abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 12:25:49 #26
128220 Peter6000
pi_73838985
quote:
Of is het juist de stille Cynthia, die huiselijk de slagroomschaal leeglikt?
Oh, was dat huiselijk.
pi_73839486
Ook raar dat Peter een hele stille en een hele drukke overhoud. De meiden van Hans zijn aardig identiek. Alle vijf eigenlijk die hij koos na de speeddate.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_73839539
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:18 schreef isogram het volgende:
Ik vind de gemaakte keuzes niet verrassend. Het ligt allemaal nog steeds in de lijn der verwachting. Het verbaast me hooguit hoe lang de vrouwen het nog uithouden met die Wietse.
Eerste keuzemoment was na 24 uur al. Een dag met Wietse moet wel lukken.
pi_73840350
Het is wel heel duidelijk hoe de KRO Wietse bewust neerzet als stille boer. Wietse en neeltje zaten uitgebreid te kletsen op de tractor. Neeltje reed ook nog zelf. Ze hadden duidelijk het een en ander aan elkaar te vertellen. Daar is niets mee gedaan.
De regie maakt Wietse stiller dan hij is, en zet Neeltje neer als ultimate feestbeest. Dat maakt de televisie natuurlijk leuker, maar dat geeft wel een vertekend beeld van de waarheid.
Foto's foto's foto's
http://www.groenhof.info
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:26:29 #30
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_73841238
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef SailMan het volgende:
Het is wel heel duidelijk hoe de KRO Wietse bewust neerzet als stille boer. Wietse en neeltje zaten uitgebreid te kletsen op de tractor. Neeltje reed ook nog zelf. Ze hadden duidelijk het een en ander aan elkaar te vertellen. Daar is niets mee gedaan.
De regie maakt Wietse stiller dan hij is, en zet Neeltje neer als ultimate feestbeest. Dat maakt de televisie natuurlijk leuker, maar dat geeft wel een vertekend beeld van de waarheid.
heb je dat gesprek wel gehoord?....Het enige dat Wietse deed was Neeltjes woorden letterlijk herhalen...

N: 'wow...het is echt mooi en stil hier'
W: 'ja....echt...mooi......en stil....'
N: '...en dit doe je dus zo'n beetje elke dag...?'
W: '...ja....elke dag....zo'n beetje...'

...en dan nog even die domme grijns erbij denken natuurlijk...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_73841337
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:04 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Die heeft een kind op komst geloof ik
Van hem?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:29:02 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73841344
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
heb je dat gesprek wel gehoord?....Het enige dat Wietse deed was Neeltjes woorden letterlijk herhalen...

Zo gaat de relatie tussen Wietse en Neeltje prima werken....
Neeltje zegt hem gewoon voor wat hij moet zeggen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_73841437
quote:

[..]

Best uuh moeilijk hoor dat herhalen
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_73841739
quote:

[..]

Ik wou net zeggen! Je ziet aan zijn hele manier van doen al dat Wietse geen prater is. En dat is op zich niet eens zo erg, wel dat hij geen interesse toont in de dames. Heb hem nog nooit horen vragen van: 'Wat vind jij ervan?' of 'Hoe denk jij daarover' Alleen 'Wat vind je van de boerderie?'
Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:53:12 #35
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73842327
Ik heb met anders prima vermaakt met het live nasynchroniseren van Wietse tijdens de aflevering gisteren.
Een erg uitgebreid repertoire heeft 'ie niet, dus dat was niet al te moeilijk.

Wat ik wel een beetje sneu vond was dat Wietse zelf blijkbaar toch ook wel inziet dat zijn communicatieve vaardigheden niet al te best zijn maar dat hij de hoop al heeft opgegeven dat daar nog verbetering in komt.
A grand adventure has begun.
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:01:02 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73842651
Ergens had ik nog de hoop dat Wietse tegen Yvonne zou zeggen dat hij wenste dat hij de dames als een stoere, zelfverzekerde, flamboyante vent kon benaderen....

Maar helaas
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_73843190
Ik vind het zielig voor Wietse.
Zo onzeker dat hij iets verkeerd zegt en daardoor dus maar niks zegt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_73843425
Persoonlijk vind ik dat Wietse nog het minst te verwijten valt. Dat ie de social skills van een pantoffeldier heeft, de uitstraling van een rouwadvertentie en de verbale vaardigheden van een bontgekleurde dwerghamster is tot daar aan toe. Maar alles zal uiteindelijk te herleiden zijn naar de opvoeding.

Want daar kunnen we het met z'n allen wel over eens zijn; iemand heeft hier ENORM gefaald als ouder.
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_73843898
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:18 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Wietse nog het minst te verwijten valt. Dat ie de social skills van een pantoffeldier heeft, de uitstraling van een rouwadvertentie en de verbale vaardigheden van een bontgekleurde dwerghamster is tot daar aan toe. Maar alles zal uiteindelijk te herleiden zijn naar de opvoeding.

Want daar kunnen we het met z'n allen wel over eens zijn; iemand heeft hier ENORM gefaald als ouder.
Of hij is niet helemaal goed snik.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:38:38 #40
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73844171
Zo, ik heb het gezien, leuke aflevering!
Whehehehe, die Wietse. Maar dat is dus duidelijke zaak.

Was dat alvast een waarschuwing van Peter naar Saskia? Dat ze niet te lief moet zijn omdat ie anders voor Hanneke gaat kiezen? En ligt het aan mij of hebben de ouders van Peter een voorkeur voor Saskia?

Die Jos! Zet zo even Marieke buiten spel. Die was veel te kinderachtig en lellebellerig voor hem, want hij is de charmeur en hij moet natuurlijk niet het gevoel krijgen dat zn vrouw elk moment bij een ander in bed kan liggen Ik ben blij dat ze is opgedonderd. Geraffineerde trut met dr 'ja ik voel er niks bij', ze kreeg gewoon door dat hij haar niet zo zag zitten en wilde zogenaamd de eer aan zichzelf houden. In dat geval was ze gewoon zelf opgestapt natuurlijk, maar dat deed ze dan toch niet. Die kop ook, toen hij zei dat zij eruit moest

Boer Hans, die gaat vast voor Audrey.

Boer Wim heeft schooljuffrouw Els aan de kant gezet, heel mooi. En aan het eind, dat ze met hem in discussie ging 'maar jij bent zelf toch ook heel zelfstandig?' Ja, misschien zoekt die beste man dat niet meteen in zijn vrouw? Maar dat lijkt me toch ook wel een aanwijzing dat dominante Astrid de eindstreep ook niet haalt.

En nu even lezen wat jullie ervan vinden
pi_73845928
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef Marrije het volgende:
Was dat alvast een waarschuwing van Peter naar Saskia? Dat ze niet te lief moet zijn omdat ie anders voor Hanneke gaat kiezen? En ligt het aan mij of hebben de ouders van Peter een voorkeur voor Saskia?
Die Saskia is volgens mij wel een leuke meid. Alleen is zo verlegen en bedeesd. In gezelschap wordt ze helemaal overschaduwd door drukke Hanneke. Ik vind het raar dat Peteg zelf niet eens weet waar hij op valt als hij deze twee tegenpolen overhoudt.

En als mijn zoon met Hanneke aan zou komen, zou ik hem ook spontaan uithuwelijken aan een ander.
pi_73846154
Ik weet niet in hoeverre de KRO het leven op de boerderij van Wietse suggestief in beeld brengt, maar ik heb meerdere shots gezien waaruit eigenlijk toch blijkt dat die dames zich maar vervelen. Het verbaast mij - nogmaals - dat de vrouwen niet allemaal al zijn opgestapt, zoals toen in het eerste seizoen met die Peter.
pi_73846652
Ik vond dat afscheid bij Jos ook een beetje overdreven. "Maak nieuwe dromen en maak ze waar" of zoiets. Net of ze elkaar al heel lang kennen en Marieke d'r leven nu helemaal in puin ligt.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 15:50:21 #44
128220 Peter6000
pi_73846789
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef Loohcs het volgende:
Ik vond dat afscheid bij Jos ook een beetje overdreven. "Maak nieuwe dromen en maak ze waar" of zoiets. Net of ze elkaar al heel lang kennen en Marieke d'r leven nu helemaal in puin ligt.
De gedachte die ik erbij had was dat ze stiekem met elkaar gaan afspreken om seks te hebben.
pi_73846836
Met veel genoegen jullie posts gelezen en ik ben het er grotendeels wel mee eens.

• Wim eindigt met Cynthia (lekker volgzaam, vindt huishouden prima)
  • Peter met Hanneke (zij komt immers ook uit de buurt)
  • Hans met Audrey (gewoon een leuk stel)
  • Jos met Mirjam, maar houdt niet lang stand (Jos schijnt nogal een womanizer te zijn, wat ik me niet voor kan stellen, want als hij zijn mond opendoet... wat een vreselijk accent - dan nog gewoon een echte boer die plat proat)
  • Peter met Hanneke, maar is ook geen lang leven beschoren (beiden laten niet echt het achterste van hun tong zien)
  • Wietse met Neeltje, mits zij niet voor die tijd op stapt (zou hij wellicht autistisch zijn?) - hij had Nicolien niet moeten laten gaan, zij is ook een stille en zij zal hem dus nooit verwijten 'dat hij niets zegt'

NB. Wat een stelletje mutsen bij Hans - waarom bleven ze zo lang koffie leuten? Je wilt toch 'je vent' in actie zien?!
  • pi_73847096
    Wim eindigt met Cynthia, verwacht ik. Ik deel de mening van WendyGroningen.
    Ik denk inderdaad ook dat Peter met Hanneke eindigt. Ze passen perfect, lijkt me.
    Jos eindigt met Dycke. Over Hans twijfel ik nog; ik kijk niet raar op als het toch Johanna wordt.
    Wietse zie ik vrouw-loos achterblijven. Ik vraag me af of er überhaupt nog een keuzemoment voor hem komt.
    pi_73847107
    quote:

!
    Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
    Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
      † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 16:02:40 #48
    128220 Peter6000
    pi_73847239
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 15:51 schreef WendyGroningen het volgende:
  • Wietse met Neeltje, mits zij niet voor die tijd op stapt (zou hij wellicht autistisch zijn?) - hij had Nicolien niet moeten laten gaan, zij is ook een stille en zij zal hem dus nooit verwijten 'dat hij niets zegt'
  • Die gedachte is ook in mij opgekomen (aangezien ik zelf ook zo`n stoornis heb), maar het kan net zo goed zijn dat hij in zijn leven gewoon nauwelijks mensen is tegengekomen, en daardoor totaal niet weet hoe zoiets moet.

Iets als wedervragen stellen als iemand belangstelling voor je toont, kan ook gewoon iets zijn wat hij in zijn opvoeding nooit heeft gezien. En slecht voorbeeld doet slecht volgen.
    Dat ongepaste lachen na het afscheid van Nicolien kwam autistisch over, maar kan ook gewoon pure onbeholpenheid zijn. Dat hij zichzelf geen houding wist te geven.

En in een eerdere reactie in dit topic kan ik me ook wel vinden, de makers benadrukken de stilheid van Wietse ook wel erg (makkelijk voor de kijker, zo`n eendimensioneel karakter), en momenten waarop het wel beter loopt worden wellicht niet uitgezonden.
    pi_73847463
    quote:

Dit zei ik dus ook gisteravond; Wat hebben die ouders in godsnaam met hem gedaan? Of niet gedaan natuurlijk?

Ik zie hem nog geen uurtje per week op tv en ik word gek van die vent met zijn grijns. Tenenkrommend hoe je de woorden eruit moet trekken (en dan nog tevergeefs).

aaargh

En die Marieke is helemaal niet mooi (die hangende oogleden en ook zo'n grijns, nee, bah)
    pi_73847859
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef lily het volgende:

[..]

En die Marieke is helemaal niet mooi (die hangende oogleden en ook zo'n grijns, nee, bah)
    Vergeet de laag plamuur en doffe, veel te dikke lippenstift niet... Wat een fucking nightmare, dat mens. rrrrrr
    Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')