quote:Ik vermoed dat rickrolls een complot zijn van de linksen. Hier is waarom:
Met de komst van internet hebben linkse regimes het steeds moeilijker gekregen om de stroom van vrije informatie tegen te houden. Internet verbieden of sterk censureren wordt door sommige linkse regimes toegepast (China, Noord Korea etc) maar is geen oplossing de meer verkapte linkse regimes. Het zou tot veel internationale protesten leiden en daarmee uiteindelijk tot verzwakking van het linkse regime.
Wat je echter wel kunt doen is het in discrediet brengen van internet. Vroeger durften mensen nog op links () te klikken die leiden tot vrije informatie. Maar nu is iedereen bang om gerickrolled te worden dus klikt men niet meer op die links. Door middel van rickrolls bereiken de linksen dus toch in zekere mate de zo door hen gewenste beperking van vrije informatie.
Ik vond het belangrijk om deze bevindingen met jullie te delen.
Al is de kans groot dat de linksen dit topic op slot gaan gooien
Dit soort reacties maken het nog leukerquote:Op zondag 18 mei 2008 11:40 schreef ToT het volgende:
Tsss ben ik net een nieuwe moderator hier, kom ik meteen DIT soort meuk tegen!
Beperking van de toegang tot informatie is niet alleen de wens van linkse regimes, ook rechtse zijn hierbij gebaat. We kunnen dus spreken van de wens van een regime (ongeacht politieke voorkeur) om het Internet te beperken en zo de macht te kunnen behouden.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:07 schreef SeLang het volgende:
Met de komst van internet hebben linkse regimes het steeds moeilijker gekregen om de stroom van vrije informatie tegen te houden. Internet verbieden of sterk censureren wordt door sommige linkse regimes toegepast (China, Noord Korea etc) maar is geen oplossing de meer verkapte linkse regimes. Het zou tot veel internationale protesten leiden en daarmee uiteindelijk tot verzwakking van het linkse regime.
Deze complottheorie is anders een stuk geloofwaardiger dan de meeste complottheorieen in BNWquote:Op zondag 18 mei 2008 12:08 schreef ToT het volgende:
Interessante wending....(Hoewel ik wel m'n twijfels heb of dit topic lang open zal blijven!
Er zijn al genoeg topics over rickrolls en het is meer iets voor in ONZ, maar op zich vind ik dit zo wel geinig.
)
En de OP heb je ook zo doorgelezen.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:36 schreef SeLang het volgende:
Deze complottheorie is anders een stuk geloofwaardiger dan de meeste complottheorieen in BNW
Plaag 'm niet zo.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
Deze complottheorie is anders een stuk geloofwaardiger dan de meeste complottheorieen in BNW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |