abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73926761
Je hebt ook een Lambiekje sig
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_73926877
Dan maar deze.

[ Bericht 14% gewijzigd door mediaconsument op 21-10-2009 20:49:15 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73927185
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73927245
pi_73927377
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 20:38 schreef Cerbie het volgende:
Je hebt ook een Lambiekje sig
Ik ben een meeloper

die CSI reeks is erg grappig
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73927458
Kan die ene van CSI en fractals niet meer vinden
pi_73927817
pi_73928154
lol
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:31:48 #184
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73928742
thx voor die geniala plaatjes Heb hier wat griepslijm losgelachen
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_73928763
en ik maar denken wat is grieps-lijm?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:55:12 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73929688
Ik ben dit weekend wezen dansen in Kaiserslautern en nu staat de teller van mensen die daar ook waren met griepsverschijnselen al op 15 and counting
Onikaan ni ov dovah
pi_73939317
My name is flu
How do you do

The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 22 oktober 2009 @ 08:54:32 #188
19194 Oversight
◢◤
pi_73939776
EU heeft Oost-Europese economie verzwakt
15 september 2009

Veel Oost-Europese economieën worden momenteel hard geraakt door de wereldwijde economische crisis. Volgens NWO-onderzoeker Arjan Vliegenthart is dat mede de schuld van het Internationaal Monetair Fonds (IMF) en de EU. Ook veel buitenlandse investeerders hebben grote invloed gehad op de ontwikkeling van het economisch systeem in Oost-Europa. Vliegenthart promoveert op 17 september aan de Vrije Universiteit Amsterdam.

Vliegenthart interviewde voor zijn onderzoek beleidsmakers in Polen, Hongarije, Tsjechië en Slowakije die betrokken waren bij de economische omwenteling na 1989. Hij concludeert dat het beleid de afgelopen jaren vooral gericht was op het aantrekken van zoveel mogelijk buitenlandse investeerders. Dit ging onder andere ten koste van de macht van de werknemers en vakbonden. Zij kregen veel minder invloed op de economische besluitvorming.

De Oost-Europese economieën probeerden koste wat kost buitenlandse investeerders aan te trekken, waardoor zij op veel punten concessies moesten doen. Zij trokken de investeerders met lage belastingen en lonen. Hierdoor konden deze economieën zich snel ontwikkelingen met relatief weinig eigen investeringen.

Leningen en strenge wetten
Internationale actoren zoals de Europese Unie en het Internationaal Monetair Fonds hebben volgens Vliegenthart ook een belangrijke rol hebben gespeeld in de keuze voor bepaalde economische wet- en regelgeving. Zij legden de landen enerzijds strenge regelgeving op, terwijl zij anderzijds flinke leningen verstrekten. Dit zorgde weliswaar voor een sterke groei, maar ook voor een economie die zichzelf niet staande kan houden op momenten van crisis.

Volgens Vliegenthart is het belangrijk dat de Oost-Europese landen zich nu realiseren dat zij hun huidige spagaat tussen groei en stabiliteit niet vol kunnen houden. Op het moment dat het IMF, de EU en de grote investeerders in Oost-Europa een groeimarkt zagen, wisten zij nog niet dat de wereld er twintig jaar later anders uit zou zien. Het is nu zaak om met de huidige kennis oplossingen te vinden.

Arjan Vliegenthart voerde zijn onderzoek uit binnen het NWO-programma Shifts in Governance. Zijn onderzoek werd grotendeels gefinancierd door NWO

..............................

Meer informatie:

Arjan Vliegenthart (Vrije Universiteit)
◢◤
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:21:41 #189
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_73941595
quote:
Codex Alimentarius: Don't f*ck with my food
door Paul Anthony Taylor
woensdag 28 oktober 2009, 20:15 uur
DOK Vesteplein 100, Delft
Toegang gratis

At both national and European levels, legislation is being brought in that will legally constrain the distribution of certain important health information and free access to non-patentable natural medicines. Globally, similar restrictions are being prepared under the auspices of the Codex Alimentarius Commission, an organization sponsored by the World Health Organization and the Food and Agriculture Organization of the United Nations.

Explaining why health is not the primary interest of the Codex Alimentarius Commission, and describing how the 27 European Union (EU) member states are increasingly using it as a vehicle for shaping global food and nutrient regulations to reflect EU law, Paul Anthony Taylor’s lecture sheds light on one of the least-publicized aspects of globalization and the roles played in it by various interested parties.

In recent years, through his work as External Relations Director for the Dr. Rath Health Foundation, Paul has become an internationally-known writer, researcher and lecturer on the subject of the Codex Alimentarius Commission, and, during the past six years, has been an official observer delegate at its meetings.

Paul Anthony Taylor is Director of External Relations for the Dr Rath Health Foundation.
http://www.dezebra.com/sg/publiek/agenda.asp?courseID=531

Ik weet niet wat ik hier van moet denken.
pi_73941670
Overdreven gedoe sowieso.
Mr. Prolapse 2009
pi_73941785
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:21 schreef Terecht het volgende:

[..]

http://www.dezebra.com/sg/publiek/agenda.asp?courseID=531

Ik weet niet wat ik hier van moet denken.
Is dat niet van Mathias Rath, een naam die ik toevallig(?) net voor jou post in het vaccinatie-topic postte?
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef oompaloompa het volgende:
De aids-ontkenningstroming komt van een Engelsman af die in zijn eigen land uitgekotst werd, maar daarna de steun vond van Mbeki, toenmalig president van Zuid-Afrika. In dat land is deze stroming daarna heel erg uitgegroei met miljoenen onnodige sterfgevallen van dien. Maar idd nogal off-topic, maar als iemand meer er over wil weten, google Matthias Rath & Anthony Brink.
en het cirkeltje is weer rond...
pi_73941813
Hoe toevallig, Rath is ook aanhanger van Scientology
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:34:09 #193
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_73941924
Pfff. Studium generale onwaardig. Al heb ik dat idee wel vaker bij hun lezingen, en dan voornamelijk als Coen Vermeeren's hand er achter zit. Zal hem eens mailen.
pi_73941928
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
Hoe toevallig, Rath is ook aanhanger van Scientology
Hahaha
Dit kun je toch niet meer verzinnen?
Sometimes truth is stranger than fiction....
  donderdag 22 oktober 2009 @ 11:03:08 #195
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73942659
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:19 schreef Dragorius het volgende:
My name is flu
How do you do

Yay H1N1 influenza Hoorde net van de teamcaptain dat de mexicaanse griep bij een aantal ETDS deelnemers geconstateerd is.
Onikaan ni ov dovah
pi_73942729
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 11:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Yay H1N1 influenza Hoorde net van de teamcaptain dat de mexicaanse griep bij een aantal ETDS deelnemers geconstateerd is.
De hype is weer begonnen. Volgens mij ben je het slachtoffer van een biologische aanval.

En het was zo lang stil omtrent deze griep.
pi_73942820
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 11:05 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

De hype is weer begonnen. Volgens mij ben je het slachtoffer van een biologische aanval.

En het was zo lang stil omtrent deze griep.
Niemand hypet H1N1 meer..nouja behalve de anti-vaccinatie brigade

Tuinhek, moet je maar geen baanbrekend onderzoek doen he! Dat komt je nu duur te staan, groetjes en een knuffel van Rumsfeld

[ Bericht 7% gewijzigd door Dragorius op 22-10-2009 11:10:00 (typo?) ]
Mr. Prolapse 2009
pi_73942860
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:34 schreef Terecht het volgende:
Pfff. Studium generale onwaardig. Al heb ik dat idee wel vaker bij hun lezingen, en dan voornamelijk als Coen Vermeeren's hand er achter zit. Zal hem eens mailen.
O wow, hier had ik overheen gelezen... idd nogal belachelijk.
Of er heen gaan en moeilijke vragen stellen
Jammer het is in Delft, anders was ik er wel heen gegaan...
pi_73942944
Ach en Tuin, valt nog best mee die griep. Je voelt je beroerd maar hey, you'll live buddy

ervaringsdeskundige spreekt
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 22 oktober 2009 @ 11:21:11 #200
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73943183
Ik doe m'n best Ben redelijk op schema voor de paper deadline van 10 nov. Zal wel doorgeven of het gelukt is.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')