden verward zijn over wat Peter nu wil. Maar wat hij eigenlijk gewoon wil, is iemand die met de peerd'n kan omgaan - dat gaf hij eerder al aan (al zei hij daarvoor nog het tegengestelde )
    Doet een vriendin van jou nog mee of hebben wij haar niet gezien Zhenar?
      maandag 19 oktober 2009 @ 21:16:27 #79
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73859221
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 20:10 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dat geloof je zelf?
    Niet iedereen is een open boek voor Jan en Alleman.
    pi_73859353
    Ergens las ik dat iemand met hem op school gezeten heeft. Hij en zijn zus waren aardig maar vreselijk verlegen. Ergens anders herkent men hem niet, hij zou rustig maar gezellig zijn.

Ouders kan je niet verwijten dat iemand van puur verlegenheid dichtklapt. Ouders van volwassenen kan je niet verwijten dat die niet doen zoals het ze vroeger geleerd is. In de kindertijd zijn je ouders de baas over je en als je volwassen bent, ben je zelf de baas en bepaal je zelf welke manieren je wel of niet toepast.

De KRO laat dus alleen de tenenkrommende momenten zien, zoals ze ook met Jochum gedaan hebben.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')