Vorig topic:quote:CULVER CITY, Ca., August 20, 2009 - Sony Pictures Entertainment and Sony Music Entertainment announced today that Michael Jackson THIS IS IT will be released exclusively for a special, limited, two-week engagement worldwide, with the studio pushing up the debut of the film by two days, to Wednesday, October 28th. Due to the anticipated demand for this film, tickets for the two-week presentation will go on sale in most cities beginning on Sunday, September 27th.
Separately, the producers of Michael Jackson THIS IS IT announced that Kenny Ortega has been set to direct the motion picture. The film is being produced with the full support of The Estate of Michael Jackson.
Michael Jackson THIS IS IT will offer Jackson fans and music lovers worldwide a rare, behind-the-scenes look at the performer as he developed, created and rehearsed for his sold-out concerts that would have taken place beginning this summer in London's O2 Arena. Chronicling the months from April through June, 2009, the film is drawn from more than one hundred hours of behind-the-scenes footage, featuring Jackson rehearsing a number of his songs for the show. Audiences will be given a privileged and private look at the singer, dancer, filmmaker, architect, and genius as he creates and perfects his final show.
"I have never been partners with a more creative, innovative or groundbreaking entertainer than Michael Jackson," said Randy Phillips, President & CEO, AEG LIVE and producer of Michael Jackson THIS IS IT. "While the concerts would have been the greatest shows in the history of music, our film will provide a historic event for Michael's fans to see for themselves the genius that he was and the creativity, talent and imagination that the entire cast devoted to create the ‘greatest concert that never happened'."
Ff offtopic, maar damn, wat is zij toch goedquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:01 schreef Rebbedebje het volgende:
Vreemd genoeg moet ik bij die titel steeds aan dit nummer denken
Wat was er toen gaande?quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zat net even posts van 11 maart terug te lezen, wat een hectiek toen![]()
Helaas heeft het dan niet mogen baten
Wauw wat een paniek, maarja dat verwacht je als MJ zo'n groot event aankondigd, dan loopt het overal storm, zij hadden hierbij veel betere systemen moeten gebruiken om aan de aanvraag te kunnen voldoen maarja het is nu wel te laatquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Read for yourself![]()
Michael Jackson #34: Your wait time is approx 15 minutes...
Prince kwam later wel aan bod met een uitgebreid solo-optreden in tegenstelling tot Michael.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:00 schreef Zapato het volgende:
Ja, fucking gaaf. Zat te kijken met een vriend die groot Prince-fan is, kappen ze m na MJ af, ik lache, hij boos jongen.
Die gast wie dat maakt heeft ook te veel vrije tijd volgens mij.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:38 schreef matthijst het volgende:
Ziekelijke gemaakt filmpje, met een Hot Toys MJ Billie Jean:
Doh, voelt als de dag van gisterenquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zat net even posts van 11 maart terug te lezen, wat een hectiek toen![]()
Helaas heeft het dan niet mogen baten
Ik gok dat het een fake is. Met virussen in. Zou hem snel verwijderen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:15 schreef Braddie het volgende:
Heb via een torrent blijkbaar This Is It gedownload![]()
Zit een notepad bij met Wachtwoord, Zonder wachtwoord!!
Hoe kom ik aan dit wachtwoord?, via de site duurt het me te lang, moet 3 minuten wachten of zo
Ik ook woensdag 2 keerquote:
Blanketquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:58 schreef blanket het volgende:
Ik ga 31 oktober:D (oma jackson wil namelijk niet met ons naar de premiere) dus moet het maar anders geregeld worden :p
Zucht...schaam me diep dat ik zolang weg was. Ik hing zoveel op die Hoax fora rond (ziektewetje) dat ik het bijkant nog ben gaan geloven dat hij leeft. Dus verklaar me maar voor gek...ik was even van het padje
Kerstavond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Op de DVD ook toch?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:20 schreef Braddie het volgende:
Dvd![]()
Koop de Blu-Ray..
Heb gehoord dat er 2 uur extra rehearsal footage op staat!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:05 schreef Bevin het volgende:
[..]
Kerstavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kerst
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Bad?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Deed hij Bad??
Ik heb niet alle clips gezien.
M'n eerste ingeving was West Side Story, aangezien The Way You Make Me Feel ook gedeeltelijk daar op is gebaseerd.quote:
Ja, dat zei ik ook vier weken van te voren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:43 schreef Braddie het volgende:
Zag er zeer vet uit....
Ik kan niet wachten tot de 28e, Dan ga ik hem gewoon zien!!!(helaas op scherm..)
Tja. Nu sta je voor altijd te boek als 'hij die Michael Jackson bijna live zag'.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:47 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook vier weken van te voren.
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja. Nu sta je voor altijd te boek als 'hij die Michael Jackson bijna live zag'.
Cool ....quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:45 schreef JX het volgende:
This Is It
[ afbeelding ]
In de bioscoop vanaf 28/10/2009
[..]
Vorig topic:
Michael Jackson #71 - In afwachting van de film!
Ben je nu niet bang dat je BAF achter je aan krijgt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:07 schreef CP69 het volgende:
[..]
Cool ....
maarre , ik dowload um wel gewoon ...
Working Day & Night ook toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:05 schreef DrDentz het volgende:
The Lady in My Life, live gezongen. Dirty Diana, Who Is It. Bij Who Is It begint hij gewoon te beatboxen op het podium en komt later de muziek in.
Maar dit is wat ik even snel 'denk' dat er nog meer in This Is It zit. Want laten we wel wezen, we hebben nog lang niet alles gezien van wat deze man nog allemaal voor zijn fans in petto had.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Working Day & Night ook toch?
Althans ik hoor hem duidelijk een stukje beatboxen in de Trailer.
Tuurlijk niet ...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ben je nu niet bang dat je BAF achter je aan krijgt?
Pas maar op, straks word je onverwachts gebaft door een anti-piraten eenheid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:30 schreef CP69 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ...
Fock BAF , BEF en BREIN ....
Pirate 4 LIFE !!!!!
Nou, als Roger Friedman dit schrijft moet het wel positief zijnquote:Michael’s Friend Elizabeth Taylor’s Private Screening Of This Is It
Michael Jackson’s documentary, “This Is It,” had a special, secret screening the other night at Sony. None other than Elizabeth Taylor got her own private viewing. And the word is, she loved it.
Taylor brought with her several family members. Also in the audience, acccording to sources, were Michael’s longtime insiders Miko Brando and Evvy Tavasci. Also there was famed international hairdresser Jose Eber. Michael and his kids spent last Easter with the Taylor clan and Eber. That’s who he considered family.
Taylor, who knows from having to go on when you’re sick, apparently told everyone involved that Jackson looked great, and that the film was “brilliant.” She did not express any concern over his appearance during rehearsals. The others in the screening room, an insider relayed to me, “were very pleased.”
Source: Showbiz411
Was al eerder gepost, maar idd, goed nieuwsquote:
Deze film moet je gewoon niet downloaden maar de volle pond betalen om hem te zien in de bioscoop zoals het hoort om de echte belevenis te ervaren, nog een kleine week zeg KAN GEWOON NIET WACHTEN!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:30 schreef CP69 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ...
Fock BAF , BEF en BREIN ....
Pirate 4 LIFE !!!!!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:52 schreef Zapato het volgende:
Live zang![]()
Kenny Ortega zei ook nog in dat interview met Oprah dat MJ Prince bewonderde, en dat ie zn nummers die hij 'doorkrijgt van God' snel moest opnemen omdat Prince ze anders zou krijgen
Echt awesome, hij had het nog steedsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef Rnnz het volgende:
Oh wacht, nu zie ik het. Wist ik helemaal niet dat dat op Internet stond :S
Vette moves weer. Hij is echt héél tight met z'n moves
Dirty Diana?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:08 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik moet een MJ-nummer hebben voor en bruiloft. Iemand een idee over wat gepast is?
This Is Itquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:08 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik moet een MJ-nummer hebben voor en bruiloft. Iemand een idee over wat gepast is?
Een gedeelte van de muziek eronder is trouwens van Mind is the Magic. Die heeft zo'n lekkere beatquote:
Lady in my lifequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:08 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik hoop dat je Liberia bedoelt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:41 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Lady in my life
The way you make me feel
I just can't stop loving you
Girlfriend
It's the falling in love
Als ze uit libirie komt: Liberian Girl
BRILFUCKINGJANT!!!!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef Rnnz het volgende:
2 uur s'nachts zo laatquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:16 schreef Janena het volgende:
Heb kaarten kunnen krijgen voor de Tuschinski premiere om 2 uur snachts!
Word net wakker idd.quote:
Ja kan ze in de grote hoeveelheid zakdoekjes draaien die je later nodig hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:22 schreef Janena het volgende:
Ja, het is een onchristelijk tijd ik weet he, haha..
We hebben voor daarna een hotel geboekt want ik heb geen zin om om 4 ur snachts nog terug te rijden naar overijssel.
Dit is dus in de nacht van 27 op 28 oktober.
Ben benieuwd welke BN ers er zullen zijn (en of ik rotte eieren mee naar binnen kan smokkelen als Albert verlinde er bij is).
Maar ik zie dingen als "Akon Remix" staan, zitten we daar nu echt op te wachten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het remix album is trouwens sinds gister via diverse kanalen te verkrijgen.
[ afbeelding ]
Is op zich wel aardig
Ik wacht nog steeds op het optreden van BAD (niet Just Good Friends) met Stevie in Australië.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:30 schreef Zapato het volgende:
Smooth Criminal live in goede kwaliteit veracht ik binnen een jaar. Hoop ik dan.
Die remixen, wtf moet je daar nou mee?
Sluit me er helemaal bij aan!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:46 schreef Zapato het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn echt twee van de meest begeerde gems denk ik.
Madonnaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag net ook de nieuwe clip van Madonna, met een Michael Jackson-lookalike erin. Toch een beetje goedkoop om weer zo mee te liften op iets wat nu populair is vind ik. Had dat dan in 2004 ofzo gedaan.
Ik vind Madonna sowieso erg goedkoop de laatste tijd.....die pakkies die ze aan heeft getver!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag net ook de nieuwe clip van Madonna, met een Michael Jackson-lookalike erin. Toch een beetje goedkoop om weer zo mee te liften op iets wat nu populair is vind ik. Had dat dan in 2004 ofzo gedaan.
Godverdomme, wat heb ik toch een hekal aan dat wijf zeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:31 schreef DrDentz het volgende:
Michael Jackson tussen al die dansende homo's. Dit vinden Joe en Katherine vast niet leuk.
Jep, dat zit erin.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:38 schreef mathijs23 het volgende:
ik vindt michael jackson echt cool aleen denk ik dat je met de nieuwe film,,this is it``wel oppassen moet want je kan hem anders gaan zien op school praten we heel veel over michael J.. veel mensen zeggen dat je hem met amadeus mozart kan ver gelijken das wunderking of pop word het dan haha![]()
ik hoop ook dat we in de film wel te weten komen waarom hij zich zelf verandert heeft is het nou omdat ie niet meer hetzelfde wou uitzien als zijn vader of omdat hij dacht dat hij als zwart persoon geen zang carriere kon krijgen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jep, dat zit erin.
Kenny Ortega: MIchael, just for the viewers at home, why did you want to be white, can you tell us that?
Michael: Oh, it was just because black singers don't get a career out of making music. Thriller sold like shit, so I turned myself into a white dude. It's not true that I don't want to look like my father, that's ignorance.
Dat dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jep, dat zit erin.
Kenny Ortega: MIchael, just for the viewers at home, why did you want to be white, can you tell us that?
Michael: Oh, it was just because black singers don't get a career out of making music. Thriller sold like shit, so I turned myself into a white dude. It's not true that I don't want to look like my father, that's ignorance.
Dude, chillquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:30 schreef Zapato het volgende:
Smooth Criminal live in goede kwaliteit veracht ik binnen een jaar. Hoop ik dan.
Die remixen, wtf moet je daar nou mee?
Ja tentamen vrijdag, en dan brakke remixes en die madonna. Frustratie all over mêhn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dude, chill
Het is op zich wel aardig hoor, zitten goede remixen tussen.
quote:Prince and Michael Jackson were friendly rivals? Seriously? According to former band members of the Purple One, it’s true.
A report in the Startribune, Bobby Z., Prince’s drummer for the Revolution, remembers watching the 1984 Grammys with Prince as Michael Jackson swept the Grammys.
“We were watching rough cuts of [the movie] ‘Purple Rain,’ and we knew that’s where Prince wanted to be the next year,” Z said Thursday.
Michael Jackson even showed up to 2 Purple Rain shows backstage. Although Michael Jackson did want to work with Prince a few years later, Prince declined due to lyrical differences.
Michael Bland insisted they got along fine. “They’d shoot hoops at Paisley Park,” Prince’s studio/home in Chanhassen. “We used to get packages from MJJ Productions [with] footage of Sly Stone performing in Europe. Prince would pop it in the VCR, and we’d watch it.”
Prince even defended Michael at a press conference in 2000 where he said something along the lines of “we don’t really know what is going on with him and maybe we need to chill on that.” (I can’t find the original transcript so paraphrasing people.)
Personally speaking, I did see Michael Jackson attend one of Prince’s shows at 3121 Las Vegas in 2006 with Wil I Am of the Black Eyed Peas and Chris Tucker. Michael did not make the after show as planned where he was to be seated with Michael Jordan.
Recently, Prince has been performing Michael Jackson songs in his sets, “Don’t Stop Til You Get Enough” and recently “Dancing Machine” by the Jackson 5
haha, ok. Hier ook tentamenstress hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:15 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ja tentamen vrijdag, en dan brakke remixes en die madonna. Frustratie all over mêhn.
Uit het Prince-topic:
[..]
![]()
Zie je ze al samen basketballen![]()
Ik dacht al, wat wordt er weinig gereageerd in het MJ topic... Zat er al een slotje opquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef Rnnz het volgende:
Dat is een beetje laat :pquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:55 schreef Miggelllll het volgende:
Ik kreeg eergister nog een pakketje uit engeland. Afkomstig van ticketmaster. Met hierin mijn kaartje voor het eigenlijke concert op 18 juli 2009. En er zat een boekje bij op a4 formaat met enkele mooie foto's en stukjes tekst.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:05 schreef veuvje het volgende:
[..]
BRILFUCKINGJANT!!!!!!
Whoehoe een goeie die nou komt zeiken dat hij het niet meer kon!
Het blijft geweldig om naar die man te kijken![]()
En voor de bruiloft This is It.......
We gaan niet lekijk doen he over Mike zijn broek....denk erom!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:42 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat wordt er weinig gereageerd in het MJ topic... Zat er al een slotje op![]()
![]()
![]()
Vet filmpje, misschien moet ik toch ook maar naar de bios.![]()
Maar what's up met die oranje wortelbroek die die aanhad![]()
En zelfs tijdens het dansen op het greenscreen zag ik hem nog kauwgom kauwen![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Paul de Leeuw heeft This Is It verkracht. Dat nummer heeft nu definitief afgedaan voor mij.
Linkie? Google vindt niks. Of wil ik t niet zien?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Paul de Leeuw heeft This Is It verkracht. Dat nummer heeft nu definitief afgedaan voor mij.
http://omroep.vara.nl/video-item-single.5434.0.html?&tx_ttnewsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:19 schreef Zapato het volgende:
[..]
Linkie? Google vindt niks. Of wil ik t niet zien?
Ze zien er heel erg vet uit!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:11 schreef Dynd het volgende:
Heeft iemand ervaring met dit soort schilderijen websites? Ze zeggen dat ze handgeschilderd zijn maar het lijkt er niet op.
www.portrettenvanfoto.nl/027a579b5f0d8fc17/027a579c49145c907.html
Het lijkt mij een beetje een scam, en gewoon geprint, maar je weet het nooit.
Ik denk eraan om drie legends op de muur te hangen naast elkaar.
Zeker een lekker nummerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:52 schreef Zapato het volgende:
Geen idee, maar koop dan de echte fotos, is toch veel vetter!
Vind ik een van zn beste unreleased. Deze hadden ze uit moeten brengen, was Paul ook vanaf gebleven!
Speciaal voor RRGJLquote:
Ik neem aan dat dit toch ook op de gewone DVD komt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:03 schreef Braddie het volgende:
Is er al iets bekend over de Bonus Features op de Blu-Ray?
Ik hoorde iets over 2+ uur aan repetities van Jackson?
Lijkt me zo vet, Die gaat dan de eerst komende 2 weken dat hij uit is op repeat!
Leuk, weer een paar nieuwe beeldenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:11 schreef Rnnz het volgende:
Een paar stukjes hieruit had ik nog niet gezien:
Hmm.... weet niet of me dat het geld waard is, kijk hem anders wel op m'n PCquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:12 schreef Braddie het volgende:
Mooi![]()
Koop een Ps-3 2ehands of zo.. dingen zijn 150-200 euro krijg je er wat spellen bij soms!...
Heb je ook gelijk een playstation 1(Misschien zelfs 2) en een blu-ray spelert!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:32 schreef matthijst het volgende:
Volgens wiki zit, 50 Cent in de Heal The World video?
Neger op 1:43 lijkt er idd verdacht op:
http://myplay.com/video-player/michael-jackson/man-in-the-mirror
Pffff, ff door de clips scrollen, hoe moeilijk is het?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:32 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Je hebt het over Heal The World maar je laat de music video zien van Man in The Mirror? Besides, 50 Cent was in het jaar dat de video is gemaakt 12 jaar.
Aha nu zie ik het, maar denk niet dat dat 50 isquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Pffff, ff door de clips scrollen, hoe moeilijk is het?
http://myplay.com/video-player/michael-jackson/heal-the-world
Die video is van 91-92 volgens mij, toen was 50 Cent 17
He mmetje4 ik denk gewoon een pantalon en een blouse. Verder hoed, handschoen en de rest moet ik ook nog even verzinnen!!!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:48 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
We gaan niet lekijk doen he over Mike zijn broek....denk erom!!!![]()
En inderdaad zou ik maar naar de film gaan ja!!!![]()
Krijg je echt geen spijt van!!
Veuvje wat doe jij nou aan dan een woensdag? ik duik morgen nog maar eens even de stad in!!
Zucht....wat mooi he!!!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:11 schreef Rnnz het volgende:
Een paar stukjes hieruit had ik nog niet gezien:
quote:Michael Jackson's This Is It Exclusive Merchandise Offers
From October 28 experience the musical event of the year, Michael Jackson's This Is It, at your local ODEON cinema.
Michael Jackson's This Is It will offer Jackson fans and music lovers worldwide a rare, behind-the-scenes look at the performer as he developed, created and rehearsed for his sold-out concerts that would have taken place beginning this summer in London's O2 Arena.
To mark this momentous release in cinemas, we have 3 amazing, great value merchandise offers for you to chose from;
• Exclusive T-Shirt and Poster only £20
• Exclusive T-Shirt and Poster with Medium Popcorn Combo only £25
• Exclusive T-Shirt and Poster with Medium Popcorn Combo and Standard Film Ticket only £30*
Purchase your great value pack in cinema from October 28, for a limited period only.![]()
Maar in die tijd was 50 Cent nog een 100% stoere gangster, het lijkt me toch sterk dat hij dan in de meest gaye clip denkbaar figureert.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Pffff, ff door de clips scrollen, hoe moeilijk is het?
http://myplay.com/video-player/michael-jackson/heal-the-world
Die video is van 91-92 volgens mij, toen was 50 Cent 17
Meest gayquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:20 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Maar in die tijd was 50 Cent nog een 100% stoere gangster, het lijkt me toch sterk dat hij dan in de meest gaye clip denkbaar figureert.
In the closet zou je vast beter hebben gedaanquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:11 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik had wel in "The Way You make Me Feel" ofzoiets willen figureren![]()
Alleen was ik toen een beetje te jong, haha
Oeh, nou je het zegt, da's wel een steamy videoquote:Op maandag 26 oktober 2009 02:30 schreef Bevin het volgende:
[..]
In the closet zou je vast beter hebben gedaan
Jam zou ook wel tof zijn, de moonwalk leren van de master himself
Ik zou dat niet doen, behalve een paar demo's die je ook via YouTube kunt beluisteren en This is It die je ook via YouTube kunt luisteren zijn het alleen maar de oude nummers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:22 schreef R4m0n_46 het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog de This Is It cd besteld?
Aight, spannend! Veel plezier, ik ga vrijdag, maar voor jou is t al lekker dichtbij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:09 schreef Janena het volgende:
Wij zijn vanmiddag weg naar Amsterdam..
De planning is eerst vannacht om 2 uur de premiere-voorstelling, daarna slapen in het hotel en dan morgenavond nog een keer naar Tuschinski voor de avondvoorstelling.
Ben echt erg benieuwd naar de film en naar hoe het allemaal gaat vannacht, wie er komen, of we videoverbinding krijgen met het Nokia theater in LA, etcetc...
OH?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:59 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen, behalve een paar demo's die je ook via YouTube kunt beluisteren en This is It die je ook via YouTube kunt luisteren zijn het alleen maar de oude nummers.
Een lieve man.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:22 schreef Rnnz het volgende:
What's the one moment you witnessed during the concert preparation that you wished you had filmed?
I don't know if you want it on film, but it's something I'll run through my head for the rest of my life. I was in his dressing room one night going over some artwork, and Michael was behind me saying my name, at first very softly: "Kenny, Kenny." I said, "What are you doing?" He said, "I'm saying your name. Am I saying it right?" Michael was from Indiana, and the way he said my name wasn't quite like anyone else. I guess the reason he questioned it was because I always smiled when he said it. I said, "Of course you're saying my name right. I love the way you say it. When you say my name, it makes me smile." And he said, "Good — when I say Kenny, it means 'friend.' " He was a special man.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:22 schreef Rnnz het volgende:
What's the one moment you witnessed during the concert preparation that you wished you had filmed?
I don't know if you want it on film, but it's something I'll run through my head for the rest of my life. I was in his dressing room one night going over some artwork, and Michael was behind me saying my name, at first very softly: "Kenny, Kenny." I said, "What are you doing?" He said, "I'm saying your name. Am I saying it right?" Michael was from Indiana, and the way he said my name wasn't quite like anyone else. I guess the reason he questioned it was because I always smiled when he said it. I said, "Of course you're saying my name right. I love the way you say it. When you say my name, it makes me smile." And he said, "Good — when I say Kenny, it means 'friend.' " He was a special man.
lol, succes drmee. Geniet vooral van het genie, niet te veel treuren!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:35 schreef veuvje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorproefje van morgenavond.......ik heb me hele tas volgepropt met tissues en make up remover enzo anders wordt de avond party erg Thriller like!!!
Ik was ook niet van plan hem te halen, maar zag reclame van de cd op tv.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:59 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen, behalve een paar demo's die je ook via YouTube kunt beluisteren en This is It die je ook via YouTube kunt luisteren zijn het alleen maar de oude nummers.
Zaterdag ga ikquote:
DrDents ga jij ook naar This Is Itquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
OH?
Maar de reclame zegt: "De muziek waarop de film werd gebaseerd!"
Nee ik wacht tot This Is It bij mij komt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
DrDents ga jij ook naar This Is It?
Ik moet nog 12 uur wachtenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:00 schreef MervinMinky het volgende:
Ik ga zometeen om 10.45, hopelijk word ik overrompeld door de kunsten van de Koning en zal ik het hier meedelen met jullie omstreeks 1 uur in de middag![]()
Gister nog bij de FRS een soort boekje van 68 pagina's gekocht die je bij de CD This Is It krijgt gekocht voor ¤ 4,00 met mooie foto's en veel tekst, vooral over Motown, de Beatles catalogus en het verhaal van Debbie Row.
Ja, en mijn naam is Tito Jackson.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:04 schreef DrDentzz het volgende:
Ik hoorde gisteren in Shownieuws dat Joe Jackson en La Toya claimden dat niet de echte Michael te zien is in This Is It, maar een dubbelganger.
?!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:04 schreef DrDentzz het volgende:
Ik hoorde gisteren in Shownieuws dat Joe Jackson en La Toya claimden dat niet de echte Michael te zien is in This Is It, maar een dubbelganger.
Wil je weten welke nummers ie live zong dan? of wacht je liever af?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:53 schreef Zapato het volgende:
Aight, welke nummers zong ie live dan? INFO
Goede vraag. Hoezo ist dein ban? Te veel getrolld?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:14 schreef DrDentzz het volgende:
Is het leuker dan de Neverland rehearsals uit '92?
Niks zeggenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:06 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Wil je weten welke nummers ie live zong dan? of wacht je liever af?
Film begon goed, wat informatie omtrent het gebeuren in Londen, de hele film bestond uit de repetities van nagenoeg bekendste nummers met tussendoor interviews met dansers, zangers etc. en That Was It
Joe en Latoyaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:04 schreef DrDentzz het volgende:
DrDentz is onterecht verbannen natuurlijk. Maar DrDentzz is er nog. Vanavond zanger Waylon bij Pauw en Witteman over Michael Jackson en This Is It.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Goede vraag. Hoezo ist dein ban? Te veel getrolld?
idd, en anders spoilers gebruikenquote:
veel kijkplezier alvastquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
idd, en anders spoilers gebruiken![]()
Ben echt benieuwd naar vanavond![]()
Thnxquote:
ik ga pas zaterdagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Thnx![]()
Zal vast lukken denk ik zo
thanksquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:57 schreef piepie het volgende:
Niet weglopen bij de aftiteling, want er komt nog een stukje achteraan.
De meeste mensen zijn dan al weg.
Dit las ik op een engelstalig forum ...
Thnx!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:57 schreef piepie het volgende:
Niet weglopen bij de aftiteling, want er komt nog een stukje achteraan.
De meeste mensen zijn dan al weg.
Dit las ik op een engelstalig forum ...
hoe begint het?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:06 schreef DrDentzz het volgende:
En zometeen Inge de Bruijn in De Wereld Draait Door over Michael Jackson en This Is It. Heel bekend Nederland is opeens MJ-kenner lijkt het.
Geen idee, ze zal wel in dat Smooth Criminal-pak aan tafel gaan zitten en zeggen dat de film helemaal toppiejoppie was?quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:13 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Geen idee, ze zal wel in dat Smooth Criminal-pak aan tafel gaan zitten en zeggen dat de film helemaal toppiejoppie was?
Aah ik had moeten blijven, maar ik wist het niet, als ik het eerder wist bleef ik wel zittenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:41 schreef piepie het volgende:
Jullie moeten echt tot het eind blijven zitten. Ik had het al neergezet hier, maar het duurt echt lang voor er nog een stukje komt wat echt de moeite waard is.
Hier het engelse stukje waar ik het gelezen heb:
For those who have not yet seen the movie This is It. VERY IMPORTANT
It has been already mentioned about waiting to the end of the film, however, you MUST WAIT UNTIL THE CREDITS HAVE FINISHED TAKES FOR EVER, you could read them whilst you are waiting. THEN THE SCREEN GOES BLACK, Carry on WAITING there is more, if the screen goes black wait for a little while longer or you may miss the end of the film.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:13 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Geen idee, ze zal wel in dat Smooth Criminal-pak aan tafel gaan zitten en zeggen dat de film helemaal toppiejoppie was?
my bad ik bedoel hoe laat begintquote:
idd .. wat een onzin verhaal over de penguinquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:30 schreef DrDentzz het volgende:
Wat is dan "the penguin" waar ze het steeds over hebben bij DWDD? "Een nieuwe revolutionaire dans die de wereld moest veroveren."
Toch niet dat gesein van hem naar een geluidstechnicus hoop ik.
haha wat denk jequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:25 schreef Stansfield het volgende:
Komt de film eigenlijk ook op dvd uit?
ooooooooooooooooooooooooooquote:
Nja okee, daar heb ik dan weer niet van terug.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef DrDentzz het volgende:
Ja maar als Inge de Bruijn zegt dat het een nieuwe move is dan zal het toch wel zo zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Speechless![]()
Meer zal ik niet vertellen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Yup, klein stukje hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:49 schreef Rnnz het volgende:
Hij heeft Speechless live gezongen?
En het zal wel niet, maar... Lady In My Life toevallig gehoord?![]()
Kappen ik heb er veel zin in. Veel live-zang maakt het voor mij een goede film!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:13 schreef JX het volgende:
Net terug van de bios, ben er van onder de indruk! De gitaarsolos bij Black or WhiteThriller
Smooth Criminal
Eigenlijk alles
Beter dan ik had verwacht
Wat mij vooral verraste was dat hij echt heel veel live zong en heel erg zuiver. Af en toe dacht ik dat hij aan het playbacken was maar bleek het toch live te zijn, zo zuiver
sssssssssssssssstquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Yup, klein stukje hoor![]()
En ik moet je teleurstellen, Lady in My Life zat er niet tussen
Was ook heel mooi, vooral het eindequote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:03 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoor trouwens goede verhalen over I Just Can't Stop Loving You. Wat vond jij er van Bob?
Ik zit gister in de Imax zaal van Pathé Arena (grootste zaal van NL) en die zat helemaal volquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:35 schreef erik666 het volgende:
Ben gisterenmiddag geweest, er waren 3 volwassenen en 4 kinderen, verder was het leeg, hier snap ik dus niets van.
Onwetend, nee dus.quote:
Omdat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:11 schreef Swiffer het volgende:
Imho was het geen live zang, maar een liedje eroverheen geplakt.. wat je hem af en toe hoorde zingen was simpelweg beneden zijn pijl. Ik zat gisteren om 20:00 in Breda, de film was ten eerste al eerder begonnen, ten tweede brandalarm. erg fijn, duurde het weer 10 minuten voor we verder konden...
De muzikanten, dansers, echt het hele team was steen goed, MJ natuurlijk ook, in zijn perfectionisme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The dead ball specialist!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:43 schreef MervinMinky het volgende:
Van het album Off The Wall:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Wat zijn we vriendelijk.quote:
Rustig maar man, had ff geen tijd voor uitgebreide vraagstellingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:16 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Wat zijn we vriendelijk.
Face it, zijn zang verschilde per beeldfragment /per event echt als dag en nacht van kwaliteit, dit is volgens mij gewoon geremasterd, en dat is een mening, dankjewel.
geef mij 1 reden waarom ze , slim als de makers van deze film zijn, geen gebruik van deze techniek maken om de film mooier eruit te laten komen?
Behalve dat hij bij Beat It dan stukken tekst ff kwijt wasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef Zapato het volgende:
[..]
Rustig maar man, had ff geen tijd voor uitgebreide vraagstelling![]()
Heb de film nog niet gezien, maar was gewoon benieuwd waar je dit op baseerde, bedankt voor de uitleg. Ga er zeker op letten, als het echt geremasterd is ga ik dat zeker horen, maar kan het ook aan stemconditie liggen, of zelfs de moeite die hij ervoor doet? Bij bijvoorbeeld de Neverland Rehearsels zijn sommige nummers erg goed (ik zeg Beat It bijv) terwijl andere als Thriller wat minder uit de verf komen, ook vanwege stembesparing volgens mij.
Dat dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:54 schreef Fiddlergurl het volgende:
Hij zegt zelf ook dat hij zijn stem wil sparen. Bij bepaalde stukken gaat hij voluit, en hoor je gewoon MJ heel zuiver zingen.
Pics?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:48 schreef UFOtje het volgende:
Vandaag toch maar even de CD This is It gehaald.
Ik was toch wel aangenaam verrast door het mooie hoesje met foto's waarin deze cd verkocht wordt.
Verder natuurlijk wel jammer dat het oude opnames betreft en geen nieuwe van de rehearsals! Het nummer "This is It" klinkt ook op deze cd niet goed. Jammer!! (blijkbaar geen goede opname 30?! jaar geleden gemaakt.)
De demo's op cd2 zijn dan wel weer leuk om naar te luisteren. Vooral "She's out of my life" klinkt zeker erg leuk!
Hopelijk dit weekend nog even naar de film!![]()
Ik ben vandaag geweest en dat is inderdaad wat het is. Ik vond het zelf fantastisch om te zien dat MJ nog goed bij stem was en geweldig kon dansen. En om te zien hoe de voorbereiding van zo iets groots in zijn werk gaat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:38 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Was in eerste instantie niet zo geïnteresseerd in die film, uit vrees dat het één grote sappy verering zou zijn. Maar de voorstukjes maken me toch nieuwsgierig... Lijkt juist veel te gaan over de performance, samenwerking met dansers en muzikanten en een blik achter de schermen, spreekt me toch wel erg aan.
Klopt viel mij ook op, maar dat wilde hij vroeger al niet. Bij de opnames van de Pepsi commercial wilde hij maar maximaal twee seconden close in beeld...quote:
Op Blu-Rayquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:30 schreef Noax het volgende:
Wie van jullie (die de film inmiddels gezien hebben) gaan de film op dvd aanschaffen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef Rnnz het volgende:
Ik kon mezelf niet bedwingen om toch filmpjes op te zoeken. Oh mijn god, wat was ie nog geniaal.
Zondag in de bios.
You'll be amazed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:04 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik weerhoud me hiervan. Wil het allemaal voor het eerst in de bios zien
Fucking chill, want jij let op dezelfde dingen als ik. Live-zang is dus goed! Kan k me op verheugen!quote:
Ik was vooral verrast door het podium en de hele opmaak van de concerten. Het zou echt een hele ervaring zijn geweest als de concerten door zouden zijn gegaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:10 schreef Zapato het volgende:
[..]
Fucking chill, want jij let op dezelfde dingen als ik. Live-zang is dus goed! Kan k me op verheugen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |