Op de fiets, onderweg naar huis van de middelbare school vandaanquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
Hmm ok dan, om niet naar jullie leeftijd te vragen pak ik het dan maar anders aan. Waar waren jullie tijdens 9-11?
doh
Moet ik nou een nieuwe openen? Ik weet helemaal niet hoe dat moet joh!
Ah.. vandaar die stevige onweersbui hiero.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef Cerbie het volgende:
Wie laat zijn zoontje dan ook met de afstandsbediening van de HAARP spelen
Nog een paar jaar en hij kan ingewijd worden, dan mag hij meedoen aan het grotere plaatje.
Red Alert 2 aan het spelenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
Hmm ok dan, om niet naar jullie leeftijd te vragen pak ik het dan maar anders aan. Waar waren jullie tijdens 9-11?
doh
Moet ik nou een nieuwe openen? Ik weet helemaal niet hoe dat moet joh!
Dan ben je nu dus 22?quote:
Het decimatie-topic?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:50 schreef oompaloompa het volgende:
was het proberen waard
De racisten hebben Tots thread al gevondenJammer het was best een tof idee...
Nou das dan ook de laatste keer dat ik speciaal voor jou een plaatje zoekquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:24 schreef Dragorius het volgende:
Jammer van die roodharige tieten overigens...
Ik bedoelde een mooie roodharige dame met eventueel een aardige voorgevel (maar da's geen vereiste)
Ik krijg nooit een griepprik, moet je die aanvragen of zo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:10 schreef Cerbie het volgende:
De griepprik heb ik net gehad. Voor het eerst in jaren dat ik meteen door kon lopen.
Kreeg ook een briefje mee, 9 november mag ik terugkomen voor het 1e shot tegen 'Nieuwe Influenza A (H1N1)', de datum voor het 2e shot is nog onbekend omdat ze niet weten wanneer die geleverd wordt
Ik heb er alleen maar 1 van Re gekregen die helemaal niet lief wasquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:05 schreef Cerbie het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
ToTM'n eerste!
Voor eentje ga ik geen 4,50¤ betalen hoor
Je eerste keer, en dat zonder etentje of bloemen. Was it as good for you as it was for me?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:05 schreef Cerbie het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
ToTM'n eerste!
Voor eentje ga ik geen 4,50¤ betalen hoor
Maar als iemand je persoonlijk aanvalt / beledigt mag je hem dan wel stoer noemen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:14 schreef ToT het volgende:
Ik had net een hele reeks posts in het vaccinatietopic kunnen noten, maar aangezien iedereen even hard meedeed, streek ik deze ene keer maar heel grootmoedig met mijn hand over het hart!
En ik maar denken dat het modjes er om ging om zoveel mogelijk notes te zetten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:14 schreef ToT het volgende:
Ik had net een hele reeks posts in het vaccinatietopic kunnen noten, maar aangezien iedereen even hard meedeed, streek ik deze ene keer maar heel grootmoedig met mijn hand over het hart!
quote:
Denk je dat dat ons doel is op Fok!? Fok! = NWO?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het modjes er om ging om zoveel mogelijk notes te zetten.
Je past nog steeds niet helemaal in de NWO van Fok! volgens mij.
Ik doelde op de machthebbers in Fok! Die ongetwijfeld hun eigen snode plannetjes hebben en waar op een bepaalde manier (b.v. door veel notes te zetten) bij in hoger aanzien kunt komen en een hogere positie kunt verwerven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Denk je dat dat ons doel is op Fok!? Fok! = NWO?
Andersom juist, NWO = FOK!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:17 schreef ToT het volgende:
Neuh, op Fok zijn helemaal geen conspiracies gaande.
Wel een ander leuk weetje over Fok:
Fok bestaat 10 jaar!
Het VMBO bestaat OOK 10 jaar!
Toeval? I don't think so!![]()
Het zou op zich wel interessant zijn om te weten of het ledenbestand van fok! een representatieve afspiegeling is van het algemene opleidingsniveau.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:17 schreef ToT het volgende:
Neuh, op Fok zijn helemaal geen conspiracies gaande.![]()
In het kader van er snel overheen lullen om de boel zo in een doofpot te stoppen, een ander leuk weetje over Fok:
Fok bestaat 10 jaar!
Het VMBO bestaat OOK 10 jaar!
Toeval? I don't think so!![]()
quote:
Per subforum danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het zou op zich wel interessant zijn om te weten of het ledenbestand van fok! een representatieve afspiegeling is van het algemene opleidingsniveau.
Maak dan 'es een keer tijd vrij, pauper!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]Speaking of which, we moeten sowieso nog "normaal" afspreken
Ik heb toch geen tijd tussen alle stiekeme massa-deportaties en massa-injecties en opzoeken-van-obnoxious-wetenschappers doorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Maak dan 'es een keer tijd vrij, pauper!
Of per leeftijdscategorie, politieke voorkeur.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Per subforum dan
Ik weet wel dat de mensen van mijn opleiding een veel te hoge afspiegeling zijn. De "top" 1-2% van een opleiding kunnen bij ons een speciale master volgen. Van de masterstudenten die in de thread van mijn instituut posten zitten 3 v.d. vier in die speciale master.
Nu.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:27 schreef Gabbylicious het volgende:
Wanneer is de volgende False Flag attack van Amerika ook al weer?
Heb je die nuke niet gezien?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:30 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
11 oktober zou dat zijn geweest toch?
Ik wilde een flauwe vergelijking maken met de Frontpage hier, maar ik wil mijn blauwe kleurtje niet kwijtraken!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef Terecht het volgende:
Telegraaf.. Onbegrijpelijk dat dat een van de meest bezochte sites van Nederland is. Zo'n lelijke en onoverzichtelijke opmaak, en zo weinig fatsoenlijk nieuws (in mijn ogen). Al is Sjuul wel een topgast.
Ik heb er wel een besteldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:01 schreef Dragorius het volgende:
Hahaha oh men, "hoe sla ik een slaatje uit een media hype" 101
Ja, dacht het wel maar dat ging specifiek over wie die zooi wordt voorgezet geloof ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:07 schreef mediaconsument het volgende:
Was er niet al een topic over Kellog's?
Wat bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dacht het wel maar dat ging specifiek over wie die zooi wordt voorgezet geloof ik.
Dat het topic over Kellogs dat reeds in BNW bestond niet ging over ijzer maar over een gesuggereerd verband met defensie. -in mijn geheugen igg.quote:
Dat klopt, daarom is dit goede olie voor op dat vuur. Het verhaal zelf is namelijk ruwweg belachelijk, vind het daarom goed dat er waarschijnlijk een verbod komt op dat spul, net zoals in Denemarken al het geval is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat het topic over Kelogs dat reeds in BNW bestond niet ging over ijzer maar over een gesuggereerd verband met defensie. -in mijn geheugen igg.
Idd, ik denk dat er meer aanwijzingen zijn dat filmhuizen in een complot zitten met popcorn leveranciers.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:22 schreef oompaloompa het volgende:
Nou een gesuggereerd verband met defensie is niet veel meer dan dat, gesuggereerd en niet bewijsbaar.
bahquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef ToT het volgende:
*Baalt!*
Mijn badkamerverbouwing en het aansluiten van de houtkachel gaat veel en veel duurder uitkomen dan ik had verwacht!
Maar een houtkachel is we echt superrelaxed ijkt me. Als ik later groot ben wil ik ook een kachel! Lekker sfeervol in de winter.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:37 schreef ToT het volgende:
Hehehe good point!
Tja voor je een houtkachel mag plaatsen, meot een officiële instantie eerst kijken of de schoorsteen wel acceptabel is. Verder schijn je ook nog een aparte brandverzekering te moeten afsluiten ervoor.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
gast, doe eens niet zo kinderachtig, en lees nou eens wat er boven staat.
En bedankt Tot, zal er iets moois van maken
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:20 schreef Dragorius het volgende:
Oversight, begin dan eens met een brief naar ze sturen, maar gebruik een topic dat hierover komt niet als rel-topic.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:48 schreef oompaloompa het volgende:
Met wee maten meten?
Net zoals jij wil dat in jouw september clues thread het alleen over de filmpjes gaat kan ik toch ook vragen of er in de thread die ik ga openen niet ge-threadshit wordt?
quote:Daarnaast een aardig bedoelde waarschuwing dat je op moet passen met wat je zegt.
quote:Je reactie is een beetje overtrokken, aangezien zowel ik als Tot allebei hebben gezegd dat het in de best interest van de users is om te voorkomen dat er ongefundeerde laster wordt gespouwd.
quote:Als de situatie anders was geweest, bv. Fok! wordt gesponsord door, en daarom mag er niks negatiefs in komen was het een andere zaak geweest.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:48 schreef oompaloompa het volgende:
Je reactie is een beetje overtrokken, aangezien zowel ik als Tot allebei hebben gezegd dat het in de best interest van de users is om te voorkomen dat er ongefundeerde laster wordt gespouwd.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:23 schreef Iblis het volgende:
Ik denk dat een ‘aparte’ Scientology benadering, alhoewel dat ergens natuurlijk scheef is, praktisch gezien niet zo’n gek idee is. Van Scientology is bekend dat ze critici graag aanpakken, en hard aanpakken. Je moet behoorlijk je mannetje staan om het daar tegen op te nemen, en je moet dat willen en kunnen.
quote:FOK! laat ook niet alle vormen van Warez-bespreking e.d. toe die misschien wel net legaal zijn, of net illegaal, omdat dit schemergebied heel veel resources kost om te verdedigen. Resources die FOK! niet heeft.
quote:De Zaak-Scientology tegen Karin Spaink is misschien wel bekend, en daar kun je goed lezen wat Scientology erbij haalde en wie er allemaal aangeklaagd werden. Er is domweg een gerede kans dat, als het laster is, FOK! gezeur krijgt (en zelfs individuele gebruikers).
quote:En ook al kan FOK! eventueel (door tot aan de Hoge Raad door te gaan) gelijk krijgen, is dat de tijd en de moeite en het geld waard? Kan dat niet beter in servers en content gestoken worden? Dat is een afweging die je moet maken. En dan kun je vinden dat dat slappe-knieën-hebben is, het is vooral pragmatisch.
Voor jou. En FOK! verbiedt jou niet om dat te doen op je eigen website, maar FOK! hoeft natuurlijk niet nodeloos zelf risico te gaan lopen om jou een platform te bieden. Dat is nooit FOK!s doel geweest: een vrijhaven te zijn voor elke mening.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:34 schreef Oversight het volgende:
Pakken ze critici graag aan?
en hard ooknog ?
NOG een reden om ALLES over die sekte gewoon te zeggen!
Dat is het schemergebied niet, nu verdraai je wat ik zei. Ik zeg dat het schemergebied is op het vlak waar er mogelijk actie tegen FOK! ondernomen wordt. Als FOK! denkt dat het risico te groot wordt, dan gaat het feest niet door.quote:Hier is geen schemergebied, er is een sekte, en een hele gevaarlijke.
Dus?quote:Zie policy.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:26 schreef oompaloompa het volgende:
Gast, je verdraait echt elk woord wat ik post om daarna op door te gaan.
quote:Je hebt daarnaast ook de arrogantie om al voordat ik de thread heb gemaakt te denken dat je weet wat er in zal staan.
quote:Je gaat totaal voorbij aan 90% van wat ik heb gepost om 10% uit de context te isoleren, met je eigen vooroodelen te illustreren en daarna onfegundeerde conclusies uit te trekken.
Dat is prima, maar dat kan op andere manieren en via andere kanalen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:41 schreef Oversight het volgende:
[..]
het gaat om de manier waarop er bij voorbaat al grenzen worden gesteld aan wat er al dan niet gezegd mag worden
[..]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:39 schreef Iblis het volgende:
Voor jou. En FOK! verbiedt jou niet om dat te doen op je eigen website, maar FOK! hoeft natuurlijk niet nodeloos zelf risico te gaan lopen om jou een platform te bieden. Dat is nooit FOK!s doel geweest: een vrijhaven te zijn voor elke mening.
quote:Dat is het schemergebied niet, nu verdraai je wat ik zei. Ik zeg dat het schemergebied is op het vlak waar er mogelijk actie tegen FOK! ondernomen wordt. Als FOK! denkt dat het risico te groot wordt, dan gaat het feest niet door.
quote:En het is niet zo dat ze daar héél kleinzerig in zijn, maar ik vind dat jij wel wat meer rekening kunt houden met het belang van FOK! in dezen.
quote:Dus?
En als je goed leest zijn die grenzen niet gesteld. Het enige wat ik gevraagd heb is om de wettelijke gevolgen van wat mensen posten in de gaten te houden. Mensen geven meestal niets om bedreigingen op het internet, ondanks dat bedreigingen uiten nog steeds strafbaar is. Scientology staat er om bekend om mensen die bedreigingen jegens hun op het internet uiten vaak strafrechtelijk te vervolgen. Dat in acht nemend is het ten eerste niet vreemd dat Fok! expliciet afstand wil nemen van wat er over gezegd wordt, noch de vraag om iets strenger te controleren op dingen die wettelijk niet door de beugel kunnen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:41 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ron L Hubbard, wat een taktiek he?
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, en als je even goed leest kom je tot de conclusie dat mij helemaal niet gaat om een paar idioten die samen denken dat ze god gevonden hebben, het gaat om de manier waarop er bij voorbaat al grenzen worden gesteld aan wat er al dan niet gezegd mag worden
[..]
euhhh , ik heb je topic nog niet gezien, maar ben heel benieuwd, wanneer komt ie?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:53 schreef Dragorius het volgende:
Deze discussie is dan ook voorbij, het is simpel wat betreft het aankomende topic van oompaloompa.
Mocht je hier nog onvrede mee hebben, prima, dat mag in BNW feedback of per PM naar ons (of desnoods de FA's, maar die hebben juist de goedkeuring hiervoor gegeven) maar niet meer hier en al helemaal niet in deze strekking.
quote:
quote:En als je goed leest zijn die grenzen niet gesteld. Het enige wat ik gevraagd heb is om de wettelijke gevolgen van wat mensen posten in de gaten te houden. Mensen geven meestal niets om bedreigingen op het internet, ondanks dat bedreigingen uiten nog steeds strafbaar is. Scientology staat er om bekend om mensen die bedreigingen jegens hun op het internet uiten vaak strafrechtelijk te vervolgen. Dat in acht nemend is het ten eerste niet vreemd dat Fok! expliciet afstand wil nemen van wat er over gezegd wordt, noch de vraag om iets strenger te controleren op dingen die wettelijk niet door de beugel kunnen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:50 schreef Iblis het volgende:
Ik heb niet de indruk dat je hetgeen oompaloompa, Dragorius en ik zeggen enigszins serieus neemt, omdat je het telkens in het extreme trekt.
Ik schik me wel aan de wensen van de vrouwquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik schik me wel aan de wensen van de vrouw
Homo's, en mensen die celibatair leven.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:40 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Homo's, en mensen die celibatair leven.
Al kun je van beiden zeggen dat zij ervoor kiezen niet onder het juk van de vrouw te leven
(grapje mensen)
quote:
4 kinderenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:39 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dan is het morgen IJSJES DAG !!!! ( 4 kinderen, dus dat kan niet elke dag... )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
4 kinderen
Denk je dat anticonceptie ook een leugen is van big phama of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuhhh,... maar mijn vrouw zei dat het allemaal wel mee zou vallen met zie conceptie....
Inmiddels weet ik wel beter, leegzuigen zegt niets over wat je daarna allemaal doet.
◢◤
ik krijg hier hele rare beelden bij en hoop dat ik het verkeerd opvat, wie zuigt hier wat uit wie?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
Neuhhh,... maar mijn vrouw zei dat het allemaal wel mee zou vallen met zie conceptie....
Inmiddels weet ik wel beter, leegzuigen zegt niets over wat je daarna allemaal doet.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik krijg hier hele rare beelden bij en hoop dat ik het verkeerd opvat, wie zuigt hier wat uit wie?
Hey, just because I've got access to KPD doesn't mean I'm joining the show-yourself partyquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hey, just because I've got access to KPD doesn't mean I'm joining the show-yourself party
Nee zeg het zeg het!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
en ik dacht...... ik dacht........
Laat maar.
quote:
Daar hoef ik je toch niet voor te provoceren? there are much simpler waysquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:30 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik heb jou door, je wilt me geband zien zodat ik niet de waarheid over de sekte kan vertellen he?
Nope, no such luck.
[badkuipmeisje.jpg]quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Daar hoef ik je toch niet voor te provoceren? there are much simpler ways
Nou, dat wordt dus geen saté vanavondquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Daar hoef ik je toch niet voor te provoceren? there are much simpler ways
werk-veilig citroenfeestquote:
coolquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:29 schreef Oversight het volgende:
Fok! is van MIJ, ...je weet... ongeacht wat de FA's A's of D's ervan willen zeggen.... kom niet aan de kantlijnen, zonder die gelijk te houden voor iedereen, want anders komt er gedonder.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:43 schreef ToT het volgende:
Oversight, ik heb ff je dikgedrukte teksten weggehaald. Ik snap dat je tegen heilige huisjes aan wil schoppen enzo, en dat is vaak ook prijzenswaardig, maar dit is vragen om problemen!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:22 schreef Clairvaux het volgende:
http://www.eenvandaag.nl/gezondheid/35192/de_toekomst_van_de_zorg
In de video (op 38 sec.) kwam Lambiekje even voorbij![]()
Ook bij Eenvandaag lezen ze dus Fok!
Mag ik je account als je dood gaat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:04 schreef oompaloompa het volgende:
vandaag krijg ik mijn mexicaanse griep binnen
Ik wilde graag geslachtsloos blijven, maar toen ik ook zo'n hippe lambiekje sig. als Cerbie wilde, werd ik spotaan tot man bestempeld. NWOquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mag ik je account als je dood gaat?
en ben je nou een man of een vrouw? net was je nog een man en nu een vrouw...you = confusing me![]()
Als je bij ons in de NWO komt mag je worden wie je wilquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik wilde graag geslachtsloos blijven, maar toen ik ook zo'n hippe lambiekje sig. als Cerbie wilde, werd ik spotaan tot man bestempeld. NWO![]()
Dus toen heb ik het maar even aangepast...
Jaren geleden een 14 dagen account gehad op een blauwe maandag, dus jaquote:Heb je wow gespeeld of zo btw?
Wtf, hehe zeker een geheime held van de beeldmonteur.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:22 schreef Clairvaux het volgende:
http://www.eenvandaag.nl/gezondheid/35192/de_toekomst_van_de_zorg
In de video (op 38 sec.) kwam Lambiekje even voorbij![]()
Ook bij Eenvandaag lezen ze dus Fok!
Bizarre hersenafwijking na griepprik ex-cheerleaderquote:Desiree Jennings uit Ashburn, in de Amerikaanse staat Virginia, kreeg op 23 augustus van dit jaar nietsvermoedend een griepprik. Slechts tien dagen later is de 25-jarige oud-cheerleader veranderd in een freak die alleen achteruit normaal kan lopen.
Volgens medici heeft de vrouw een zeer zeldzame neurologische afwijking opgelopen. De dokters gaan ervan uit dat de ziekte, die slechts bij een op de miljoen voorkomt, is veroorzaakt door de seizoensgebonden griepprik.
De aandoening waaraan Jennings lijdt heet dystonie. Hierdoor heeft ze last van oncontroleerbare tics. Het is zelfs zo erg, dat ze achterwaarts de trap op en af moet lopen. Vooruit lopen is namelijk levensgevaarlijk. De brunette zegt dat ze zelfs niet kan eten zonder flauw te vallen.
Voor zo ver bekend is er niets dat de mooie vrouw kan genezen. Toch stellen de artsen dat dit verhaal mensen er niet van moet weerhouden zich jaarlijks te laten inenten tegen de griep. Volgens de vrouw had zij net de pech de enige van de miljoen mensen te zijn.
Ik ben een meeloperquote:
http://www.dezebra.com/sg/publiek/agenda.asp?courseID=531quote:Codex Alimentarius: Don't f*ck with my food
door Paul Anthony Taylor
woensdag 28 oktober 2009, 20:15 uur
DOK Vesteplein 100, Delft
Toegang gratis
At both national and European levels, legislation is being brought in that will legally constrain the distribution of certain important health information and free access to non-patentable natural medicines. Globally, similar restrictions are being prepared under the auspices of the Codex Alimentarius Commission, an organization sponsored by the World Health Organization and the Food and Agriculture Organization of the United Nations.
Explaining why health is not the primary interest of the Codex Alimentarius Commission, and describing how the 27 European Union (EU) member states are increasingly using it as a vehicle for shaping global food and nutrient regulations to reflect EU law, Paul Anthony Taylor’s lecture sheds light on one of the least-publicized aspects of globalization and the roles played in it by various interested parties.
In recent years, through his work as External Relations Director for the Dr. Rath Health Foundation, Paul has become an internationally-known writer, researcher and lecturer on the subject of the Codex Alimentarius Commission, and, during the past six years, has been an official observer delegate at its meetings.
Paul Anthony Taylor is Director of External Relations for the Dr Rath Health Foundation.
Is dat niet van Mathias Rath, een naam die ik toevallig(?) net voor jou post in het vaccinatie-topic postte?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
http://www.dezebra.com/sg/publiek/agenda.asp?courseID=531
Ik weet niet wat ik hier van moet denken.
en het cirkeltje is weer rond...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef oompaloompa het volgende:
De aids-ontkenningstroming komt van een Engelsman af die in zijn eigen land uitgekotst werd, maar daarna de steun vond van Mbeki, toenmalig president van Zuid-Afrika. In dat land is deze stroming daarna heel erg uitgegroei met miljoenen onnodige sterfgevallen van dien. Maar idd nogal off-topic, maar als iemand meer er over wil weten, google Matthias Rath & Anthony Brink.
Hahahaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
Hoe toevallig, Rath is ook aanhanger van Scientology
Yay H1N1 influenzaquote:
De hype is weer begonnen. Volgens mij ben je het slachtoffer van een biologische aanval.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Yay H1N1 influenzaHoorde net van de teamcaptain dat de mexicaanse griep bij een aantal ETDS deelnemers geconstateerd is.
Niemand hypet H1N1 meer..nouja behalve de anti-vaccinatie brigadequote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:05 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De hype is weer begonnen. Volgens mij ben je het slachtoffer van een biologische aanval.
En het was zo lang stil omtrent deze griep.
O wow, hier had ik overheen gelezen... idd nogal belachelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:34 schreef Terecht het volgende:
Pfff. Studium generale onwaardig. Al heb ik dat idee wel vaker bij hun lezingen, en dan voornamelijk als Coen Vermeeren's hand er achter zit. Zal hem eens mailen.
Heel goed, dan kunnen we de zwarte auto's langssturen voordat iemand anders je werk heeft kunnen zienquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:21 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik doe m'n bestBen redelijk op schema voor de paper deadline van 10 nov. Zal wel doorgeven of het gelukt is.
Fok! saving the community one location at a timequote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:16 schreef oompaloompa het volgende:
Ben net langs studium generale gegaan, iemand hier doet ook de landelijke coordinatie, die was lichtelijk geschokt maar ging er achter aan.
Ik kom denk ik kennis te kort om moeilijke vragen te stellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:10 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
O wow, hier had ik overheen gelezen... idd nogal belachelijk.
Of er heen gaan en moeilijke vragen stellen
Jammer het is in Delft, anders was ik er wel heen gegaan...
De man beloofde er achter aan te gaan en leek zelf ook lichtelijk ontzet door wat ik vertelde. Misschien zie ik hem vanavond toevallig nog, dan zal ik eens vragen wat er mee gebeurd is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik kom denk ik kennis te kort om moeilijke vragen te stellen.Een vriend van me studeert LST, misschien dat die wel mee wil. Attent dat je navraag hebt gedaan. Heb zelf nog geen antwoord ontvangen op mijn mailtje. *Benieuwd is*
Als ik erheen ga wil ik hem niet off target aanvallen maar op hetgeen hij te vertellen heeft. (Tis trouwens niet Rath zelf die komt spreken hequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
De man beloofde er achter aan te gaan en leek zelf ook lichtelijk ontzet door wat ik vertelde. Misschien zie ik hem vanavond toevallig nog, dan zal ik eens vragen wat er mee gebeurd is.
Het enige dat je echt zou moeten weten om moeilijke vragen te stellen is dat die Rath al heel lang bezig is met zijn eigen vitamines te pushen & daarvoor wetenschappelijk onderzoek verdaait en uit zijn context haalt om het op die manier aan mensen te slijten. Je hebt vast wel een aantal mensen hier in BNW horen roepen dat je beter vitamines kunt slikken dan medicijnen.....
Trek je zulke futuristische pakken aan, neem je wapens ter hand die een halve eeuw oud zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Eens kijken of deze lui nog aan komen kloppen.
Iddquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
Trek je zulke futuristische pakken aan, neem je wapens ter hand die een halve eeuw oud zijn.
Veel studenten zullen er niet komen is mijn inschatting, daarvoor is het onderwerp te droog. Ik ben gisteren naar een lezing over John Rawls geweest, en daar waren ook maar een paar studenten aanwezig. En ik denk zo dat John Rawls' theory of justice aansprekender is voor studenten dan de veronderstelde gevaren van een of andere internationale richtlijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:40 schreef oompaloompa het volgende:
Ben een beetje op internet gaan neuzen en wat die man zegt is kort gezegd ongeveer wat hier in bnw ge-echoed wordt.
Dan heb je 2 mogelijkheden:
1 er zit een goede afspiegeling van de studentenpopulatie daar = win
2 er zitten aluminiumhoedjes in de zaal = je wordt uitgekotst
Het Grote complot dus. Of vitaminegebrek nu dé oorzaak is van kanker weet ik niet, het lijkt me niet, maar zijn these valt op het Grote complot eigenlijk ook al in duigen.quote:wat hij in het kort zegt:
codex stelt aanbevelingen voor over de hoeveelheid vitaminen die in pillen mag zitten
wie weet hoe snel aanbevelingen wetten worden
de oorzaak van kanker is namelijk vitaminegebrek
dokter vertellen je dit niet omdat ze corrupte marionetten van big pharma zijn
ergo: big pharma zit achter de codex & als die aangenomen wordt gaan we allemaal dood aan kanker
Is zijn conclusie niet wat ook algemeen geaccepteerd wordt? AIDS heb je toch pas vanaf een bepaalde CD4 waarde? Zoiets staat me bij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:00 schreef oompaloompa het volgende:
slide van de spreker
[ afbeelding ]
Ze hebben trouwens ook nazi(achtige)-helmen op zie ik. Een impliciete verwijzing naar het fascisme?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
IddGebruik dan zoiets ofzo:
[ afbeelding ]
Ja maar dat is niet de bedoeling van zijn slide (ook al klopt het technisch gezien wel)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:08 schreef Terecht het volgende:
[..]
Is zijn conclusie niet wat ook algemeen geaccepteerd wordt? AIDS heb je toch pas vanaf een bepaalde CD4 waarde? Zoiets staat me bij.
Het is een beetje een semantische samenzweringsdenker dus. Past ook wel in het beeld van de firma list en bedrog waaraan hij verbonden is. En het verhaal van publicaties in schimmige, niet gerenommeerde journals is een welbekende truuk om een sluier van academische legitimiteit proberen te suggereren. Iets dat in dit geval nogal paradoxaal is, want is zo'n beroep op legitimiteit juist niet totaal ongeloofwaardig aangezien big pharma hetzelfde verweten wordt? Dat vind ik altijd zo frappant bij 9/11 truthers, die moeten niets hebben van dergelijke orthodoxie tenzij daarmee in hun ogen een voor hun gunstig argument versterkt kan worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet de bedoeling van zijn slide (ook al klopt het technisch gezien wel)
Daarna vertelt hij ook nog dat anti-aids medicatie aids veroorzaakt omdat mensen die anti-aids medicatie gebruiken gemiddeld meer aids hebben
Ook al zo'n "waarheid" waar je niet onderuit kunt, maar die niet de boodschap ondersteunt die hij uitdraagt.
O en al zijn publicaties staan in een tijdschrift wat door niemand serieus genomen wordt en in geen enkele database opgenomen is. Niet in pubmed of medline, en sommige mensen van dat tijdschrift hebben voor moeten komen bij de py ethics comittee.
Ik heb een interview van hem gelezen waarin hij die dingen verklaart. Dat is of corruptheid of naiviteit, bijden even schadelijk en schandelijk voor een wetenschapper.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:55 schreef Terecht het volgende:
Bovendien is het nog maar de vraag of Taylor dit alles zelf wel doorheeft. Zo ja, dan is het een doortrapte conman. Zo nee, dan is het gewoon een idioot. Ik ben er nog niet over uit welke van de 2 hij nou is.
Ach dat valt ook te zeggen over die "Verontruste Moeders"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb een interview van hem gelezen waarin hij die dingen verklaart. Dat is of corruptheid of naiviteit, bijden even schadelijk en schandelijk voor een wetenschapper.
Verschil is, dat zijn geen verontruste moeders PhDquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ach dat valt ook te zeggen over die "Verontruste Moeders"Wel zilver enzo promoten (en dat is ook een duur, niet werkend grapje tegen de griep)
Heeft hij zijn licence nog dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:54 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Verschil is, dat zijn geen verontruste moeders PhD
PhD is geoon een diploma en die blijf je houden (en kun je bij corrupte universiteiten wel kopen)quote:
Je hebt gelijk, verwarde het met MD .quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
PhD is geoon een diploma en die blijf je houden (en kun je bij corrupte universiteiten wel kopen)
Zat er net over te denken dat er eigenlijk een commissie daarover zou moeten oordelen, maar dan krijg je eer het punt dat mensen de wetenschap corrupt kunnen noemen. Eigenlijk hebben e gewon een krant of tijdschrift nodig dat op dit soort misdaden in gaat & zo de normale mensen informeert.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:16 schreef oompaloompa het volgende:
http://www.youtubedoubler.com/?video1=http://www.youtube.com/v/VudMwK2sN98&video2=http://www.youtube.com/v/aY7Nji-zzhg
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:05 schreef Terecht het volgende:
Die rants van hem zijn écht goed. Geweldig om naar te kijken en te luisteren.
denk dat ie denkt dat je hem inhoudelijk goed vind of zo....quote:
Ik snap je vraag niet precies? Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:02 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik vind Jones een uitstekende spreker.
Maar wetenschappers zeggen onafhankelijk van elkaar dat de WTC torens door de verzwakking van de stalen constructie door het vuur zijn ingestort.
Dat kan toch?
Jones zegt van niet
Jones stelt dat het een "controlled demolition" moet zijn geweest. Als dat waar zou zijn, waarom zeggen die universiteiten en andere onderzoekers dan van niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet precies? Waarom zou dat niet kunnen?
Omdat Jones = $$$quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:06 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jones stelt dat het een "controlled demolition" moet zijn geweest. Als dat waar zou zijn, waarom zeggen die universiteiten en andere onderzoekers dan van niet?
Ok, maar wat denk jij dan? Dat NWO niets te maken heeft met 9/11?quote:
De NWO is een schim uit het verleden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ok, maar wat denk jij dan? Dat NWO niets te maken heeft met 9/11?
Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De NWO is een schim uit het verleden.
Ik ben hier moderatorquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan?Ik bedoel, wat is er volgens jou aan de hand?
Oh, ok.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:11 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik ben hier moderator
En er is meer dan enkel "de NWO"
Vanaf 11 november draait de Hollywood-productie in Nederland.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)aat-pas-in-2208.html
Ho, oeps
Die sitequote:Op zondag 25 oktober 2009 17:16 schreef oompaloompa het volgende:
http://www.youtubedoubler.com/?video1=http://www.youtube.com/v/VudMwK2sN98&video2=http://www.youtube.com/v/aY7Nji-zzhg
RTL Nieuwsquote:'Weer dode door Mexicaanse griep'
Er is vermoedelijk opnieuw iemand overleden door de Mexicaanse griep. Een 16-jarig meisje uit het Zeeuwse Sint Philipsland werd zondag ziek. Ze stierf gisteren.
weer een jongerequote:
Serieus, die berichten moeten verboden worden. Als mensen bij bosjes neergaan, a lá, maar dat is bij lange na niet het geval.quote:
De media is gewoon een nieuwe vorm van lijkenpikkerijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:05 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Serieus, die berichten moeten verboden worden. Als mensen bij bosjes neergaan, a lá, maar dat is bij lange na niet het geval.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:05 schreef Dragorius het volgende:Sorry hoor maar waar denk je dat een vliegtuig zijn kerosine bewaart?
En Ab Klink wil zijn investering uiteraard niet verloren zien gaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De media is gewoon een nieuwe vorm van lijkenpikkerijGGD is ook dom bezig door dit al zo via haar woordvoerder te zeggen zonder dat er uberhaupt iets duidelijk is.
En over de gewone griep hoor je ook nooit wat, maar de media wil graag hun kranten verkocht zien he
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:45 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En Ab Klink wil zijn investering uiteraard niet verloren zien gaan.
Doorverkocht, waaraan? Ik neem aan dat er niet veel bedrijven zijn die met overbodige spuiten willen komen te zitten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]Die investering gaat sowieso niet verloren, alles wat overblijft wordt doorverkocht. Zo'n onzin altijd.
Bedrijven? Andere landen die simpelweg het geld niet hebben om dit te kopen. Dat gebeurt regelmatig overigensquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Doorverkocht, waaraan? Ik neem aan dat er niet veel bedrijven zijn die met overbodige spuiten willen komen te zitten.
Je hebt magisch ondergoed?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:30 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik ben een Mormon. Altijd al geweten want ik houd van hun koormuziek.
Nee maar ik kan me wel voorstellen dat het bestaat.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:33 schreef Dragorius het volgende:
http://www.southpark.nl/episodes/1009/?lang=
Schitterend
Echt te slechtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:33 schreef Dragorius het volgende:
http://www.southpark.nl/episodes/1009/?lang=
Schitterend
Ik denk niet dat ik binnenkort nog "aha! A clue Sherlock!" normaal uit kan sprekenquote:
Duidelijk dat het garpje is natuurlijk, maar in het boeddhisme worden helemaal geen goden vereerd.quote:
Details detailsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Duidelijk dat het garpje is natuurlijk, maar in het boeddhisme worden helemaal geen goden vereerd.
Je bént toch al mod? Sommige mensen willen steeds meerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef Dragorius het volgende:
Cool..
Ik wil ook gemodificeerd worden
Da's mijn cyber-aanwezigheid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bént toch al mod? Sommige mensen willen steeds meer
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:21 schreef Dragorius het volgende:
Een soort modificatie van je e-penis.
Mijn echte is namelijk wel prima zo
Sorry, ik sloeg even met mijn penis het toetsenbord in tweeën. Vervelend als dat weer voorvalt.quote:
Zolang het met je ie-pie is, no harm donequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Sorry, ik sloeg even met mijn penis het toetsenbord in tweeën. Vervelend als dat weer voorvalt.
Nee, wees gerust brave burger, met de echte Long John gaat alles goed.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zolang het met je ie-pie is, no harm done
quote:
Beste moderator, wil je dit topic baggervrij maken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Sorry, ik sloeg even met mijn penis het toetsenbord in tweeën. Vervelend als dat weer voorvalt.
Dat vraag je in een SC-topic?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:50 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
[..]
Beste moderator, wil je dit topic baggervrij maken?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat vraag je in een SC-topic?
Hop, voor straf 2 extra spuitjes in je arm.
Tsja, past wel bji nationalisten he.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:53 schreef oompaloompa het volgende:
Gisteren ging het op een vandaag over nationalistische en neonazistische bands in Belgie. Toen gingen ze die man die het organiseerde interviewen en die begon allemaal new worl order dingen te roepen. Iemand gezien toevallig?
http://www.volkskrant.nl/(...)onvervangbare_whiskyquote:Dieven stelen 183 flessen onvervangbare whisky
Van onze verslaggever Willem Beusekamp
Gepubliceerd op 28 oktober 2009 08:17, bijgewerkt op 28 oktober 2009 11:28
AMSTERDAM -
Een enkele whiskykenner vermoedt een ‘inside job’. Zelf kan het slachtoffer van de grote whiskyroof niet uitsluiten dat ordinaire dieven zijn kostbare collectie hebben gestolen.
Collectioneur Michiel Wigman (51): ‘Het allerergste zou zijn als ik ergens aan de bar een glas voor 3 euro uit een 4.000- eurofles van mij geschonken zie worden; als de dieven dus geen idee hadden wat ze hebben gestolen.’
Wigman behoort tot het selecte internationale gezelschap van Malt Maniacs, liefhebbers die een vermogen steken in het verzamelen van malt whisky’s uit Schotland. Hij wordt mister Springbank genoemd, gespecialiseerd in het gelijknamige merk uit het Schotse Campbeltown.
Eerder deze maand kwam Wigman thuis van een maandenlang verblijf in het buitenland. In de gehuurde opslag waar hij zijn verzameling heeft ondergebracht, ontdekte hij dat er 183 flessen van de fijnste soort waren gestolen. Hij is er nog steeds kapot van.
Wigman: ‘De verzameling is niet in geld uit te drukken. Het gaat erom dat een passie van twintig jaar in een keer de nek is omgedraaid.’ Flessen van 50 jaar en nog oudere malts zijn verdwenen – whisky’s die nauwelijks meer zijn te vervangen.
Hans Offringa uit Zwolle, bekend whisky-publicist en vertaler van de ‘whisky-bijbel’ (een door de Brit Michael Jackson geschreven naslagwerk): ‘Ik schat de schade op vele tienduizenden euro’s. Maar nog belangrijker is dat een wereldwijd unieke collectie, zoveel jaar gebottelde emotie, is vernield.’
Was dat met die enge Duitser?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:53 schreef oompaloompa het volgende:
Gisteren ging het op een vandaag over nationalistische en neonazistische bands in Belgie. Toen gingen ze die man die het organiseerde interviewen en die begon allemaal new worl order dingen te roepen. Iemand gezien toevallig?
Oom van een huisgenoot heeft dat ook als hobby. Geeft ie een godsvermogen aan uit. Hij heeft een geniale bar in zijn huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |