Wat zijn we vriendelijk.quote:
Rustig maar man, had ff geen tijd voor uitgebreide vraagstellingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:16 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Wat zijn we vriendelijk.
Face it, zijn zang verschilde per beeldfragment /per event echt als dag en nacht van kwaliteit, dit is volgens mij gewoon geremasterd, en dat is een mening, dankjewel.
geef mij 1 reden waarom ze , slim als de makers van deze film zijn, geen gebruik van deze techniek maken om de film mooier eruit te laten komen?
Behalve dat hij bij Beat It dan stukken tekst ff kwijt wasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef Zapato het volgende:
[..]
Rustig maar man, had ff geen tijd voor uitgebreide vraagstelling![]()
Heb de film nog niet gezien, maar was gewoon benieuwd waar je dit op baseerde, bedankt voor de uitleg. Ga er zeker op letten, als het echt geremasterd is ga ik dat zeker horen, maar kan het ook aan stemconditie liggen, of zelfs de moeite die hij ervoor doet? Bij bijvoorbeeld de Neverland Rehearsels zijn sommige nummers erg goed (ik zeg Beat It bijv) terwijl andere als Thriller wat minder uit de verf komen, ook vanwege stembesparing volgens mij.
Dat dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:54 schreef Fiddlergurl het volgende:
Hij zegt zelf ook dat hij zijn stem wil sparen. Bij bepaalde stukken gaat hij voluit, en hoor je gewoon MJ heel zuiver zingen.
Pics?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:48 schreef UFOtje het volgende:
Vandaag toch maar even de CD This is It gehaald.
Ik was toch wel aangenaam verrast door het mooie hoesje met foto's waarin deze cd verkocht wordt.
Verder natuurlijk wel jammer dat het oude opnames betreft en geen nieuwe van de rehearsals! Het nummer "This is It" klinkt ook op deze cd niet goed. Jammer!! (blijkbaar geen goede opname 30?! jaar geleden gemaakt.)
De demo's op cd2 zijn dan wel weer leuk om naar te luisteren. Vooral "She's out of my life" klinkt zeker erg leuk!
Hopelijk dit weekend nog even naar de film!![]()
Ik ben vandaag geweest en dat is inderdaad wat het is. Ik vond het zelf fantastisch om te zien dat MJ nog goed bij stem was en geweldig kon dansen. En om te zien hoe de voorbereiding van zo iets groots in zijn werk gaat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:38 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Was in eerste instantie niet zo geïnteresseerd in die film, uit vrees dat het één grote sappy verering zou zijn. Maar de voorstukjes maken me toch nieuwsgierig... Lijkt juist veel te gaan over de performance, samenwerking met dansers en muzikanten en een blik achter de schermen, spreekt me toch wel erg aan.
Klopt viel mij ook op, maar dat wilde hij vroeger al niet. Bij de opnames van de Pepsi commercial wilde hij maar maximaal twee seconden close in beeld...quote:
Op Blu-Rayquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:30 schreef Noax het volgende:
Wie van jullie (die de film inmiddels gezien hebben) gaan de film op dvd aanschaffen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef Rnnz het volgende:
Ik kon mezelf niet bedwingen om toch filmpjes op te zoeken. Oh mijn god, wat was ie nog geniaal.
Zondag in de bios.
You'll be amazed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:04 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik weerhoud me hiervan. Wil het allemaal voor het eerst in de bios zien
Fucking chill, want jij let op dezelfde dingen als ik. Live-zang is dus goed! Kan k me op verheugen!quote:
Ik was vooral verrast door het podium en de hele opmaak van de concerten. Het zou echt een hele ervaring zijn geweest als de concerten door zouden zijn gegaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:10 schreef Zapato het volgende:
[..]
Fucking chill, want jij let op dezelfde dingen als ik. Live-zang is dus goed! Kan k me op verheugen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |