Ik krijg weer zin in de zomer.Klote herfstquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg honger van al die hapjes en tafeltjes met eten
Samen met Hans 3 types blondquote:
"Wil je een hapje van Jos"quote:
Ja vind ik ook..Was een leuke uitzending..quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een leuke vlotte vrouw voor Frits, had ik écht niet verwacht zo'n type
Ik vind Audrey leuker dan Jo.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niks mis met Audrey imo, ze is wat rustiger alleen.
quote:
Neeeeee joh, hij zei toch ook heel zakelijk bij Jo dat hij ze bewust beide evenveel aandacht probeert te geven. Precíes zodra het over Jo gingquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:20 schreef TrailerTrash het volgende:
Ik ook. Maar Hans kiest denk ik toch voor Jo
En de moeder is weer het voorbeeld van tegenpolen in de relatie, vader een dooie, moeder een katje eerste klasquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:30 schreef Fascination het volgende:
Die vader van Wietse, ook al zo'n retard."Ja, ik heb soms weleens dat mensen tegen me praten, maar dan zeg ik gewoon niets terug. Dan houden ze wel op."
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat het met Jo is, maar ik krijg telkens het gevoel dat die wel eens hele rare dingen zou kunnen doen als ze afgewezen wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |