Op de fiets, onderweg naar huis van de middelbare school vandaanquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
Hmm ok dan, om niet naar jullie leeftijd te vragen pak ik het dan maar anders aan. Waar waren jullie tijdens 9-11?
doh
Moet ik nou een nieuwe openen? Ik weet helemaal niet hoe dat moet joh!
Ah.. vandaar die stevige onweersbui hiero.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef Cerbie het volgende:
Wie laat zijn zoontje dan ook met de afstandsbediening van de HAARP spelen
Nog een paar jaar en hij kan ingewijd worden, dan mag hij meedoen aan het grotere plaatje.
Red Alert 2 aan het spelenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
Hmm ok dan, om niet naar jullie leeftijd te vragen pak ik het dan maar anders aan. Waar waren jullie tijdens 9-11?
doh
Moet ik nou een nieuwe openen? Ik weet helemaal niet hoe dat moet joh!
Dan ben je nu dus 22?quote:
Het decimatie-topic?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:50 schreef oompaloompa het volgende:
was het proberen waard
De racisten hebben Tots thread al gevondenJammer het was best een tof idee...
Nou das dan ook de laatste keer dat ik speciaal voor jou een plaatje zoekquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:24 schreef Dragorius het volgende:
Jammer van die roodharige tieten overigens...
Ik bedoelde een mooie roodharige dame met eventueel een aardige voorgevel (maar da's geen vereiste)
Ik krijg nooit een griepprik, moet je die aanvragen of zo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:10 schreef Cerbie het volgende:
De griepprik heb ik net gehad. Voor het eerst in jaren dat ik meteen door kon lopen.
Kreeg ook een briefje mee, 9 november mag ik terugkomen voor het 1e shot tegen 'Nieuwe Influenza A (H1N1)', de datum voor het 2e shot is nog onbekend omdat ze niet weten wanneer die geleverd wordt
Ik heb er alleen maar 1 van Re gekregen die helemaal niet lief wasquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:05 schreef Cerbie het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
ToTM'n eerste!
Voor eentje ga ik geen 4,50¤ betalen hoor
Je eerste keer, en dat zonder etentje of bloemen. Was it as good for you as it was for me?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:05 schreef Cerbie het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
ToTM'n eerste!
Voor eentje ga ik geen 4,50¤ betalen hoor
Maar als iemand je persoonlijk aanvalt / beledigt mag je hem dan wel stoer noemen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:14 schreef ToT het volgende:
Ik had net een hele reeks posts in het vaccinatietopic kunnen noten, maar aangezien iedereen even hard meedeed, streek ik deze ene keer maar heel grootmoedig met mijn hand over het hart!
En ik maar denken dat het modjes er om ging om zoveel mogelijk notes te zetten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:14 schreef ToT het volgende:
Ik had net een hele reeks posts in het vaccinatietopic kunnen noten, maar aangezien iedereen even hard meedeed, streek ik deze ene keer maar heel grootmoedig met mijn hand over het hart!
quote:
Denk je dat dat ons doel is op Fok!? Fok! = NWO?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het modjes er om ging om zoveel mogelijk notes te zetten.
Je past nog steeds niet helemaal in de NWO van Fok! volgens mij.
Ik doelde op de machthebbers in Fok! Die ongetwijfeld hun eigen snode plannetjes hebben en waar op een bepaalde manier (b.v. door veel notes te zetten) bij in hoger aanzien kunt komen en een hogere positie kunt verwerven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Denk je dat dat ons doel is op Fok!? Fok! = NWO?
Andersom juist, NWO = FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |