Ik vind saz geweldig, maar nooit de moeite genomen om de lessen te volgen. Ooit ga ik weer les volgen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Naja, hij was niet van mij. Ouders. Ik wil altijd nog een muziekstudio bouwen en dan instrumenten verzamelenSowieso de wat exotischere.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, ik trap die open deur niet in..
Chicks diggen dat. En dat weet jij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Naja, hij was niet van mij. Ouders. Ik wil altijd nog een muziekstudio bouwen en dan instrumenten verzamelenSowieso de wat exotischere.
Doen, al is het om mijn stiekeme "meisjes met instrumenten" adoratie aan te wakkeren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind saz geweldig, maar nooit de moeite genomen om de lessen te volgen. Ooit ga ik weer les volgen.
Pm in je box, jweet.quote:
Meestal wordt het wel gelezen. Korkmaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kon je dat niet eerder zeggen? Wat als ze meelezen?.
Ik ben nog te jong om dood te gaan. IK BEN NIET EENS GETROUWD (GEWEEST)!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Meestal wordt het wel gelezen. Korkma
ok, niet overdrijven. Onze familie doet niet aan moord.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben nog te jong om dood te gaan. IK BEN NIET EENS GETROUWD (GEWEEST)!!!.
Alsof ik de enige van de familie ben met een forumaccountquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:58 schreef zarGon het volgende:
En hoe bedoel je "het wordt wel gelezen"?
Nee, maar wel aan eerwraak?!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok, niet overdrijven. Onze familie doet niet aan moord.
Wuuuuuuut?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof ik de enige van de familie ben met een forumaccount
Ze hebben hier denk ik geen account. Wel andere fora en misschien lezen ze hier mee. Eng hequote:
Zes broers voor je huisdeur is wel eng, ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze hebben hier denk ik geen account. Wel andere fora en misschien lezen ze hier mee. Eng he
Ik heb 1 broer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zes broers voor je huisdeur is wel eng, ja.
neequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je trouwens door dat ik met een lachende PI zit te posten?
Ik ben de jongste. Eet mij?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben je de jongste?
Ik heb honger
het is leuker om dingen op het forum serieus te nemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zit overal serieus op te reageren,.
Neem de posts met [ afbeelding ] en [ afbeelding ] minder serieus.
Godverdomme, wat een mindfuck.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is leuker om dingen op het forum serieus te nemen
Vers bloed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:08 schreef Bortecinem het volgende:
Ik lees al een tijdje mee en zien nu pas dat er een speciaal Turken topic is haha
Die PI is voor mensen die zich toffer voelen dan ze zijn. Zo kan zG helemaal content zijn met zijn maaltijd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Deze post moet ik dus niet serieus nemen. Vanwege je PI
Je let op!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Deze post moet ik dus niet serieus nemen. Vanwege je PI
Wij voelen elkaar zo goed aan, hm.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Die PI is voor mensen die zich toffer voelen dan ze zijn. Zo kan zG helemaal content zijn met zijn maaltijd.
Ik dacht al dat hij zich toffer voelt dan hij isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Die PI is voor mensen die zich toffer voelen dan ze zijn. Zo kan zG helemaal content zijn met zijn maaltijd.
Dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je let op!.
Nee, de [ afbeelding ] plaats je ook als je toffe dingen zegt. Neem dit eens door: De teloorgang van de PI..
Kzet een roozje in mu naam voor je liefduh. Zachbi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij voelen elkaar zo goed aan, hm.
Gaan we ons gedragen als een omhooggevallen kapsonestrut, mevrouw?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dacht al dat hij zich toffer voelt dan hij is
ik zeg ook maar wat, neem me niet zo serieusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaan we ons gedragen als een omhooggevallen kapsonestrut, mevrouw?
Damn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:17 schreef MASD het volgende:
[..]
Kzet een roozje in mu naam voor je liefduh. Zachbi.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, eh. Standaard Turkse vragen dan maar. Vraag 1: Nerelisin? Wat zijn je roots?
Ga nou eten. Je kan je nu al niet concentreren op je slaap.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zeg ook maar wat, neem me niet zo serieus
Kirsehirquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha ik voelde 'm al aankomen.
AdanaliyimYa sen/siz?
Adanalıyık, Allah'ın adamıyık.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha ik voelde 'm al aankomen.
AdanaliyimYa sen/siz?
Ik ben een verslag aan het schrijven, eten mag me niet afleiden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga nou eten. Je kan je nu al niet concentreren op je slaap.
Verslag waarover?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben een verslag aan het schrijven, eten mag me niet afleiden.
Nog eerst dit, voordat ik daar antwoord op geef...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:23 schreef Bortecinem het volgende:
Uzakmisiniz.
Maar goed, we zijn allemaal hemso's hier in Nederland, toch?
ckv-verslag over een film, ik wacht op een onderdeel voor m'n verslag. Als ik ga eten, moet ik naar beneden en dan kan ik niet meer aan m'n verslag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verslag waarover?
En hoe kan eten je nog afleiden? Je zit te FOK!ken, in godsnaam...
Ham = ruw.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:24 schreef MASD het volgende:
Dus ik gooi dit topic door een Turks -> Nederlands vertaalmachine. Blijkt dat ik een broodje ruwe olie heb. IS dat de vertaling van ham?
dat heb ik 1 keer gezien bij een Turkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog eerst dit, voordat ik daar antwoord op geef...
Is jouw afstandsbediening geplastificeerd? Plastic om je afstandsbediening?
Welke film?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ckv-verslag over een film, ik wacht op een onderdeel voor m'n verslag. Als ik ga eten, moet ik naar beneden en dan kan ik niet meer aan m'n verslag.
HAHAHAquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog eerst dit, voordat ik daar antwoord op geef...
Is jouw afstandsbediening geplastificeerd? Plastic om je afstandsbediening?
Ja, je bent de Chinees onder de Turken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
Nee, ben ik nu een neppe Turk?
Deze?quote:
Dat kijk je ook alleen als het echt moet.quote:This month on Sundance Channel documentary filmmaker Nikolaus Geyrhalter takes a look at animals, slaughterhouses and factories to clue consumers in to what goes on behind the scenes to make our pre-packaged foods.
Same here!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ga hier echt kapot!
[..]
[ afbeelding ]
Mijnheer, gaarne plaats ik een roos om onze genegenheid jegens elkander te tonen.
- Verdomd!
Ja. De hele film krijg je beelden zonder achtergrondmuziek of commentaar. Het gaat allemaal over hetzelfde, echt saai. Komt doordat er een meisje uit Estland bij ons op school zit en zij verstaat geen Nederlands. Wel raar dat ze dan geen Engelse film ofzo gebruiken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze?
[..]
Dat kijk je ook alleen als het echt moet.
22.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:29 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zal ook nooit geaccepteerd worden door Turken![]()
Ik ben 19, jij?
Verstaat ze wel Engels?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. De hele film krijg je beelden zonder achtergrondmuziek of commentaar. Het gaat allemaal over hetzelfde, echt saai. Komt doordat er een meisje uit Estland bij ons op school zit en zij verstaat geen Nederlands. Wel raar dat ze dan geen Engelse film ofzo gebruiken.
Ja, ik denk het wel, anders kan ze ook geen lessen volgen. De leraar geeft de uitleg in het Nederlands en soms vertaalt een leerling het voor haar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verstaat ze wel Engels?
Wat stom om zo te kijken, trouwens.
Sowieso, propagandastukken als dit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. De hele film krijg je beelden zonder achtergrondmuziek of commentaar. Het gaat allemaal over hetzelfde, echt saai. Komt doordat er een meisje uit Estland bij ons op school zit en zij verstaat geen Nederlands. Wel raar dat ze dan geen Engelse film ofzo gebruiken.
Is ze wel lekker? Anders verdient ze dat allemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel, anders kan ze ook geen lessen volgen. De leraar geeft de uitleg in het Nederlands en soms vertaalt een leerling het voor haar.
Ik vond deze wel meevallen, er werd geen mening opgedrongen. Je kreeg beelden van de voedselindustrie en daar keek je dus de hele tijd naar. Dat er geen mening werd opgedrongen, betekent natuurlijk niet dat het niet is gemaakt om ons te laten zien hoe het eraan toe gaat. M'n klasgenoten deden er erg aanstellerig over, alsof ze sinds die docu pas wisten hoe het eraan toegingquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Sowieso, propagandastukken als dit.Als docent moet je échte docu's laten zien. Films die verhalen van beide kanten laten zien.
Ja echt zo lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is ze wel lekker? Anders verdient ze dat allemaal niet hoor.
Precies. Beide kanten van die kippen wil ik zien. Het liefst nadat het gegrild is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Sowieso, propagandastukken als dit.Als docent moet je échte docu's laten zien. Films die verhalen van beide kanten laten zien.
Okee zarGon.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb liever zG of gewoon zarGon,.
Hoe heet je eigenlijk?.
Die zitten zich nog elke dag vol te proppen met hetzelfde goedkope vlees,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vond deze wel meevallen, er werd geen mening opgedrongen. Je kreeg beelden van de voedselindustrie en daar keek je dus de hele tijd naar. Dat er geen mening werd opgedrongen, betekent natuurlijk niet dat het niet is gemaakt om ons te laten zien hoe het eraan toe gaat. M'n klasgenoten deden er erg aanstellerig over, alsof ze sinds die docu pas wisten hoe het eraan toeging
Ja, maar dan moet je ook beelden laten zien van mensen die er van smullen. Anders heb je alleen de negatieve beelden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vond deze wel meevallen, er werd geen mening opgedrongen. Je kreeg beelden van de voedselindustrie en daar keek je dus de hele tijd naar. Dat er geen mening werd opgedrongen, betekent natuurlijk niet dat het niet is gemaakt om ons te laten zien hoe het eraan toe gaat. M'n klasgenoten deden er erg aanstellerig over, alsof ze sinds die docu pas wisten hoe het eraan toeging
Voorzie ik hier een KFC-meet? hm.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Precies. Beide kanten van die kippen wil ik zien. Het liefst nadat het gegrild is..
Je bent vrouwelijk?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Okee zarGon.
Ik heet Zeliha, en wat is jouw echte naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |