Ik zit nog steeds te wachten op een monitor met ingebouwde gezichtsbruiner.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:43 schreef Dragorius het volgende:
je monitor geeft ook straling af, afsluiten dus die pc![]()
http://www.computertan.com/quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op een monitor met ingebouwde gezichtsbruiner.
Deze meneer ontkent ook dat AIDS bestaat, waarom zou ik enige geloofwaardigheid aan hem moeten hangen?quote:
Ow dat wist ik nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:03 schreef Dragorius het volgende:
Toevallig ook al gelinked aan Scientology.... En hoofd van een groot alternatieve geneesmiddelen (natuurmiddelen) bedrijf.
Vast geen eigenbelangen, hierin?
Nee, absoluut geen eigenbelangen, alles pure goedheidquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:03 schreef Dragorius het volgende:
Toevallig ook al gelinked aan Scientology.... En hoofd van een groot alternatieve geneesmiddelen (natuurmiddelen) bedrijf.
Vast geen eigenbelangen, hierin?
Aids ontkennen, ergquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Deze meneer ontkent ook dat AIDS bestaat, waarom zou ik enige geloofwaardigheid aan hem moeten hangen?
Ja, het "Grappige" is dat er veel losse theorieën heersen onder de mensen die denken dat AIDS niet bestaat.quote:
Zoals ik al in dat op had geschreven was een van de redenen voor die thread dat er regelmatig scientology-paginas hier als bronnen gebruikt worden (vnmlk als het over geneesmiddelen gaat). Ik vermoed dat mensen die dit linken dit niet door hebben omdat, als je er niet epliciet naar kijkt, het meestal totaal niet op valt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:05 schreef Dragorius het volgende:
Jup, het staat zelfs op zijn eigen site, zoek maar op Gary Null en scientology.
Opvallend hoevaak scientology te linken is met de anti-brigade overigens
De aids-ontkenningstroming komt van een Engelsman af die in zijn eigen land uitgekotst werd, maar daarna de steun vond van Mbeki, toenmalig president van Zuid-Afrika. In dat land is deze stroming daarna heel erg uitgegroei met miljoenen onnodige sterfgevallen van dien. Maar idd nogal off-topic, maar als iemand meer er over wil weten, google Matthias Rath & Anthony Brink.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja, het "Grappige" is dat er veel losse theorieën heersen onder de mensen die denken dat AIDS niet bestaat.
AIDS is lastig vast te stellen, net als met HIV. Het is echter weldegelijk een bestaand iets (het bestaat ook onder andere primaten) en gelukkig ook steeds beter (en goedkoper!) te behandelen.
Maar dat staat hier inderdaad een beetje los van
Dat is bij zijn site inderdaad ook zo, nergens staat het "openlijk" maar als je beter kijkt en zoekt wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zoals ik al in dat op had geschreven was een van de redenen voor die thread dat er regelmatig scientology-paginas hier als bronnen gebruikt worden (vnmlk als het over geneesmiddelen gaat). Ik vermoed dat mensen die dit linken dit niet door hebben omdat, als je er niet epliciet naar kijkt, het meestal totaal niet op valt.
quote:Als ik na een verkeersongeluk bloed nodig zou hebben, wil ik een product met zeewater toegediend krijgen
Klinkt als een piramidespel. Misschien zou je er aan moeten geven? Geen idee waar alleen....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:18 schreef Dragorius het volgende:
En overigens is 1 van de Verontruste Moeders niet alleen medisch expert, microbioloog en viroloog, maar ook nog eens een financieel wonder
http://www.new-chances.info/eengokjewagen.html
Sorryquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:11 schreef Dragorius het volgende:
"Discussies" over andere zaken mogen in een ander topic, hier prikken we enkel en alleen maar![]()
Het Mexicaanse griep geweld is weer losgebarsten.quote:Meisje van 14 met Mexicaanse griep overleden
AMSTERDAM - Een 14-jarig meisje is deze week overleden aan de gevolgen van de Mexicaanse griep. Volgens het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) was ze voor die tijd gezond.
Ook een man van 40 jaar overleed afgelopen week aan het virus. Hij had wel andere gezondheidsproblemen.
Het is de eerste keer dat in Nederland iemand is overleden aan het H1N1-virus zonder dat de patiënt ernstig ziek was.
In andere landen komt het ook voor dat gezonde mensen aan de gevolgen van de Mexicaanse griep sterven. ''Net zoals dat bij een normale griep in Nederland ook kan gebeuren'', zegt een woordvoerder van het RIVM.
Griepepidemie
In Nederland is nu officieel sprake van een griepepidemie. Het gaat volgens het RIVM om een lichte epidemie.
Deze week zijn er tien mensen met de Mexicaanse griep opgenomen in het ziekenhuis. In totaal stierven er in Nederland zes mensen aan de gevolgen van het virus.
Volgens het RIVM zijn er in totaal 205 patiënten opgenomen in het ziekenhuis, van hen had 61 procent een onderliggende medische kwaal.
Huisartsen
Volgens het gezondheidsinstituut Nivel is er sprake van een officiële griepepidemie omdat huisartsen twee weken achter elkaar meer dan 55 patiënten op elke 100.000 Nederlanders met griepklachten telden.
In de week van 5 tot en met 11 oktober turfden de huisartsen 69 per 100.000 mensen met griep. Een week later was dat weer het geval.
Het RIVM scherpt zijn beleid niet aan nu er een officiële epidemie van de Mexicaanse griep heerst. ''Wij nemen ook geen andere maatregelen'', aldus een woordvoerder.
Kijk voor meer berichtgeving over de Mexicaanse griep op onze bijlage.
Lees het artikel eens goed. RIVM en alles zeggen juist dat het niet meer dan normaal is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:34 schreef mediaconsument het volgende:
Ik zei het.
[..]
Het Mexicaanse griep geweld is weer losgebarsten.
Jup maar nu haalt het het nieuws.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lees het artikel eens goed. RIVM en alles zeggen juist dat het niet meer dan normaal is.
Dus geen "geweld" maar gewoon een nuchtere reactie op een vervelend iets, maar die dingen gebeuren helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |