quote:
4 kinderenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:39 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dan is het morgen IJSJES DAG !!!! ( 4 kinderen, dus dat kan niet elke dag... )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
4 kinderen
Denk je dat anticonceptie ook een leugen is van big phama of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuhhh,... maar mijn vrouw zei dat het allemaal wel mee zou vallen met zie conceptie....
Inmiddels weet ik wel beter, leegzuigen zegt niets over wat je daarna allemaal doet.
◢◤
ik krijg hier hele rare beelden bij en hoop dat ik het verkeerd opvat, wie zuigt hier wat uit wie?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
Neuhhh,... maar mijn vrouw zei dat het allemaal wel mee zou vallen met zie conceptie....
Inmiddels weet ik wel beter, leegzuigen zegt niets over wat je daarna allemaal doet.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik krijg hier hele rare beelden bij en hoop dat ik het verkeerd opvat, wie zuigt hier wat uit wie?
Hey, just because I've got access to KPD doesn't mean I'm joining the show-yourself partyquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hey, just because I've got access to KPD doesn't mean I'm joining the show-yourself party
Nee zeg het zeg het!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
en ik dacht...... ik dacht........
Laat maar.
quote:
Daar hoef ik je toch niet voor te provoceren? there are much simpler waysquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:30 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik heb jou door, je wilt me geband zien zodat ik niet de waarheid over de sekte kan vertellen he?
Nope, no such luck.
[badkuipmeisje.jpg]quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Daar hoef ik je toch niet voor te provoceren? there are much simpler ways
Nou, dat wordt dus geen saté vanavondquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Daar hoef ik je toch niet voor te provoceren? there are much simpler ways
werk-veilig citroenfeestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |