Je eerste keer, en dat zonder etentje of bloemen. Was it as good for you as it was for me?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:05 schreef Cerbie het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
ToTM'n eerste!
Voor eentje ga ik geen 4,50¤ betalen hoor
Maar als iemand je persoonlijk aanvalt / beledigt mag je hem dan wel stoer noemen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:14 schreef ToT het volgende:
Ik had net een hele reeks posts in het vaccinatietopic kunnen noten, maar aangezien iedereen even hard meedeed, streek ik deze ene keer maar heel grootmoedig met mijn hand over het hart!
En ik maar denken dat het modjes er om ging om zoveel mogelijk notes te zetten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:14 schreef ToT het volgende:
Ik had net een hele reeks posts in het vaccinatietopic kunnen noten, maar aangezien iedereen even hard meedeed, streek ik deze ene keer maar heel grootmoedig met mijn hand over het hart!
quote:
Denk je dat dat ons doel is op Fok!? Fok! = NWO?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het modjes er om ging om zoveel mogelijk notes te zetten.
Je past nog steeds niet helemaal in de NWO van Fok! volgens mij.
Ik doelde op de machthebbers in Fok! Die ongetwijfeld hun eigen snode plannetjes hebben en waar op een bepaalde manier (b.v. door veel notes te zetten) bij in hoger aanzien kunt komen en een hogere positie kunt verwerven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Denk je dat dat ons doel is op Fok!? Fok! = NWO?
Andersom juist, NWO = FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |