Oh, was dat huiselijk.quote:Of is het juist de stille Cynthia, die huiselijk de slagroomschaal leeglikt?
Eerste keuzemoment was na 24 uur al. Een dag met Wietse moet wel lukken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:18 schreef isogram het volgende:
Ik vind de gemaakte keuzes niet verrassend. Het ligt allemaal nog steeds in de lijn der verwachting. Het verbaast me hooguit hoe lang de vrouwen het nog uithouden met die Wietse.
heb je dat gesprek wel gehoord?....Het enige dat Wietse deed was Neeltjes woorden letterlijk herhalen...quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef SailMan het volgende:
Het is wel heel duidelijk hoe de KRO Wietse bewust neerzet als stille boer. Wietse en neeltje zaten uitgebreid te kletsen op de tractor. Neeltje reed ook nog zelf. Ze hadden duidelijk het een en ander aan elkaar te vertellen. Daar is niets mee gedaan.
De regie maakt Wietse stiller dan hij is, en zet Neeltje neer als ultimate feestbeest. Dat maakt de televisie natuurlijk leuker, maar dat geeft wel een vertekend beeld van de waarheid.
Van hem?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die heeft een kind op komst geloof ik
Zo gaat de relatie tussen Wietse en Neeltje prima werken....quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
heb je dat gesprek wel gehoord?....Het enige dat Wietse deed was Neeltjes woorden letterlijk herhalen...
N: 'wow...het is echt mooi en stil hier'
W: 'ja....echt...mooi......en stil....'
N: '...en dit doe je dus zo'n beetje elke dag...?'
W: '...ja....elke dag....zo'n beetje...'
...en dan nog even die domme grijns erbij denken natuurlijk...
Best uuh moeilijk hoor dat herhalenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
heb je dat gesprek wel gehoord?....Het enige dat Wietse deed was Neeltjes woorden letterlijk herhalen...
Ik wou net zeggen! Je ziet aan zijn hele manier van doen al dat Wietse geen prater is. En dat is op zich niet eens zo erg, wel dat hij geen interesse toont in de dames. Heb hem nog nooit horen vragen van: 'Wat vind jij ervan?' of 'Hoe denk jij daarover'quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Of hij is niet helemaal goed snik.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:18 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Wietse nog het minst te verwijten valt. Dat ie de social skills van een pantoffeldier heeft, de uitstraling van een rouwadvertentie en de verbale vaardigheden van een bontgekleurde dwerghamster is tot daar aan toe. Maar alles zal uiteindelijk te herleiden zijn naar de opvoeding.
Want daar kunnen we het met z'n allen wel over eens zijn; iemand heeft hier ENORM gefaald als ouder.
Die Saskia is volgens mij wel een leuke meid. Alleen is zo verlegen en bedeesd. In gezelschap wordt ze helemaal overschaduwd door drukke Hanneke. Ik vind het raar dat Peteg zelf niet eens weet waar hij op valt als hij deze twee tegenpolen overhoudt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef Marrije het volgende:
Was dat alvast een waarschuwing van Peter naar Saskia? Dat ze niet te lief moet zijn omdat ie anders voor Hanneke gaat kiezen? En ligt het aan mij of hebben de ouders van Peter een voorkeur voor Saskia?
De gedachte die ik erbij had was dat ze stiekem met elkaar gaan afspreken om seks te hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef Loohcs het volgende:
Ik vond dat afscheid bij Jos ook een beetje overdreven. "Maak nieuwe dromen en maak ze waar" of zoiets. Net of ze elkaar al heel lang kennen en Marieke d'r leven nu helemaal in puin ligt.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:18 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Want daar kunnen we het met z'n allen wel over eens zijn; iemand heeft hier ENORM gefaald als ouder.
Die gedachte is ook in mij opgekomen (aangezien ik zelf ook zo`n stoornis heb), maar het kan net zo goed zijn dat hij in zijn leven gewoon nauwelijks mensen is tegengekomen, en daardoor totaal niet weet hoe zoiets moet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:51 schreef WendyGroningen het volgende:Wietse met Neeltje, mits zij niet voor die tijd op stapt (zou hij wellicht autistisch zijn?) - hij had Nicolien niet moeten laten gaan, zij is ook een stille en zij zal hem dus nooit verwijten 'dat hij niets zegt'
Dit zei ik dus ook gisteravond; Wat hebben die ouders in godsnaam met hem gedaan? Of niet gedaan natuurlijk?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:18 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Wietse nog het minst te verwijten valt. Dat ie de social skills van een pantoffeldier heeft, de uitstraling van een rouwadvertentie en de verbale vaardigheden van een bontgekleurde dwerghamster is tot daar aan toe. Maar alles zal uiteindelijk te herleiden zijn naar de opvoeding.
Vergeet de laag plamuur en doffe, veel te dikke lippenstift niet...quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef lily het volgende:
[..]
En die Marieke is helemaal niet mooi (die hangende oogleden en ook zo'n grijns, nee, bah)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |