quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef oompaloompa het volgende:Even een update:
1.
De maffia-boek schrijfster heb je al eerder aangehaald, waarop ik een groot aantal onjuiste uitspraken van haar heb gepost. Kun je misschien even aantonen waarom die uitspraken wél juist zijn, óf wanneer zij dus aangetoond liegt je haar nog steeds aanhaalt / vertrouwt als betrouwbare bron?
Ik heb bij voorbaat al meer vertrouwen in een Individu die een heel makkelijk doelwit is voor mogelijke smaad en geen leger advocaten in kan huren zoals Big Farma.
In de oorlog waren de verzetsstrijders ook in de minderheid en konden elk moment gefusilleerd worden zodra deze werden verraden.
![]()
De waarheid ligt zelden bij hetgeen gehele volksstammen achteraan hollen, de geschiedenis wijst dat uit. Uitzonderingen zijn Mahatma Gandhi, JFK , Martin Luther King en Pim Fortuyn.
In de meerderheid zijn zoals jouw ideeën over Big Farma wil lang niet altijd zeggen dat die partijen al de wijsheid in pacht hebben.
Ik heb geen specifieke medische achtergrond hetgeen ik als een voordeel zie omdat ik niet geheel ben geprogrammeerd zoals velen hier om als loopjongen voor Big Farma de maatschappij te onderdrukken.
quote:
2.
Als, zoals jij zegt, men vroeger veel gezonder was, waarom ging men dan eerder dood?
Zijn die statistieken gebaseerd op een aantal wereld oorlogen die hebben plaatsgevonden? Waar baseer je dat op?
quote:
3.
Het veelvuldige onderzoek naar het verband tussen autisme & inentingen dat aangeeft dat er geen correlatie is. Hoe verklaar je dat? Of en andere optie, laat betrouwbaar wetenschappelijk bewijs zien dat het wel zo is. Ten tweede, wat vindt je ervan dat de bedenker van deze theorie op dit moment aangeklaagd is vanwege wanpraktijken waaronder het onnodig aftappen van ruggenmergvocht bij kinderen valt (een van de meest pijnlijke ingrepen). Hoe vindt jij dat deze omstandigheden reflecteren op de auteur?
Ik zou me daarin kunnen verdiepen maar dacht wel dat een plaatselijke verdoving mogelijk was bij die ingreep.
Trouwens medische missers zijn waarschijnlijk een stuk minder gevaarlijk als deze medische misser uitgevoerd wordt door een Vaccin fabrikant met een vergunning om Internationaal te distribueren?
Tevens een mooi voorbeeld van het hypocriete wereldbeeld waar jij aanhanger van bent, je loopt wel rood aan over een arts die mogelijk een bedenkelijke medische handeling uitvoert maar dat alle vaccin fabrikanten carte blanche krijgen om hun handel te verkopen zonder dat er een mogelijkheid bestaat aan de kant van de patiënt om dezelfde fabrikant ter verantwoording te roepen moment dat die vaccin gezondheidsschade veroorzaakt.
Typisch geval van het meten met twee maten?
quote:
4.
Ook graag het bewijs dat er minder autisme is bij volkeren waar niet ingeent wordt. Autisme natuurlijk wel objectief vastgesteld, bij scientology hebben mensen ook geen DSM-psychische
je ne pas compris 
quote:
problemen natuurlijk.
Dat kun je ook zelf uitzoeken ik heb de links al gepost.
quote:
5.
Hoe kun je zoiets schrijven? Heb je weleens gehoord van derdewereld-landen?
Ooit in Caïro geweest? Ik wel, een 3de wereld stad van 20 miljoen mensen, heb daar nog nooit zoveel cultuur, overlevingskracht, energie en geschiedenis allemaal tegelijkertijd intens beleefd binnen een maand tijd, wilde op gegeven moment niet eens meer naar huis.
Eenmaal thuis aangekomen voelde ik me als herboren en heb ik een maand of 3 intense heimwee meegemaakt en toen maar weer snel een vliegticket geboekt voor het volgende jaar. Heb er inmiddels een huis. Er valt een hoop meer te beleven dan in dit dumbed down kikkerlandje, ik kan het garanderen.
Echt een verschrikking dus die 3de wereldlanden
quote:
Weleens gezien dat de mensen daar niet alleen sterven aan aids, maar aan allerlei ziekten die met een vaccinatie voorkomen kunnen worden.
En via bloedtransfusies met besmet bloed verspreid kan worden onder mensen die geen idee hebben dat zij inmiddels drager zijn v/h AIDS virus
quote:
Echt, ik vind het onbegrijpelijk dat je zoiets kunt beweren.
Wees blij dat je in het Westen woont en (hopelijk) dankzij de uitstekende gezondheidszorg hier in goede gezondheid verkeert. Want waarschijnlijk zijn jouw ouders wel zo verstandig geweest om je te laten inenten.
Ik vind het bijzonder zorgwekkend dat kinderen die nog maar het gewicht hebben van een paar pakjes boter en met een volledig onontwikkelde neurologie, die nog 100% afhankelijk zij van hun omgeving, al ingespoten mogen worden met een kwik bevattende bende, dit is een verkapte vorm van slavenhandel.
Er zijn veel aanwijzingen namelijk dat een kind zich niet optimaal meer kan ontwikkelen dus niet de volledige groei en ontwikkeling kan doormaken zowel geestelijk, intuïtief en mentaal wellicht.
Het is heel goed mogelijk dat je als gevolg daarvan op latere leeftijd je niet meer optimaal kan verweren omdat iemand dan mentaal minder in staat is de materialistische matrix waarin zij zich bevinden te kunnen doorgronden, noch op waarde kunnen inschatten of anders geformuleerd; de realiteit opgelegd van buitenaf helder af te kunnen stemmen en relativeren met hun eigen innerlijke waarheid, dat is dus slavernij.
Dat wil zeggen dat de elites daarmee de natuurlijke evolutie v/d mensheid (die zou leiden naar een hoger spiritueel bewustzijn plateau) naar hun hand kunnen zetten en verzekerd kunnen zijn dat de toekomstige generaties een rendabele hoeveelheid gehoorzame loon-slaven zullen opleveren. Die verder vrijwel geen behoeftes hebben los van een zak chips, een TV en een of andere domme soap met idioterie acteurs om s'avonds met blik op oneindig volledig op weg te spacen.
De explosie van de draadloze data transfer tech is tevens een methode om die geestelijke evolutie te verstoren en onderdrukken.
Nano tech, gen tech en robotics tech zouden ook als zodanig kunnen worden ingezet of misschien is dat nu al het geval.
Ik begrijp dat het laatste onder alu hoedje valt maar toch heb ik die overtuigingen en velen met mij.
quote:
Komen we op de religieuze bezwaren.
Ik wijs je op Staphorst waar jaren geleden vele kinderen polio hebben gekregen omdat de ouders hen niet hebben laten inenten daartegen.
Die zag ik al aankomen maar ik ben ook nooit geïnjecteerd tegen polio naar mijn weten.
quote:
6.
Welke schuur in de oekraine?
Even googelen dat spul word niet in NL gemaakt onder toezicht van NL deskundigen en onafhankelijk NL medisch toezicht.
Dus ook niemand aansprakelijk in geval van medische missers.

(inspiratie)
bron: Uitzending Buitenhof 10-10-09: Grimmig NL (deel 2)Columnist: Max Pam verdiept zich in de integriteit van bestuurders in NL (aanradertje).
[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 13-10-2009 18:42:29 ]