abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 oktober 2009 @ 08:38:39 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73833601

Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 4! Op 17 mei 2009 zijn de boeren voorgesteld en in seizoen 2009/2010 weer te zien op Nederland 1 (KRO).

Afgevallen:

Boer Hans, 28 (Limburg)

De 5 vrouwen: Audrey, Johanna, Ingrid, Esther, Hanne

Boer Jos, 49 (Gelderland)

De 5 vrouwen: Dycke, Mirjam, Marieke, Jacqueline, Suzanne

Boer Peter, 31 (Noord Brabant)

De 5 vrouwen: Hanneke, Saskia, Saskia, Susanne, Marleen

Boer Wietse, 35 (Friesland)

De 5 vrouwen:
Iris, Neeltje, Nicolien, Tineke, Evelien

Boer Wim, 54 (Overijssel)

De 5 vrouwen: Astrid, Cynthia, Els, Erie, Hennie

Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus) Yvon Jaspers op zoek naar vrijgezelle boer. Boer Zoekt Vrouw # 2

Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn) Boer zoekt vrouw, seizoen #2 Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 2 Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 3: Hoera! Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 4: de beslissing nadert Boer Zoekt Vrouw - deel 5 - Glasgow? Waar ligt dat? Boer zoekt vrouw # 6 Met serialkillers

Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes) Boer zoekt vrouw # 6 Met serialkillers Boer zoekt vrouw # 6 Met 4 boeren en een boerin Boer zoekt vrouw # 7: De strijd om de boeren barst los! Boer zoekt Vrouw #8 Na de eerste nacht! Boer zoekt Vrouw #9 Met het naderende keuzemoment! Boer zoekt Vrouw #10 Boer zoekt Vrouw #11 Boer Zoekt Vrouw # 12 Boer Zoekt Vrouw #13: Op naar de schoonouders! Boer zoekt vrouw #14 Zijn ze nog bij elkaar? Boer zoekt vrouw #15 "Nieuw Seizoen"

Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim) Boer zoekt vrouw #16 Nieuw seizoen, nieuwe kansen Boer zoekt vrouw #17 Stilte op de Boerderij Boer zoekt vrouw #18 Wietse is een held! Boer zoekt vrouw #19 - Wat de boer niet kent... Boer zoekt vrouw #20 - Wietse haal die grijns van je smoel Boer zoekt vrouw #21 waar er aan karaoke wordt gedaan? Boer zoekt vrouw #22 Gerbera's Gladiolen Koeien en Peerdn

Officiele Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/

De BZV-wiki vind je hier De kandidaten die afvallen, kunnen weggelaten worden uit een volgende OP!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_73833720
Stelling:

Neeltje is gewoon een mindfucker die het leuk vindt om een spelletje met Wietse te spelen.

Ze trekt hem eenmalig z'n zak leeg om vervolgens met een andere zak (met geld) het hazenpad te kiezen...
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_73833751
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Richard en zijn date?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_73833850
Fijn, weer een nieuw topic.

Wat ik vind van de keuzes:

Jos: Goeie keus gemaakt. Marieke was veel te aanstellerig en uitsloverig. Niet zijn type. Marieke probeerde haar persoontje nog te redden door zelf al te zeggen dat ze ook 'geen klik' voelde, maar daar zijn wij als trouwe BzV-kijkers natuurlijk niet ingetrapt. Ze zag een vertrek gewoon aankomen, en heeft proberen te redden wat te redden viel, ter vergeefs...

Hans: Over Hans' keuze heb ik niet echt een mening. Ik kan van hem niet zo goed hoogte krijgen, en van zijn vrouwen ook niet. Volgens mij kon hij ook niet echt een foute keuze maken, omdat hij ze alledrie wel leuk vind, en zij hem volgens mij ook wel.

Wim: Ik twijfel of ik dit de goeie keus vond. Ik zou haar zelf laten blijven, maar ik ben Wim niet, en ik sta niet in zijn schoenen. Vanuit hem kan ik de keuze opzich wel volgen. Zij was te werelds voor hem, haar eigen mening kwam te veel naar voren, en ze was denk ik, in zijn ogen, niet volgzaam genoeg. Zijn uiteindelijke keuze zal, denk ik, Cynthia zijn.

Peter: Net als bij Wim had ik kleine Saskia noooit weggestuurd. Lief is het. Maar, zoals Peter zelf al wel zei: misschien is ze te lief voor hem. Dat hij zo als een soort bulldozer over haar heenwalst, en zij op die manier niet tot haar recht komt. Vond het opzich wel knap dat Peter dit zo zag en wist te verwoorden. Soms verbaas ik me toch nog wel over zijn 'reflectieve vaardigheden', om het zo maar te zeggen. Uiteindelijk zal Peter wel kiezen van Hanneke. Dat is een droom-match... voor hen dan.

Wietse: Ja, Wietse. Ik weet niet zo goed wat ik over de keus van Wietse moet zeggen. Ik snap Wietse wel; die kiest voor Neeltje, maar of dat ook de beste keus is, qua slagingskans van de relatie, dat durf ik te betwijfelen. Met het wegsturen gisteren, heeft hij wel laten zien dat hij zoekt naar een vrouw met wat meer pit. En ik denk ook dat hij die nodig heeft wil hij ooit nog een stukje uit z'n schulp kruipen. Dus ik kan zijn keuze geheel volgen, maar of het relatie-technisch de beste keus is... we zullen zien.
pi_73833882
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 08:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Richard en zijn date?
Die heeft een kind op komst geloof ik
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  maandag 19 oktober 2009 @ 09:26:25 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73834228
Hans keek tijdens het "wie-gaat-naar-huis-moment" overigens duidelijk richting Audrey toen hij zei dat sommigen van hen hem wat meer gevoel bezorgden....

Die Marieke toch, was te verwachten natuurlijk, en zichzelf dan toch nog zo mooi indekken

Ik zie Iris nog wel vertrekken voor de volgende ontslagronde, als Wietse alleen maar oog heeft voor Neeltje is het voor haar al snel heel vervelend om het 3de wiel aan de wagen te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_73835026
Iris wil ook goede gesprekken hebben,
dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
pi_73835369
Ik vind de gemaakte keuzes niet verrassend. Het ligt allemaal nog steeds in de lijn der verwachting. Het verbaast me hooguit hoe lang de vrouwen het nog uithouden met die Wietse.
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:29:09 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73835662
Hanneke is gewoon een vrouwelijke Peter, ik snap wel dat ze elkaar daardoor zo makkelijk vinden, maar het is de vraag nog maar of Peter zichzelf wel zo leuk vindt dat hij er vrouwelijke een Peter bij wil....
* Leandra vindt dat in de derde persoon over zichzelf praten van Peter ook razend irritant
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:33:56 #10
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73835790
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:31 schreef mevrouwdebok het volgende:

misschien heeft neeltje wel al met wietse in de hooiberg gelegen en heeft ie
een lul van 30 centimeter , kan toch ?

pi_73835796
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:04 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Zo die is er snel bij........
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_73835847
Ik ga het vanavond terug kijken
Ben wel benieuwd.
Zoals ik lees op zich wel de verwachte keuzes gemaakt.
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:36:54 #13
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73835853
Goed dat Jos Marieke naar huis heeft gestuurd..Al had ze geen kriebels meer om hem (als het waar is wat ze zegt)Ik vond het sneu voor klein Saskia dat Peter haar wegstemde..ze had er moeilijk mee.
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:39:18 #14
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73835900
Neeltje is toch geen type voor een boeren leven met die stille Wietse Alhoewel ik Neeltje het leukste vind van die drie. NIcolien vind ik niet erg veel aan !
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:42:34 #15
162917 tuinfluiter
pi_73835976
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:05 schreef alors het volgende:
Neeltje krijgt hem wel wat losser
pi_73836088
Is dat Neeltje? Hmm, niets bijzonders zo zonder make-up..

Ik had de keuzes gister allemaal goed voorspeld, behalve bij Wietse, had echt gedacht dat hij Iris weg zou sturen..
pi_73836116
Wietse gooit zijn eigen glazen in wat mij betreft.
pi_73836337
Ik vind dat ze dit seizoen zo weinig laten zien van wat er gebeurt op de boerderij. Of is dat altijd zo. Gisteren overal twee shotjes en dan alweer keuzemoment. Dat maakt het wat oppervlakkig en saai. Heb het idee dat je vorige seizoenen een betere indruk kreeg van de vrouwen.
pi_73836359
Ik vind Hanneke wel erg grappig, die stem ach ja kan ze ook niet zoveel aan doen.
Dat is eens wat anders...
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:06:33 #20
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_73836501
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:00 schreef cora4034 het volgende:
Ik vind Hanneke wel erg grappig, die stem ach ja kan ze ook niet zoveel aan doen.
Ik wil Hanneke & Peter samen op vakantie zien....zo'n fijne stedentrip met cultuur en mensen die buitenlands praten
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:09:07 #21
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_73836559
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:02 schreef sunmoonstar het volgende:
Wim: Ik twijfel of ik dit de goeie keus vond. Ik zou haar zelf laten blijven, maar ik ben Wim niet, en ik sta niet in zijn schoenen. Vanuit hem kan ik de keuze opzich wel volgen. Zij was te werelds voor hem, haar eigen mening kwam te veel naar voren, en ze was denk ik, in zijn ogen, niet volgzaam genoeg. Zijn uiteindelijke keuze zal, denk ik, Cynthia zijn.
Ik weet het niet....ik interpreteer zijn woorden meer alsof hij bang was dat hij uiteindelijk niet leuk genoeg zou zijn voor haar...25 jaar vrijgezel, in z'n uppie op die boerderij...hij zou echt moeten veranderen om er iets van te maken, denk ik....dus kiest hij voor saai en veilig...

Ik vind Wim wel een sympathieke man
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:10:34 #22
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73836595
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:00 schreef cora4034 het volgende:
Peter zal wel voor Hanneke gaan.. Dat ze zware stem heeft kan ze niks aan doen idd.
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:13:15 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73836657
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:59 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind dat ze dit seizoen zo weinig laten zien van wat er gebeurt op de boerderij. Of is dat altijd zo. Gisteren overal twee shotjes en dan alweer keuzemoment. Dat maakt het wat oppervlakkig en saai. Heb het idee dat je vorige seizoenen een betere indruk kreeg van de vrouwen.
De eerste keuze was toch ook al na 24 uur op de boerderij?
Dan is er nog niet zoveel te laten zien
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:18:50 #24
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73836809
quote:
ROTTERDAM- Jos, Peter, Wim, Wietse en Hans moesten gisteravond een van hun drie logees naar huis sturen. Nu wordt het echt spannend, al lijkt één boer zijn keuze al lang en breed te hebben gemaakt.

Ja, we hebben het goed gezien: Jos had een oogje op uitdagende Marieke. Of in zijn woorden: ze zat hoog in zijn kop. Inderdaad, zát. Want gaandeweg zijn de vlinders gevlogen. Mevrouw heeft toch wat trekjes die hem minder bevallen, zoals de neiging hem rond te commanderen. Pak dit eens, pak dat eens. Dat vindt de gladiolenkweker na twee dagen wel erg voortvarend. Bovendien: hij gaat Dycke en Mirjam steeds leuker vinden.
Dus exit Marieke. Maar de therapeute blijkt daar niet al te rouwig om. Hoe opzichtig ze voorgaande afleveringen ook naar zijn aandacht hengelde, het 'kriebelde' toch niet, bekent ze al voor het moment van de waarheid aan presentatrice Yvon Jaspers.

Paardenfokker Peter noemt het keuzemoment 'een ramp', maar oogt zeker. Want, zoals hij zelf zegt: ,,Iedere keus die Peter maakt, daar staat hij ook wel achter.''
'Kleine' Saskia moet het veld ruimen. ,,Een schat van een meid. Hartstikke lief. Maar een te lief meiske voor mij. Ik heb het gevoel dat ik over je heen wals. En dat is ook niet goed voor een relatie.'' Hanneke en 'grote' Saskia weten na het afscheid maar een ding te doen: weer aan het werk gaan in de stal.

Wie had het kunnen denken: stoere, verlegen Wim uit Staphorst begint iets te voelen. Wat precies, kan hij niet zeggen, maar waar het zit, wel: in zijn buik. Gaat hij dan toch voor de bijl voor doortastende Astrid, die op de trekker voorzichtig haar hand op zijn arm legt? Of is het juist de stille Cynthia, die huiselijk de slagroomschaal leeglikt?
Els valt af, tot haar grote spijt. Waarom, wil ze weten. Schrikt haar gekwek hem af? Wim schudt het hoofd. ,,Jij hebt al zoveel van jezelf laten zien. Bent zo'n zelfstandige vrouw. Pas ik daar wel bij? Past dat wel bij mij? Ik heb niet het gevoel dat het echt zou passen.''

Wietse moet eens goed door elkaar gerammeld worden. 'Man!', schreeuw je hem bijna toe door het scherm, 'doe je mond toch open! Zeg eens iets, vraag eens iets!' Onbegrijpelijk dat die leuke Neeltje, Iris en Nicolien het uithouden in dat lege huis in de kale polder. Maar dan lacht de boer weer eens verlegen en smelt iedereen. Boerendochter Nicolien moet vertrekken. Want daar heeft de melkveehouder de minste klik mee. Iris, die toch al twijfelt, heeft het gevoel dat ze er eigenlijk voor spek en bonen bij zit. Wietse heeft overduidelijk alleen maar oog voor de vlotte, blonde Neeltje. Die stapt maar wat graag bij hem op de trekker voor een rondje grasmaaien.

Hans, de gerberakweker met de ogen om in te verdrinken, bekent dat hij heeft getwijfeld. Ze hebben alle drie persoonlijkheden waar hij gevoelens voor kan krijgen. Toch moet Ingrid vertrekken. Audrey en Jo blijven in een raar soort mineurstemming achter als zij haar koffers pakt. Later verklaart Hans waarom hij voor hen heeft gekozen. ,,Als ik jullie in de ogen kijk, krijg ik sterk het gevoel dat we elkaar makkelijk snappen.'' (ANGELA DE JONG)

Bron
pi_73838696
tvp
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 12:25:49 #26
128220 Peter6000
pi_73838985
quote:
Of is het juist de stille Cynthia, die huiselijk de slagroomschaal leeglikt?
Oh, was dat huiselijk.
pi_73839486
Ook raar dat Peter een hele stille en een hele drukke overhoud. De meiden van Hans zijn aardig identiek. Alle vijf eigenlijk die hij koos na de speeddate.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_73839539
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:18 schreef isogram het volgende:
Ik vind de gemaakte keuzes niet verrassend. Het ligt allemaal nog steeds in de lijn der verwachting. Het verbaast me hooguit hoe lang de vrouwen het nog uithouden met die Wietse.
Eerste keuzemoment was na 24 uur al. Een dag met Wietse moet wel lukken.
pi_73840350
Het is wel heel duidelijk hoe de KRO Wietse bewust neerzet als stille boer. Wietse en neeltje zaten uitgebreid te kletsen op de tractor. Neeltje reed ook nog zelf. Ze hadden duidelijk het een en ander aan elkaar te vertellen. Daar is niets mee gedaan.
De regie maakt Wietse stiller dan hij is, en zet Neeltje neer als ultimate feestbeest. Dat maakt de televisie natuurlijk leuker, maar dat geeft wel een vertekend beeld van de waarheid.
Foto's foto's foto's
http://www.groenhof.info
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:26:29 #30
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_73841238
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef SailMan het volgende:
Het is wel heel duidelijk hoe de KRO Wietse bewust neerzet als stille boer. Wietse en neeltje zaten uitgebreid te kletsen op de tractor. Neeltje reed ook nog zelf. Ze hadden duidelijk het een en ander aan elkaar te vertellen. Daar is niets mee gedaan.
De regie maakt Wietse stiller dan hij is, en zet Neeltje neer als ultimate feestbeest. Dat maakt de televisie natuurlijk leuker, maar dat geeft wel een vertekend beeld van de waarheid.
heb je dat gesprek wel gehoord?....Het enige dat Wietse deed was Neeltjes woorden letterlijk herhalen...

N: 'wow...het is echt mooi en stil hier'
W: 'ja....echt...mooi......en stil....'
N: '...en dit doe je dus zo'n beetje elke dag...?'
W: '...ja....elke dag....zo'n beetje...'

...en dan nog even die domme grijns erbij denken natuurlijk...
pi_73841337
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:04 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Van hem?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:29:02 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73841344
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
heb je dat gesprek wel gehoord?....Het enige dat Wietse deed was Neeltjes woorden letterlijk herhalen...

Zo gaat de relatie tussen Wietse en Neeltje prima werken....
Neeltje zegt hem gewoon voor wat hij moet zeggen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_73841437
quote:

[..]

Best uuh moeilijk hoor dat herhalen
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_73841739
quote:

[..]

Ik wou net zeggen! Je ziet aan zijn hele manier van doen al dat Wietse geen prater is. En dat is op zich niet eens zo erg, wel dat hij geen interesse toont in de dames. Heb hem nog nooit horen vragen van: 'Wat vind jij ervan?' of 'Hoe denk jij daarover' Alleen 'Wat vind je van de boerderie?'
Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:53:12 #35
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73842327
Ik heb met anders prima vermaakt met het live nasynchroniseren van Wietse tijdens de aflevering gisteren.
Een erg uitgebreid repertoire heeft 'ie niet, dus dat was niet al te moeilijk.

Wat ik wel een beetje sneu vond was dat Wietse zelf blijkbaar toch ook wel inziet dat zijn communicatieve vaardigheden niet al te best zijn maar dat hij de hoop al heeft opgegeven dat daar nog verbetering in komt.
A grand adventure has begun.
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:01:02 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73842651
Ergens had ik nog de hoop dat Wietse tegen Yvonne zou zeggen dat hij wenste dat hij de dames als een stoere, zelfverzekerde, flamboyante vent kon benaderen....

Maar helaas
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_73843190
Ik vind het zielig voor Wietse.
Zo onzeker dat hij iets verkeerd zegt en daardoor dus maar niks zegt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_73843425
Persoonlijk vind ik dat Wietse nog het minst te verwijten valt. Dat ie de social skills van een pantoffeldier heeft, de uitstraling van een rouwadvertentie en de verbale vaardigheden van een bontgekleurde dwerghamster is tot daar aan toe. Maar alles zal uiteindelijk te herleiden zijn naar de opvoeding.

Want daar kunnen we het met z'n allen wel over eens zijn; iemand heeft hier ENORM gefaald als ouder.
pi_73843898
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:18 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Wietse nog het minst te verwijten valt. Dat ie de social skills van een pantoffeldier heeft, de uitstraling van een rouwadvertentie en de verbale vaardigheden van een bontgekleurde dwerghamster is tot daar aan toe. Maar alles zal uiteindelijk te herleiden zijn naar de opvoeding.

Want daar kunnen we het met z'n allen wel over eens zijn; iemand heeft hier ENORM gefaald als ouder.
Of hij is niet helemaal goed snik.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:38:38 #40
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73844171
Zo, ik heb het gezien, leuke aflevering!
Whehehehe, die Wietse. Maar dat is dus duidelijke zaak.

Was dat alvast een waarschuwing van Peter naar Saskia? Dat ze niet te lief moet zijn omdat ie anders voor Hanneke gaat kiezen? En ligt het aan mij of hebben de ouders van Peter een voorkeur voor Saskia?

Die Jos! Zet zo even Marieke buiten spel. Die was veel te kinderachtig en lellebellerig voor hem, want hij is de charmeur en hij moet natuurlijk niet het gevoel krijgen dat zn vrouw elk moment bij een ander in bed kan liggen Ik ben blij dat ze is opgedonderd. Geraffineerde trut met dr 'ja ik voel er niks bij', ze kreeg gewoon door dat hij haar niet zo zag zitten en wilde zogenaamd de eer aan zichzelf houden. In dat geval was ze gewoon zelf opgestapt natuurlijk, maar dat deed ze dan toch niet. Die kop ook, toen hij zei dat zij eruit moest

Boer Hans, die gaat vast voor Audrey.

Boer Wim heeft schooljuffrouw Els aan de kant gezet, heel mooi. En aan het eind, dat ze met hem in discussie ging 'maar jij bent zelf toch ook heel zelfstandig?' Ja, misschien zoekt die beste man dat niet meteen in zijn vrouw? Maar dat lijkt me toch ook wel een aanwijzing dat dominante Astrid de eindstreep ook niet haalt.

En nu even lezen wat jullie ervan vinden
pi_73845928
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef Marrije het volgende:
Was dat alvast een waarschuwing van Peter naar Saskia? Dat ze niet te lief moet zijn omdat ie anders voor Hanneke gaat kiezen? En ligt het aan mij of hebben de ouders van Peter een voorkeur voor Saskia?
Die Saskia is volgens mij wel een leuke meid. Alleen is zo verlegen en bedeesd. In gezelschap wordt ze helemaal overschaduwd door drukke Hanneke. Ik vind het raar dat Peteg zelf niet eens weet waar hij op valt als hij deze twee tegenpolen overhoudt.

En als mijn zoon met Hanneke aan zou komen, zou ik hem ook spontaan uithuwelijken aan een ander.
pi_73846154
Ik weet niet in hoeverre de KRO het leven op de boerderij van Wietse suggestief in beeld brengt, maar ik heb meerdere shots gezien waaruit eigenlijk toch blijkt dat die dames zich maar vervelen. Het verbaast mij - nogmaals - dat de vrouwen niet allemaal al zijn opgestapt, zoals toen in het eerste seizoen met die Peter.
pi_73846652
Ik vond dat afscheid bij Jos ook een beetje overdreven. "Maak nieuwe dromen en maak ze waar" of zoiets. Net of ze elkaar al heel lang kennen en Marieke d'r leven nu helemaal in puin ligt.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 15:50:21 #44
128220 Peter6000
pi_73846789
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef Loohcs het volgende:
Ik vond dat afscheid bij Jos ook een beetje overdreven. "Maak nieuwe dromen en maak ze waar" of zoiets. Net of ze elkaar al heel lang kennen en Marieke d'r leven nu helemaal in puin ligt.
De gedachte die ik erbij had was dat ze stiekem met elkaar gaan afspreken om seks te hebben.
pi_73846836
Met veel genoegen jullie posts gelezen en ik ben het er grotendeels wel mee eens.

• Wim eindigt met Cynthia (lekker volgzaam, vindt huishouden prima)
  • Peter met Hanneke (zij komt immers ook uit de buurt)
  • Hans met Audrey (gewoon een leuk stel)
  • Jos met Mirjam, maar houdt niet lang stand (Jos schijnt nogal een womanizer te zijn, wat ik me niet voor kan stellen, want als hij zijn mond opendoet... wat een vreselijk accent - dan nog gewoon een echte boer die plat proat)
  • Peter met Hanneke, maar is ook geen lang leven beschoren (beiden laten niet echt het achterste van hun tong zien)
  • Wietse met Neeltje, mits zij niet voor die tijd op stapt (zou hij wellicht autistisch zijn?) - hij had Nicolien niet moeten laten gaan, zij is ook een stille en zij zal hem dus nooit verwijten 'dat hij niets zegt'

NB. Wat een stelletje mutsen bij Hans - waarom bleven ze zo lang koffie leuten? Je wilt toch 'je vent' in actie zien?!
  • pi_73847096
    Wim eindigt met Cynthia, verwacht ik. Ik deel de mening van WendyGroningen.
    Ik denk inderdaad ook dat Peter met Hanneke eindigt. Ze passen perfect, lijkt me.
    Jos eindigt met Dycke. Over Hans twijfel ik nog; ik kijk niet raar op als het toch Johanna wordt.
    Wietse zie ik vrouw-loos achterblijven. Ik vraag me af of er überhaupt nog een keuzemoment voor hem komt.
    pi_73847107
    quote:

!
    Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
    Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
      † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 16:02:40 #48
    128220 Peter6000
    pi_73847239
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 15:51 schreef WendyGroningen het volgende:
  • Wietse met Neeltje, mits zij niet voor die tijd op stapt (zou hij wellicht autistisch zijn?) - hij had Nicolien niet moeten laten gaan, zij is ook een stille en zij zal hem dus nooit verwijten 'dat hij niets zegt'
  • Die gedachte is ook in mij opgekomen (aangezien ik zelf ook zo`n stoornis heb), maar het kan net zo goed zijn dat hij in zijn leven gewoon nauwelijks mensen is tegengekomen, en daardoor totaal niet weet hoe zoiets moet.

Iets als wedervragen stellen als iemand belangstelling voor je toont, kan ook gewoon iets zijn wat hij in zijn opvoeding nooit heeft gezien. En slecht voorbeeld doet slecht volgen.
    Dat ongepaste lachen na het afscheid van Nicolien kwam autistisch over, maar kan ook gewoon pure onbeholpenheid zijn. Dat hij zichzelf geen houding wist te geven.

En in een eerdere reactie in dit topic kan ik me ook wel vinden, de makers benadrukken de stilheid van Wietse ook wel erg (makkelijk voor de kijker, zo`n eendimensioneel karakter), en momenten waarop het wel beter loopt worden wellicht niet uitgezonden.
    pi_73847463
    quote:

Dit zei ik dus ook gisteravond; Wat hebben die ouders in godsnaam met hem gedaan? Of niet gedaan natuurlijk?

Ik zie hem nog geen uurtje per week op tv en ik word gek van die vent met zijn grijns. Tenenkrommend hoe je de woorden eruit moet trekken (en dan nog tevergeefs).

aaargh

En die Marieke is helemaal niet mooi (die hangende oogleden en ook zo'n grijns, nee, bah)
    pi_73847859
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef lily het volgende:

[..]

En die Marieke is helemaal niet mooi (die hangende oogleden en ook zo'n grijns, nee, bah)
    Vergeet de laag plamuur en doffe, veel te dikke lippenstift niet... Wat een fucking nightmare, dat mens. rrrrrr
    pi_73847946
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

Vergeet de laag plamuur en doffe, veel te dikke lippenstift niet... Wat een fucking nightmare, dat mens. rrrrrr
    ik schreef eerst lippenstiftgrijns maar had lippenstift maar weer weggehaald
      FOK!fossiel maandag 19 oktober 2009 @ 16:26:00 #52
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_73848092
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 15:51 schreef WendyGroningen het volgende:

NB. Wat een stelletje mutsen bij Hans - waarom bleven ze zo lang koffie leuten? Je wilt toch 'je vent' in actie zien?!

Ja wat een gemiep he, in de twee afleveringen dat ze in beeld zijn geweest heb ik ze voornamelijk met z'n drietjes een beetje zien rong hangen en koffiedrinken...
    Chick on a mission
      maandag 19 oktober 2009 @ 16:56:08 #53
    215872 PartyHardy
    Live life to the fullest
    pi_73849245
    Wij kijken altijd met het hele gezin elke zondagavond, super leuk!
    ben echt benieuwd wie er uiteindelijk een lange relatie aan overhoud
    (tvp)
    What if the hokey-pokey is really what it's all about?
    pi_73849332
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 16:02 schreef Peter6000 het volgende:

En in een eerdere reactie in dit topic kan ik me ook wel vinden, de makers benadrukken de stilheid van Wietse ook wel erg (makkelijk voor de kijker, zo`n eendimensioneel karakter), en momenten waarop het wel beter loopt worden wellicht niet uitgezonden.
    Nou wat zullen er veel spraakzame momenten zijn... de meiden geven al aan dat hij nooit iets gevraagd heeft over hun leven. Hij beaamt het zelf als Yvon het aankaart.
    Lijkt me duidelijk.
    Als er al andere momenten zijn gaat het ws over zichzelf
      maandag 19 oktober 2009 @ 17:07:07 #55
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73849679
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou wat zullen er veel spraakzame momenten zijn... de meiden geven al aan dat hij nooit iets gevraagd heeft over hun leven. Hij beaamt het zelf als Yvon het aankaart.
    Lijkt me duidelijk.
    Nou niet veel en wellicht ook niet spraakzaam, maar ik denk wel dat er momenten zijn waarop hij iets beter uit de verf komt.
    Zo was dat stukje waarin hij wel wat zei ook wel leuk, met Iris. 'Dat ga ik niet allemaal met de hand doen'.
    pi_73850743
    op naar volgende week, alle nieuwe drama's- liefdesperikelen

vraag me af of er nou echt iets blijvends zal ontstaan in deze versie van BzV
    what you see, is what you get!
      maandag 19 oktober 2009 @ 17:41:55 #57
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73851111
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 17:32 schreef IV_Xample het volgende:
    op naar volgende week, alle nieuwe drama's- liefdesperikelen

vraag me af of er nou echt iets blijvends zal ontstaan in deze versie van BzV
    Dat lijkt me duidelijk Wietse en Neeltje natuurlijk.
    pi_73852064
    Peter en Hanneke kunnen straks mooi naar Nederland op vakantie/citytrip!

Volgens mij maakt de KRO het bij Wietse ook wel erger dan dat het is. Hij zou best wel niet zo'n prater zijn maar op de Trekker lult hij wel met Neeltje mee.

Neeltje
    U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
    pi_73852240
    Alles herhalen wat zij zegt is geen praten.
    "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
    pi_73852352
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 17:07 schreef Marrije het volgende:

Zo was dat stukje waarin hij wel wat zei ook wel leuk, met Iris. 'Dat ga ik niet allemaal met de hand doen'.
    Zoals ik al zei:
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef Pisces29 het volgende:

pi_73852371
    Wietse

Ik ben die kop van hem zo zat he

Met die eeuwige glimlach

Kan het bijna niet meer aanzien gewoon.
    pi_73852517
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 18:23 schreef pleeborstel het volgende:
    Wietse

Ik ben die kop van hem zo zat he

Met die eeuwige glimlach

Kan het bijna niet meer aanzien gewoon.
    Dat had ik ook gisteren
    pi_73852521
    Wietse kijkt alleen naar oppervlakkigheid, of hij iemand aantrekkelijk vindt.
    De meid die weg moest was ook "leuk voor vriendschap, maar meer niet".
    Kortom; het boeit hem niet wat voor persoon er achter zit. Vandaar dat hij ook niks vraagt.
    Dan zal het Neeltje ook wel worden ja...
    pi_73852534
    Ik ben zo benieuwd wat er met Wietse zou gebeuren wanneer je hem zou kussen
    pi_73852567
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 18:20 schreef marcodej het volgende:
    Alles herhalen wat zij zegt is geen praten.
    Het viel me gister op dat hij bij Iris de hele tijd herhaalt wat zij zegt maar dat de vrolijkheid van Neeltje hem toch wat losser maakt. Zal alleen geen lange relatie worden tussen die twee.

Denk dat de grootste slagingskans bij Hans en Jos ligt.
    You won't know the facts until you've seen the fiction
    pi_73852776
    Iemand nog geluisterd naar RabRadio vanmiddag op 3FM tussen 2 en 3?

Volgens Yvonne was er iets te horen mbt Boer Zoekt Vrouw.

Heb alleen vanmiddag op internet de uitzending terug gezien dus ben wel benieuwd wat het was.
    U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
    pi_73852813
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef mondieu het volgende:
    eerlijk gezegd wil ik daar niet aan denken, maar waarschijnlijk zal hij zeggen....tsjaa....moeilijk....
      maandag 19 oktober 2009 @ 18:35:35 #68
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_73852842
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
    Wietse kijkt alleen naar oppervlakkigheid, of hij iemand aantrekkelijk vindt.
    De meid die weg moest was ook "leuk voor vriendschap, maar meer niet".
    Kortom; het boeit hem niet wat voor persoon er achter zit. Vandaar dat hij ook niks vraagt.
    Dan zal het Neeltje ook wel worden ja...
    tja...hoe kan hij beter weten? 't is niet alsof hij enige ervaring heeft....
    pi_73853183
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 18:35 schreef Abbadon het volgende:

[..]

tja...hoe kan hij beter weten? 't is niet alsof hij enige ervaring heeft....
    Dan ben je gewoon contact gestoord. Alsof je alleen gesprekken in je leven voert op relatiegebied
    Met vrienden praat je toch ook over en weer
    pi_73854271
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef mondieu het volgende:
    Insert smile.
    "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
      maandag 19 oktober 2009 @ 19:21:15 #71
    215872 PartyHardy
    Live life to the fullest
    pi_73854556
    Ik neem ook aan dat hij nog maagd is.. zou niet weten hoe dat anders gegaan was
    What if the hokey-pokey is really what it's all about?
      maandag 19 oktober 2009 @ 19:23:32 #72
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_73854634
    Weinig verrassende keuzes hebben de boeren gemaakt, afgezien van het wegsturen van kleine Saskia. Logisch dat de overgebleven meiden verward zijn over wat Peter nu wil. Maar wat hij eigenlijk gewoon wil, is iemand die met de peerd'n kan omgaan - dat gaf hij eerder al aan (al zei hij daarvoor nog het tegengestelde )
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      maandag 19 oktober 2009 @ 19:39:48 #73
    268086 Quishendrikson
    heeft een hekel aan nudisten
    pi_73855175
    Ik heb het idee dat Neeltje alleen blijft voor die gratis vakantie met Wietse.
    Ik denk dat het daarna ook gauw voorbij is.
    is boswachter in Sexbierum, kijkt veel sbs6, leest de telegraaf en kampeert veel.
    pi_73855778
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 19:39 schreef Quishendrikson het volgende:
    Ik heb het idee dat Neeltje alleen blijft voor die gratis vakantie met Wietse.
    Ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen.
    Maar goed; ik zou al lang gillend zijn weggerend...
      maandag 19 oktober 2009 @ 19:59:58 #75
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73855986
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 18:28 schreef BurtonFeather het volgende:

[..]

Het viel me gister op dat hij bij Iris de hele tijd herhaalt wat zij zegt maar dat de vrolijkheid van Neeltje hem toch wat losser maakt. Zal alleen geen lange relatie worden tussen die twee.

Denk dat de grootste slagingskans bij Hans en Jos ligt.
    Dat klopt niet helemaal. Bij Iris wist hij ook eigen zinnen te produceren. En Nicolien gaf aan zelf ook geen prater te zijn en zich niet meteen bloot te geven. Dat zou het ook nog kunnen zijn met Wietse, dat hij 'zichzelf bewaart voor na het programma', dat alleen mensen die heel dichtbij hem staan de echte Wietse te zien krijgen.
    pi_73856441
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 19:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat zou het ook nog kunnen zijn met Wietse, dat hij 'zichzelf bewaart voor na het programma', dat alleen mensen die heel dichtbij hem staan de echte Wietse te zien krijgen.
    Dat geloof je zelf?
    pi_73857135
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 19:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat klopt niet helemaal. Bij Iris wist hij ook eigen zinnen te produceren. En Nicolien gaf aan zelf ook geen prater te zijn en zich niet meteen bloot te geven. Dat zou het ook nog kunnen zijn met Wietse, dat hij 'zichzelf bewaart voor na het programma', dat alleen mensen die heel dichtbij hem staan de echte Wietse te zien krijgen.
    Jaja... de echte Wietse... psychomaniac met motorzaag staat op en laat Neeltje de oogst van afgelopen zomer zien... 36 meisjeslijken verstopt achterin z'n schuur... 'de collectie!' zoals Wietse trots naar Neeltje werpt om haar vervolgens voor de eerste en laatste keer uit mekaar te trekken... maar dan anders...
      maandag 19 oktober 2009 @ 20:38:29 #78
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_73857638
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 19:23 schreef Zhenar het volgende:
    Weinig verrassende keuzes hebben de boeren gemaakt, afgezien van het wegsturen van kleine Saskia. Logisch dat de overgebleven meiden verward zijn over wat Peter nu wil. Maar wat hij eigenlijk gewoon wil, is iemand die met de peerd'n kan omgaan - dat gaf hij eerder al aan (al zei hij daarvoor nog het tegengestelde )
    Doet een vriendin van jou nog mee of hebben wij haar niet gezien Zhenar?
      maandag 19 oktober 2009 @ 21:16:27 #79
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73859221
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 20:10 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dat geloof je zelf?
    Niet iedereen is een open boek voor Jan en Alleman.
    pi_73859353
    Ergens las ik dat iemand met hem op school gezeten heeft. Hij en zijn zus waren aardig maar vreselijk verlegen. Ergens anders herkent men hem niet, hij zou rustig maar gezellig zijn.

Ouders kan je niet verwijten dat iemand van puur verlegenheid dichtklapt. Ouders van volwassenen kan je niet verwijten dat die niet doen zoals het ze vroeger geleerd is. In de kindertijd zijn je ouders de baas over je en als je volwassen bent, ben je zelf de baas en bepaal je zelf welke manieren je wel of niet toepast.

De KRO laat dus alleen de tenenkrommende momenten zien, zoals ze ook met Jochum gedaan hebben.
    pi_73859408
    Ik denk dat Marrije het heel goed bij het rechte eind kan hebben.
    pi_73859536
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 21:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dan nog. Je hoeft niet meteen alles op straat te gooien, maar zes afleveringen lang zwijgen, grijnzen en niets anders dan `Ja...het is moeilijk.´ kunnen stamelen is het andere uiterste.
    pi_73860738
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 21:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik mis even iets. Ik ben geen open boek en klets behoorlijk met mensen, aangezien het over die mensen gaat en niet mezelf.
    Dus wat heeft dat ermee te maken dat hij niks kan vragen aan de dames over hun dagelijkse leven, werk en woonplaats enzo? Hij hoeft geen bal te delen, maar kan gewoon vragen hoe hun het weekend normaal doorbrengen of hoe een werkdag eruit ziet, wat heeft dat met een open boek te maken? Die meiden zouden graag wat vertellen en hij hoeft niks bloot te geven...
      maandag 19 oktober 2009 @ 21:54:57 #84
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73860999
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 21:19 schreef Teslynd het volgende:
    De KRO laat dus alleen de tenenkrommende momenten zien, zoals ze ook met Jochum gedaan hebben.
    Ik heb ook een leuk moment met Iris gezien, maar 1 is niet veel inderdaad en staat bijna gelijk aan geen.

@Marco: Ik denk ook dat hij buiten het programma anders is en dan vooral bij mensen die hij goed kent en vertrouwt. Nicolien gaf ook aan geen prater te zijn en die hoorde je in gezelschap ook nauwelijks praten, zij wilde Wietse ook niet voor het blok zetten want daar klapt ie alleen maar van dicht was haar redenatie. En ik kan dat wel volgen eerlijk gezegd. Zij loopt ook niet te koop met wat ze voelt en denkt en blijkbaar houdt ze ook niet van prietpraat. Die mensen heb je. Maar dat wil niet zeggen dat die mensen nooit wat te vertellen hebben, alleen doen zij dat in beperkte mate en zeer selectief, dus niet voor de camera en niet met vreemden. Maar ook al wordt daar weinig gepraat, er gebeurt genoeg en dat pikken ze allemaal wel op.
      maandag 19 oktober 2009 @ 21:57:06 #85
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73861118
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 21:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik mis even iets. Ik ben geen open boek en klets behoorlijk met mensen, aangezien het over die mensen gaat en niet mezelf.
    Dus wat heeft dat ermee te maken dat hij niks kan vragen aan de dames over hun dagelijkse leven, werk en woonplaats enzo? Hij hoeft geen bal te delen, maar kan gewoon vragen hoe hun het weekend normaal doorbrengen of hoe een werkdag eruit ziet, wat heeft dat met een open boek te maken? Die meiden zouden graag wat vertellen en hij hoeft niks bloot te geven...
    Hij weet vanaf dag 1 al dat hij gaat voor Neeltje, waarschijnlijk boeit het hem gewoon echt niet wat die andere meiden doen etc. En dan zou je kunnen zeggen: vraag het dan uit beleefdheid. Maar niet iedereen pakt dat zo aan. En dat wat hij met Neeltje wil delen wil hij misschien wel tussen hun houden. Zó gek is dat toch niet?
    pi_73861152
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef Marrije het volgende:

En dat wat hij met Neeltje wil delen wil hij misschien wel tussen hun houden.

En wat wéét hij dan van Neeltje?
    pi_73861477
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

dat zij hem zal ontmaagden?
    pi_73861707
    quote:

[..]

Inderdaad! Van haar weet hij ook helemaal niets.Ze klaagden alledrie dat hij geen enkele vraag aan hen stelt. Ik geloof er helemaal niets van dat hij zichzelf bewaard. Hij vind het maar wat makkelijk dat Neeltje veel praat, dan hoeft hij alleen maar af en toe ja en nee te zeggen. Iris stelt hem gerichte vragen en daar weet hij geen zinnig antwoord op te geven. Dit is geen verlegenheid of desinteresse maar een extreme vorm van contactgestoordheid.
    You won't know the facts until you've seen the fiction
    pi_73861841
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik heb ook een leuk moment met Iris gezien, maar 1 is niet veel inderdaad en staat bijna gelijk aan geen.

@Marco: Ik denk ook dat hij buiten het programma anders is en dan vooral bij mensen die hij goed kent en vertrouwt. Nicolien gaf ook aan geen prater te zijn en die hoorde je in gezelschap ook nauwelijks praten, zij wilde Wietse ook niet voor het blok zetten want daar klapt ie alleen maar van dicht was haar redenatie. En ik kan dat wel volgen eerlijk gezegd. Zij loopt ook niet te koop met wat ze voelt en denkt en blijkbaar houdt ze ook niet van prietpraat. Die mensen heb je. Maar dat wil niet zeggen dat die mensen nooit wat te vertellen hebben, alleen doen zij dat in beperkte mate en zeer selectief, dus niet voor de camera en niet met vreemden. Maar ook al wordt daar weinig gepraat, er gebeurt genoeg en dat pikken ze allemaal wel op.
    Als je niet met die vrouwen wilt praten voor de camera moet je niet met een datingprogramma meedoen.

En nogmaals, je hoeft niet al je zieleroerselen op tafel te gooien voor drie vrouwen die je net een paar dagen kent, maar gewoon wederzijdse interesse tonen en vragen hoe hun dagelijks leven is en hoe zij tegen bepaalde zaken aankijken is toch het minimale wat je moet doen? Je wilt die vrouwen toch leren kennen?
      maandag 19 oktober 2009 @ 22:14:24 #90
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_73861923
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 19:23 schreef Zhenar het volgende:
    Als je niet wil zeggen moet je laten ..Ik lurk bij jullie nooit
      maandag 19 oktober 2009 @ 22:17:35 #91
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73862062
    quote:

[..]

Na haar brief & foto's was het voor hem al duidelijk, de enige keer dat we hem zó hebben zien glunderen.
      maandag 19 oktober 2009 @ 22:19:48 #92
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73862157
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 22:09 schreef BurtonFeather het volgende:

-knip-
    Dit is geen verlegenheid of desinteresse maar een extreme vorm van contactgestoordheid.
    Dat zou ook best kunnen, maar 1 op 1 met Neeltje, zonder camera's heeft ie daar wellicht minder last van.
      maandag 19 oktober 2009 @ 22:21:58 #93
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73862265
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef marcodej het volgende:

[..]

Als je niet met die vrouwen wilt praten voor de camera moet je niet met een datingprogramma meedoen.

En nogmaals, je hoeft niet al je zieleroerselen op tafel te gooien voor drie vrouwen die je net een paar dagen kent, maar gewoon wederzijdse interesse tonen en vragen hoe hun dagelijks leven is en hoe zij tegen bepaalde zaken aankijken is toch het minimale wat je moet doen? Je wilt die vrouwen toch leren kennen?
    Ik denk dat het hem wat is tegen gevallen, de moeite die het hem kost, daarnaast denk ik echt dat hij die andere vrouwen helemaal niet wil leren kennen. Hij zit vol van Neeltje en heeft zo te horen alleen maar oog voor Neeltje. Wellicht had hij van tevoren een andere inschatting gemaakt.
    pi_73862338
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 22:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

Na haar brief & foto's was het voor hem al duidelijk, de enige keer dat we hem zó hebben zien glunderen.
    Makkelijk te pleasen is hij wel dan
      maandag 19 oktober 2009 @ 22:25:31 #95
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73862427
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 22:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Makkelijk te pleasen is hij wel dan
    Geef toe: zo'n kans krijgt ie nooit weer
      maandag 19 oktober 2009 @ 22:26:25 #96
    162917 tuinfluiter
    pi_73862464
    Neeltje en Wietse.
    pi_73862716
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 22:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Geef toe: zo'n kans krijgt ie nooit weer

Een dol weekend en dan is het voorbij. En dan valt hij weer in z'n eenzame leventje...
      maandag 19 oktober 2009 @ 22:35:47 #98
    162917 tuinfluiter
    pi_73862840
    Neeltje in het bestuur .
    pi_73862875
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef tuinfluiter het volgende:
    Neeltje in het bestuur.
    [ afbeelding ]
    Shit wat een geil wijf is het toch ook hè
    pi_73864360
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 22:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Shit wat een geil wijf is het toch ook hè
    Nou, op die foto´s vind ik haar niet zo bijzonder eigenlijk. Op tv komt ze daarentegen wel over...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')