De vrouwen hoeven dit jaar ook veel minder iets doen als de voorgaande seizoen(en).. Want dat valt mij wel op dat ze niet zoveel doen als anders.. De boeren zijn ook minder.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:19 schreef lily het volgende:
Ik vind het dit jaar ook minder leuk.
Niet zo'n leuke boeren, niet zo'n leuke vrouwen.
Er gebeurt niets spannends verder
Beetje lafjes allemaal
Ik mis de bloopers en leuke confrontaties.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De vrouwen hoeven dit jaar ook veel minder iets doen als de voorgaande seizoen(en).. Want dat valt mij wel op dat ze niet zoveel doen als anders.. De boeren zijn ook minder.
Je vergeet de eye-candy in de vorm van boer Klaasquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis de bloopers en leuke confrontaties.![]()
Jan vorig jaar, die z'n keuken uitstapte en gek werd van de vrouwen, Henk met z'n percentage-opmerking richting de dames, allemaal dat soort dingen
Zit geen humor in...
Die werd nog afgewezen ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:39 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Je vergeet de eye-candy in de vorm van boer Klaas
Ja dat was het voordeel van een boerin die mee deed, want van de boeren moeten we het meestal niet hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:39 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Je vergeet de eye-candy in de vorm van boer Klaas
quote:
Oh ik dacht dat blonde paardrij-meisje met die hoepels in d'r orenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:25 schreef bloodymary het volgende:
Ja, volgens mij wel, die Ronella.
Je hebt gelijk! Daar was ik echt niet meer opgekomen zelf...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef gelestipjes het volgende:
Volgens mij was het Jessica.
Deze pagina is niet gevondenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Daar was ik echt niet meer opgekomen zelf...
http://boerzoektvrouw.kro(...)27klaasverliefd.aspx
Vreemd, ik kan die pagina gewoon bekijkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Deze pagina is niet gevonden
Helaas, de pagina die je zoekt is op deze server niet (meer) te vinden. Het kan zijn dat de link die je hier bracht verouderd is of dat iemand ergens een (type)fout heeft gemaakt.
Die motorcrosser had allemaal van die simpele meisjesquote:
Die wist precies hoe het spel gespeeld moest wordenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:14 schreef Marrije het volgende:
En boer gerrit die met de ene zoende en een ander koos, die griet kwaad weg
Oh Gerrit van 2 seizoenen terug, nu valt het kwartje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:13 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die wist precies hoe het spel gespeeld moest worden
Ja, die bedoelde ik, met dat paard. Ik dacht dat zij Ronella heette, maar dat zal dan wel weer een andere geweest zijn.quote:
Dat was die andere meid van Frans. Zij was best een pittige tante. Zij ging uiteindelijk ook mee op citytrip.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:36 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik, met dat paard. Ik dacht dat zij Ronella heette, maar dat zal dan wel weer een andere geweest zijn.
quote:Boer Zoekt Vrouw-Frans woont samen
van onze redactie
AMSTERDAM - Boer Frans kon tijdens het derde seizoen van Boer Zoekt Vrouw geen geschikte boerin vinden, maar het is hem inmiddels toch gelukt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:58 schreef Terreros85 het volgende:
En zowaar nieuws over Frans: Hij woont samen.
[..]
En waarom kan er niet snel genoeg getrouwd worden? Grote opa-wens zekerquote:Wat zijn vader Frans senior betreft kan er niet snel genoeg worden getrouwd... "Dan maken we er een leuk feest van hier op de boerderij."
Leuk voor Frans dat ie een vriendin heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:39 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |