abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 oktober 2009 @ 10:59:19 #251
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73907329
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:43 schreef Dragorius het volgende:
je monitor geeft ook straling af, afsluiten dus die pc
Ik zit nog steeds te wachten op een monitor met ingebouwde gezichtsbruiner.
zzz
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:06:48 #252
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_73907522
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:08:47 #253
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73907583
Nice
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_73907691
Helder plaatje.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73921410
Maar het gaat niet per sé om het meteen sterven he: de mensheid moest kwakkelen en langzaam zwakker worden en vatbaar worden voor allerlei enge ziektes!

Maar @ dat plaatje though!
pi_73922218
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:59 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik zit nog steeds te wachten op een monitor met ingebouwde gezichtsbruiner.
http://www.computertan.com/
http://www.mystique.net/cybertan.htm
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_73926140
Een reactie op die dystonia-griepprik-cheerleader van een paar pagina's terug:

Woman claiming she acquired dystonia from a flu shot may have it all in her head
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  donderdag 22 oktober 2009 @ 09:59:11 #258
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_73941035
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_73941111
Toevallig ook al gelinked aan Scientology.... En hoofd van een groot alternatieve geneesmiddelen (natuurmiddelen) bedrijf.

Vast geen eigenbelangen, hierin?
Mr. Prolapse 2009
pi_73941123
quote:
Deze meneer ontkent ook dat AIDS bestaat, waarom zou ik enige geloofwaardigheid aan hem moeten hangen?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73941131
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:03 schreef Dragorius het volgende:
Toevallig ook al gelinked aan Scientology.... En hoofd van een groot alternatieve geneesmiddelen (natuurmiddelen) bedrijf.

Ow dat wist ik niet
Weer een reden om het niet te geloven als neutrale bron
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73941169
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:03 schreef Dragorius het volgende:

Nee, absoluut geen eigenbelangen, alles pure goedheid
pi_73941175
Jup, het staat zelfs op zijn eigen site, zoek maar op Gary Null en scientology.

Opvallend hoevaak scientology te linken is met de anti-brigade overigens
Mr. Prolapse 2009
pi_73941184
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:04 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Deze meneer ontkent ook dat AIDS bestaat, waarom zou ik enige geloofwaardigheid aan hem moeten hangen?
Aids ontkennen, erg
pi_73941305
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Aids ontkennen, erg
Ja, het "Grappige" is dat er veel losse theorieën heersen onder de mensen die denken dat AIDS niet bestaat.
AIDS is lastig vast te stellen, net als met HIV. Het is echter weldegelijk een bestaand iets (het bestaat ook onder andere primaten) en gelukkig ook steeds beter (en goedkoper!) te behandelen.

Maar dat staat hier inderdaad een beetje los van
Mr. Prolapse 2009
pi_73941322
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:05 schreef Dragorius het volgende:
Jup, het staat zelfs op zijn eigen site, zoek maar op Gary Null en scientology.

Opvallend hoevaak scientology te linken is met de anti-brigade overigens
Zoals ik al in dat op had geschreven was een van de redenen voor die thread dat er regelmatig scientology-paginas hier als bronnen gebruikt worden (vnmlk als het over geneesmiddelen gaat). Ik vermoed dat mensen die dit linken dit niet door hebben omdat, als je er niet epliciet naar kijkt, het meestal totaal niet op valt.
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:09 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ja, het "Grappige" is dat er veel losse theorieën heersen onder de mensen die denken dat AIDS niet bestaat.
AIDS is lastig vast te stellen, net als met HIV. Het is echter weldegelijk een bestaand iets (het bestaat ook onder andere primaten) en gelukkig ook steeds beter (en goedkoper!) te behandelen.

Maar dat staat hier inderdaad een beetje los van
De aids-ontkenningstroming komt van een Engelsman af die in zijn eigen land uitgekotst werd, maar daarna de steun vond van Mbeki, toenmalig president van Zuid-Afrika. In dat land is deze stroming daarna heel erg uitgegroei met miljoenen onnodige sterfgevallen van dien. Maar idd nogal off-topic, maar als iemand meer er over wil weten, google Matthias Rath & Anthony Brink.
pi_73941337
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Zoals ik al in dat op had geschreven was een van de redenen voor die thread dat er regelmatig scientology-paginas hier als bronnen gebruikt worden (vnmlk als het over geneesmiddelen gaat). Ik vermoed dat mensen die dit linken dit niet door hebben omdat, als je er niet epliciet naar kijkt, het meestal totaal niet op valt.
Dat is bij zijn site inderdaad ook zo, nergens staat het "openlijk" maar als je beter kijkt en zoekt wel.

Dit vind ik overigens een mooie uitspraak van Desiree Rover
quote:
Als ik na een verkeersongeluk bloed nodig zou hebben, wil ik een product met zeewater toegediend krijgen

Mr. Prolapse 2009
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:11:10 #268
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73941347
Zeg Lambiekje, hoe sta jij tegenover Scientology ?
zzz
pi_73941513
En overigens is 1 van de Verontruste Moeders niet alleen medisch expert, microbioloog en viroloog, maar ook nog eens een financieel wonder

http://www.new-chances.info/eengokjewagen.html

En hier ook al

http://www.netwerk-geheimen-kennen.nl/

En ze is ook nog expert m.b.t vitamninen en mineralen!

http://www.helemaalgezond.eu/

[ Bericht 18% gewijzigd door Dragorius op 22-10-2009 10:26:02 ]
Mr. Prolapse 2009
pi_73941600
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:18 schreef Dragorius het volgende:
En overigens is 1 van de Verontruste Moeders niet alleen medisch expert, microbioloog en viroloog, maar ook nog eens een financieel wonder

http://www.new-chances.info/eengokjewagen.html
Klinkt als een piramidespel. Misschien zou je er aan moeten geven? Geen idee waar alleen....

Wow, dat de mevrouw niet al aangekaart is in de media o.i.d. Je zou verwachten dat tros opgelicht al op de stoep heeft gestaan.

[ Bericht 8% gewijzigd door oompaloompa op 22-10-2009 10:32:13 ]
pi_73946711
"Discussies" over andere zaken mogen in een ander topic, hier prikken we enkel en alleen maar
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:17:53 #272
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73946948
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:11 schreef Dragorius het volgende:
"Discussies" over andere zaken mogen in een ander topic, hier prikken we enkel en alleen maar
Sorry
Onikaan ni ov dovah
pi_73979915
Ik zei het.
quote:
Meisje van 14 met Mexicaanse griep overleden

AMSTERDAM - Een 14-jarig meisje is deze week overleden aan de gevolgen van de Mexicaanse griep. Volgens het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) was ze voor die tijd gezond.

Ook een man van 40 jaar overleed afgelopen week aan het virus. Hij had wel andere gezondheidsproblemen.

Het is de eerste keer dat in Nederland iemand is overleden aan het H1N1-virus zonder dat de patiënt ernstig ziek was.

In andere landen komt het ook voor dat gezonde mensen aan de gevolgen van de Mexicaanse griep sterven. ''Net zoals dat bij een normale griep in Nederland ook kan gebeuren'', zegt een woordvoerder van het RIVM.

Griepepidemie

In Nederland is nu officieel sprake van een griepepidemie. Het gaat volgens het RIVM om een lichte epidemie.

Deze week zijn er tien mensen met de Mexicaanse griep opgenomen in het ziekenhuis. In totaal stierven er in Nederland zes mensen aan de gevolgen van het virus.

Volgens het RIVM zijn er in totaal 205 patiënten opgenomen in het ziekenhuis, van hen had 61 procent een onderliggende medische kwaal.

Huisartsen

Volgens het gezondheidsinstituut Nivel is er sprake van een officiële griepepidemie omdat huisartsen twee weken achter elkaar meer dan 55 patiënten op elke 100.000 Nederlanders met griepklachten telden.

In de week van 5 tot en met 11 oktober turfden de huisartsen 69 per 100.000 mensen met griep. Een week later was dat weer het geval.

Het RIVM scherpt zijn beleid niet aan nu er een officiële epidemie van de Mexicaanse griep heerst. ''Wij nemen ook geen andere maatregelen'', aldus een woordvoerder.

Kijk voor meer berichtgeving over de Mexicaanse griep op onze bijlage.
Het Mexicaanse griep geweld is weer losgebarsten.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73979962
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:34 schreef mediaconsument het volgende:
Ik zei het.
[..]

Het Mexicaanse griep geweld is weer losgebarsten.
Lees het artikel eens goed. RIVM en alles zeggen juist dat het niet meer dan normaal is.

Dus geen "geweld" maar gewoon een nuchtere reactie op een vervelend iets, maar die dingen gebeuren helaas.
Mr. Prolapse 2009
pi_73985302
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:35 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Lees het artikel eens goed. RIVM en alles zeggen juist dat het niet meer dan normaal is.

Dus geen "geweld" maar gewoon een nuchtere reactie op een vervelend iets, maar die dingen gebeuren helaas.
Jup maar nu haalt het het nieuws.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_73989956
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:04 schreef switchboy het volgende:

[..]

Jup maar nu haalt het het nieuws.
Zo komt elke Mexicaanse griepdode in het nieuws. Dat is discriminatie ten opzichte van al die mensen die aan andere ziekten doodgaan.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74021232
Van de Frontpage: Het is niet uitgesloten dat het kabinet besluit ook jongeren of bijvoorbeeld baby's en peuters alsnog te laten inenten tegen de Mexicaanse griep. Een woordvoerder van minster Ab Klink van Volksgezondheid heeft dat vandaag bevestigd.

De minister heeft afgelopen maandag de Gezondheidsraad en het Centrum voor Infectieziektebestrijding (CIb) gevraagd te onderzoeken of er nog nieuwe risicogroepen moeten worden aangewezen, zodat die ook een preventieve prik kunnen krijgen tegen de griep. Die vraag is actueel geworden nu afgelopen week een gezond Nederlands meisje van veertien jaar aan de Mexicaanse griep is bezweken.

Volgens de woordvoerder zijn de Gezondheidsraad en het CIb zelfstandig en nemen ze hun eigen beslissingen. Hun advies aan de minister wordt half november verwacht.
pi_74021291
Ik ben gelukkig voor de wet geen jongere meer.

Al leef ik wel met de jongeren mee.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:09:01 #279
52357 Lambiekje
pi_74022137
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:02 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Zo komt elke Mexicaanse griepdode in het nieuws. Dat is discriminatie ten opzichte van al die mensen die aan andere ziekten doodgaan.
bv de Q-Koorts. Meer doden .. maar dat is geen issue. Daar heeft Ab en RIVM geen belang in DUS is het geen issue. Alleen waar voor de fascisten geld mee te verdienen valt is het belangerijk en dient alles te wijken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_74022202
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

bv de Q-Koorts. Meer doden .. maar dat is geen issue. Daar heeft Ab en RIVM geen belang in DUS is het geen issue. Alleen waar voor de fascisten geld mee te verdienen valt is het belangerijk en dient alles te wijken.
want alleen hun zijn corrupt volgens jou en de andere medische bedrijven niet?
pi_74022281
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar Lambiekje, het is toch alleen maar verstandig om ook jongeren een vaccinatie te geven, zeker na de dood van dat 14-jarige meisje? Het kind was gezond, dus dat bewijst dat dat virus echt sterk is, dus moet het bestreden worden en dat kan alleen maar met een vaccin.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:13:18 #282
52357 Lambiekje
pi_74022284
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:42 schreef ToT het volgende:
Van de Frontpage: Het is niet uitgesloten dat het kabinet besluit ook jongeren of bijvoorbeeld baby's en peuters alsnog te laten inenten tegen de Mexicaanse griep. Een woordvoerder van minster Ab Klink van Volksgezondheid heeft dat vandaag bevestigd.

De minister heeft afgelopen maandag de Gezondheidsraad en het Centrum voor Infectieziektebestrijding (CIb) gevraagd te onderzoeken of er nog nieuwe risicogroepen moeten worden aangewezen, zodat die ook een preventieve prik kunnen krijgen tegen de griep. Die vraag is actueel geworden nu afgelopen week een gezond Nederlands meisje van veertien jaar aan de Mexicaanse griep is bezweken.

Volgens de woordvoerder zijn de Gezondheidsraad en het CIb zelfstandig en nemen ze hun eigen beslissingen. Hun advies aan de minister wordt half november verwacht.
Ik verdenk ervan dat het meisje van 14 een setup is.
pi_74022372
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee joh
pi_74022446
quote:

[..]

Vertel dat maar aan haar ouders...
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:22:07 #285
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_74022607
quote:

[..]

- Doe maar niet. -

[ Bericht 11% gewijzigd door ToT op 25-10-2009 09:45:21 ]
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:25:07 #286
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_74022702
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar Lambiekje, het is toch alleen maar verstandig om ook jongeren een vaccinatie te geven, zeker na de dood van dat 14-jarige meisje? Het kind was gezond, dus dat bewijst dat dat virus echt sterk is, dus moet het bestreden worden en dat kan alleen maar met een vaccin.
Kan een incident zijn natuurlijk. Maar als blijkt dat er sprake is van een verhoogd risico kan ik me wel voorstellen dat er geadviseerd wordt dat jongeren zich laten vaccineren.
pi_74036074
Hey lambiekje, wat vind je van anti-aids vaccinatie bij hiv patienten?
  Moderator zondag 25 oktober 2009 @ 09:31:08 #288
249559 crew  Lavenderr
pi_74036183
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:25 schreef Terecht het volgende:

[..]

Kan een incident zijn natuurlijk. Maar als blijkt dat er sprake is van een verhoogd risico kan ik me wel voorstellen dat er geadviseerd wordt dat jongeren zich laten vaccineren.
Ja dat was ook mijn gedachte.
pi_74036375
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:22 schreef oompaloompa het volgende:
Hey lambiekje, wat vind je van anti-aids vaccinatie bij hiv patienten?
AIDS bestaat volgens hem niet, dus bullshit.
pi_74037117
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:45 schreef ToT het volgende:

[..]

AIDS bestaat volgens hem niet, dus bullshit.
Aids is geen gevolg van hiv of bestaat uberhaupt helemaal niet?
pi_74037223
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Aids is geen gevolg van hiv of bestaat uberhaupt helemaal niet?
AIDS is een verzamelnaam voor allerlei verschillende ziektes die je kunt voorkomen / genezen door het drinken van veel schoon water, eten van vers natuurlijk verbouwd voedsel, het nemen van voldoende lichaamsbeweging, frisse lucht, en een healthy mind die in harmonie met zichzelf en zijn omgeving is.

(Volgens Lambiekje dus he. )

HIV zou een onschuldig virus zijn dat geen invloed op je lichaam heeft.
Oh, en je T-cellen niveau wordt aangetast door paracetamolgebruik, niet door het HIV-virus!
En de HIV/AIDS testen zijn, met name in Afrika, 100% natte vingerwerk volgens hem: vul een checklist van symptomen in en gefeliciteerd: u hav tha AIDS, LOLZ!
pi_74037522
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:34 schreef ToT het volgende:

[..]

AIDS is een verzamelnaam voor allerlei verschillende ziektes die je kunt voorkomen / genezen door het drinken van veel schoon water, eten van vers natuurlijk verbouwd voedsel, het nemen van voldoende lichaamsbeweging, frisse lucht, en een healthy mind die in harmonie met zichzelf en zijn omgeving is.

Oh, en je T-cellen niveau wordt aangetast door paracetamolgebruik, niet door het HIV-virus!
En de HIV/AIDS testen zijn, met name in Afrika, 100% natte vingerwerk volgens hem: vul een checklist van symptomen in en gefeliciteerd: u hav tha AIDS, LOLZ!
Lekker staaltje indoctrinatie van de Rath foundation...
  Moderator zondag 25 oktober 2009 @ 11:28:46 #293
249559 crew  Lavenderr
pi_74038403
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:34 schreef ToT het volgende:

[..]

You are kidding me !!!
Lambiekje hoe krijg je het bij elkaar verzonnen
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:30:00 #294
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74038425
schapen, ontwaak!!!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:30:35 #295
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74038438
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

You are kidding me !!!
Door ongeveer de tegenovergestelde stelling van de medische wereld aan te nmene Zo lijkt het iig ongeveer te gaan.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:30:58 #296
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74038450
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:30 schreef Michielos het volgende:
schapen, ontwaak!!!
Behhh!
Onikaan ni ov dovah
pi_74038497
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

You are kidding me !!!
Dat hoef je niet zelf te verzinnen hoor, dat doet meneer Rath de vitamineverkoper wel voor je.
http://en.wikipedia.org/wiki/Matthias_Rath

Moderator zondag 25 oktober 2009 @ 11:43:27 #298
249559 crew  Lavenderr
pi_74038802
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:32 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat hoef je niet zelf te verzinnen hoor, dat doet meneer Rath de vitamineverkoper wel voor je.
http://en.wikipedia.org/wiki/Matthias_Rath

Zo zo, dus met een vitaminepakketje van Dhr. Rat , krijg ik geen aids, kanker, hartproblemen of diabetes? Wat goed zeg! En dat verstrekt hij allemaal gratis? Want in tegenstelling tot Big Pharma zal hij er niet aan willen verdienen. Toch?
pi_74038974
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo zo, dus met een vitaminepakketje van Dhr. Rat , krijg ik geen aids, kanker, hartproblemen of diabetes? Wat goed zeg! En dat verstrekt hij allemaal gratis? Want in tegenstelling tot Big Pharma zal hij er niet aan willen verdienen. Toch?
Inderdaad, dr Rath heeft een heel groot hart.
Ik durf er geld op in te zetten dat 90% van de informatie waarop Lambiekje zich baseert van dr Rath af komt.
Mijn ongelijk valt te bewijzen door wat bronnen die die opvatting ondersteunen te posten.
pi_74043730
Ik vroeg me vandaag af waarom zo veel mensen posten dat de vaccinatie-fabrikanten niet aangeklaagd zouden kunnen worden wanneer er iets met het vaccin mis zou zijn. Blijkbaar komt dit uit Amerika waar dit inderdaad het geval is. De overheid daar heeft besloten de verantwoordelijkheid op zich te nemen en schadeclaims te vergoeden i.p.v. de fabrikanten, omdat..... de opbrengst van vaccins zo laag is dat fabrikanten ze anders niet zouden ontwikkelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')