http://www.dezebra.com/sg/publiek/agenda.asp?courseID=531quote:Codex Alimentarius: Don't f*ck with my food
door Paul Anthony Taylor
woensdag 28 oktober 2009, 20:15 uur
DOK Vesteplein 100, Delft
Toegang gratis
At both national and European levels, legislation is being brought in that will legally constrain the distribution of certain important health information and free access to non-patentable natural medicines. Globally, similar restrictions are being prepared under the auspices of the Codex Alimentarius Commission, an organization sponsored by the World Health Organization and the Food and Agriculture Organization of the United Nations.
Explaining why health is not the primary interest of the Codex Alimentarius Commission, and describing how the 27 European Union (EU) member states are increasingly using it as a vehicle for shaping global food and nutrient regulations to reflect EU law, Paul Anthony Taylor’s lecture sheds light on one of the least-publicized aspects of globalization and the roles played in it by various interested parties.
In recent years, through his work as External Relations Director for the Dr. Rath Health Foundation, Paul has become an internationally-known writer, researcher and lecturer on the subject of the Codex Alimentarius Commission, and, during the past six years, has been an official observer delegate at its meetings.
Paul Anthony Taylor is Director of External Relations for the Dr Rath Health Foundation.
Is dat niet van Mathias Rath, een naam die ik toevallig(?) net voor jou post in het vaccinatie-topic postte?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
http://www.dezebra.com/sg/publiek/agenda.asp?courseID=531
Ik weet niet wat ik hier van moet denken.
en het cirkeltje is weer rond...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef oompaloompa het volgende:
De aids-ontkenningstroming komt van een Engelsman af die in zijn eigen land uitgekotst werd, maar daarna de steun vond van Mbeki, toenmalig president van Zuid-Afrika. In dat land is deze stroming daarna heel erg uitgegroei met miljoenen onnodige sterfgevallen van dien. Maar idd nogal off-topic, maar als iemand meer er over wil weten, google Matthias Rath & Anthony Brink.
Hahahaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
Hoe toevallig, Rath is ook aanhanger van Scientology
Yay H1N1 influenzaquote:
De hype is weer begonnen. Volgens mij ben je het slachtoffer van een biologische aanval.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Yay H1N1 influenzaHoorde net van de teamcaptain dat de mexicaanse griep bij een aantal ETDS deelnemers geconstateerd is.
Niemand hypet H1N1 meer..nouja behalve de anti-vaccinatie brigadequote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:05 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De hype is weer begonnen. Volgens mij ben je het slachtoffer van een biologische aanval.
En het was zo lang stil omtrent deze griep.
O wow, hier had ik overheen gelezen... idd nogal belachelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:34 schreef Terecht het volgende:
Pfff. Studium generale onwaardig. Al heb ik dat idee wel vaker bij hun lezingen, en dan voornamelijk als Coen Vermeeren's hand er achter zit. Zal hem eens mailen.
Heel goed, dan kunnen we de zwarte auto's langssturen voordat iemand anders je werk heeft kunnen zienquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:21 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik doe m'n bestBen redelijk op schema voor de paper deadline van 10 nov. Zal wel doorgeven of het gelukt is.
Fok! saving the community one location at a timequote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:16 schreef oompaloompa het volgende:
Ben net langs studium generale gegaan, iemand hier doet ook de landelijke coordinatie, die was lichtelijk geschokt maar ging er achter aan.
Ik kom denk ik kennis te kort om moeilijke vragen te stellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:10 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
O wow, hier had ik overheen gelezen... idd nogal belachelijk.
Of er heen gaan en moeilijke vragen stellen
Jammer het is in Delft, anders was ik er wel heen gegaan...
De man beloofde er achter aan te gaan en leek zelf ook lichtelijk ontzet door wat ik vertelde. Misschien zie ik hem vanavond toevallig nog, dan zal ik eens vragen wat er mee gebeurd is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik kom denk ik kennis te kort om moeilijke vragen te stellen.Een vriend van me studeert LST, misschien dat die wel mee wil. Attent dat je navraag hebt gedaan. Heb zelf nog geen antwoord ontvangen op mijn mailtje. *Benieuwd is*
Als ik erheen ga wil ik hem niet off target aanvallen maar op hetgeen hij te vertellen heeft. (Tis trouwens niet Rath zelf die komt spreken hequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
De man beloofde er achter aan te gaan en leek zelf ook lichtelijk ontzet door wat ik vertelde. Misschien zie ik hem vanavond toevallig nog, dan zal ik eens vragen wat er mee gebeurd is.
Het enige dat je echt zou moeten weten om moeilijke vragen te stellen is dat die Rath al heel lang bezig is met zijn eigen vitamines te pushen & daarvoor wetenschappelijk onderzoek verdaait en uit zijn context haalt om het op die manier aan mensen te slijten. Je hebt vast wel een aantal mensen hier in BNW horen roepen dat je beter vitamines kunt slikken dan medicijnen.....
Trek je zulke futuristische pakken aan, neem je wapens ter hand die een halve eeuw oud zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Eens kijken of deze lui nog aan komen kloppen.
Iddquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
Trek je zulke futuristische pakken aan, neem je wapens ter hand die een halve eeuw oud zijn.
Veel studenten zullen er niet komen is mijn inschatting, daarvoor is het onderwerp te droog. Ik ben gisteren naar een lezing over John Rawls geweest, en daar waren ook maar een paar studenten aanwezig. En ik denk zo dat John Rawls' theory of justice aansprekender is voor studenten dan de veronderstelde gevaren van een of andere internationale richtlijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:40 schreef oompaloompa het volgende:
Ben een beetje op internet gaan neuzen en wat die man zegt is kort gezegd ongeveer wat hier in bnw ge-echoed wordt.
Dan heb je 2 mogelijkheden:
1 er zit een goede afspiegeling van de studentenpopulatie daar = win
2 er zitten aluminiumhoedjes in de zaal = je wordt uitgekotst
Het Grote complot dus. Of vitaminegebrek nu dé oorzaak is van kanker weet ik niet, het lijkt me niet, maar zijn these valt op het Grote complot eigenlijk ook al in duigen.quote:wat hij in het kort zegt:
codex stelt aanbevelingen voor over de hoeveelheid vitaminen die in pillen mag zitten
wie weet hoe snel aanbevelingen wetten worden
de oorzaak van kanker is namelijk vitaminegebrek
dokter vertellen je dit niet omdat ze corrupte marionetten van big pharma zijn
ergo: big pharma zit achter de codex & als die aangenomen wordt gaan we allemaal dood aan kanker
Is zijn conclusie niet wat ook algemeen geaccepteerd wordt? AIDS heb je toch pas vanaf een bepaalde CD4 waarde? Zoiets staat me bij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:00 schreef oompaloompa het volgende:
slide van de spreker
[ afbeelding ]
Ze hebben trouwens ook nazi(achtige)-helmen op zie ik. Een impliciete verwijzing naar het fascisme?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
IddGebruik dan zoiets ofzo:
[ afbeelding ]
Ja maar dat is niet de bedoeling van zijn slide (ook al klopt het technisch gezien wel)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:08 schreef Terecht het volgende:
[..]
Is zijn conclusie niet wat ook algemeen geaccepteerd wordt? AIDS heb je toch pas vanaf een bepaalde CD4 waarde? Zoiets staat me bij.
Het is een beetje een semantische samenzweringsdenker dus. Past ook wel in het beeld van de firma list en bedrog waaraan hij verbonden is. En het verhaal van publicaties in schimmige, niet gerenommeerde journals is een welbekende truuk om een sluier van academische legitimiteit proberen te suggereren. Iets dat in dit geval nogal paradoxaal is, want is zo'n beroep op legitimiteit juist niet totaal ongeloofwaardig aangezien big pharma hetzelfde verweten wordt? Dat vind ik altijd zo frappant bij 9/11 truthers, die moeten niets hebben van dergelijke orthodoxie tenzij daarmee in hun ogen een voor hun gunstig argument versterkt kan worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet de bedoeling van zijn slide (ook al klopt het technisch gezien wel)
Daarna vertelt hij ook nog dat anti-aids medicatie aids veroorzaakt omdat mensen die anti-aids medicatie gebruiken gemiddeld meer aids hebben
Ook al zo'n "waarheid" waar je niet onderuit kunt, maar die niet de boodschap ondersteunt die hij uitdraagt.
O en al zijn publicaties staan in een tijdschrift wat door niemand serieus genomen wordt en in geen enkele database opgenomen is. Niet in pubmed of medline, en sommige mensen van dat tijdschrift hebben voor moeten komen bij de py ethics comittee.
Ik heb een interview van hem gelezen waarin hij die dingen verklaart. Dat is of corruptheid of naiviteit, bijden even schadelijk en schandelijk voor een wetenschapper.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:55 schreef Terecht het volgende:
Bovendien is het nog maar de vraag of Taylor dit alles zelf wel doorheeft. Zo ja, dan is het een doortrapte conman. Zo nee, dan is het gewoon een idioot. Ik ben er nog niet over uit welke van de 2 hij nou is.
Ach dat valt ook te zeggen over die "Verontruste Moeders"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb een interview van hem gelezen waarin hij die dingen verklaart. Dat is of corruptheid of naiviteit, bijden even schadelijk en schandelijk voor een wetenschapper.
Verschil is, dat zijn geen verontruste moeders PhDquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ach dat valt ook te zeggen over die "Verontruste Moeders"Wel zilver enzo promoten (en dat is ook een duur, niet werkend grapje tegen de griep)
Heeft hij zijn licence nog dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:54 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Verschil is, dat zijn geen verontruste moeders PhD
PhD is geoon een diploma en die blijf je houden (en kun je bij corrupte universiteiten wel kopen)quote:
Je hebt gelijk, verwarde het met MD .quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
PhD is geoon een diploma en die blijf je houden (en kun je bij corrupte universiteiten wel kopen)
Zat er net over te denken dat er eigenlijk een commissie daarover zou moeten oordelen, maar dan krijg je eer het punt dat mensen de wetenschap corrupt kunnen noemen. Eigenlijk hebben e gewon een krant of tijdschrift nodig dat op dit soort misdaden in gaat & zo de normale mensen informeert.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:16 schreef oompaloompa het volgende:
http://www.youtubedoubler.com/?video1=http://www.youtube.com/v/VudMwK2sN98&video2=http://www.youtube.com/v/aY7Nji-zzhg
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:05 schreef Terecht het volgende:
Die rants van hem zijn écht goed. Geweldig om naar te kijken en te luisteren.
denk dat ie denkt dat je hem inhoudelijk goed vind of zo....quote:
Ik snap je vraag niet precies? Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:02 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik vind Jones een uitstekende spreker.
Maar wetenschappers zeggen onafhankelijk van elkaar dat de WTC torens door de verzwakking van de stalen constructie door het vuur zijn ingestort.
Dat kan toch?
Jones zegt van niet
Jones stelt dat het een "controlled demolition" moet zijn geweest. Als dat waar zou zijn, waarom zeggen die universiteiten en andere onderzoekers dan van niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet precies? Waarom zou dat niet kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |