coolquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:29 schreef Oversight het volgende:
Fok! is van MIJ, ...je weet... ongeacht wat de FA's A's of D's ervan willen zeggen.... kom niet aan de kantlijnen, zonder die gelijk te houden voor iedereen, want anders komt er gedonder.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:43 schreef ToT het volgende:
Oversight, ik heb ff je dikgedrukte teksten weggehaald. Ik snap dat je tegen heilige huisjes aan wil schoppen enzo, en dat is vaak ook prijzenswaardig, maar dit is vragen om problemen!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:22 schreef Clairvaux het volgende:
http://www.eenvandaag.nl/gezondheid/35192/de_toekomst_van_de_zorg
In de video (op 38 sec.) kwam Lambiekje even voorbij![]()
Ook bij Eenvandaag lezen ze dus Fok!
Mag ik je account als je dood gaat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:04 schreef oompaloompa het volgende:
vandaag krijg ik mijn mexicaanse griep binnen
Ik wilde graag geslachtsloos blijven, maar toen ik ook zo'n hippe lambiekje sig. als Cerbie wilde, werd ik spotaan tot man bestempeld. NWOquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mag ik je account als je dood gaat?
en ben je nou een man of een vrouw? net was je nog een man en nu een vrouw...you = confusing me![]()
Als je bij ons in de NWO komt mag je worden wie je wilquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik wilde graag geslachtsloos blijven, maar toen ik ook zo'n hippe lambiekje sig. als Cerbie wilde, werd ik spotaan tot man bestempeld. NWO![]()
Dus toen heb ik het maar even aangepast...
Jaren geleden een 14 dagen account gehad op een blauwe maandag, dus jaquote:Heb je wow gespeeld of zo btw?
Wtf, hehe zeker een geheime held van de beeldmonteur.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:22 schreef Clairvaux het volgende:
http://www.eenvandaag.nl/gezondheid/35192/de_toekomst_van_de_zorg
In de video (op 38 sec.) kwam Lambiekje even voorbij![]()
Ook bij Eenvandaag lezen ze dus Fok!
Bizarre hersenafwijking na griepprik ex-cheerleaderquote:Desiree Jennings uit Ashburn, in de Amerikaanse staat Virginia, kreeg op 23 augustus van dit jaar nietsvermoedend een griepprik. Slechts tien dagen later is de 25-jarige oud-cheerleader veranderd in een freak die alleen achteruit normaal kan lopen.
Volgens medici heeft de vrouw een zeer zeldzame neurologische afwijking opgelopen. De dokters gaan ervan uit dat de ziekte, die slechts bij een op de miljoen voorkomt, is veroorzaakt door de seizoensgebonden griepprik.
De aandoening waaraan Jennings lijdt heet dystonie. Hierdoor heeft ze last van oncontroleerbare tics. Het is zelfs zo erg, dat ze achterwaarts de trap op en af moet lopen. Vooruit lopen is namelijk levensgevaarlijk. De brunette zegt dat ze zelfs niet kan eten zonder flauw te vallen.
Voor zo ver bekend is er niets dat de mooie vrouw kan genezen. Toch stellen de artsen dat dit verhaal mensen er niet van moet weerhouden zich jaarlijks te laten inenten tegen de griep. Volgens de vrouw had zij net de pech de enige van de miljoen mensen te zijn.
Ik ben een meeloperquote:
http://www.dezebra.com/sg/publiek/agenda.asp?courseID=531quote:Codex Alimentarius: Don't f*ck with my food
door Paul Anthony Taylor
woensdag 28 oktober 2009, 20:15 uur
DOK Vesteplein 100, Delft
Toegang gratis
At both national and European levels, legislation is being brought in that will legally constrain the distribution of certain important health information and free access to non-patentable natural medicines. Globally, similar restrictions are being prepared under the auspices of the Codex Alimentarius Commission, an organization sponsored by the World Health Organization and the Food and Agriculture Organization of the United Nations.
Explaining why health is not the primary interest of the Codex Alimentarius Commission, and describing how the 27 European Union (EU) member states are increasingly using it as a vehicle for shaping global food and nutrient regulations to reflect EU law, Paul Anthony Taylor’s lecture sheds light on one of the least-publicized aspects of globalization and the roles played in it by various interested parties.
In recent years, through his work as External Relations Director for the Dr. Rath Health Foundation, Paul has become an internationally-known writer, researcher and lecturer on the subject of the Codex Alimentarius Commission, and, during the past six years, has been an official observer delegate at its meetings.
Paul Anthony Taylor is Director of External Relations for the Dr Rath Health Foundation.
Is dat niet van Mathias Rath, een naam die ik toevallig(?) net voor jou post in het vaccinatie-topic postte?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
http://www.dezebra.com/sg/publiek/agenda.asp?courseID=531
Ik weet niet wat ik hier van moet denken.
en het cirkeltje is weer rond...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef oompaloompa het volgende:
De aids-ontkenningstroming komt van een Engelsman af die in zijn eigen land uitgekotst werd, maar daarna de steun vond van Mbeki, toenmalig president van Zuid-Afrika. In dat land is deze stroming daarna heel erg uitgegroei met miljoenen onnodige sterfgevallen van dien. Maar idd nogal off-topic, maar als iemand meer er over wil weten, google Matthias Rath & Anthony Brink.
Hahahaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
Hoe toevallig, Rath is ook aanhanger van Scientology
Yay H1N1 influenzaquote:
De hype is weer begonnen. Volgens mij ben je het slachtoffer van een biologische aanval.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Yay H1N1 influenzaHoorde net van de teamcaptain dat de mexicaanse griep bij een aantal ETDS deelnemers geconstateerd is.
Niemand hypet H1N1 meer..nouja behalve de anti-vaccinatie brigadequote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:05 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De hype is weer begonnen. Volgens mij ben je het slachtoffer van een biologische aanval.
En het was zo lang stil omtrent deze griep.
O wow, hier had ik overheen gelezen... idd nogal belachelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:34 schreef Terecht het volgende:
Pfff. Studium generale onwaardig. Al heb ik dat idee wel vaker bij hun lezingen, en dan voornamelijk als Coen Vermeeren's hand er achter zit. Zal hem eens mailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |