Neeeeee joh, hij zei toch ook heel zakelijk bij Jo dat hij ze bewust beide evenveel aandacht probeert te geven. Precíes zodra het over Jo gingquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:20 schreef TrailerTrash het volgende:
Ik ook. Maar Hans kiest denk ik toch voor Jo
En de moeder is weer het voorbeeld van tegenpolen in de relatie, vader een dooie, moeder een katje eerste klasquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:30 schreef Fascination het volgende:
Die vader van Wietse, ook al zo'n retard."Ja, ik heb soms weleens dat mensen tegen me praten, maar dan zeg ik gewoon niets terug. Dan houden ze wel op."
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat het met Jo is, maar ik krijg telkens het gevoel dat die wel eens hele rare dingen zou kunnen doen als ze afgewezen wordtquote:
Volgens mij was dat zo'n 45km-wagentje.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
En wat voor auto heeft Frits, weet iemand dat?
Het is zo'n 45 km ding, geen flauw idee welk merk maar die markt bestaat geloof ik maar uit 2 merkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
En wat voor auto heeft Frits, weet iemand dat?
Microcarquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is zo'n 45 km ding, geen flauw idee welk merk maar die markt bestaat geloof ik maar uit 2 merken
Het is waarschijnlijk onterecht, maar dat gevoel heb ik ookquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het met Jo is, maar ik krijg telkens het gevoel dat die wel eens hele rare dingen zou kunnen doen als ze afgewezen wordt
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:40 schreef Leandra het volgende:
maar die markt bestaat geloof ik maar uit 2 merken
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:39 schreef cora4034 het volgende:
Jo kijkt zo hunkerend.
Volgens mij doordat Yvonne haar vorige week vroeg wat het met haar zou doen als ze door Hans naar huis gestuurd zou worden, toen begon ze met het "herhalen" van de vraag, maar net niet helemaal.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:41 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk onterecht, maar dat gevoel heb ik ookIk weet niet waarom, iets in de ogen ofzo.
Misschien is ze wel dubbeldruk nu ze zich toch een beetje moet bewijzen... kan me ook wel voorstellen dat je óf heel stil wordt óf juist drukker omdat je zó graag gekozen wilt worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:48 schreef sheotah het volgende:
Ik vind die Hanneke best grappig, maar ik zou helemaal gék worden als ik er de dag mee door moest brengen!![]()
Dat bedoel ik. Moet desondanks om haar lachenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:48 schreef sheotah het volgende:
Ik vind die Hanneke best grappig, maar ik zou helemaal gék worden als ik er de dag mee door moest brengen!![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:43 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Microcar lijkt er het meest op.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:11 schreef RedFever007 het volgende:
Als ik moest kiezen tussen Jo en Audrey koos ik toch maar voor Jo.
Die Audrey vind ik dus echt 13x niks
Ja dat is een leuke vrouw voor Fritsquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop dat het echt wat blijvends is met die vrouw, lijkt me zo leuk voor Frits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |