Je let op!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Deze post moet ik dus niet serieus nemen. Vanwege je PI
Wij voelen elkaar zo goed aan, hm.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Die PI is voor mensen die zich toffer voelen dan ze zijn. Zo kan zG helemaal content zijn met zijn maaltijd.
Ik dacht al dat hij zich toffer voelt dan hij isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Die PI is voor mensen die zich toffer voelen dan ze zijn. Zo kan zG helemaal content zijn met zijn maaltijd.
Dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je let op!.
Nee, de [ afbeelding ] plaats je ook als je toffe dingen zegt. Neem dit eens door: De teloorgang van de PI..
Kzet een roozje in mu naam voor je liefduh. Zachbi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij voelen elkaar zo goed aan, hm.
Gaan we ons gedragen als een omhooggevallen kapsonestrut, mevrouw?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dacht al dat hij zich toffer voelt dan hij is
ik zeg ook maar wat, neem me niet zo serieusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaan we ons gedragen als een omhooggevallen kapsonestrut, mevrouw?
Damn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:17 schreef MASD het volgende:
[..]
Kzet een roozje in mu naam voor je liefduh. Zachbi.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, eh. Standaard Turkse vragen dan maar. Vraag 1: Nerelisin? Wat zijn je roots?
Ga nou eten. Je kan je nu al niet concentreren op je slaap.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zeg ook maar wat, neem me niet zo serieus
Kirsehirquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha ik voelde 'm al aankomen.
AdanaliyimYa sen/siz?
Adanalıyık, Allah'ın adamıyık.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha ik voelde 'm al aankomen.
AdanaliyimYa sen/siz?
Ik ben een verslag aan het schrijven, eten mag me niet afleiden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga nou eten. Je kan je nu al niet concentreren op je slaap.
Verslag waarover?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben een verslag aan het schrijven, eten mag me niet afleiden.
Nog eerst dit, voordat ik daar antwoord op geef...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:23 schreef Bortecinem het volgende:
Uzakmisiniz.
Maar goed, we zijn allemaal hemso's hier in Nederland, toch?
ckv-verslag over een film, ik wacht op een onderdeel voor m'n verslag. Als ik ga eten, moet ik naar beneden en dan kan ik niet meer aan m'n verslag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verslag waarover?
En hoe kan eten je nog afleiden? Je zit te FOK!ken, in godsnaam...
Ham = ruw.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:24 schreef MASD het volgende:
Dus ik gooi dit topic door een Turks -> Nederlands vertaalmachine. Blijkt dat ik een broodje ruwe olie heb. IS dat de vertaling van ham?
dat heb ik 1 keer gezien bij een Turkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog eerst dit, voordat ik daar antwoord op geef...
Is jouw afstandsbediening geplastificeerd? Plastic om je afstandsbediening?
Welke film?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ckv-verslag over een film, ik wacht op een onderdeel voor m'n verslag. Als ik ga eten, moet ik naar beneden en dan kan ik niet meer aan m'n verslag.
HAHAHAquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog eerst dit, voordat ik daar antwoord op geef...
Is jouw afstandsbediening geplastificeerd? Plastic om je afstandsbediening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |