abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73618182
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:15 schreef rieboet het volgende:
Onze voorouders hebben het ooit ook alleen met "bij voorbeeld" kruiden moeten doen. Die mensen hebben ooit ook productieve en menswaardige levens gehad zonder voor alles een pil te hoeven slikken, klopt dit of niet?
Ja zij hadden ook een levensverwachting van 41...
quote:
In Suriname en de Antillen word die eeuwenoude geneeskunst met kruiden nog steeds in stand gehouden, en de mensen aldaar zeggen er baat bij te hebben.
Ik voel me ook beter na een reep chocolade.
quote:
Ik hou zelf sinds jaren de griep op afstand met Silver en Vitamine D3.
Dat helpt idd te voorkomen. Waarom moet het bij jij óf, óf zijn?
quote:
Waarom zouden die mensen bijvoorbeeld ook niet serieus mogen genomen? Omdat we vandaag de dag grote patserige Multinationals hebben die geneesmiddelen per lopende band in grote hoeveelheden de wereld in pompen?
Er wordt nergens in twijfel getrokken dat zilveroplossingen helpen tegen bacterien te beschermen. Dit kan namelijk beargumenteerd en onderbouwd worden door gedegen onderzoek. Homeopathie daarentegen...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73618243
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:10 schreef rieboet het volgende:

[..]

Omdat die niet zo effectief zijn op gebied van mensen ZIEK maken zoals de Westerse geneeskunde bedoel je?

Uit welke cijfers concludeer je dat wij in het westen gezonder zijn dan in landen die tot nu toe in de gelukzalige positie hebben verkeerd dankzij dat de westerse geneeskunde hen grotendeels bespaard is gebleven?

Het is trouwens bewezen dat in streng gereformeerde gemeenschappen in de V.S. zoals de Amish b.v. geen autisme voorkomt maar dat het aantal gevallen elders enorm is toegenomen.

Dit omdat het vaccineren bij die gemeenschap verboden is uit Religieuze overweging.
Dat bewijs wil ik heel graag zien
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73618303
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:37 schreef rieboet het volgende:

[..]

Onderzoeken in opdracht van Big Farma zijn nog altijd moeilijk te vinden die de correlatie autisme - vaccins aanntonen, vreemd he?

Er zijn heel veel onderzoeken hiernaar gedaan. Allemaal tonen ze alleen helemaal niks aan.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 18:34:33 #154
249559 crew  Lavenderr
pi_73618330
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat bewijs wil ik heel graag zien
Ik ook, ben daar best benieuwd naar.
  maandag 12 oktober 2009 @ 18:37:00 #155
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73618417
HET DUITSE LEGER ZEGT SWINE FLU JABS WITH MERCURY AND ADJUVANTS VEEL TE LINK ZIJN OM TE GEBRUIKEN VOOR MILITAIREN

Het Duitse leger kondigde op Maandag aan dat het van plan is om zijn 250.000 militairen "varkens flu" jabs te geven; zonder giftige zware metalen adjuvents wegens de groeiende vrees over hun veiligheid.

Volgens een rapport in Bielefeld " Westfalen Blatt" , besliste het Duitse leger om op vaccins zonder kwik en squalene over te schakelen nadat de artsen waarschuwden; dat GlaxoSmithKline's Pandemrix en Novartis' s Focetria "varkens flu" jabs met de onbeproefde toxine "onberekenbare bijwerkingen" konden hebben.

~engels~

Baxter -- the company caught contaminating 72 kilos of vaccine material with the live bird flu virus in Austria in February, so nearly sparking a global bird flu pandemic -- has just announced it is putting onto a market a swine flu jab called Celvapan but in a form that is without adjuvants and apparently also without mercury in response to growing protests inside Germany, especially from the federal states.

Baxter's Celvapan is also due to be used in the mass "swine flu" vaccination campaign starting in Austria from October 27th.

The German government's vaccine advisory commission was reportedly surprised over the army's decision to use a different vaccine from the one to be given to the rest of the population.

The German Health Minister Ulla Schmidt, who has been pushing the WHO-mandated swine flu jabs with heavy metals and adjuvants, said that a discussion about why the army chose to use different vaccines over safety fears was "surperfluous" during an EU meeting of health ministers in Luxembourg.

"The fuss that has been created today by this cannot be justified by anything," said Schmidt, insisting all the "swine flu" vaccines are safe.

The growing protests have resulted, however, in Schmidt having to back track on plans to give pregnant women the "swine flu" jab with adjuvants.

The decision by the German army not to give its soldiers the untested and toxic swine flu jab will raise questions about why other armies, including the US army, is going ahead with plans to give its soldiers the lethal jab in spite of the growing evidence these jabs will cause more death autoimmune diseases.

bron:
pi_73618522
Sorry voor de dubbelle posts enzo maar t was nogal veel om na een productieve dag vol NWO gesponsord universiteit-verblijf doorheen te worstelen.

De vragen even kort samengevat:
1.
De maffia-boek schrijfster heb je al eerder aangehaald, waarop ik een groot aantal onjuiste uitspraken van haar heb gepost. Kun je misschien even aantonen waarom die uitspraken wél juist zijn, óf wanneer zij dus aangetoond liegt je haar nog steeds aanhaalt / vertrouwt als betrouwbare bron?
2.
Als, zoals jij zegt, men vroeger veel gezonder was, waarom ging men dan eerder dood?
3.
Het veelvuldige onderzoek naar het verband tussen autisme & inentingen dat aangeeft dat er geen correlatie is. Hoe verklaar je dat? Of en andere optie, laat betrouwbaar wetenschappelijk bewijs zien dat het wel zo is. Ten tweede, wat vindt je ervan dat de bedenker van deze theorie op dit moment aangeklaagd is vanwege wanpraktijken waaronder het onnodig aftappen van ruggenmergvocht bij kinderen valt (een van de meest pijnlijke ingrepen). Hoe vindt jij dat deze omstandigheden reflecteren op de auteur?
4.
Ook graag het bewijs dat er minder autisme is bij volkeren waar niet ingeent wordt. Autisme natuurlijk wel objectief vastgesteld, bij scientology hebben mensen ook geen DSM-psychische problemen natuurlijk.
pi_73618591
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:37 schreef rieboet het volgende:snip
ik heb eergisteren al gepost dat alle adjuvanten als niet nodig zijn verklaard -.- Lees je überhaupt wel eens iets dat je niet zelf post?
  maandag 12 oktober 2009 @ 18:53:20 #158
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73619058
Varkengriep vaccin leverancier Baxter moet miljoenen terugbetalen aan Medicaid wegens oplichterij.

Baxter, de farmaceutische reus, die 72 kilo's van het gewone griepvaccin met het levende vogelgriep virus in Februari 2009 in zijn Oostenrijkse dochteronderneming vervuilde, hetgeen bijna een wereldwijde vogelgriep pandemie veroorzaakte, zal miljoenen moeten terugbetalen die het het afgelopen jaar voor een te hoge prijs in rekening heeft gebracht voor geneesmiddelen, oplopend tot wel 1.300% te veel zou er in rekening zijn gebracht door Baxter.

bron: The Guardian

[ Bericht 1% gewijzigd door rieboet op 12-10-2009 19:27:29 ]
pi_73619517
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:53 schreef rieboet het volgende:
Varkengriep vaccin leverancier Baxter moet miljoenen terugbetalen aan Medicaid wegens oplichterij.

Baxter, de farmaceutische reus, die 72 kilo's van het gewone griepvaccin met het levende vogelgriep virus in Februari 2009 in zijn Oostenrijkse dochteronderneming vervuilde, hetgeen bijna een wereldwijde vogelgriep pandemie veroorzaakte, zal miljoenen die het het afgelopen jaar terugbetalen voor het vragen van een te hoge prijs voor geneesmiddelen, oplopend tot wel 1.300% te veel zou er in koste zijn gebracht door Baxter.

Dat is idd geen geheim, snap ook niet dat overheden er dan ngo steeds mee in zee gaan, misschien zijn de andere bedrijven nog erger?
Wel een beetje een flauw geschreven artikel vind ik btw. de informatie op zich is toch al helder genoeg? Nu doet de schrijfstijl mij het juist minder serieus nemen i.p.v. serieuzer wat de bedoeling was.
pi_73620577
quote:
Baxter, de farmaceutische reus, die 72 kilo's van het gewone griepvaccin met het levende vogelgriep virus in Februari 2009 in zijn Oostenrijkse dochteronderneming vervuilde, hetgeen bijna een wereldwijde vogelgriep pandemie veroorzaakte, zal miljoenen moeten terugbetalen die het het afgelopen jaar voor een te hoge prijs in rekening heeft gebracht voor geneesmiddelen,

Dat staat dus niet in de bron die je geeft, maar zijn jouw woorden.

Wordt er nog ingegaan op oompa's vragen
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 19:50:38 #161
249559 crew  Lavenderr
pi_73621583
quote:

Baxter, de farmaceutische reus, die 72 kilo's van het gewone griepvaccin met het levende vogelgriep virus in Februari 2009 in zijn Oostenrijkse dochteronderneming vervuilde, hetgeen bijna een wereldwijde vogelgriep pandemie veroorzaakte, zal miljoenen moeten terugbetalen die het het afgelopen jaar voor een te hoge prijs in rekening heeft gebracht voor geneesmiddelen, oplopend tot wel 1.300% te veel zou er in rekening zijn gebracht door Baxter.

Bijna...
Verder zijn dit los van elkaar staande dingen, de vervuilde vaccins en de te hoge prijs voor geneesmiddelen.
pi_73621671
rieboet, hartstikke goed dat je met relevante artikelen komt, maar misschien gaat dat ten koste van de discussie?
pi_73621717
Bijna een wereldwijde pandemie is nog schromelijk overdreven.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 20:02:53 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_73622127
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef Cerbie het volgende:
Bijna een wereldwijde pandemie is nog schromelijk overdreven.
Inderdaad. Zo kun je wel van alles de wereld in helpen als je er maar: 'bijna' of 'het zou' of 'er wordt beweerd' voor zet.
pi_73622494
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bijna...
Verder zijn dit los van elkaar staande dingen, de vervuilde vaccins en de te hoge prijs voor geneesmiddelen.
Denk ook dat niemand zal ontkennen dat er door veel medicijn-bedrijven misbruik gemaakt wordt van hun specifieke kennis etc. en daardoor vaak te hoge prijzen vragen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:17:34 #166
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73622900
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:52 schreef ToT het volgende:
rieboet, hartstikke goed dat je met relevante artikelen komt, maar misschien gaat dat ten koste van de discussie?
Jullie hebben het ook een tijdje gehad over allerlei manieren hoe je beter de wereld bevolking uit kan dunnen.

Heb ik jullie daarover toch ook in de zandbak laten spelen? zonder er tegenaan te bemoeien.

Een artikel plaatse mag nu ook niet meer, komop zeg!

Wat zullen we nou weer krijgen?
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:20:09 #167
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73623020
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:28 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dat staat dus niet in de bron die je geeft, maar zijn jouw woorden.

Wordt er nog ingegaan op oompa's vragen
Wat is dit nou weer? Bananasplit? Ik mag mijn eigen samenvatting cq becommentariëren toevoegen anders is het linkdumpen, wat een censuur gedoe dit!
pi_73623141
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef rieboet het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer? Bananasplit? Ik mag mijn eigen samenvatting cq becommentariëren toevoegen anders is het linkdumpen, wat een censuur gedoe dit!
In je samenvatting staan dingen die niet in het artikel staan. Dan is het dus geen samenvatting maar een mening. Het zou juist censuur zijn als Cerbie dat niet op zou mogen merken.

Heb trouwens nog wat vragen t.o.v. sommige uitspraken van je van vandaag.
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:33:30 #169
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73623676
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

ik heb eergisteren al gepost dat alle adjuvanten als niet nodig zijn verklaard -.- Lees je überhaupt wel eens iets dat je niet zelf post?
Is een kritische kijk op de vaccins misschien dan toch nog zinvol?

Nu nog de volgende stap;

Dat die dingen gewoon op lokaal niveau worden gemaakt onder toezicht van onafhankelijke 3de partij die toezicht houdt op het gehele ontwikkelingsproces van die dingen.

Dus niet zomaar vervaardigd mogen worden in een afgelegen gebied ergens in een goor kut land als Oekraïne in een of ander duistere schuur b.v. waar geen hond daar toezicht op heeft.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 20:33:37 #170
249559 crew  Lavenderr
pi_73623684
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe kun je zoiets schrijven? Heb je weleens gehoord van derdewereld-landen? Weleens gezien dat de mensen daar niet alleen sterven aan aids, maar aan allerlei ziekten die met een vaccinatie voorkomen kunnen worden. Echt, ik vind het onbegrijpelijk dat je zoiets kunt beweren.
Wees blij dat je in het Westen woont en (hopelijk) dankzij de uitstekende gezondheidszorg hier in goede gezondheid verkeert. Want waarschijnlijk zijn jouw ouders wel zo verstandig geweest om je te laten inenten.

Komen we op de religieuze bezwaren.
Ik wijs je op Staphorst waar jaren geleden vele kinderen polio hebben gekregen omdat de ouders hen niet hebben laten inenten daartegen.
Rieboet, kun je hier nog even op reageren?
pi_73623881
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef rieboet het volgende:

[..]

Door de fabriekant....
quote:
Nu nog de volgende stap;

Dat die dingen gewoon op lokaal niveau worden gemaakt onder toezicht van onafhankelijke 3de partij die toezicht houdt op het gehele ontwikkelingsproces van die dingen.

Dus niet zomaar vervaardigd mogen worden in een afgelegen gebied ergens in een goor kut land als Oekraïne in een of ander duistere schuur b.v. waar geen hond daar toezicht op heeft.
bron?

Kun je trouwens ook nog even op mijn recente vragen ingaan?
pi_73623996
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef rieboet het volgende:

[..]

Kritisch kijken is altijd goed, maar dan wel gefundeerde kritiek
Bijvoorbeeld: is adjuvant A echt nodig? Uit dit en dat blijkt dat het zonder adjuvant A net zo goed werkt.
quote:
Nu nog de volgende stap;

Die schuur in Oekraïne heb je al een paar keer aangehaald en nu ben ik wel nieuwsgierig: waar is dat terug te vinden?

On a sidenote: het centraal produceren is gewoonlijk kosteneffectiever dan meerdere kleinere faciliteiten op meerdere plaatsen. En ook maar één plaats waar het proces "gesaboteerd" kan worden.
pi_73624213
Even een update:

1.
De maffia-boek schrijfster heb je al eerder aangehaald, waarop ik een groot aantal onjuiste uitspraken van haar heb gepost. Kun je misschien even aantonen waarom die uitspraken wél juist zijn, óf wanneer zij dus aangetoond liegt je haar nog steeds aanhaalt / vertrouwt als betrouwbare bron?
2.
Als, zoals jij zegt, men vroeger veel gezonder was, waarom ging men dan eerder dood?
3.
Het veelvuldige onderzoek naar het verband tussen autisme & inentingen dat aangeeft dat er geen correlatie is. Hoe verklaar je dat? Of en andere optie, laat betrouwbaar wetenschappelijk bewijs zien dat het wel zo is. Ten tweede, wat vindt je ervan dat de bedenker van deze theorie op dit moment aangeklaagd is vanwege wanpraktijken waaronder het onnodig aftappen van ruggenmergvocht bij kinderen valt (een van de meest pijnlijke ingrepen). Hoe vindt jij dat deze omstandigheden reflecteren op de auteur?
4.
Ook graag het bewijs dat er minder autisme is bij volkeren waar niet ingeent wordt. Autisme natuurlijk wel objectief vastgesteld, bij scientology hebben mensen ook geen DSM-psychische problemen natuurlijk.
5.
Hoe kun je zoiets schrijven? Heb je weleens gehoord van derdewereld-landen? Weleens gezien dat de mensen daar niet alleen sterven aan aids, maar aan allerlei ziekten die met een vaccinatie voorkomen kunnen worden. Echt, ik vind het onbegrijpelijk dat je zoiets kunt beweren.
Wees blij dat je in het Westen woont en (hopelijk) dankzij de uitstekende gezondheidszorg hier in goede gezondheid verkeert. Want waarschijnlijk zijn jouw ouders wel zo verstandig geweest om je te laten inenten.

Ik wijs je op Staphorst waar jaren geleden vele kinderen polio hebben gekregen omdat de ouders hen niet hebben laten inenten daartegen.
6.
Welke schuur in de oekraine?
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:17:59 #174
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73625910
Omdat het verhaal ook een keerzijde heeft;

Wil dat zeggen dat ik dat ook mag aantonen;

Swine flu fears grow as NHS staff shun vaccine

(UK verpleegsters hebben weinig op met het H1N1 vaccin)

Een enquête gehouden in het NHS ziekenhuis in UK wijst uit dat maar 23% van de verpleegsters het H1N1 vaccin aandurven maar de overigen staan onder zware druk om dit ook te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 13-10-2009 13:41:31 ]
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 21:36:01 #175
249559 crew  Lavenderr
pi_73626919
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef rieboet het volgende:
Omdat het verhaal ook een keerzijde heeft;

Wil dat zeggen dat ik dat ook mag aantonen;

Swine flu fears grow as NHS staff shun vaccine

(UK verpleegsters hebben weinig op met het H1N1 vaccin)

Een enquête gehouden in het NHS ziekenhuis in UK wijst uit dat maar 23% van de verpleegsters het H1N1 vaccin aandurven maar de overigen staan onder zware druk om dit wel te doen.

Interessant, maar krijgen we nog antwoorden op onze vragen Rieboet?
Lijkt me niet meer dan netjes, zeker na al je boude beweringen.
pi_73627492
Uit dezelfde bron:
quote:
One chief executive of a busy urban hospital in one of the swine flu "hotspots" said: "At the moment in my hospital if nothing changes then it could be that 10%-20% of staff have the swine flu jab … Staff could have the virus and pass it on to patients, a proportion of whom will die, albeit a very small proportion."

He added: "The other consequence is that if loads of staff go off with swine flu that will leave us short-staffed, which is dangerous to patients. That's a bigger danger than transmission."
Daarom ga je dat ding dus halen als je in de gezondheidszorg werkt. Als je het niet voor jezelf doet, doe je het voor je patiënten.
pi_73627640
gewoon N I E T doen .....

ZEG NEE TEGEN DIE ZOOI !!!!
pi_73627784
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:48 schreef CP69 het volgende:
gewoon N I E T doen .....

ZEG NEE TEGEN DIE ZOOI !!!!
Bedankt voor de nuttige bijdrage aan deze discussie.
pi_73629187
ALLE VACINATIES ZORGEN OP DEN DUUR VOOR NEUROLOGISCHE BLIJVENDE SCHADE :

http://vactruth.com/2009/(...)t-want-you-to-watch/

Hier enkele bewijzen :

http://vactruth.com/2009/(...)death-for-us-all-hp/
pi_73629803
Guys, FFS, please......
pi_73630038
Ik ga zo deze uitdelen hoor!

pi_73630087
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef ToT het volgende:

[ afbeelding ]

?
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef oompaloompa het volgende:
Even een update:

1.
2.
3.
4.
5.

6.
Anders sneeuwt het weer onder
pi_73630260
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef ToT het volgende:

[ afbeelding ]
anafylactische shock?
pi_73630324
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:30 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

anafylactische shock?
Nootjes!

(Oftewel notes maken als het op de man af spelen door blijft gaan! )
pi_73630476
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Nootjes!

(Oftewel notes maken als het op de man af spelen door blijft gaan! )
anafylactische shock is het gevolg van een notenallergie i.c.m. nootjes
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:41:35 #186
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73630856
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Interessant, maar krijgen we nog antwoorden op onze vragen Rieboet?
Lijkt me niet meer dan netjes, zeker na al je boude beweringen.
kom ik op terug.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 22:47:13 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_73631165
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:41 schreef rieboet het volgende:

[..]

kom ik op terug.
Okee
Hou ik je aan.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 22:47:55 #188
249559 crew  Lavenderr
pi_73631200
TOT, nu heb ik trek in cashewnoten
pi_73637822
Wel jammer dat Jane Burgermeister nog steeds gezien wordt als betrouwbaar. Eerst met FEMA camps, toen met die andere oefening (die ook niks werd) en toen met haar 2-shots-om-mensen-dood-te-maken...want er wordt er volgens de WHO maar 1 gegeven, omdat die al effectief genoeg is
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:18:41 #191
249559 crew  Lavenderr
pi_73639947
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:25 schreef Dragorius het volgende:
Wel jammer dat Jane Burgermeister nog steeds gezien wordt als betrouwbaar. Eerst met FEMA camps, toen met die andere oefening (die ook niks werd) en toen met haar 2-shots-om-mensen-dood-te-maken...want er wordt er volgens de WHO maar 1 gegeven, omdat die al effectief genoeg is
Dus van 1 prik ga je al dood?

Ik denk dat vooral mensen die in complottheoriën geloven Jane Burgermeister betrouwbaar vinden, zij bevestigt waar zij in geloven.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:04:46 #192
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73641194
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef oompaloompa het volgende:
Even een update:

1.
Ik heb bij voorbaat al meer vertrouwen in een Individu die een heel makkelijk doelwit is voor mogelijke smaad en geen leger advocaten in kan huren zoals Big Farma.

In de oorlog waren de verzetsstrijders ook in de minderheid en konden elk moment gefusilleerd worden zodra deze werden verraden.

De waarheid ligt zelden bij hetgeen gehele volksstammen achteraan hollen, de geschiedenis wijst dat uit. Uitzonderingen zijn Mahatma Gandhi, JFK , Martin Luther King en Pim Fortuyn.

In de meerderheid zijn zoals jouw ideeën over Big Farma wil lang niet altijd zeggen dat die partijen al de wijsheid in pacht hebben.

Ik heb geen specifieke medische achtergrond hetgeen ik als een voordeel zie omdat ik niet geheel ben geprogrammeerd zoals velen hier om als loopjongen voor Big Farma de maatschappij te onderdrukken.
quote:
2.
Zijn die statistieken gebaseerd op een aantal wereld oorlogen die hebben plaatsgevonden? Waar baseer je dat op?
quote:
3.
Ik zou me daarin kunnen verdiepen maar dacht wel dat een plaatselijke verdoving mogelijk was bij die ingreep.

Trouwens medische missers zijn waarschijnlijk een stuk minder gevaarlijk als deze medische misser uitgevoerd wordt door een Vaccin fabrikant met een vergunning om Internationaal te distribueren?

Tevens een mooi voorbeeld van het hypocriete wereldbeeld waar jij aanhanger van bent, je loopt wel rood aan over een arts die mogelijk een bedenkelijke medische handeling uitvoert maar dat alle vaccin fabrikanten carte blanche krijgen om hun handel te verkopen zonder dat er een mogelijkheid bestaat aan de kant van de patiënt om dezelfde fabrikant ter verantwoording te roepen moment dat die vaccin gezondheidsschade veroorzaakt.

Typisch geval van het meten met twee maten?
quote:
4.
Ook graag het bewijs dat er minder autisme is bij volkeren waar niet ingeent wordt. Autisme natuurlijk wel objectief vastgesteld, bij scientology hebben mensen ook geen DSM-psychische
je ne pas compris
quote:
problemen natuurlijk.
Dat kun je ook zelf uitzoeken ik heb de links al gepost.
quote:
5.
Hoe kun je zoiets schrijven? Heb je weleens gehoord van derdewereld-landen?
Ooit in Caïro geweest? Ik wel, een 3de wereld stad van 20 miljoen mensen, heb daar nog nooit zoveel cultuur, overlevingskracht, energie en geschiedenis allemaal tegelijkertijd intens beleefd binnen een maand tijd, wilde op gegeven moment niet eens meer naar huis.

Eenmaal thuis aangekomen voelde ik me als herboren en heb ik een maand of 3 intense heimwee meegemaakt en toen maar weer snel een vliegticket geboekt voor het volgende jaar. Heb er inmiddels een huis. Er valt een hoop meer te beleven dan in dit dumbed down kikkerlandje, ik kan het garanderen.

Echt een verschrikking dus die 3de wereldlanden
quote:
Weleens gezien dat de mensen daar niet alleen sterven aan aids, maar aan allerlei ziekten die met een vaccinatie voorkomen kunnen worden.
En via bloedtransfusies met besmet bloed verspreid kan worden onder mensen die geen idee hebben dat zij inmiddels drager zijn v/h AIDS virus
quote:
Echt, ik vind het onbegrijpelijk dat je zoiets kunt beweren.
Ik vind het bijzonder zorgwekkend dat kinderen die nog maar het gewicht hebben van een paar pakjes boter en met een volledig onontwikkelde neurologie, die nog 100% afhankelijk zij van hun omgeving, al ingespoten mogen worden met een kwik bevattende bende, dit is een verkapte vorm van slavenhandel.

Er zijn veel aanwijzingen namelijk dat een kind zich niet optimaal meer kan ontwikkelen dus niet de volledige groei en ontwikkeling kan doormaken zowel geestelijk, intuïtief en mentaal wellicht.

Het is heel goed mogelijk dat je als gevolg daarvan op latere leeftijd je niet meer optimaal kan verweren omdat iemand dan mentaal minder in staat is de materialistische matrix waarin zij zich bevinden te kunnen doorgronden, noch op waarde kunnen inschatten of anders geformuleerd; de realiteit opgelegd van buitenaf helder af te kunnen stemmen en relativeren met hun eigen innerlijke waarheid, dat is dus slavernij.

Dat wil zeggen dat de elites daarmee de natuurlijke evolutie v/d mensheid (die zou leiden naar een hoger spiritueel bewustzijn plateau) naar hun hand kunnen zetten en verzekerd kunnen zijn dat de toekomstige generaties een rendabele hoeveelheid gehoorzame loon-slaven zullen opleveren. Die verder vrijwel geen behoeftes hebben los van een zak chips, een TV en een of andere domme soap met idioterie acteurs om s'avonds met blik op oneindig volledig op weg te spacen.

De explosie van de draadloze data transfer tech is tevens een methode om die geestelijke evolutie te verstoren en onderdrukken.

Nano tech, gen tech en robotics tech zouden ook als zodanig kunnen worden ingezet of misschien is dat nu al het geval.

Ik begrijp dat het laatste onder alu hoedje valt maar toch heb ik die overtuigingen en velen met mij.
quote:
Die zag ik al aankomen maar ik ben ook nooit geïnjecteerd tegen polio naar mijn weten.
quote:
6.
Even googelen dat spul word niet in NL gemaakt onder toezicht van NL deskundigen en onafhankelijk NL medisch toezicht.

Dus ook niemand aansprakelijk in geval van medische missers.

(inspiratie) bron:

Uitzending Buitenhof 10-10-09: Grimmig NL (deel 2)

Columnist: Max Pam verdiept zich in de integriteit van bestuurders in NL (aanradertje).

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 13-10-2009 18:42:29 ]
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:21:56 #193
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73643557
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:45 schreef Cerbie het volgende:
Uit dezelfde bron:
[..]

Daarom ga je dat ding dus halen als je in de gezondheidszorg werkt. Als je het niet voor jezelf doet, doe je het voor je patiënten.
Geen enkel wetenschappelijk onderzoek heeft dusver aangetoond dat er sprake zou zijn van een correlatie tussen een verhoogt aantal sterfgevallen als gevolg van influenza en ongevaccineerd medisch personeel.

Bangmakerij dus om verplicht vaccineren als de realiteit te kunnen vermommen en een precedent in het leven te roepen waardoor het vizier op termijn ook op de overigen prooien gericht zou kunnen worden.

(inspiratie) bron:

[ Bericht 7% gewijzigd door rieboet op 13-10-2009 14:37:19 ]
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:02:22 #194
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:04:26 #195
249559 crew  Lavenderr
pi_73650547
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef rieboet het volgende:

[..]

En??
Bedankt voor je antwoord, weet alleen niet waar ik beginnen moet met antwoord geven. Ben het met alles oneens, maar dat verwachtte je waarschijnlijk al
Maar zal vanavond als ik thuis ben wel een uitgebreider antwoord geven.

*de spuit weer ter hand neemt en wat onwilige mensen vaccineert*

Geintje
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:10:21 #196
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73650785
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord, weet alleen niet waar ik beginnen moet met antwoord geven. Ben het met alles oneens, maar dat verwachtte je waarschijnlijk al
Ja natuurlijk verwachtte ik dat, omdat je bent geprogrammeerd om dat te geloven (illusies gedirigeerd door de overheid en de grote corporaties)

(inspiratie) bron:
Ahmadinejad legt het nog even haarfijntes uit

(nog een) bron:
Een of andere trut in de V.S. demonstreert hoe het niet moet.
quote:
Maar zal vanavond als ik thuis ben wel een uitgebreider antwoord geven.
Is goed! en ben benieuwd!
quote:
*de spuit weer ter hand neemt en wat onwilige mensen vaccineert*
Spuit ze maar plat hoor, Make love not war!
quote:
Geintje
Nog even wennen die grimmige humor van jou

[ Bericht 4% gewijzigd door rieboet op 13-10-2009 17:46:33 ]
pi_73653536
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja zij hadden ook een levensverwachting van 41...
[..]
En jij beweert dat mensen toen daadwerkelijk maximaal 41 jaar oud werden? Lekker kortzichtig. De levensverwachting hangt samen met de kindersterfte, meer dan 100 jaar geleden stierf een groot percentage van alle kinderen onder de 6 jaar, wat de levensverwachting gemiddeld drastisch omlaag haalde. Mensen werden vroeger zelfs ouder dan nu. Dus nogmaals, ondanks alle censuur; gaat heen met je nonsens.

Wat betreft de vaccinaties, als jij zoveel vertrouwen hebben in de Mexicaanse varkensgriepvaccinaties, neem ze vooral.
Waarom bemoeien jullie je überhaupt met dit topic? Als de verplichte vaccinaties zo veilig en onschadelijk zijn als jij beweert, wat heeft het dan voor zin de mensen die zich er tegen uitspreken tegen te spreken? Het is evident dat de mensen die zich er daadwerkelijk tegen uitspreken met gegronde reden tot die overtuiging zijn gekomen.

En dan heb ik het niet over mijzelf, meer over mensen als Mehmet Oz, professor van de Cardiac Surgery aan Columbia University. Die gaat zijn kinderen die verplichte vaccinaties ook niet geven.

http://video.aol.com/vide(...)1-vaccine/4129660099

Of het Canadese district van British Columbia, die de Mexicaanse griepvaccinatie compleet wil afschaffen, nadat uit studies is gebleken dat mensen die het H1N1-vaccin nemen minstens twee keer zoveel kans lopen de ziekte te krijgen.

http://www.vancouversun.c(...)d/2042224/story.html

Hier nog een interessant artikel over hoe verplichte vaccinaties werknemers in ziekenhuizen verdelen:

http://www.newsday.com/lo(...)1.1481242?print=true

Het lijkt mij overduidelijk dat deze hele Mexicaanse griep-hype in werking is gezet voor de winst op de vaccinaties en gerelateerde geneesmiddelen, en om mensen te laten wennen aan het idee van massale geforceerde verplichte vaccinaties. Gezien de rotzooi die onze machthebbers hebben uitgespookt, raad ik bijvoorbeeld elke hete chick af die preventieve baarmoederkanker-jab te nemen. Dat sloopt ze ook. Smerige vuile mensenhaters zijn het, die drastisch slaag verdienen.
pi_73653733
Voor een uitgebreid archief van mainstream nieuwsartikelen betreffende de Mexicaanse varkensgriep verwijs ik u graag naar http://www.infowars.com/category/flu-pandemic/ .
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:20:27 #199
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73654727
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:48 schreef Salvad0R het volgende:
Voor een uitgebreid archief van mainstream nieuwsartikelen betreffende de Mexicaanse varkensgriep verwijs ik u graag naar http://www.infowars.com/category/flu-pandemic/ .
Top!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:13:34 #200
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73656414
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:21 schreef rieboet het volgende:

[..]

Geen enkel wetenschappelijk onderzoek heeft dusver aangetoond dat er sprake zou zijn van een correlatie tussen een verhoogt aantal sterfgevallen als gevolg van influenza en ongevaccineerd medisch personeel.

Bangmakerij dus om verplicht vaccineren als de realiteit te kunnen vermommen en een precedent in het leven te roepen waardoor het vizier op termijn ook op de overigen prooien gericht zou kunnen worden.

(inspiratie) bron:
quote:
Abstract
Vaccination of health care workers (HCWs) is recommended as a strategy for preventing influenza in elderly patients in long-term care. However, there have been no controlled studies to show whether this approach is effective. During the winter of 1994-1995, 1059 patients in 12 geriatric medical long-term-care sites, randomized for vaccination of HCWs, were studied. In hospitals where HCWs were offered vaccination, 653 (61%) of 1078 were vaccinated. Vaccination of HCWs was associated with reductions in total patient mortality from 17% to 10% (odds ratio [OR], 0.56; 95% confidence interval [CI], 0.40-0.80) and in influenza-like illness (OR, 0.57; 95% CI, 0.34-0.94). Vaccination of patients was not associated with significant effects on mortality (OR, 1.15; 95% CI, 0.81-1.64). Results of this study support recommendations for vaccination against influenza of HCWs in longterm geriatric care. Vaccination of frail elderly long-term-care patients may not give clinically worthwhile benefits.
http://www.jstor.org/pss/30129986

Eerste hit op scholar met de zoektermen "influenza mortality staff".
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')