Ja, je bent de Chinees onder de Turken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
Nee, ben ik nu een neppe Turk?
Deze?quote:
Dat kijk je ook alleen als het echt moet.quote:This month on Sundance Channel documentary filmmaker Nikolaus Geyrhalter takes a look at animals, slaughterhouses and factories to clue consumers in to what goes on behind the scenes to make our pre-packaged foods.
Same here!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ga hier echt kapot!
[..]
[ afbeelding ]
Mijnheer, gaarne plaats ik een roos om onze genegenheid jegens elkander te tonen.
- Verdomd!
Ja. De hele film krijg je beelden zonder achtergrondmuziek of commentaar. Het gaat allemaal over hetzelfde, echt saai. Komt doordat er een meisje uit Estland bij ons op school zit en zij verstaat geen Nederlands. Wel raar dat ze dan geen Engelse film ofzo gebruiken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze?
[..]
Dat kijk je ook alleen als het echt moet.
22.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:29 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zal ook nooit geaccepteerd worden door Turken![]()
Ik ben 19, jij?
Verstaat ze wel Engels?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. De hele film krijg je beelden zonder achtergrondmuziek of commentaar. Het gaat allemaal over hetzelfde, echt saai. Komt doordat er een meisje uit Estland bij ons op school zit en zij verstaat geen Nederlands. Wel raar dat ze dan geen Engelse film ofzo gebruiken.
Ja, ik denk het wel, anders kan ze ook geen lessen volgen. De leraar geeft de uitleg in het Nederlands en soms vertaalt een leerling het voor haar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verstaat ze wel Engels?
Wat stom om zo te kijken, trouwens.
Sowieso, propagandastukken als dit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. De hele film krijg je beelden zonder achtergrondmuziek of commentaar. Het gaat allemaal over hetzelfde, echt saai. Komt doordat er een meisje uit Estland bij ons op school zit en zij verstaat geen Nederlands. Wel raar dat ze dan geen Engelse film ofzo gebruiken.
Is ze wel lekker? Anders verdient ze dat allemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel, anders kan ze ook geen lessen volgen. De leraar geeft de uitleg in het Nederlands en soms vertaalt een leerling het voor haar.
Ik vond deze wel meevallen, er werd geen mening opgedrongen. Je kreeg beelden van de voedselindustrie en daar keek je dus de hele tijd naar. Dat er geen mening werd opgedrongen, betekent natuurlijk niet dat het niet is gemaakt om ons te laten zien hoe het eraan toe gaat. M'n klasgenoten deden er erg aanstellerig over, alsof ze sinds die docu pas wisten hoe het eraan toegingquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Sowieso, propagandastukken als dit.Als docent moet je échte docu's laten zien. Films die verhalen van beide kanten laten zien.
Ja echt zo lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is ze wel lekker? Anders verdient ze dat allemaal niet hoor.
Precies. Beide kanten van die kippen wil ik zien. Het liefst nadat het gegrild is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Sowieso, propagandastukken als dit.Als docent moet je échte docu's laten zien. Films die verhalen van beide kanten laten zien.
Okee zarGon.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb liever zG of gewoon zarGon,.
Hoe heet je eigenlijk?.
Die zitten zich nog elke dag vol te proppen met hetzelfde goedkope vlees,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vond deze wel meevallen, er werd geen mening opgedrongen. Je kreeg beelden van de voedselindustrie en daar keek je dus de hele tijd naar. Dat er geen mening werd opgedrongen, betekent natuurlijk niet dat het niet is gemaakt om ons te laten zien hoe het eraan toe gaat. M'n klasgenoten deden er erg aanstellerig over, alsof ze sinds die docu pas wisten hoe het eraan toeging
Ja, maar dan moet je ook beelden laten zien van mensen die er van smullen. Anders heb je alleen de negatieve beelden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vond deze wel meevallen, er werd geen mening opgedrongen. Je kreeg beelden van de voedselindustrie en daar keek je dus de hele tijd naar. Dat er geen mening werd opgedrongen, betekent natuurlijk niet dat het niet is gemaakt om ons te laten zien hoe het eraan toe gaat. M'n klasgenoten deden er erg aanstellerig over, alsof ze sinds die docu pas wisten hoe het eraan toeging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |