quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:17 schreef ToT het volgende:
Neuh, op Fok zijn helemaal geen conspiracies gaande.
Wel een ander leuk weetje over Fok:
Fok bestaat 10 jaar!
Het VMBO bestaat OOK 10 jaar!
Toeval? I don't think so!![]()
Het zou op zich wel interessant zijn om te weten of het ledenbestand van fok! een representatieve afspiegeling is van het algemene opleidingsniveau.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:17 schreef ToT het volgende:
Neuh, op Fok zijn helemaal geen conspiracies gaande.![]()
In het kader van er snel overheen lullen om de boel zo in een doofpot te stoppen, een ander leuk weetje over Fok:
Fok bestaat 10 jaar!
Het VMBO bestaat OOK 10 jaar!
Toeval? I don't think so!![]()
quote:
Per subforum danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het zou op zich wel interessant zijn om te weten of het ledenbestand van fok! een representatieve afspiegeling is van het algemene opleidingsniveau.
Maak dan 'es een keer tijd vrij, pauper!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]Speaking of which, we moeten sowieso nog "normaal" afspreken
Ik heb toch geen tijd tussen alle stiekeme massa-deportaties en massa-injecties en opzoeken-van-obnoxious-wetenschappers doorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Maak dan 'es een keer tijd vrij, pauper!
Of per leeftijdscategorie, politieke voorkeur.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Per subforum dan
Ik weet wel dat de mensen van mijn opleiding een veel te hoge afspiegeling zijn. De "top" 1-2% van een opleiding kunnen bij ons een speciale master volgen. Van de masterstudenten die in de thread van mijn instituut posten zitten 3 v.d. vier in die speciale master.
Nu.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:27 schreef Gabbylicious het volgende:
Wanneer is de volgende False Flag attack van Amerika ook al weer?
Heb je die nuke niet gezien?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:30 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
11 oktober zou dat zijn geweest toch?
Ik wilde een flauwe vergelijking maken met de Frontpage hier, maar ik wil mijn blauwe kleurtje niet kwijtraken!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef Terecht het volgende:
Telegraaf.. Onbegrijpelijk dat dat een van de meest bezochte sites van Nederland is. Zo'n lelijke en onoverzichtelijke opmaak, en zo weinig fatsoenlijk nieuws (in mijn ogen). Al is Sjuul wel een topgast.
Ik heb er wel een besteldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:01 schreef Dragorius het volgende:
Hahaha oh men, "hoe sla ik een slaatje uit een media hype" 101
Ja, dacht het wel maar dat ging specifiek over wie die zooi wordt voorgezet geloof ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:07 schreef mediaconsument het volgende:
Was er niet al een topic over Kellog's?
Wat bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dacht het wel maar dat ging specifiek over wie die zooi wordt voorgezet geloof ik.
Dat het topic over Kellogs dat reeds in BNW bestond niet ging over ijzer maar over een gesuggereerd verband met defensie. -in mijn geheugen igg.quote:
Dat klopt, daarom is dit goede olie voor op dat vuur. Het verhaal zelf is namelijk ruwweg belachelijk, vind het daarom goed dat er waarschijnlijk een verbod komt op dat spul, net zoals in Denemarken al het geval is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat het topic over Kelogs dat reeds in BNW bestond niet ging over ijzer maar over een gesuggereerd verband met defensie. -in mijn geheugen igg.
Idd, ik denk dat er meer aanwijzingen zijn dat filmhuizen in een complot zitten met popcorn leveranciers.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:22 schreef oompaloompa het volgende:
Nou een gesuggereerd verband met defensie is niet veel meer dan dat, gesuggereerd en niet bewijsbaar.
bahquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef ToT het volgende:
*Baalt!*
Mijn badkamerverbouwing en het aansluiten van de houtkachel gaat veel en veel duurder uitkomen dan ik had verwacht!
Maar een houtkachel is we echt superrelaxed ijkt me. Als ik later groot ben wil ik ook een kachel! Lekker sfeervol in de winter.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:37 schreef ToT het volgende:
Hehehe good point!
Tja voor je een houtkachel mag plaatsen, meot een officiële instantie eerst kijken of de schoorsteen wel acceptabel is. Verder schijn je ook nog een aparte brandverzekering te moeten afsluiten ervoor.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
gast, doe eens niet zo kinderachtig, en lees nou eens wat er boven staat.
En bedankt Tot, zal er iets moois van maken
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:20 schreef Dragorius het volgende:
Oversight, begin dan eens met een brief naar ze sturen, maar gebruik een topic dat hierover komt niet als rel-topic.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:48 schreef oompaloompa het volgende:
Met wee maten meten?
Net zoals jij wil dat in jouw september clues thread het alleen over de filmpjes gaat kan ik toch ook vragen of er in de thread die ik ga openen niet ge-threadshit wordt?
quote:Daarnaast een aardig bedoelde waarschuwing dat je op moet passen met wat je zegt.
quote:Je reactie is een beetje overtrokken, aangezien zowel ik als Tot allebei hebben gezegd dat het in de best interest van de users is om te voorkomen dat er ongefundeerde laster wordt gespouwd.
quote:Als de situatie anders was geweest, bv. Fok! wordt gesponsord door, en daarom mag er niks negatiefs in komen was het een andere zaak geweest.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:48 schreef oompaloompa het volgende:
Je reactie is een beetje overtrokken, aangezien zowel ik als Tot allebei hebben gezegd dat het in de best interest van de users is om te voorkomen dat er ongefundeerde laster wordt gespouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |