hoe begint het?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:06 schreef DrDentzz het volgende:
En zometeen Inge de Bruijn in De Wereld Draait Door over Michael Jackson en This Is It. Heel bekend Nederland is opeens MJ-kenner lijkt het.
Geen idee, ze zal wel in dat Smooth Criminal-pak aan tafel gaan zitten en zeggen dat de film helemaal toppiejoppie was?quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:13 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Geen idee, ze zal wel in dat Smooth Criminal-pak aan tafel gaan zitten en zeggen dat de film helemaal toppiejoppie was?
Aah ik had moeten blijven, maar ik wist het niet, als ik het eerder wist bleef ik wel zittenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:41 schreef piepie het volgende:
Jullie moeten echt tot het eind blijven zitten. Ik had het al neergezet hier, maar het duurt echt lang voor er nog een stukje komt wat echt de moeite waard is.
Hier het engelse stukje waar ik het gelezen heb:
For those who have not yet seen the movie This is It. VERY IMPORTANT
It has been already mentioned about waiting to the end of the film, however, you MUST WAIT UNTIL THE CREDITS HAVE FINISHED TAKES FOR EVER, you could read them whilst you are waiting. THEN THE SCREEN GOES BLACK, Carry on WAITING there is more, if the screen goes black wait for a little while longer or you may miss the end of the film.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:13 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Geen idee, ze zal wel in dat Smooth Criminal-pak aan tafel gaan zitten en zeggen dat de film helemaal toppiejoppie was?
my bad ik bedoel hoe laat begintquote:
idd .. wat een onzin verhaal over de penguinquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:30 schreef DrDentzz het volgende:
Wat is dan "the penguin" waar ze het steeds over hebben bij DWDD? "Een nieuwe revolutionaire dans die de wereld moest veroveren."
Toch niet dat gesein van hem naar een geluidstechnicus hoop ik.
haha wat denk jequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:25 schreef Stansfield het volgende:
Komt de film eigenlijk ook op dvd uit?
ooooooooooooooooooooooooooquote:
Nja okee, daar heb ik dan weer niet van terug.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef DrDentzz het volgende:
Ja maar als Inge de Bruijn zegt dat het een nieuwe move is dan zal het toch wel zo zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |