quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vooral oude bekenden. Gaan ze vertellen over dat hun dochter gevraagd is en wanneer het mijn beurt is. Dat het snel moet / zal gebeuren. Terwijl er een groot leeftijdsverschil zit tussen mij en het gevraagde meisje.
Heel ergequote:
Gelukkig hier niet. Wel irritatie opwekkend soms.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:01 schreef zarGon het volgende:
Juist die goedbedoelde sociale controle zorgt ervoor dat er dingen gebeuren die de ouders niet willen.
Sommige gaan daar dus zo lang mee door dat zoon- en dochterlief zo verstikt worden dat ze schijt hebben aan de ouders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gelukkig hier niet. Wel irritatie opwekkend soms.
Wat heeft sociale controle met schijnheilige Turken te maken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sommige gaan daar dus zo lang mee door dat zoon- en dochterlief helemaal gek worden.
Dit herinnert mij ook aan het volgende: scheinheilige Turken,.
Turkenkritischquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:07 schreef IHVK het volgende:
We zijn wel maatschappij kritisch vandaag.
Je hebt wel een probleem met sociale controle.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat heeft sociale controle met schijnheilige Turken te maken?![]()
Ik heb geen problemen met de sociale controle, wel met sommige vragen.
Leg uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je hebt wel een probleem met sociale controle.
Twee aparte onderwerpen. Sociale controle en schijnheiligheid. Turken hebben ze beide.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat heeft sociale controle met schijnheilige Turken te maken?![]()
Ik heb geen problemen met de sociale controle, wel met sommige vragen.
Ik ben niet schijnheilig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twee aparte onderwerpen. Sociale controle en schijnheiligheid. Turken hebben ze beide.
Je vindt het irritant dat familie alles moet weten waar je mee bezig bent en waarom je er mee bezig bent.quote:
Net als alle andere volkeren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twee aparte onderwerpen. Sociale controle en schijnheiligheid. Turken hebben ze beide.
Ik ben niet met zulke erge dingen bezig, maar m'n familie hoeft gewoon niet alles over mij te weten. M'n ouders mogen bijna alles weten. Bijna alles: een paar kleine leugens, niet dat ik iets ergs heb gedaan. Eigenlijk geen leugens, maar gewoon niet over beginnen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je vindt het irritant dat familie alles moet weten waar je mee bezig bent en waarom je er mee bezig bent.
Conclusie: je hebt een probleem met sociale controle.
Bilmiyorem is - afgezien van die ene taalfout - de perfecte vrouw.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet bang zijn. Je hebt nog tien jaar.
Wat voor stoute dingetjes heb jij allemaal uitgevreten?!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben niet met zulke erge dingen bezig, maar m'n familie hoeft gewoon niet alles over mij te weten. M'n ouders mogen bijna alles weten. Bijna alles: een paar kleine leugens, niet dat ik iets ergs heb gedaan. Eigenlijk geen leugens, maar gewoon niet over beginnen.
Als je er een probleem mee hebt betekent niet meteen dat je alles geheim houdt voor je moeder en vader hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben niet met zulke erge dingen bezig, maar m'n familie hoeft gewoon niet alles over mij te weten. M'n ouders mogen bijna alles weten. Bijna alles: een paar kleine leugens, niet dat ik iets ergs heb gedaan. Eigenlijk geen leugens, maar gewoon niet over beginnen.
Okey. Ben ik uitgenodigd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bilmiyorem is - afgezien van die ene taalfout - de perfecte vrouw.
"Vlees".quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als je er een probleem mee hebt betekent niet meteen dat je alles geheim houdt voor je moeder en vader hoor.
Het betekent alleen dat je sommige dingen gewoon voor jezelf kunt houden, als je dat wil.![]()
En daar is niks mis mee. Je bent volgens mij nogal bang dat men een etiket op je plakt?
Dit is ook een slechte kenmerk van Turken. Dom praten en nog dommer als ze boos worden als het bij eigen zus(je) gebeurd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bilmiyorem is - afgezien van die ene taalfout - de perfecte vrouw.
Wat stout? Gewoon paar kleine dingen verbergen, niets belangrijks. Wel belangrijk genoeg om verborgen te houden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor stoute dingetjes heb jij allemaal uitgevreten?!
True.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit is ook een slechte kenmerk van Turken. Dom praten en nog dommer als ze boos worden als het bij eigen zus(je) gebeurd.
Nee, maar ik vind het gewoon lastig om dingen stil te houden voor m'n oudersquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als je er een probleem mee hebt betekent niet meteen dat je alles geheim houdt voor je moeder en vader hoor.
Het betekent alleen dat je sommige dingen gewoon voor jezelf kunt houden, als je dat wil.![]()
En daar is niks mis mee. Je bent volgens mij nogal bang dat men een etiket op je plakt?
Nee, maar ik nam zijn uitspraak ook als voorbeeld. En ookal is het fok!, familie enzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:17 schreef IHVK het volgende:
maar dit is fok! je moet hier eigenlijk niks serieus nemen?
Ik hoop dat ze die reacties van mij niet letterlijk gaat opvatten. Wij (jij en ik) hebben een 'verleden', wij kennen elkaar min of meer (beter). Daarom ook die 'grappen'.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:17 schreef IHVK het volgende:
maar dit is fok! je moet hier eigenlijk niks serieus nemen?
Daarom, volgens mij snapt ze het niet zo goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die reacties van mij niet letterlijk gaat opvatten. Wij (jij en ik) hebben een 'verleden', wij kennen elkaar min of meer (beter). Daarom ook die 'grappen'.
Maar Bilmiyorem is er niet van gediend, dus ik stop ermee. Sorry trouwens Bilmiyorem, als ik te ver ben gegaan.
ok, geeft niet. ik neem ook niets serieus (hoe logisch), maar gewoon omdat ik niet van zulke grappen houd + er is familie overalquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die reacties van mij niet letterlijk gaat opvatten. Wij (jij en ik) hebben een 'verleden', wij kennen elkaar min of meer (beter). Daarom ook die 'grappen'.
Maar Bilmiyorem is er niet van gediend, dus ik stop ermee. Sorry trouwens Bilmiyorem, als ik te ver ben gegaan.
Ik vertel het gewoon aan m'n moeder hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:19 schreef IHVK het volgende:
Nou je bent vast wel eens verliefd geworden.
Dat deel je wel met je zusje toch? Maar niet met je ouders?
(zoals de meeste pubers overigens)
Mooi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vertel het gewoon aan m'n moeder hoor
Nee, ik wil niet dat er verkeerde ideeen komen. Er is eerder iets verkeerd begrepen wat nogal uit de hand liep.quote:
Niet dat ze het leuk vindt, maar de laatste keer was 4/5 jaar geleden, dus het maakt niet uitquote:
Nee, zo erg is mijn familie gelukkig niet. Ik ben er ook nooit voor uitgemaakt, maar ze zijn wel snel ongerust en denken dat er iets is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:24 schreef IHVK het volgende:
wat zijn verkeerde ideeën
Ik weet het al.
Als meisje ben je al gauw 'een woord dat ik hier niet ga noemen' natuurlijk.
Maar een jongen mag alles.
Terwijl dat onderscheidt niet bestaat in de islam, slechts in de Turkse cultuur.
*maatschappij kritisch doorgaat
Dat vind ik trouwens serieus een goede eigenschap bij een vrouw.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok, geeft niet. ik neem ook niets serieus (hoe logisch), maar gewoon omdat ik niet van zulke grappen houd + er is familie overal
Oh ja... I remembers.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet dat er verkeerde ideeen komen. Er is eerder iets verkeerd begrepen wat nogal uit de hand liep.
Je wordt er ook niet zo gauw voor uitgemaakt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, zo erg is mijn familie gelukkig niet. Ik ben er ook nooit voor uitgemaakt, maar ze zijn wel snel ongerust en denken dat er iets is.
Dat ze niet schijnheilig is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens serieus een goede eigenschap bij een vrouw.
Het slaat trouwens echt nergens op. Zij voeden je op en aan de hand daarvan kunnen je ouders je vertrouwen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, zo erg is mijn familie gelukkig niet. Ik ben er ook nooit voor uitgemaakt, maar ze zijn wel snel ongerust en denken dat er iets is.
Ja dat ook, maar dat is niet iets van alleen de Turkse cultuur hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je wordt er ook niet zo gauw voor uitgemaakt.![]()
Meestal bestaat een familie ook gewoon uit aardige mensen en zijn ze bang dat je ervoor wordt uitgemaakt.
Tja, ik begrijp het deels wel, dat ze ongerust zijn door dingen die eerder zijn gezegd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het slaat trouwens echt nergens op. Zij voeden je op en aan de hand daarvan kunnen je ouders je vertrouwen.
Het is zo jammer dat men negatief denkt.
En voor een jongen zou het een goede eigenschap zijn dat ie zulke dingen niet zegt, ookal is het niet serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat je terughoudend bent wat betreft sommige zaken.
Jawel, maar toch. Wij zullen het vast en zeker alleen snappen wanneer we zelf ook een ouder zijn, maar soms reageren ze toch wel overdreven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp het deels wel, dat ze ongerust zijn door dingen die eerder zijn gezegd.
Het is wel goed materiaal om een gesprek mee op gang te brengen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En voor een jongen zou het een goede eigenschap zijn dat ie zulke dingen niet zegt, ookal is het niet serieus bedoeld.
Ik kan me steeds beter in ze verplaatsen. En ik heb de afgelopen 1/1,5 jaar geen klachten gehad, behalve school, dus hier is alles in ordequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel, maar toch. Wij zullen het vast en zeker alleen snappen wanneer we zelf ook een ouder zijn, maar soms reageren ze toch wel overdreven.
Ja, dat wel. Ik vind het ook dom om alleen de jongen aan te pakken als broer/neef, want zo blijf je controleren en stopt het meisje waarschijnlijk toch niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is wel goed materiaal om een gesprek mee op gang te brengen.
Wacht maar totdat school is afgelopen. Dan begint het geziek en geziek.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan me steeds beter in ze verplaatsen. En ik heb de afgelopen 1/1,5 jaar geen klachten gehad, behalve school, dus hier is alles in orde
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ze zo over mij denkt/gaat denken..
Waarom?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wacht maar totdat school is afgelopen. Dan begint het geziek en geziek.
Hehe, en dan zo in de middag een siëstaslotje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:37 schreef zarGon het volgende:
Waar blijft de "Spanjaarden op FOK!"-reeks, trouwens?
Jij wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:36 schreef MASD het volgende:
Jungs, mag ik even een uurtje Turks zijn? Verveling.
Omdat ze toch wel willen dat we een familie krijgen. Nu je naar school gaat, is er een smoes.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Hehe, en dan zo in de middag een siëstaslotje.
Ze ontkennen het ook niet. Ze willen het alleen niet voor ik klaar ben met school.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat ze toch wel willen dat we een familie krijgen. Nu je naar school gaat, is er een smoes.
Zo hoort het ook. Ik heb nog de 'ik moet nog afstuderen'-smoes, de 'dienstplicht'-smoes en 'eerst een vaste baan'-smoes nog over.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze ontkennen het ook niet. Ze willen het alleen niet voor ik klaar ben met school.
De gebruikelijke rare dingen:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
Welke andere typische gewoontes hebben Spanjaarden, eigenlijk?
Wil je niet trouwen dan. Uiteindelijk?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Ik heb nog de 'ik moet nog afstuderen'-smoes, de 'dienstplicht'-smoes en 'eerst een vaste baan'-smoes nog over.
Wanneer moet je dienstplicht? Ik ben net 23 als ik klaar ben met school, het is lekker om nog jong te zijn, maar wel veel op school zittenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Ik heb nog de 'ik moet nog afstuderen'-smoes, de 'dienstplicht'-smoes en 'eerst een vaste baan'-smoes nog over.
Jawel. Wanneer de tijd rijp is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wil je niet trouwen dan. Uiteindelijk?
Jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:44 schreef MASD het volgende:
Turken hebben ook wel een hechte familieband hm? Wellicht streng, maar familie voor alles. Right?
Net zoals bij de Grieken en Italianen, lijken we ook met de Spanjaarden sommige dingen gemeen te hebben. Dat binnenvragen en gastvrijheid hebben wij ook. Geen gitaar, wellicht wel saz.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:42 schreef MASD het volgende:
[..]
De gebruikelijke rare dingen:
- Als mensen binnenkomen tijdens het eten vragen wij of ze mee eten. Zorgt voor leuke momenten in Nederland.
- Uitbundige feesten met gitaarmuziek en mooie dames!
- Sowieso mooie dames.
En ik ben op het platteland opgegroeid, dus ik jaag en schiet schattige beestjes dood en maak er ovenschotels van. Boze mensen allom.
Boven de 19 ben je diensplichtig. Ik ben nu 22.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wanneer moet je dienstplicht? Ik ben net 23 als ik klaar ben met school, het is lekker om nog jong te zijn, maar wel veel op school zitten
Hoe is trouwens met Spanjaarden en als je 18 het huis uitgekickt worden? Vind ik als Turk zo raar van de Nederlanders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:44 schreef MASD het volgende:
Turken hebben ook wel een hechte familieband hm? Wellicht streng, maar familie voor alles. Right?
Ik herinner me nog dat we er een brief over thuis kregen, 3,5 jaar geledenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Boven de 19 ben je diensplichtig. Ik ben nu 22.
Niet lachen, maar ik heb ooit een saz gehad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net zoals bij de Grieken en Italianen, lijken we ook met de Spanjaarden sommige dingen gemeen te hebben. Dat binnenvragen en gastvrijheid hebben wij ook. Geen gitaar, wellicht wel saz.
Sazquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet lachen, maar ik heb ooit een saz gehad.. Maar dat was lang geleden. Weggedaan voor ik überhaupt iets kon spelen.
Maar zeg, geen mooie dames?
Ik laat me niet uit over de dames,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet lachen, maar ik heb ooit een saz gehad.. Maar dat was lang geleden. Weggedaan voor ik überhaupt iets kon spelen.
Maar zeg, geen mooie dames?
Als ik in het weekend niet thuiskom zijn ze ongerust.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe is trouwens met Spanjaarden en als je 18 het huis uitgekickt worden? Vind ik als Turk zo raar van de Nederlanders.
Werd je opgeroepen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat we er een brief over thuis kregen, 3,5 jaar geleden
Je neemt me te serieus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik laat me niet uit over de dames,. Straks krijgt Bilmiyorem rare ideeën over mij.
En onze dames zijn.
Wat is het verhaal achter die saz eigenlijk?
Hoe kan je nou klagen over eten van moeders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Als ik in het weekend niet thuiskom zijn ze ongerust.! Dusja, ze geven wel om mij denk ik. Meer vrijheid zou ik wel tof vinden maar ik klaag niet. Kan het goed vinden en ik krijg goed te eten.
Naja, hij was niet van mij. Ouders. Ik wil altijd nog een muziekstudio bouwen en dan instrumenten verzamelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Saz
Waarom had je er ooit een gekocht, wilde je het wel spelen?
Ik zou best haar open deur in willen trappen. Hehehehquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, ik trap die open deur niet in..
Ik vind saz geweldig, maar nooit de moeite genomen om de lessen te volgen. Ooit ga ik weer les volgen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Naja, hij was niet van mij. Ouders. Ik wil altijd nog een muziekstudio bouwen en dan instrumenten verzamelenSowieso de wat exotischere.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, ik trap die open deur niet in..
Chicks diggen dat. En dat weet jij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Naja, hij was niet van mij. Ouders. Ik wil altijd nog een muziekstudio bouwen en dan instrumenten verzamelenSowieso de wat exotischere.
Doen, al is het om mijn stiekeme "meisjes met instrumenten" adoratie aan te wakkeren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind saz geweldig, maar nooit de moeite genomen om de lessen te volgen. Ooit ga ik weer les volgen.
Pm in je box, jweet.quote:
Meestal wordt het wel gelezen. Korkmaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kon je dat niet eerder zeggen? Wat als ze meelezen?.
Ik ben nog te jong om dood te gaan. IK BEN NIET EENS GETROUWD (GEWEEST)!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Meestal wordt het wel gelezen. Korkma
ok, niet overdrijven. Onze familie doet niet aan moord.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben nog te jong om dood te gaan. IK BEN NIET EENS GETROUWD (GEWEEST)!!!.
Alsof ik de enige van de familie ben met een forumaccountquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:58 schreef zarGon het volgende:
En hoe bedoel je "het wordt wel gelezen"?
Nee, maar wel aan eerwraak?!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok, niet overdrijven. Onze familie doet niet aan moord.
Wuuuuuuut?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof ik de enige van de familie ben met een forumaccount
Ze hebben hier denk ik geen account. Wel andere fora en misschien lezen ze hier mee. Eng hequote:
Zes broers voor je huisdeur is wel eng, ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze hebben hier denk ik geen account. Wel andere fora en misschien lezen ze hier mee. Eng he
Ik heb 1 broer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zes broers voor je huisdeur is wel eng, ja.
neequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je trouwens door dat ik met een lachende PI zit te posten?
Ik ben de jongste. Eet mij?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben je de jongste?
Ik heb honger
het is leuker om dingen op het forum serieus te nemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zit overal serieus op te reageren,.
Neem de posts met [ afbeelding ] en [ afbeelding ] minder serieus.
Godverdomme, wat een mindfuck.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is leuker om dingen op het forum serieus te nemen
Vers bloed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:08 schreef Bortecinem het volgende:
Ik lees al een tijdje mee en zien nu pas dat er een speciaal Turken topic is haha
Die PI is voor mensen die zich toffer voelen dan ze zijn. Zo kan zG helemaal content zijn met zijn maaltijd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Deze post moet ik dus niet serieus nemen. Vanwege je PI
Je let op!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Deze post moet ik dus niet serieus nemen. Vanwege je PI
Wij voelen elkaar zo goed aan, hm.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Die PI is voor mensen die zich toffer voelen dan ze zijn. Zo kan zG helemaal content zijn met zijn maaltijd.
Ik dacht al dat hij zich toffer voelt dan hij isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Die PI is voor mensen die zich toffer voelen dan ze zijn. Zo kan zG helemaal content zijn met zijn maaltijd.
Dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je let op!.
Nee, de [ afbeelding ] plaats je ook als je toffe dingen zegt. Neem dit eens door: De teloorgang van de PI..
Kzet een roozje in mu naam voor je liefduh. Zachbi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij voelen elkaar zo goed aan, hm.
Gaan we ons gedragen als een omhooggevallen kapsonestrut, mevrouw?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dacht al dat hij zich toffer voelt dan hij is
ik zeg ook maar wat, neem me niet zo serieusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaan we ons gedragen als een omhooggevallen kapsonestrut, mevrouw?
Damn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:17 schreef MASD het volgende:
[..]
Kzet een roozje in mu naam voor je liefduh. Zachbi.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, eh. Standaard Turkse vragen dan maar. Vraag 1: Nerelisin? Wat zijn je roots?
Ga nou eten. Je kan je nu al niet concentreren op je slaap.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zeg ook maar wat, neem me niet zo serieus
Kirsehirquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha ik voelde 'm al aankomen.
AdanaliyimYa sen/siz?
Adanalıyık, Allah'ın adamıyık.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha ik voelde 'm al aankomen.
AdanaliyimYa sen/siz?
Ik ben een verslag aan het schrijven, eten mag me niet afleiden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga nou eten. Je kan je nu al niet concentreren op je slaap.
Verslag waarover?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben een verslag aan het schrijven, eten mag me niet afleiden.
Nog eerst dit, voordat ik daar antwoord op geef...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:23 schreef Bortecinem het volgende:
Uzakmisiniz.
Maar goed, we zijn allemaal hemso's hier in Nederland, toch?
ckv-verslag over een film, ik wacht op een onderdeel voor m'n verslag. Als ik ga eten, moet ik naar beneden en dan kan ik niet meer aan m'n verslag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verslag waarover?
En hoe kan eten je nog afleiden? Je zit te FOK!ken, in godsnaam...
Ham = ruw.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:24 schreef MASD het volgende:
Dus ik gooi dit topic door een Turks -> Nederlands vertaalmachine. Blijkt dat ik een broodje ruwe olie heb. IS dat de vertaling van ham?
dat heb ik 1 keer gezien bij een Turkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog eerst dit, voordat ik daar antwoord op geef...
Is jouw afstandsbediening geplastificeerd? Plastic om je afstandsbediening?
Welke film?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ckv-verslag over een film, ik wacht op een onderdeel voor m'n verslag. Als ik ga eten, moet ik naar beneden en dan kan ik niet meer aan m'n verslag.
HAHAHAquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog eerst dit, voordat ik daar antwoord op geef...
Is jouw afstandsbediening geplastificeerd? Plastic om je afstandsbediening?
Ja, je bent de Chinees onder de Turken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
Nee, ben ik nu een neppe Turk?
Deze?quote:
Dat kijk je ook alleen als het echt moet.quote:This month on Sundance Channel documentary filmmaker Nikolaus Geyrhalter takes a look at animals, slaughterhouses and factories to clue consumers in to what goes on behind the scenes to make our pre-packaged foods.
Same here!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ga hier echt kapot!
[..]
[ afbeelding ]
Mijnheer, gaarne plaats ik een roos om onze genegenheid jegens elkander te tonen.
- Verdomd!
Ja. De hele film krijg je beelden zonder achtergrondmuziek of commentaar. Het gaat allemaal over hetzelfde, echt saai. Komt doordat er een meisje uit Estland bij ons op school zit en zij verstaat geen Nederlands. Wel raar dat ze dan geen Engelse film ofzo gebruiken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze?
[..]
Dat kijk je ook alleen als het echt moet.
22.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:29 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zal ook nooit geaccepteerd worden door Turken![]()
Ik ben 19, jij?
Verstaat ze wel Engels?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. De hele film krijg je beelden zonder achtergrondmuziek of commentaar. Het gaat allemaal over hetzelfde, echt saai. Komt doordat er een meisje uit Estland bij ons op school zit en zij verstaat geen Nederlands. Wel raar dat ze dan geen Engelse film ofzo gebruiken.
Ja, ik denk het wel, anders kan ze ook geen lessen volgen. De leraar geeft de uitleg in het Nederlands en soms vertaalt een leerling het voor haar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verstaat ze wel Engels?
Wat stom om zo te kijken, trouwens.
Sowieso, propagandastukken als dit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. De hele film krijg je beelden zonder achtergrondmuziek of commentaar. Het gaat allemaal over hetzelfde, echt saai. Komt doordat er een meisje uit Estland bij ons op school zit en zij verstaat geen Nederlands. Wel raar dat ze dan geen Engelse film ofzo gebruiken.
Is ze wel lekker? Anders verdient ze dat allemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel, anders kan ze ook geen lessen volgen. De leraar geeft de uitleg in het Nederlands en soms vertaalt een leerling het voor haar.
Ik vond deze wel meevallen, er werd geen mening opgedrongen. Je kreeg beelden van de voedselindustrie en daar keek je dus de hele tijd naar. Dat er geen mening werd opgedrongen, betekent natuurlijk niet dat het niet is gemaakt om ons te laten zien hoe het eraan toe gaat. M'n klasgenoten deden er erg aanstellerig over, alsof ze sinds die docu pas wisten hoe het eraan toegingquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Sowieso, propagandastukken als dit.Als docent moet je échte docu's laten zien. Films die verhalen van beide kanten laten zien.
Ja echt zo lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is ze wel lekker? Anders verdient ze dat allemaal niet hoor.
Precies. Beide kanten van die kippen wil ik zien. Het liefst nadat het gegrild is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Sowieso, propagandastukken als dit.Als docent moet je échte docu's laten zien. Films die verhalen van beide kanten laten zien.
Okee zarGon.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb liever zG of gewoon zarGon,.
Hoe heet je eigenlijk?.
Die zitten zich nog elke dag vol te proppen met hetzelfde goedkope vlees,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vond deze wel meevallen, er werd geen mening opgedrongen. Je kreeg beelden van de voedselindustrie en daar keek je dus de hele tijd naar. Dat er geen mening werd opgedrongen, betekent natuurlijk niet dat het niet is gemaakt om ons te laten zien hoe het eraan toe gaat. M'n klasgenoten deden er erg aanstellerig over, alsof ze sinds die docu pas wisten hoe het eraan toeging
Ja, maar dan moet je ook beelden laten zien van mensen die er van smullen. Anders heb je alleen de negatieve beelden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vond deze wel meevallen, er werd geen mening opgedrongen. Je kreeg beelden van de voedselindustrie en daar keek je dus de hele tijd naar. Dat er geen mening werd opgedrongen, betekent natuurlijk niet dat het niet is gemaakt om ons te laten zien hoe het eraan toe gaat. M'n klasgenoten deden er erg aanstellerig over, alsof ze sinds die docu pas wisten hoe het eraan toeging
Voorzie ik hier een KFC-meet? hm.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Precies. Beide kanten van die kippen wil ik zien. Het liefst nadat het gegrild is..
Je bent vrouwelijk?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Okee zarGon.
Ik heet Zeliha, en wat is jouw echte naam?
En lekker aan jongens hangen tijdens het kijken van die docu, de jongens beschermen ze voor de gevaarlijke beelden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die zitten zich nog elke dag vol te proppen met hetzelfde goedkope vlees,.
Schijnheilige kutkoters.
Grappig? JIJ NOEMT DAT GRAPPIG? ZIE JIJ WEL WAT ER MET DIE DIEREN GEBEURT?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En lekker aan jongens hangen tijdens het kijken van die docu, de jongens beschermen ze voor de gevaarlijke beelden.Sommige delen van de docu waren wel grappig.
Het wordt afgewisseld. Soms zie je mensen tijdens hun pauze een broodje met vlees eten. Al denk ik niet dat dit een goede manier is om het negatieve en positieve van het onderwerp te tonen. Het kwam meer over alsof ze ons wilden laten zien het mensen doodgewoon zo'n broodje met kip ofzo eten (degene die aten waren de mensen van de voedselindustrie).quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ook beelden laten zien van mensen die er van smullen. Anders heb je alleen de negatieve beelden.
Ik zit nu echt zoooooo hard te lachen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:41 schreef IHVK het volgende:
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=nl&tl=tr&u=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F1354817%2F4%2F50
Ga vooral door met deze discussie. Hij is echt hilarisch in het Turks.
Bortecine is de naam van een mythische vrouwelijke wolf, wat had je anders verwachtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent vrouwelijk?!
Ik heet Yavuz Selim. Aangenaam.
Lanet etmek!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zit nu echt zoooooo hard te lachen!.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:41 schreef IHVK het volgende:
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=nl&tl=tr&u=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F1354817%2F4%2F50
Ga vooral door met deze discussie. Hij is echt hilarisch in het Turks.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zit nu echt zoooooo hard te lachen!.
quote:Süre belgesel izlerken Ve nice guys asmak, onlar tehlikeli görüntüler korumak çocuklar. Sommige delen van de docu waren wel grappig. Belgelerin bazı bölümleri komik edildi.
het is serieus zieligquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Grappig? JIJ NOEMT DAT GRAPPIG? ZIE JIJ WEL WAT ER MET DIE DIEREN GEBEURT?
Slaap zacht, droom zoet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is serieus zielig![]()
maar de beelden van de kuikens waren komisch
ik ga slapen, iyi geceler mensenniet te laat maken
Zoiets als Asena?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bortecine is de naam van een mythische vrouwelijke wolf, wat had je anders verwacht![]()
Uhu, maar bij Asena denkt de gemiddelde Turk aan een dansozquote:
Interessant... Maar waarom die ene wolf dan? Zit er nog een verhaal achter?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bortecine is de naam van een mythische vrouwelijke wolf, wat had je anders verwacht![]()
Memnun oldum Yavuz Selim.
Omdat die ene wolf de Turken heeft gered van de ondergang, zeg maarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Interessant... Maar waarom die ene wolf dan? Zit er nog een verhaal achter?
En waar ongeveer woon je in Nederland eigenlijk?.
Niet grappig. Best goede vertalingen. Tenzij je het leest met zo'n Mexicaans accent.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laat het eens naar Spaan vertalen, en lees het dan eens..
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uhu, maar bij Asena denkt de gemiddelde Turk aan een dansoz
Jammer... Hetzelfde geldt voor Nederlands -> Engels.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet grappig. Best goede vertalingen. Tenzij je het leest met zo'n Mexicaans accent.
Wel tof dat je je daarin verdiept.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat die ene wolf de Turken heeft gered van de ondergang, zeg maarIk ben absoluut geen MHP'ci of zo, vind Turkse mythologie gewoon interessant.
Ik woon in Limburg, jij?
Nu je het zegt... Ze was goed bezig in dat topic.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik kwam je eerder tegen in het Turken-Mongolen-topic en ik moet zeggen dat je kennis met betrekking tot de Turkse volkeren noemenswaardig is. Heb je een speciale interesse in de geschiedenis van de Turken?
Jaaa, zeker weten. De verschillende Turkse volken en talen zijn echt mijn passie. Die topic was ook de reden dat ik me hier heb aangemeld, hahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik kwam je eerder tegen in het Turken-Mongolen-topic en ik moet zeggen dat je kennis met betrekking tot de Turkse volkeren noemenswaardig is. Heb je een speciale interesse in de geschiedenis van de Turken?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:00 schreef IHVK het volgende:
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=tr&tl=nl&u=http%3A%2F%2Fwww.hurriyet.com.tr
quote:Niet geloofwaardig als
De vis val op de vogel ingesteld zal verrast zijn.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:00 schreef IHVK het volgende:
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=en&sl=tr&tl=nl&u=http://www.hurriyet.com.tr/dunya/12698937.asp%3Fgid%3D229&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhhL2KbPi8npig1yQ08uvZx7Nf0wYA
edit
geniaalquote:Iedereen die niet paste
Vandaag spelen ze dateert van 1930 tot het laatst beroemdheid naakt scènes spelers.
Iyi geceler. Allah rahatlık versin.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Ik ga maar eens slapen. Was leuk jullie gesproken te hebben. Welterusten alvast!
Goedenacht. God geve comfort.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iyi geceler. Allah rahatlık versin.
Juiste vertaling, waarachtig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:05 schreef MASD het volgende:
[..]
Goedenacht. God geve comfort.
Poëtisch.
Je ogen in mijn ogen, handen in mijn handen, liefde en de geest in mij zo lang als mijn lichaam zal blijven u graag zo veel ...quote:
Vrijheid in de herfst, niet dat we onszelf te trekken achter de hekken isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:11 schreef zarGon het volgende:
Liefkozende woorden: http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=tr&tl=nl&u=http%3A%2F%2Fwww.gulum.net%2Fsozleri-mesajlari%2Fsevgi-sozleri.php.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je ogen in mijn ogen, handen in mijn handen, liefde en de geest in mij zo lang als mijn lichaam zal blijven u graag zo veel ...
Welterusten.
Het staat er ook echt,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Vrijheid in de herfst, niet dat we onszelf te trekken achter de hekken is
Dit klinkt zo fout.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:14 schreef IHVK het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden tough.
"Hoax! Fake! Fotoğraf Çorbası"
Die spreuken zijn ook tof.quote:
'eee sonra?'quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:08 schreef zarGon het volgende:
Weet je wat je moet vertalen eigenlijk?
Turkse grappen,! Temel-grappen of Nasreddin Hoca,
!!!
Noob, waar?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:20 schreef Triggershot het volgende:
Selim wa un hoop Noobies hier allemoal!
Toen-je-klein-was-foto's!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:56 schreef zarGon het volgende:
Heeft deze reeks trouwens ooit een post-hier-je-babyfoto's-topic gehad?
Die foto zouden ze moeten ophangen in neuscorrectie klinieken. Gegarandeerd dat 90% vervolgens wel blij is met zijn of haar neus en vervolgens terugkeert naar huis.quote:
Elke Turks is blij met zijn neus, daar zit nou juist die Turkse trots!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Die foto zouden ze moeten ophangen in neuscorrectie klinieken. Gegarandeerd dat 90% vervolgens wel blij is met zijn of haar neus en vervolgens terugkeert naar huis.
Die Mongoolse invloeden zouden er best wel in kunnen zitten idd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:12 schreef ClioSporT het volgende:
Zargon is geen Turk, die behoort tot 1 v/d stammen uit het Chengiz Khan rijk. Kijk maar naar zijn foto's, dat zijn de steppe van Mongolie.
Ehm nou ik dus echt nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
Elke Turks is blij met zijn neus, daar zit nou juist die Turkse trots!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Die foto zouden ze moeten ophangen in neuscorrectie klinieken. Gegarandeerd dat 90% vervolgens wel blij is met zijn of haar neus en vervolgens terugkeert naar huis.
Niks mis met een goeie neus!.quote:
Haha dat pakje is vast een afdankertje van een zus geweest.quote:
Hahahaha oke daar heb je een puntquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Niks mis met een goeie neus!.
Liever twee gaten gehad in het midden van je gezicht? Nee, toch.
Een Chinees of een Japanner die op een Tatar lijkt danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:00 schreef ClioSporT het volgende:
Hij is geen tatar, hij is gewoon regelrecht een echte chinees of japanner.. die turks kan praten.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahaha oke daar heb je een punt![]()
@zaGron
Ben je een Tatar? Je hebt echt Tatar oogjes.
Gaarne.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet op mijn laptop, wel op de PC. Aksam bakarim bulabilirsem belki gosteririm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |