RTL Nieuwsquote:'Weer dode door Mexicaanse griep'
Er is vermoedelijk opnieuw iemand overleden door de Mexicaanse griep. Een 16-jarig meisje uit het Zeeuwse Sint Philipsland werd zondag ziek. Ze stierf gisteren.
weer een jongerequote:
Serieus, die berichten moeten verboden worden. Als mensen bij bosjes neergaan, a lá, maar dat is bij lange na niet het geval.quote:
De media is gewoon een nieuwe vorm van lijkenpikkerijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:05 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Serieus, die berichten moeten verboden worden. Als mensen bij bosjes neergaan, a lá, maar dat is bij lange na niet het geval.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:05 schreef Dragorius het volgende:Sorry hoor maar waar denk je dat een vliegtuig zijn kerosine bewaart?
En Ab Klink wil zijn investering uiteraard niet verloren zien gaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De media is gewoon een nieuwe vorm van lijkenpikkerijGGD is ook dom bezig door dit al zo via haar woordvoerder te zeggen zonder dat er uberhaupt iets duidelijk is.
En over de gewone griep hoor je ook nooit wat, maar de media wil graag hun kranten verkocht zien he
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:45 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En Ab Klink wil zijn investering uiteraard niet verloren zien gaan.
Doorverkocht, waaraan? Ik neem aan dat er niet veel bedrijven zijn die met overbodige spuiten willen komen te zitten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]Die investering gaat sowieso niet verloren, alles wat overblijft wordt doorverkocht. Zo'n onzin altijd.
Bedrijven? Andere landen die simpelweg het geld niet hebben om dit te kopen. Dat gebeurt regelmatig overigensquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Doorverkocht, waaraan? Ik neem aan dat er niet veel bedrijven zijn die met overbodige spuiten willen komen te zitten.
Je hebt magisch ondergoed?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:30 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik ben een Mormon. Altijd al geweten want ik houd van hun koormuziek.
Nee maar ik kan me wel voorstellen dat het bestaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |