Dat ze niet schijnheilig is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens serieus een goede eigenschap bij een vrouw.
Het slaat trouwens echt nergens op. Zij voeden je op en aan de hand daarvan kunnen je ouders je vertrouwen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, zo erg is mijn familie gelukkig niet. Ik ben er ook nooit voor uitgemaakt, maar ze zijn wel snel ongerust en denken dat er iets is.
Ja dat ook, maar dat is niet iets van alleen de Turkse cultuur hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je wordt er ook niet zo gauw voor uitgemaakt.![]()
Meestal bestaat een familie ook gewoon uit aardige mensen en zijn ze bang dat je ervoor wordt uitgemaakt.
Tja, ik begrijp het deels wel, dat ze ongerust zijn door dingen die eerder zijn gezegd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het slaat trouwens echt nergens op. Zij voeden je op en aan de hand daarvan kunnen je ouders je vertrouwen.
Het is zo jammer dat men negatief denkt.
En voor een jongen zou het een goede eigenschap zijn dat ie zulke dingen niet zegt, ookal is het niet serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat je terughoudend bent wat betreft sommige zaken.
Jawel, maar toch. Wij zullen het vast en zeker alleen snappen wanneer we zelf ook een ouder zijn, maar soms reageren ze toch wel overdreven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp het deels wel, dat ze ongerust zijn door dingen die eerder zijn gezegd.
Het is wel goed materiaal om een gesprek mee op gang te brengen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En voor een jongen zou het een goede eigenschap zijn dat ie zulke dingen niet zegt, ookal is het niet serieus bedoeld.
Ik kan me steeds beter in ze verplaatsen. En ik heb de afgelopen 1/1,5 jaar geen klachten gehad, behalve school, dus hier is alles in ordequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel, maar toch. Wij zullen het vast en zeker alleen snappen wanneer we zelf ook een ouder zijn, maar soms reageren ze toch wel overdreven.
Ja, dat wel. Ik vind het ook dom om alleen de jongen aan te pakken als broer/neef, want zo blijf je controleren en stopt het meisje waarschijnlijk toch niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is wel goed materiaal om een gesprek mee op gang te brengen.
Wacht maar totdat school is afgelopen. Dan begint het geziek en geziek.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan me steeds beter in ze verplaatsen. En ik heb de afgelopen 1/1,5 jaar geen klachten gehad, behalve school, dus hier is alles in orde
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ze zo over mij denkt/gaat denken..
Waarom?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wacht maar totdat school is afgelopen. Dan begint het geziek en geziek.
Hehe, en dan zo in de middag een siëstaslotje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:37 schreef zarGon het volgende:
Waar blijft de "Spanjaarden op FOK!"-reeks, trouwens?
Jij wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:36 schreef MASD het volgende:
Jungs, mag ik even een uurtje Turks zijn? Verveling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |