Ja zij hadden ook een levensverwachting van 41...quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:15 schreef rieboet het volgende:
Onze voorouders hebben het ooit ook alleen met "bij voorbeeld" kruiden moeten doen. Die mensen hebben ooit ook productieve en menswaardige levens gehad zonder voor alles een pil te hoeven slikken, klopt dit of niet?
Ik voel me ook beter na een reep chocolade.quote:In Suriname en de Antillen word die eeuwenoude geneeskunst met kruiden nog steeds in stand gehouden, en de mensen aldaar zeggen er baat bij te hebben.
Dat helpt idd te voorkomen. Waarom moet het bij jij óf, óf zijn?quote:Ik hou zelf sinds jaren de griep op afstand met Silver en Vitamine D3.
Er wordt nergens in twijfel getrokken dat zilveroplossingen helpen tegen bacterien te beschermen. Dit kan namelijk beargumenteerd en onderbouwd worden door gedegen onderzoek. Homeopathie daarentegen...quote:Waarom zouden die mensen bijvoorbeeld ook niet serieus mogen genomen? Omdat we vandaag de dag grote patserige Multinationals hebben die geneesmiddelen per lopende band in grote hoeveelheden de wereld in pompen?
Dat bewijs wil ik heel graag zienquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:10 schreef rieboet het volgende:
[..]
Omdat die niet zo effectief zijn op gebied van mensen ZIEK maken zoals de Westerse geneeskunde bedoel je?
Uit welke cijfers concludeer je dat wij in het westen gezonder zijn dan in landen die tot nu toe in de gelukzalige positie hebben verkeerd dankzij dat de westerse geneeskunde hen grotendeels bespaard is gebleven?
Het is trouwens bewezen dat in streng gereformeerde gemeenschappen in de V.S. zoals de Amish b.v. geen autisme voorkomt maar dat het aantal gevallen elders enorm is toegenomen.
Dit omdat het vaccineren bij die gemeenschap verboden is uit Religieuze overweging.
Er zijn heel veel onderzoeken hiernaar gedaan. Allemaal tonen ze alleen helemaal niks aan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:37 schreef rieboet het volgende:
[..]
Onderzoeken in opdracht van Big Farma zijn nog altijd moeilijk te vinden die de correlatie autisme - vaccins aanntonen, vreemd he?
Ik ook, ben daar best benieuwd naar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat bewijs wil ik heel graag zien
ik heb eergisteren al gepost dat alle adjuvanten als niet nodig zijn verklaard -.- Lees je überhaupt wel eens iets dat je niet zelf post?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:37 schreef rieboet het volgende:snip
Dat is idd geen geheim, snap ook niet dat overheden er dan ngo steeds mee in zee gaan, misschien zijn de andere bedrijven nog erger?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:53 schreef rieboet het volgende:
Varkengriep vaccin leverancier Baxter moet miljoenen terugbetalen aan Medicaid wegens oplichterij.
Baxter, de farmaceutische reus, die 72 kilo's van het gewone griepvaccin met het levende vogelgriep virus in Februari 2009 in zijn Oostenrijkse dochteronderneming vervuilde, hetgeen bijna een wereldwijde vogelgriep pandemie veroorzaakte, zal miljoenen die het het afgelopen jaar terugbetalen voor het vragen van een te hoge prijs voor geneesmiddelen, oplopend tot wel 1.300% te veel zou er in koste zijn gebracht door Baxter.
bron: The Guardian
Dat staat dus niet in de bron die je geeft, maar zijn jouw woorden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:53 schreef rieboet het volgende:
Baxter, de farmaceutische reus, die 72 kilo's van het gewone griepvaccin met het levende vogelgriep virus in Februari 2009 in zijn Oostenrijkse dochteronderneming vervuilde, hetgeen bijna een wereldwijde vogelgriep pandemie veroorzaakte, zal miljoenen moeten terugbetalen die het het afgelopen jaar voor een te hoge prijs in rekening heeft gebracht voor geneesmiddelen,
Bijna...quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:53 schreef rieboet het volgende:
Varkengriep vaccin leverancier Baxter moet miljoenen terugbetalen aan Medicaid wegens oplichterij.
Baxter, de farmaceutische reus, die 72 kilo's van het gewone griepvaccin met het levende vogelgriep virus in Februari 2009 in zijn Oostenrijkse dochteronderneming vervuilde, hetgeen bijna een wereldwijde vogelgriep pandemie veroorzaakte, zal miljoenen moeten terugbetalen die het het afgelopen jaar voor een te hoge prijs in rekening heeft gebracht voor geneesmiddelen, oplopend tot wel 1.300% te veel zou er in rekening zijn gebracht door Baxter.
Inderdaad. Zo kun je wel van alles de wereld in helpen als je er maar: 'bijna' of 'het zou' of 'er wordt beweerd' voor zet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef Cerbie het volgende:
Bijna een wereldwijde pandemie is nog schromelijk overdreven.
Denk ook dat niemand zal ontkennen dat er door veel medicijn-bedrijven misbruik gemaakt wordt van hun specifieke kennis etc. en daardoor vaak te hoge prijzen vragen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bijna...
Verder zijn dit los van elkaar staande dingen, de vervuilde vaccins en de te hoge prijs voor geneesmiddelen.
Jullie hebben het ook een tijdje gehad over allerlei manieren hoe je beter de wereld bevolking uit kan dunnen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:52 schreef ToT het volgende:
rieboet, hartstikke goed dat je met relevante artikelen komt, maar misschien gaat dat ten koste van de discussie?
Wat is dit nou weer? Bananasplit? Ik mag mijn eigen samenvatting cq becommentariëren toevoegen anders is het linkdumpen, wat een censuur gedoe dit!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat staat dus niet in de bron die je geeft, maar zijn jouw woorden.
Wordt er nog ingegaan op oompa's vragen
In je samenvatting staan dingen die niet in het artikel staan. Dan is het dus geen samenvatting maar een mening. Het zou juist censuur zijn als Cerbie dat niet op zou mogen merken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef rieboet het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Bananasplit? Ik mag mijn eigen samenvatting cq becommentariëren toevoegen anders is het linkdumpen, wat een censuur gedoe dit!
Is een kritische kijk op de vaccins misschien dan toch nog zinvol?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik heb eergisteren al gepost dat alle adjuvanten als niet nodig zijn verklaard -.- Lees je überhaupt wel eens iets dat je niet zelf post?
Rieboet, kun je hier nog even op reageren?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets schrijven? Heb je weleens gehoord van derdewereld-landen? Weleens gezien dat de mensen daar niet alleen sterven aan aids, maar aan allerlei ziekten die met een vaccinatie voorkomen kunnen worden. Echt, ik vind het onbegrijpelijk dat je zoiets kunt beweren.
Wees blij dat je in het Westen woont en (hopelijk) dankzij de uitstekende gezondheidszorg hier in goede gezondheid verkeert. Want waarschijnlijk zijn jouw ouders wel zo verstandig geweest om je te laten inenten.
Komen we op de religieuze bezwaren.
Ik wijs je op Staphorst waar jaren geleden vele kinderen polio hebben gekregen omdat de ouders hen niet hebben laten inenten daartegen.
Door de fabriekant....quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef rieboet het volgende:
[..]
Is een kritische kijk op de vaccins misschien dan toch nog zinvol?
bron?quote:Nu nog de volgende stap;
Dat die dingen gewoon op lokaal niveau worden gemaakt onder toezicht van onafhankelijke 3de partij die toezicht houdt op het gehele ontwikkelingsproces van die dingen.
Dus niet zomaar vervaardigd mogen worden in een afgelegen gebied ergens in een goor kut land als Oekraïne in een of ander duistere schuur b.v. waar geen hond daar toezicht op heeft.
Kritisch kijken is altijd goed, maar dan wel gefundeerde kritiekquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef rieboet het volgende:
[..]
Is een kritische kijk op de vaccins misschien dan toch nog zinvol?
Die schuur in Oekraïne heb je al een paar keer aangehaald en nu ben ik wel nieuwsgierig: waar is dat terug te vinden?quote:Nu nog de volgende stap;
Dat die dingen gewoon op lokaal niveau worden gemaakt onder toezicht van onafhankelijke 3de partij die toezicht houdt op het gehele ontwikkelingsproces van die dingen.
Dus niet zomaar vervaardigd mogen worden in een afgelegen gebied ergens in een goor kut land als Oekraïne in een of ander duistere schuur b.v. waar geen hond daar toezicht op heeft.
Interessant, maar krijgen we nog antwoorden op onze vragen Rieboet?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef rieboet het volgende:
Omdat het verhaal ook een keerzijde heeft;
Wil dat zeggen dat ik dat ook mag aantonen;
Swine flu fears grow as NHS staff shun vaccine
(UK verpleegsters hebben weinig op met het H1N1 vaccin)
Een enquête gehouden in het NHS ziekenhuis in UK wijst uit dat maar 23% van de verpleegsters het H1N1 vaccin aandurven maar de overigen staan onder zware druk om dit wel te doen.
Daarom ga je dat ding dus halen als je in de gezondheidszorg werkt. Als je het niet voor jezelf doet, doe je het voor je patiënten.quote:One chief executive of a busy urban hospital in one of the swine flu "hotspots" said: "At the moment in my hospital if nothing changes then it could be that 10%-20% of staff have the swine flu jab … Staff could have the virus and pass it on to patients, a proportion of whom will die, albeit a very small proportion."
He added: "The other consequence is that if loads of staff go off with swine flu that will leave us short-staffed, which is dangerous to patients. That's a bigger danger than transmission."
Bedankt voor de nuttige bijdrage aan deze discussie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:48 schreef CP69 het volgende:
gewoon N I E T doen .....
ZEG NEE TEGEN DIE ZOOI !!!!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef ToT het volgende:
Ik ga zo deze uitdelen hoor!
[ afbeelding ]
Anders sneeuwt het weer onderquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef oompaloompa het volgende:
Even een update:
1.
De maffia-boek schrijfster heb je al eerder aangehaald, waarop ik een groot aantal onjuiste uitspraken van haar heb gepost. Kun je misschien even aantonen waarom die uitspraken wél juist zijn, óf wanneer zij dus aangetoond liegt je haar nog steeds aanhaalt / vertrouwt als betrouwbare bron?
2.
Als, zoals jij zegt, men vroeger veel gezonder was, waarom ging men dan eerder dood?
3.
Het veelvuldige onderzoek naar het verband tussen autisme & inentingen dat aangeeft dat er geen correlatie is. Hoe verklaar je dat? Of en andere optie, laat betrouwbaar wetenschappelijk bewijs zien dat het wel zo is. Ten tweede, wat vindt je ervan dat de bedenker van deze theorie op dit moment aangeklaagd is vanwege wanpraktijken waaronder het onnodig aftappen van ruggenmergvocht bij kinderen valt (een van de meest pijnlijke ingrepen). Hoe vindt jij dat deze omstandigheden reflecteren op de auteur?
4.
Ook graag het bewijs dat er minder autisme is bij volkeren waar niet ingeent wordt. Autisme natuurlijk wel objectief vastgesteld, bij scientology hebben mensen ook geen DSM-psychische problemen natuurlijk.
5.
Hoe kun je zoiets schrijven? Heb je weleens gehoord van derdewereld-landen? Weleens gezien dat de mensen daar niet alleen sterven aan aids, maar aan allerlei ziekten die met een vaccinatie voorkomen kunnen worden. Echt, ik vind het onbegrijpelijk dat je zoiets kunt beweren.
Wees blij dat je in het Westen woont en (hopelijk) dankzij de uitstekende gezondheidszorg hier in goede gezondheid verkeert. Want waarschijnlijk zijn jouw ouders wel zo verstandig geweest om je te laten inenten.
Komen we op de religieuze bezwaren.
Ik wijs je op Staphorst waar jaren geleden vele kinderen polio hebben gekregen omdat de ouders hen niet hebben laten inenten daartegen.
6.
Welke schuur in de oekraine?
anafylactische shock?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef ToT het volgende:
Ik ga zo deze uitdelen hoor!
[ afbeelding ]
anafylactische shock is het gevolg van een notenallergie i.c.m. nootjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nootjes!
(Oftewel notes maken als het op de man af spelen door blijft gaan!)
kom ik op terug.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Interessant, maar krijgen we nog antwoorden op onze vragen Rieboet?
Lijkt me niet meer dan netjes, zeker na al je boude beweringen.
Dus van 1 prik ga je al dood?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:25 schreef Dragorius het volgende:
Wel jammer dat Jane Burgermeister nog steeds gezien wordt als betrouwbaar. Eerst met FEMA camps, toen met die andere oefening (die ook niks werd) en toen met haar 2-shots-om-mensen-dood-te-maken...want er wordt er volgens de WHO maar 1 gegeven, omdat die al effectief genoeg is
Ik heb bij voorbaat al meer vertrouwen in een Individu die een heel makkelijk doelwit is voor mogelijke smaad en geen leger advocaten in kan huren zoals Big Farma.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef oompaloompa het volgende:
Even een update:
1.
De maffia-boek schrijfster heb je al eerder aangehaald, waarop ik een groot aantal onjuiste uitspraken van haar heb gepost. Kun je misschien even aantonen waarom die uitspraken wél juist zijn, óf wanneer zij dus aangetoond liegt je haar nog steeds aanhaalt / vertrouwt als betrouwbare bron?
Zijn die statistieken gebaseerd op een aantal wereld oorlogen die hebben plaatsgevonden? Waar baseer je dat op?quote:2.
Als, zoals jij zegt, men vroeger veel gezonder was, waarom ging men dan eerder dood?
Ik zou me daarin kunnen verdiepen maar dacht wel dat een plaatselijke verdoving mogelijk was bij die ingreep.quote:3.
Het veelvuldige onderzoek naar het verband tussen autisme & inentingen dat aangeeft dat er geen correlatie is. Hoe verklaar je dat? Of en andere optie, laat betrouwbaar wetenschappelijk bewijs zien dat het wel zo is. Ten tweede, wat vindt je ervan dat de bedenker van deze theorie op dit moment aangeklaagd is vanwege wanpraktijken waaronder het onnodig aftappen van ruggenmergvocht bij kinderen valt (een van de meest pijnlijke ingrepen). Hoe vindt jij dat deze omstandigheden reflecteren op de auteur?
je ne pas comprisquote:4.
Ook graag het bewijs dat er minder autisme is bij volkeren waar niet ingeent wordt. Autisme natuurlijk wel objectief vastgesteld, bij scientology hebben mensen ook geen DSM-psychische
Dat kun je ook zelf uitzoeken ik heb de links al gepost.quote:problemen natuurlijk.
Ooit in Caïro geweest? Ik wel, een 3de wereld stad van 20 miljoen mensen, heb daar nog nooit zoveel cultuur, overlevingskracht, energie en geschiedenis allemaal tegelijkertijd intens beleefd binnen een maand tijd, wilde op gegeven moment niet eens meer naar huis.quote:5.
Hoe kun je zoiets schrijven? Heb je weleens gehoord van derdewereld-landen?
En via bloedtransfusies met besmet bloed verspreid kan worden onder mensen die geen idee hebben dat zij inmiddels drager zijn v/h AIDS virusquote:Weleens gezien dat de mensen daar niet alleen sterven aan aids, maar aan allerlei ziekten die met een vaccinatie voorkomen kunnen worden.
Ik vind het bijzonder zorgwekkend dat kinderen die nog maar het gewicht hebben van een paar pakjes boter en met een volledig onontwikkelde neurologie, die nog 100% afhankelijk zij van hun omgeving, al ingespoten mogen worden met een kwik bevattende bende, dit is een verkapte vorm van slavenhandel.quote:Echt, ik vind het onbegrijpelijk dat je zoiets kunt beweren.
Die zag ik al aankomen maar ik ben ook nooit geïnjecteerd tegen polio naar mijn weten.quote:Komen we op de religieuze bezwaren.
Even googelen dat spul word niet in NL gemaakt onder toezicht van NL deskundigen en onafhankelijk NL medisch toezicht.quote:6.
Welke schuur in de oekraine?
Geen enkel wetenschappelijk onderzoek heeft dusver aangetoond dat er sprake zou zijn van een correlatie tussen een verhoogt aantal sterfgevallen als gevolg van influenza en ongevaccineerd medisch personeel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:45 schreef Cerbie het volgende:
Uit dezelfde bron:
[..]
Daarom ga je dat ding dus halen als je in de gezondheidszorg werkt. Als je het niet voor jezelf doet, doe je het voor je patiënten.
Bedankt voor je antwoord, weet alleen niet waar ik beginnen moet met antwoord geven. Ben het met alles oneens, maar dat verwachtte je waarschijnlijk alquote:
Ja natuurlijk verwachtte ik dat, omdat je bent geprogrammeerd om dat te geloven (illusies gedirigeerd door de overheid en de grote corporaties)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord, weet alleen niet waar ik beginnen moet met antwoord geven. Ben het met alles oneens, maar dat verwachtte je waarschijnlijk al![]()
Is goed! en ben benieuwd!quote:Maar zal vanavond als ik thuis ben wel een uitgebreider antwoord geven.
Spuit ze maar plat hoor, Make love not war!quote:*de spuit weer ter hand neemt en wat onwilige mensen vaccineert*
Nog even wennen die grimmige humor van jouquote:Geintje
En jij beweert dat mensen toen daadwerkelijk maximaal 41 jaar oud werden? Lekker kortzichtig. De levensverwachting hangt samen met de kindersterfte, meer dan 100 jaar geleden stierf een groot percentage van alle kinderen onder de 6 jaar, wat de levensverwachting gemiddeld drastisch omlaag haalde. Mensen werden vroeger zelfs ouder dan nu. Dus nogmaals, ondanks alle censuur; gaat heen met je nonsens.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja zij hadden ook een levensverwachting van 41...
[..]
Top!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:48 schreef Salvad0R het volgende:
Voor een uitgebreid archief van mainstream nieuwsartikelen betreffende de Mexicaanse varkensgriep verwijs ik u graag naar http://www.infowars.com/category/flu-pandemic/ .
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:21 schreef rieboet het volgende:
[..]
Geen enkel wetenschappelijk onderzoek heeft dusver aangetoond dat er sprake zou zijn van een correlatie tussen een verhoogt aantal sterfgevallen als gevolg van influenza en ongevaccineerd medisch personeel.
Bangmakerij dus om verplicht vaccineren als de realiteit te kunnen vermommen en een precedent in het leven te roepen waardoor het vizier op termijn ook op de overigen prooien gericht zou kunnen worden.
(inspiratie) bron:
http://www.jstor.org/pss/30129986quote:Abstract
Vaccination of health care workers (HCWs) is recommended as a strategy for preventing influenza in elderly patients in long-term care. However, there have been no controlled studies to show whether this approach is effective. During the winter of 1994-1995, 1059 patients in 12 geriatric medical long-term-care sites, randomized for vaccination of HCWs, were studied. In hospitals where HCWs were offered vaccination, 653 (61%) of 1078 were vaccinated. Vaccination of HCWs was associated with reductions in total patient mortality from 17% to 10% (odds ratio [OR], 0.56; 95% confidence interval [CI], 0.40-0.80) and in influenza-like illness (OR, 0.57; 95% CI, 0.34-0.94). Vaccination of patients was not associated with significant effects on mortality (OR, 1.15; 95% CI, 0.81-1.64). Results of this study support recommendations for vaccination against influenza of HCWs in longterm geriatric care. Vaccination of frail elderly long-term-care patients may not give clinically worthwhile benefits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |