Ik zou best haar open deur in willen trappen. Hehehehquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, ik trap die open deur niet in..
Ik vind saz geweldig, maar nooit de moeite genomen om de lessen te volgen. Ooit ga ik weer les volgen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Naja, hij was niet van mij. Ouders. Ik wil altijd nog een muziekstudio bouwen en dan instrumenten verzamelenSowieso de wat exotischere.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, ik trap die open deur niet in..
Chicks diggen dat. En dat weet jij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Naja, hij was niet van mij. Ouders. Ik wil altijd nog een muziekstudio bouwen en dan instrumenten verzamelenSowieso de wat exotischere.
Doen, al is het om mijn stiekeme "meisjes met instrumenten" adoratie aan te wakkeren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind saz geweldig, maar nooit de moeite genomen om de lessen te volgen. Ooit ga ik weer les volgen.
Pm in je box, jweet.quote:
Meestal wordt het wel gelezen. Korkmaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kon je dat niet eerder zeggen? Wat als ze meelezen?.
Ik ben nog te jong om dood te gaan. IK BEN NIET EENS GETROUWD (GEWEEST)!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Meestal wordt het wel gelezen. Korkma
ok, niet overdrijven. Onze familie doet niet aan moord.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben nog te jong om dood te gaan. IK BEN NIET EENS GETROUWD (GEWEEST)!!!.
Alsof ik de enige van de familie ben met een forumaccountquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:58 schreef zarGon het volgende:
En hoe bedoel je "het wordt wel gelezen"?
Nee, maar wel aan eerwraak?!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok, niet overdrijven. Onze familie doet niet aan moord.
Wuuuuuuut?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof ik de enige van de familie ben met een forumaccount
Ze hebben hier denk ik geen account. Wel andere fora en misschien lezen ze hier mee. Eng hequote:
Zes broers voor je huisdeur is wel eng, ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze hebben hier denk ik geen account. Wel andere fora en misschien lezen ze hier mee. Eng he
Ik heb 1 broer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zes broers voor je huisdeur is wel eng, ja.
neequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je trouwens door dat ik met een lachende PI zit te posten?
Ik ben de jongste. Eet mij?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben je de jongste?
Ik heb honger
het is leuker om dingen op het forum serieus te nemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zit overal serieus op te reageren,.
Neem de posts met [ afbeelding ] en [ afbeelding ] minder serieus.
Godverdomme, wat een mindfuck.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is leuker om dingen op het forum serieus te nemen
Vers bloed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:08 schreef Bortecinem het volgende:
Ik lees al een tijdje mee en zien nu pas dat er een speciaal Turken topic is haha
Die PI is voor mensen die zich toffer voelen dan ze zijn. Zo kan zG helemaal content zijn met zijn maaltijd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Deze post moet ik dus niet serieus nemen. Vanwege je PI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |