Vorig topic:quote:CULVER CITY, Ca., August 20, 2009 - Sony Pictures Entertainment and Sony Music Entertainment announced today that Michael Jackson THIS IS IT will be released exclusively for a special, limited, two-week engagement worldwide, with the studio pushing up the debut of the film by two days, to Wednesday, October 28th. Due to the anticipated demand for this film, tickets for the two-week presentation will go on sale in most cities beginning on Sunday, September 27th.
Separately, the producers of Michael Jackson THIS IS IT announced that Kenny Ortega has been set to direct the motion picture. The film is being produced with the full support of The Estate of Michael Jackson.
Michael Jackson THIS IS IT will offer Jackson fans and music lovers worldwide a rare, behind-the-scenes look at the performer as he developed, created and rehearsed for his sold-out concerts that would have taken place beginning this summer in London's O2 Arena. Chronicling the months from April through June, 2009, the film is drawn from more than one hundred hours of behind-the-scenes footage, featuring Jackson rehearsing a number of his songs for the show. Audiences will be given a privileged and private look at the singer, dancer, filmmaker, architect, and genius as he creates and perfects his final show.
"I have never been partners with a more creative, innovative or groundbreaking entertainer than Michael Jackson," said Randy Phillips, President & CEO, AEG LIVE and producer of Michael Jackson THIS IS IT. "While the concerts would have been the greatest shows in the history of music, our film will provide a historic event for Michael's fans to see for themselves the genius that he was and the creativity, talent and imagination that the entire cast devoted to create the ‘greatest concert that never happened'."
Ff offtopic, maar damn, wat is zij toch goedquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:01 schreef Rebbedebje het volgende:
Vreemd genoeg moet ik bij die titel steeds aan dit nummer denken
Wat was er toen gaande?quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zat net even posts van 11 maart terug te lezen, wat een hectiek toen![]()
Helaas heeft het dan niet mogen baten
Wauw wat een paniek, maarja dat verwacht je als MJ zo'n groot event aankondigd, dan loopt het overal storm, zij hadden hierbij veel betere systemen moeten gebruiken om aan de aanvraag te kunnen voldoen maarja het is nu wel te laatquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Read for yourself![]()
Michael Jackson #34: Your wait time is approx 15 minutes...
Prince kwam later wel aan bod met een uitgebreid solo-optreden in tegenstelling tot Michael.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:00 schreef Zapato het volgende:
Ja, fucking gaaf. Zat te kijken met een vriend die groot Prince-fan is, kappen ze m na MJ af, ik lache, hij boos jongen.
Die gast wie dat maakt heeft ook te veel vrije tijd volgens mij.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:38 schreef matthijst het volgende:
Ziekelijke gemaakt filmpje, met een Hot Toys MJ Billie Jean:
Doh, voelt als de dag van gisterenquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zat net even posts van 11 maart terug te lezen, wat een hectiek toen![]()
Helaas heeft het dan niet mogen baten
Ik gok dat het een fake is. Met virussen in. Zou hem snel verwijderen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:15 schreef Braddie het volgende:
Heb via een torrent blijkbaar This Is It gedownload![]()
Zit een notepad bij met Wachtwoord, Zonder wachtwoord!!
Hoe kom ik aan dit wachtwoord?, via de site duurt het me te lang, moet 3 minuten wachten of zo
Ik ook woensdag 2 keerquote:
Blanketquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:58 schreef blanket het volgende:
Ik ga 31 oktober:D (oma jackson wil namelijk niet met ons naar de premiere) dus moet het maar anders geregeld worden :p
Zucht...schaam me diep dat ik zolang weg was. Ik hing zoveel op die Hoax fora rond (ziektewetje) dat ik het bijkant nog ben gaan geloven dat hij leeft. Dus verklaar me maar voor gek...ik was even van het padje
Kerstavond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Op de DVD ook toch?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:20 schreef Braddie het volgende:
Dvd![]()
Koop de Blu-Ray..
Heb gehoord dat er 2 uur extra rehearsal footage op staat!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:05 schreef Bevin het volgende:
[..]
Kerstavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kerst
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Bad?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Deed hij Bad??
Ik heb niet alle clips gezien.
M'n eerste ingeving was West Side Story, aangezien The Way You Make Me Feel ook gedeeltelijk daar op is gebaseerd.quote:
Ja, dat zei ik ook vier weken van te voren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:43 schreef Braddie het volgende:
Zag er zeer vet uit....
Ik kan niet wachten tot de 28e, Dan ga ik hem gewoon zien!!!(helaas op scherm..)
Tja. Nu sta je voor altijd te boek als 'hij die Michael Jackson bijna live zag'.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:47 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook vier weken van te voren.
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja. Nu sta je voor altijd te boek als 'hij die Michael Jackson bijna live zag'.
Cool ....quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:45 schreef JX het volgende:
This Is It
[ afbeelding ]
In de bioscoop vanaf 28/10/2009
[..]
Vorig topic:
Michael Jackson #71 - In afwachting van de film!
Ben je nu niet bang dat je BAF achter je aan krijgt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:07 schreef CP69 het volgende:
[..]
Cool ....
maarre , ik dowload um wel gewoon ...
Working Day & Night ook toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:05 schreef DrDentz het volgende:
The Lady in My Life, live gezongen. Dirty Diana, Who Is It. Bij Who Is It begint hij gewoon te beatboxen op het podium en komt later de muziek in.
Maar dit is wat ik even snel 'denk' dat er nog meer in This Is It zit. Want laten we wel wezen, we hebben nog lang niet alles gezien van wat deze man nog allemaal voor zijn fans in petto had.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Working Day & Night ook toch?
Althans ik hoor hem duidelijk een stukje beatboxen in de Trailer.
Tuurlijk niet ...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ben je nu niet bang dat je BAF achter je aan krijgt?
Pas maar op, straks word je onverwachts gebaft door een anti-piraten eenheid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:30 schreef CP69 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ...
Fock BAF , BEF en BREIN ....
Pirate 4 LIFE !!!!!
Nou, als Roger Friedman dit schrijft moet het wel positief zijnquote:Michael’s Friend Elizabeth Taylor’s Private Screening Of This Is It
Michael Jackson’s documentary, “This Is It,” had a special, secret screening the other night at Sony. None other than Elizabeth Taylor got her own private viewing. And the word is, she loved it.
Taylor brought with her several family members. Also in the audience, acccording to sources, were Michael’s longtime insiders Miko Brando and Evvy Tavasci. Also there was famed international hairdresser Jose Eber. Michael and his kids spent last Easter with the Taylor clan and Eber. That’s who he considered family.
Taylor, who knows from having to go on when you’re sick, apparently told everyone involved that Jackson looked great, and that the film was “brilliant.” She did not express any concern over his appearance during rehearsals. The others in the screening room, an insider relayed to me, “were very pleased.”
Source: Showbiz411
Was al eerder gepost, maar idd, goed nieuwsquote:
Deze film moet je gewoon niet downloaden maar de volle pond betalen om hem te zien in de bioscoop zoals het hoort om de echte belevenis te ervaren, nog een kleine week zeg KAN GEWOON NIET WACHTEN!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:30 schreef CP69 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ...
Fock BAF , BEF en BREIN ....
Pirate 4 LIFE !!!!!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:52 schreef Zapato het volgende:
Live zang![]()
Kenny Ortega zei ook nog in dat interview met Oprah dat MJ Prince bewonderde, en dat ie zn nummers die hij 'doorkrijgt van God' snel moest opnemen omdat Prince ze anders zou krijgen
Echt awesome, hij had het nog steedsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef Rnnz het volgende:
Oh wacht, nu zie ik het. Wist ik helemaal niet dat dat op Internet stond :S
Vette moves weer. Hij is echt héél tight met z'n moves
Dirty Diana?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:08 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik moet een MJ-nummer hebben voor en bruiloft. Iemand een idee over wat gepast is?
This Is Itquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:08 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik moet een MJ-nummer hebben voor en bruiloft. Iemand een idee over wat gepast is?
Een gedeelte van de muziek eronder is trouwens van Mind is the Magic. Die heeft zo'n lekkere beatquote:
Lady in my lifequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:08 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik hoop dat je Liberia bedoelt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:41 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Lady in my life
The way you make me feel
I just can't stop loving you
Girlfriend
It's the falling in love
Als ze uit libirie komt: Liberian Girl
BRILFUCKINGJANT!!!!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef Rnnz het volgende:
Oh wacht, nu zie ik het. Wist ik helemaal niet dat dat op Internet stond :S
Vette moves weer. Hij is echt héél tight met z'n moves
2 uur s'nachts zo laatquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:16 schreef Janena het volgende:
Heb kaarten kunnen krijgen voor de Tuschinski premiere om 2 uur snachts!
Word net wakker idd.quote:
Ja kan ze in de grote hoeveelheid zakdoekjes draaien die je later nodig hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:22 schreef Janena het volgende:
Ja, het is een onchristelijk tijd ik weet he, haha..
We hebben voor daarna een hotel geboekt want ik heb geen zin om om 4 ur snachts nog terug te rijden naar overijssel.
Dit is dus in de nacht van 27 op 28 oktober.
Ben benieuwd welke BN ers er zullen zijn (en of ik rotte eieren mee naar binnen kan smokkelen als Albert verlinde er bij is).
Maar ik zie dingen als "Akon Remix" staan, zitten we daar nu echt op te wachten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het remix album is trouwens sinds gister via diverse kanalen te verkrijgen.
[ afbeelding ]
Is op zich wel aardig
Ik wacht nog steeds op het optreden van BAD (niet Just Good Friends) met Stevie in Australië.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:30 schreef Zapato het volgende:
Smooth Criminal live in goede kwaliteit veracht ik binnen een jaar. Hoop ik dan.
Die remixen, wtf moet je daar nou mee?
Sluit me er helemaal bij aan!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:46 schreef Zapato het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn echt twee van de meest begeerde gems denk ik.
Madonnaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag net ook de nieuwe clip van Madonna, met een Michael Jackson-lookalike erin. Toch een beetje goedkoop om weer zo mee te liften op iets wat nu populair is vind ik. Had dat dan in 2004 ofzo gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |