Die had je klaarliggen al... toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal meldt zich
[ afbeelding ]
GMTAquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:00 schreef ToT het volgende:
Heb je die foto echt voor dit topic gemaakt, of had je die al?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:00 schreef ToT het volgende:
Heb je die foto echt voor dit topic gemaakt, of had je die al?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die had je klaarliggen al... toch?![]()
Maar serieus...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]ja had hem paar weken geleden gemaakt
maar wilde eigenlijk niet online zetten, maar dit is een geschikt topic ervoor
Eigenlijk welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar serieus... je had een middag niks te doen en dacht.. "hee ik ga mn hoofd in de folie rollen en een foto maken"Moet zo proesten als ik die foto zie he
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal meldt zich
[ afbeelding ]
Heb je daar een foto van?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ben bang voor onzichtbare invloeden
je moet me zien als ik ga douchen
Ze germanz are comming! Maandag gingen de sirenes ook al af. Ik zeg complot van de ondode nazi's.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:12 schreef Bastard het volgende:
Ontopic, er waren allemaal chemtrails boven schiphol de hele dag! Werk zelf naast schiphol, hoofddorp.. wat zou er aan de hand zijn?
er was er 1 over haider, maar die heb ik dichtgemikt.,.. (een OP van 1 hele zinquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:06 schreef Houtworm het volgende:
Nog geen topics over Haider en Hasselbach?
Oostenrijkse wannabee hitler die z'n auto niet onder controle hieldquote:
ja inderdaad.. triest nieuws zoietsquote:Hasselbach.. echt naar vind ik het... zo jong nog, vol energie, jong dochtertje.
Whehehe, wij hadden de auto ook afgeladen met spullen voor het nieuwe huis toen we kwamen tekenenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:06 schreef ToT het volgende:
1 uwer moderators gaat over een uurtje een contract tekenen voor een nieuw huis!
Ik wist niet dat er 13 verhuisdozen en een hele hoop losse meuk in een Peugeot 206 pasten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |