abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73989956
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:04 schreef switchboy het volgende:

[..]

Jup maar nu haalt het het nieuws.
Zo komt elke Mexicaanse griepdode in het nieuws. Dat is discriminatie ten opzichte van al die mensen die aan andere ziekten doodgaan.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74021232
Van de Frontpage: Het is niet uitgesloten dat het kabinet besluit ook jongeren of bijvoorbeeld baby's en peuters alsnog te laten inenten tegen de Mexicaanse griep. Een woordvoerder van minster Ab Klink van Volksgezondheid heeft dat vandaag bevestigd.

De minister heeft afgelopen maandag de Gezondheidsraad en het Centrum voor Infectieziektebestrijding (CIb) gevraagd te onderzoeken of er nog nieuwe risicogroepen moeten worden aangewezen, zodat die ook een preventieve prik kunnen krijgen tegen de griep. Die vraag is actueel geworden nu afgelopen week een gezond Nederlands meisje van veertien jaar aan de Mexicaanse griep is bezweken.

Volgens de woordvoerder zijn de Gezondheidsraad en het CIb zelfstandig en nemen ze hun eigen beslissingen. Hun advies aan de minister wordt half november verwacht.
pi_74021291
Ik ben gelukkig voor de wet geen jongere meer.

Al leef ik wel met de jongeren mee.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:09:01 #279
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_74022137
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:02 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Zo komt elke Mexicaanse griepdode in het nieuws. Dat is discriminatie ten opzichte van al die mensen die aan andere ziekten doodgaan.
bv de Q-Koorts. Meer doden .. maar dat is geen issue. Daar heeft Ab en RIVM geen belang in DUS is het geen issue. Alleen waar voor de fascisten geld mee te verdienen valt is het belangerijk en dient alles te wijken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_74022202
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

bv de Q-Koorts. Meer doden .. maar dat is geen issue. Daar heeft Ab en RIVM geen belang in DUS is het geen issue. Alleen waar voor de fascisten geld mee te verdienen valt is het belangerijk en dient alles te wijken.
want alleen hun zijn corrupt volgens jou en de andere medische bedrijven niet?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_74022281
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar Lambiekje, het is toch alleen maar verstandig om ook jongeren een vaccinatie te geven, zeker na de dood van dat 14-jarige meisje? Het kind was gezond, dus dat bewijst dat dat virus echt sterk is, dus moet het bestreden worden en dat kan alleen maar met een vaccin.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:13:18 #282
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_74022284
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:42 schreef ToT het volgende:
Van de Frontpage: Het is niet uitgesloten dat het kabinet besluit ook jongeren of bijvoorbeeld baby's en peuters alsnog te laten inenten tegen de Mexicaanse griep. Een woordvoerder van minster Ab Klink van Volksgezondheid heeft dat vandaag bevestigd.

De minister heeft afgelopen maandag de Gezondheidsraad en het Centrum voor Infectieziektebestrijding (CIb) gevraagd te onderzoeken of er nog nieuwe risicogroepen moeten worden aangewezen, zodat die ook een preventieve prik kunnen krijgen tegen de griep. Die vraag is actueel geworden nu afgelopen week een gezond Nederlands meisje van veertien jaar aan de Mexicaanse griep is bezweken.

Volgens de woordvoerder zijn de Gezondheidsraad en het CIb zelfstandig en nemen ze hun eigen beslissingen. Hun advies aan de minister wordt half november verwacht.
Ik verdenk ervan dat het meisje van 14 een setup is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_74022372
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee joh
pi_74022446
quote:

[..]

Vertel dat maar aan haar ouders...
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:22:07 #285
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_74022607
quote:

[..]

- Doe maar niet. -

[ Bericht 11% gewijzigd door ToT op 25-10-2009 09:45:21 ]
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:25:07 #286
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_74022702
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar Lambiekje, het is toch alleen maar verstandig om ook jongeren een vaccinatie te geven, zeker na de dood van dat 14-jarige meisje? Het kind was gezond, dus dat bewijst dat dat virus echt sterk is, dus moet het bestreden worden en dat kan alleen maar met een vaccin.
Kan een incident zijn natuurlijk. Maar als blijkt dat er sprake is van een verhoogd risico kan ik me wel voorstellen dat er geadviseerd wordt dat jongeren zich laten vaccineren.
pi_74036074
Hey lambiekje, wat vind je van anti-aids vaccinatie bij hiv patienten?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  Moderator zondag 25 oktober 2009 @ 09:31:08 #288
249559 crew  Lavenderr
pi_74036183
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:25 schreef Terecht het volgende:

[..]

Kan een incident zijn natuurlijk. Maar als blijkt dat er sprake is van een verhoogd risico kan ik me wel voorstellen dat er geadviseerd wordt dat jongeren zich laten vaccineren.
Ja dat was ook mijn gedachte.
pi_74036375
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:22 schreef oompaloompa het volgende:
Hey lambiekje, wat vind je van anti-aids vaccinatie bij hiv patienten?
AIDS bestaat volgens hem niet, dus bullshit.
pi_74037117
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:45 schreef ToT het volgende:

[..]

AIDS bestaat volgens hem niet, dus bullshit.
Aids is geen gevolg van hiv of bestaat uberhaupt helemaal niet?
pi_74037223
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Aids is geen gevolg van hiv of bestaat uberhaupt helemaal niet?
AIDS is een verzamelnaam voor allerlei verschillende ziektes die je kunt voorkomen / genezen door het drinken van veel schoon water, eten van vers natuurlijk verbouwd voedsel, het nemen van voldoende lichaamsbeweging, frisse lucht, en een healthy mind die in harmonie met zichzelf en zijn omgeving is.

(Volgens Lambiekje dus he. )

HIV zou een onschuldig virus zijn dat geen invloed op je lichaam heeft.
Oh, en je T-cellen niveau wordt aangetast door paracetamolgebruik, niet door het HIV-virus!
En de HIV/AIDS testen zijn, met name in Afrika, 100% natte vingerwerk volgens hem: vul een checklist van symptomen in en gefeliciteerd: u hav tha AIDS, LOLZ!
pi_74037522
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:34 schreef ToT het volgende:

[..]

AIDS is een verzamelnaam voor allerlei verschillende ziektes die je kunt voorkomen / genezen door het drinken van veel schoon water, eten van vers natuurlijk verbouwd voedsel, het nemen van voldoende lichaamsbeweging, frisse lucht, en een healthy mind die in harmonie met zichzelf en zijn omgeving is.

Oh, en je T-cellen niveau wordt aangetast door paracetamolgebruik, niet door het HIV-virus!
En de HIV/AIDS testen zijn, met name in Afrika, 100% natte vingerwerk volgens hem: vul een checklist van symptomen in en gefeliciteerd: u hav tha AIDS, LOLZ!
Lekker staaltje indoctrinatie van de Rath foundation...
  Moderator zondag 25 oktober 2009 @ 11:28:46 #293
249559 crew  Lavenderr
pi_74038403
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:34 schreef ToT het volgende:

[..]

You are kidding me !!!
Lambiekje hoe krijg je het bij elkaar verzonnen
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:30:00 #294
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74038425
schapen, ontwaak!!!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:30:35 #295
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74038438
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

You are kidding me !!!
Door ongeveer de tegenovergestelde stelling van de medische wereld aan te nmene Zo lijkt het iig ongeveer te gaan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:30:58 #296
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74038450
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:30 schreef Michielos het volgende:
schapen, ontwaak!!!
Behhh!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_74038497
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

You are kidding me !!!
Dat hoef je niet zelf te verzinnen hoor, dat doet meneer Rath de vitamineverkoper wel voor je.
http://en.wikipedia.org/wiki/Matthias_Rath

Moderator zondag 25 oktober 2009 @ 11:43:27 #298
249559 crew  Lavenderr
pi_74038802
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:32 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat hoef je niet zelf te verzinnen hoor, dat doet meneer Rath de vitamineverkoper wel voor je.
http://en.wikipedia.org/wiki/Matthias_Rath

Zo zo, dus met een vitaminepakketje van Dhr. Rat , krijg ik geen aids, kanker, hartproblemen of diabetes? Wat goed zeg! En dat verstrekt hij allemaal gratis? Want in tegenstelling tot Big Pharma zal hij er niet aan willen verdienen. Toch?
pi_74038974
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo zo, dus met een vitaminepakketje van Dhr. Rat , krijg ik geen aids, kanker, hartproblemen of diabetes? Wat goed zeg! En dat verstrekt hij allemaal gratis? Want in tegenstelling tot Big Pharma zal hij er niet aan willen verdienen. Toch?
Inderdaad, dr Rath heeft een heel groot hart.
Ik durf er geld op in te zetten dat 90% van de informatie waarop Lambiekje zich baseert van dr Rath af komt.
Mijn ongelijk valt te bewijzen door wat bronnen die die opvatting ondersteunen te posten.
pi_74043730
Ik vroeg me vandaag af waarom zo veel mensen posten dat de vaccinatie-fabrikanten niet aangeklaagd zouden kunnen worden wanneer er iets met het vaccin mis zou zijn. Blijkbaar komt dit uit Amerika waar dit inderdaad het geval is. De overheid daar heeft besloten de verantwoordelijkheid op zich te nemen en schadeclaims te vergoeden i.p.v. de fabrikanten, omdat..... de opbrengst van vaccins zo laag is dat fabrikanten ze anders niet zouden ontwikkelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')