quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:17 schreef ToT het volgende:
Neuh, op Fok zijn helemaal geen conspiracies gaande.
Wel een ander leuk weetje over Fok:
Fok bestaat 10 jaar!
Het VMBO bestaat OOK 10 jaar!
Toeval? I don't think so!![]()
Het zou op zich wel interessant zijn om te weten of het ledenbestand van fok! een representatieve afspiegeling is van het algemene opleidingsniveau.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:17 schreef ToT het volgende:
Neuh, op Fok zijn helemaal geen conspiracies gaande.![]()
In het kader van er snel overheen lullen om de boel zo in een doofpot te stoppen, een ander leuk weetje over Fok:
Fok bestaat 10 jaar!
Het VMBO bestaat OOK 10 jaar!
Toeval? I don't think so!![]()
quote:
Per subforum danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het zou op zich wel interessant zijn om te weten of het ledenbestand van fok! een representatieve afspiegeling is van het algemene opleidingsniveau.
Maak dan 'es een keer tijd vrij, pauper!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]Speaking of which, we moeten sowieso nog "normaal" afspreken
Ik heb toch geen tijd tussen alle stiekeme massa-deportaties en massa-injecties en opzoeken-van-obnoxious-wetenschappers doorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Maak dan 'es een keer tijd vrij, pauper!
Of per leeftijdscategorie, politieke voorkeur.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Per subforum dan
Ik weet wel dat de mensen van mijn opleiding een veel te hoge afspiegeling zijn. De "top" 1-2% van een opleiding kunnen bij ons een speciale master volgen. Van de masterstudenten die in de thread van mijn instituut posten zitten 3 v.d. vier in die speciale master.
Nu.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:27 schreef Gabbylicious het volgende:
Wanneer is de volgende False Flag attack van Amerika ook al weer?
Heb je die nuke niet gezien?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:30 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
11 oktober zou dat zijn geweest toch?
Ik wilde een flauwe vergelijking maken met de Frontpage hier, maar ik wil mijn blauwe kleurtje niet kwijtraken!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef Terecht het volgende:
Telegraaf.. Onbegrijpelijk dat dat een van de meest bezochte sites van Nederland is. Zo'n lelijke en onoverzichtelijke opmaak, en zo weinig fatsoenlijk nieuws (in mijn ogen). Al is Sjuul wel een topgast.
Ik heb er wel een besteldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:01 schreef Dragorius het volgende:
Hahaha oh men, "hoe sla ik een slaatje uit een media hype" 101
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |