quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:36 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Je zal maar arts zijn en hem moeten vertellen dat hij een ernstige ziekte heeft
Pérden bedoel je?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:40 schreef alors het volgende:
paarden, dat is het enige pluspunt aan Peter
Nou, ik merkte dus net tot mijn schrik op, dat ik vind dat Peter wel hele mooie armen heeft, precies goed gespierd maar niet te, gebruind maar niet te..quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:40 schreef alors het volgende:
paarden, dat is het enige pluspunt aan Peter
Ja hij ziet er qua lijf wel oke uitquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nou, ik merkte dus net tot mijn schrik op, dat ik vind dat Peter wel hele mooie armen heeft, precies goed gespierd maar niet te, gebruind maar niet te..
Maar verder is het wel een duidelijk geval zak-over-de-kop-en-niet-meer-praten!
Daar zit 15 jaar tussen ofzoquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Marieke, onze lellebelDé vrouw voor Jos
Ik vind het zo'n lellebel met die make-up, 3x niks dus, maar wel een mooie match voor Josquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef Marrije het volgende:
Ik vind die Marieke met het haar als een vogelnest echt 3 x niks.
Serieus nog geen 5 minuten zou ik het volhouden.quote:
Ik vind die grote Saskia leuk, te leuk ook voor Peterquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef Barney_Stinson het volgende:
Kleine Saskia is wel een snoepje hoor.
Elk seizoen zien we niet anders hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:52 schreef meami het volgende:
Ik zou gewoon al niet op een boerderij willen wonen met zo'n ouderwetse inrichting
Hmm, ik gun hem die krullenbol wel, misschien temt die hem een beetjequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n lellebel met die make-up, 3x niks dus, maar wel een mooie match voor Jos
42...quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
Cynthia heeft nog nooit een vaste relatie gehad
oh jawel hoor, vaker dan je denkt. Zelfs op funda staan zulke pareltjesquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat interieur van Wim, dat zoiets nog bestaat zeg
Neem dan Wietse, die wacht met inrichten tot ie aan de vrouw is zodat zij die taak op zich kan nemenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:52 schreef meami het volgende:
Ik zou gewoon al niet op een boerderij willen wonen met zo'n ouderwetse inrichting
Wel grappig die ene truus die meteen zoiets zei als 'goh wat een klein kamertje, ik zou dat andere stuk er bij aantrekken'quote:
vaste relatie he, vaste!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef MissJ het volgende:
omg, Cynthia heeft nog nooit een relatie gehad en ze is 42
Ik verbaas me elke keer weerquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elk seizoen zien we niet anders hoor
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef alors het volgende:
[..]
oh jawel hoor, vaker dan je denkt. Zelfs op funda staan zulke pareltjes
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
misschien heeft ze wel heel staphorst afgewerkt na de oogstfeesten
quote:
oh ja dat zou kunnen. Ze vond dat likken van die koe aan haar vingers wel geil volgens mijquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
vaste relatie he, vaste!
misschien heeft ze wel heel staphorst afgewerkt na de oogstfeesten
Boer Henk had volgens mij wel een modern huisquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik een moderne inrichting zou zien zou ik me pas echt verbazen
hij beantwoordde haar flirterige blik niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef Barney_Stinson het volgende:
Audrey staat gewoon soppend naast Hans ... it's so obvious.
Het verbaast me dat ze 28 is en gewoon bij haar ouders woont en vervolgens met een kansloze boer gaat daten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:58 schreef henkway het volgende:
Die neeltje mag er wel zijn anders, ze zegt express , hij is heel zwaar![]()
Ja maar dat was ook geen boer met klompen, alhoewel z'n gedrag wel erg bijzonder wasquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef meami het volgende:
[..]
Boer Henk had volgens mij wel een modern huis
niet gezien, wie was dat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef servus_universitas het volgende:
Zo, komt er ook eentje lekker aan in d'r Lexus!
Wietse had wel even de koffer van Neeltje naar binnen mogen dragen.
Die Nicolien doet mee voor de lol, keer wat anders dan de geijkte wereldreis na een gefaalde studie.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Die Nicolien streep ik van de lijst, vééls te bijdehand voor Wietse.
Ik vind haar helemaal niksquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:02 schreef Kaasstengel het volgende:
wat een wallen onder haar ogen heeft die Dycke!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:02 schreef Kaasstengel het volgende:
wat een wallen onder haar ogen heeft die Dycke!
Ik dacht dat we het met het haar en make-up gehad hadden, maar ik had de nagels en sieraden nog niet gezienquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:04 schreef Marrije het volgende:
Da haar van Marieke. Dat ziet er toch echt niet uit
Iddquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef Ad_rem het volgende:
aaarggh ik kan amper naar kijken. Je voelt je echt akelig.
Mirjam lijkt me leuk, Marieke is wat gestegen........quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:05 schreef Leonoor het volgende:
Wat zijn jullie allemaal hard over Jos en zijn vrouwen!
Echt he..., er komt gewoon een lekker blond wijf z'n huis binnenwandelen die vrijwillig blijft logeren en dan probeer je nog niet een normaal gesprek te beginnenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef Stoyahm21 het volgende:
Dan zitten er zulke leuke meiden aan je tafel, en dan nog je bek niet open.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wat ik me nu afvraag, wie heeft er Chinees besteld ... Wietse? Die praat niet.
Misschien praat ie wel Chinees?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Barney_Stinson het volgende:
Hij praat tegen een gewoon iemand al nooit, en dan komt er zo'n leuke meid... tja kan hij niet mee omgaan natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Echt he..., er komt gewoon een lekker blond wijf z'n huis binnenwandelen die vrijwillig blijft logeren en dan probeer je nog niet een normaal gesprek te beginnen
misschien praat ie wel Chinees?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wie heeft het over praten als er een mooi lekker blond wijf je huis komt binnen wandelen ... wie weet is hij niet zo stil in bedquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Echt he..., er komt gewoon een lekker blond wijf z'n huis binnenwandelen die vrijwillig blijft logeren en dan probeer je nog niet een normaal gesprek te beginnen
Hij hoeft alleen maar een nummer door te gevenquote:
Ik zou niet over Truus beginnenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n vader van Hans wil je toch als schoonvader
ja echt wel, is echt een dropjequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Daar zit inderdaad helemaal niks verkeerds in, die man is de goedheid zelvequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij gaat die pa nog aan de haal met de vrouwen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad helemaal niks verkeerds in, die man is de goedheid zelve
en jij, ben jij leuk en single?quote:
ja, en ja, en als je wil kan ik boer zijnquote:
Ach ze moet m niet altijd ophebben. Maar voor wanneer ze net vanonder de douche komt heeft het wel wat prikkelends.quote:
Een man naar mijn hartquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:20 schreef RedFever007 het volgende:
Wietse! Bier direct uit de fles en chinees direct uit de bak
Ik weet een nieuw concept voor de TVquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
ja, en ja, en als je wil kan ik boer zijn
Neeltje, die kwam aanrijden in een grijze Lexus.quote:
Ja, vreselijk, ik zapte maar even weg. Ik kon het niet aanzien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef Ad_rem het volgende:
aaarggh ik kan amper naar kijken. Je voelt je echt akelig.![]()
Ja, dat vind ik nou ook.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Audrey heeft iets raars, kan m'n vinger er niet op leggen, misschien te rustig...
Ja, Dycke is leuk inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik begin me nu ook af te vragen of Wietse niet mentally retarded is met die eeuwige grijns op z'n smoel.
Jos heeft idd leuke vrouwen. Dycke.
Het meisje heeft als sponsor papa en mama zeker, net als de wintersport, ah gos.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Neeltje, die kwam aanrijden in een grijze Lexus.
Ik hoop voor lieve Neeltje dat ze zelf weg gaatquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niemand. Pas volgende week worden er vrouwen weggestuurd.
Ik vraag me af of ze het niet hebben zien aankomen, hoe was zijn filmpje ook alweer?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben bang dat de dames van Wietse gillend wegrennen. Heb ook helemaal niks gehoord over kriebels ofzo en daar hadden de dames van de andere boeren het wel over.
Echt lomp die Wietsequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:58 schreef henkway het volgende:
Die neeltje mag er wel zijn anders, ze zegt express , hij is heel zwaar![]()
Wat een humor die Wietsequote:
quote:
Volgens mij doet ze alleen mee om op TV te komen, je kan je toch niet voorstellen dat zo'n meid voor hem gaat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik hoop voor lieve Neeltje dat ze zelf weg gaatanders gaat ze dood daar
Ik denk het ook. In beginsel dacht ik nog dat het waarschijnlijk een kwestie van tijd is voordat hij wat los komt. Maar volgens mij zit er ook echt niet veel inhoudelijks in hem. Als dat wel zo is dan zit de beste man gevangen in zichzelf. Wat wel sneu is natuurlijk, maar niet bepaald aantrekkelijk denk ik.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben bang dat de dames van Wietse gillend wegrennen. Heb ook helemaal niks gehoord over kriebels ofzo en daar hadden de dames van de andere boeren het wel over.
Dat zou best wel kunnen jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Neeltje: "Het stinkt hier naar poep." Goh.
Volgens mij is die Neeltje gewoon ingehuurd of zo.Om wat meer leven in de brouwerij te gooien. In de gesprekken is ze ook haantje de voorste.
Misschien lomp, maar aan de andere kant... overduidelijk hinten van haar kant ("hij is zwaar") is ook irritant. Ze neemt het toch zelf mee?quote:
Ik vind het juist zulke vreselijke slechte teksten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Jos moet boeken gaan schrijven voor verlegen boeren, wat kan die kerel lullen
Praat je wel meer dan Wietse?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
ja, en ja, en als je wil kan ik boer zijn
's middags en 's avonds ook nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wietse zegt niet zoveel 's ochtends
Iedereen vindt die grappen vreselijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het juist zulke vreselijke slechte teksten.
"Het eten wordt vast heel lekker. En zo niet, dan toch!"![]()
![]()
![]()
![]()
Kill me now.
Al zijn grappen zijn van die standaard, afgezaagde "komische" uitspraken die mensen tot in den treure van elkaar kopiëren... echt bedroevendHet soort vrouwen die daarin trappen zijn, simpel gezegd, bimbo's.
En dat is oprecht bedoeld!quote:Bij de aankomst van Jos' dochter, het vlotte beugelbekkie Daphne, stelt het meisje zich voor aan de drie dames waarna Jos zijn hand uitsteekt:
'Hoi, ik ben boer Jos'...
Jos heeft gevoel voor humor!
Je zou er bijna 10.000 euro op kunnen wedden, dat Neeltje natuurlijk niks wordt. Neeltje is volgens haar profiel, feesten, vakanties, leve de lol, etc etc. En dan kom je met een tegenpool als Wietse aanzetten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef henkway het volgende:
[..]
Dat zou best wel kunnen ja
Die Neeltje is veel te knap, die kan niet single zijn, die kan niet eens buiten komen zonder dat ze aanspraak heeft
Dat zegt uiteindelijk toch meer over de dames dan over Jos zelf, vrees ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen vindt die grappen vreselijkDaarom moet ik er zo om lachen, zo gelikt, zo glijerig
![]()
En er ook mee weg komen, want de dames vinden het nog mooi ook
Ja, dat is een kunst op zich. Dat je clichés en uitgekauwde grappen zo kunt brengen dat ze door die manier van brengen juist weer grappig worden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen vindt die grappen vreselijkDaarom moet ik er zo om lachen, zo gelikt, zo glijerig
![]()
En er ook mee weg komen, want de dames vinden het nog mooi ook
Die opmerking dat óók Mirjam het mooie weer had meegenomen was zo vreselijk, dat het idd wel grappig was.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, dat is een kunst op zich. Dat je clichés en uitgekauwde grappen zo kunt brengen dat ze door die manier van brengen juist weer grappig worden.
Dezelfde gebruiker:quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef Zhenar het volgende:
OMG, op het KRO forum van Boer Zoekt Vrouw zegt iemand in het topic "Leukste uitspraken van deze aflevering":
[..]
En dat is oprecht bedoeld!
OMG![]()
![]()
http://paspoort.kro.nl/forums/621794/ShowPost.aspxquote:Cadeautje van Mirjam bij aankomst: massageolie.
Waarop die déksele charmeur Jos het weer niet kon laten:
.............'Ik heb nou al spierpijn', lol..
Deze man heeft écht een leuk gevoel voor humor
Helemaal gelijk maar je gaat het echt moeilijk krijgen om vrouwen te vinden die hem niet leuk vinden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zegt uiteindelijk toch meer over de dames dan over Jos zelf, vrees ik
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef Adelante het volgende:
Help d'r dan domme lul met die zware koffer
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dezelfde gebruiker:
[..]
http://paspoort.kro.nl/forums/621794/ShowPost.aspx
Argh!
Ik denk dat Wietse in een vreemde omgeving, lees; het buitenland, helemaal dichtklaptquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:48 schreef Fascination het volgende:
Ik denk ook dat hij niemand over heeft voor het weekendje weg.
In mijn ervaring zijn het toch echt de simpele vrouwen die dit soort gedrag oplepelen als zoete honing. Nu zijn er natuurlijk heel erg veel simpele vrouwen, dus wat dat betreft heb je gelijk. Maar een vrouw met een beetje stijl en intelligentie krijgt echt wel rillingen van dat gedrag, and not in a good way.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:48 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Helemaal gelijk maar je gaat het echt moeilijk krijgen om vrouwen te vinden die hem niet leuk vinden.
De meeste vrouwen willen dit soort gedrag gewoon. Al doet Jos wel heeeel erg z'n best.
Precies, dat wordt helemaal een ramp. Eigenlijk vind ik het nog best zielig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Wietse in een vreemde omgeving, lees; het buitenland, helemaal dichtklaptAl was ie ook nooit open
Ik ook, omdat hij er volgens mij gewoon niks aan kan doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, dat wordt helemaal een ramp. Eigenlijk vind ik het nog best zielig.
Ik vind het ook wel zielig. Want stel er zit meer in hem dan dat hij naar buiten kan brengen. Dan zal hij zich van binnen toch wel voortdurend moeten opvreten van ellende. En dan 's avonds gaat hij naar bed en overdenkt de dag en moet constateren dat het een ramp was.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, dat wordt helemaal een ramp. Eigenlijk vind ik het nog best zielig.
Yvon blijft bezig zeg ... aan het begin van de uitzending heeft ze het er ook over gehad.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, omdat hij er volgens mij gewoon niks aan kan doenHopelijk motiveert Yvon hem nog een keer om wat meer te gaan vragen zodat er wat gesprekken op gang komen...
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Het moment van Wietse, wanneer hij wel zijn waffel open trekt:
[ afbeelding ]
Godver de godver.
Dat valt toch wel mee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef Son_of_Ron het volgende:
Die ouders van die Wietse en Wim moeten zich echt de ogen uit de kont schamen voor het opvoeden van zulke sociale kneuzen!
Levert wel leuke tv op!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef TrailerTrash het volgende:
[ afbeelding ]
Martijn en Marlies van eerdere boer zoekt vrouw
ach die zijn nog steeds samen, wat schattig!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef TrailerTrash het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij ze uit zichzelf weglopenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef IV_Xample het volgende:
oh jemig, wat irriteer ik mij aan Wietse, er komt ook echt geen woord uit zijn mond, behalve als tie alleen is en dan lachtie en zegt ie: jaja moeilijk (grotere woordenschat heeft ie niet lijkt het wel)
ik zou gillend weggelopen zijn aan zo'n stille tafel...pffffffffff (maar gelukkig, ik zit er niet)
maar volgens mij gaat er volgende week pas iemand uit....
en ze heeft een praktijk aan huis, denk niet dat zij dat 1-2-3 opgeeft om bij boer Jos te gaan wonenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het met het haar en make-up gehad hadden, maar ik had de nagels en sieraden nog niet gezien
Ik zie Jos ook niet zó snel samenwonen eigenlijk, maar wie weet verandert dat beeld nog...quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
en ze heeft een praktijk aan huis, denk niet dat zij dat 1-2-3 opgeeft om bij boer Jos te gaan wonen
Misschien de hele dag al moeite gedaan om de boel op gang te brengen, op een gegeven moment heb je het ook gehadquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
die meiden trekken hun bek ook niet open, valt me wat tegen
madam welquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Neeltje, die kwam aanrijden in een grijze Lexus.
met als dieptepunt 'je hebt de zon meegenomen'quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het juist zulke vreselijke slechte teksten.
"Het eten wordt vast heel lekker. En zo niet, dan toch!"![]()
![]()
![]()
![]()
Kill me now.
Al zijn grappen zijn van die standaard, afgezaagde "komische" uitspraken die mensen tot in den treure van elkaar kopiëren... echt bedroevendHet soort vrouwen die daarin trappen zijn, simpel gezegd, bimbo's.
ik ben dr naam ff kwijt maar ze droeg een wit topje, die zei de vorige keer dat ze zo'n vader heeft en dat ze daar wel mee om weet te gaan en dat ze dat ook wel prima vindtquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik denk het ook. In beginsel dacht ik nog dat het waarschijnlijk een kwestie van tijd is voordat hij wat los komt. Maar volgens mij zit er ook echt niet veel inhoudelijks in hem. Als dat wel zo is dan zit de beste man gevangen in zichzelf. Wat wel sneu is natuurlijk, maar niet bepaald aantrekkelijk denk ik.
Jawel joh, een bekende van me van rond de 50, woont nog bij z'n ouders (op de boerderij of course) en de keuken is de enige plek waar ze een kachel hebben.... wel een grote keuken natuurlijk, maar verder in het huis nergens, en uiteraard geen centrale verwarming.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat interieur van Wim, dat zoiets nog bestaat zeg
Mwah, het was maar op een half uurtje afstand van d'r ouders, zou ze niet gewoon de papsmobiel meegenomen hebben? Of dat papa haar even gebracht heeft natuurlijk....quote:
Dat vind ik de leukste stel die ooit meegedaan hebben aan BzVquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef TrailerTrash het volgende:
[ afbeelding ]
Ben bang dat Wietse dat soort gedachten niet heeft. 's Ochtends, 's middags noch 's avonds in zijn eenzame bedje.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:56 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel zielig. Want stel er zit meer in hem dan dat hij naar buiten kan brengen. Dan zal hij zich van binnen toch wel voortdurend moeten opvreten van ellende. En dan 's avonds gaat hij naar bed en overdenkt de dag en moet constateren dat het een ramp was.
Hij zou gewoon een meid moeten vinden die ook zo stil is...quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:46 schreef EJohnson het volgende:
[..]
Ben bang dat Wietse dat soort gedachten niet heeft. 's Ochtends, 's middags noch 's avonds in zijn eenzame bedje.
Als hij zich wel bewust zou zijn van zijn gebrek aan communicatieve vaardigheden dan zou hij vantevoren wel plannetjes hebben gemaakt om daar iets aan te doen. Hij zei echter zelf dat hij geen idee had hoe het aan zou pakken.
Krijg steeds meer het idee dat er in zijn bovenkamer net zo veel omgaat als in dat van zijn koeien.
Dat is helemaal erg. Zo iemand als Wietse heeft juist iemand nodig die het uit hem trekt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zou gewoon een meid moeten vinden die ook zo stil is...
Ja maar de praters willen hem nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is helemaal erg. Zo iemand als Wietse heeft juist iemand nodig die het uit hem trekt.
Ik ben van mezelf geen prater (niet zo erg als Wietse) maar ik moet wel gewoon met een prater zitten, anders komt er van beide kanten niks uit
Hoe kom je daar nou in godsnaam bij?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:48 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Helemaal gelijk maar je gaat het echt moeilijk krijgen om vrouwen te vinden die hem niet leuk vinden.
De meeste vrouwen willen dit soort gedrag gewoon. Al doet Jos wel heeeel erg z'n best.
Dat iemand geen plannen maakt om er iets aan te doen betekent niet dat hij er mee zit hè. Het maken van realistische plannen kan al een enorme stap zijn voor iemand.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:46 schreef EJohnson het volgende:
[..]
Ben bang dat Wietse dat soort gedachten niet heeft. 's Ochtends, 's middags noch 's avonds in zijn eenzame bedje.
Als hij zich wel bewust zou zijn van zijn gebrek aan communicatieve vaardigheden dan zou hij vantevoren wel plannetjes hebben gemaakt om daar iets aan te doen. Hij zei echter zelf dat hij geen idee had hoe het aan zou pakken.
Krijg steeds meer het idee dat er in zijn bovenkamer net zo veel omgaat als in dat van zijn koeien.
Punt 1: Ervaring.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef Barney_Stinson het volgende:
Kleine Saskia is wel een snoepje hoor.
Volgens mij was dat Tineke en die heeft Wietse niet gekozenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben dr naam ff kwijt maar ze droeg een wit topje, die zei de vorige keer dat ze zo'n vader heeft en dat ze daar wel mee om weet te gaan en dat ze dat ook wel prima vindt
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef TrailerTrash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het was maar op een half uurtje afstand van d'r ouders, zou ze niet gewoon de papsmobiel meegenomen hebben? Of dat papa haar even gebracht heeft natuurlijk....![]()
Er werd geen baan genoemd en op je stufi haal je geen Lexus binnen
Da's volgens mij wel een oude foto. Ze gingen bruidskleding passen toen ze in BZV op reis gingen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef TrailerTrash het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vond ik een van de leukste stellen van alle afleveringen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef TrailerTrash het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn niet getrouwd. Dat is een oude foto.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:10 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dat vond ik een van de leukste stellen van alle afleveringen.
Leuk dat ze getrouwd zijn.
Jammer, maar ze zijn nog wel steeds samen hoop ik?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zijn niet getrouwd. Dat is een oude foto.
Ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:13 schreef yyentle het volgende:
[..]
Jammer, maar ze zijn nog wel steeds samen hoop ik?
Datzelfde zei ik hier thuis gisteravond ook, vind het gewoon haast sneu en zou me verschrikkelijk opgelaten voelen als ik daar aan tafel zou zitten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:00 schreef Koningin het volgende:
Heb het idee dat ie echt sociaal een stuk achter ligt
Zou het vreselijk vinden om daar aan tafel te moeten zitten
Nicolien lijkt me ook wel leuk voor Wietse.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Wietse maar voor Iris moet kiezen, zij is rustiger dan de andere 2, niet zo bijdehand en kan heel misschien nog wel tegen de stiltes van Wietse
Ik ook. Ik zie hem op de langere termijn ook niet eindigen met een van die vrouwen.quote:
Nu je het zegt ja, dat eten... En z'n moeder heeft ook nergens mee geholpen "want hij moet er zelf achter komen" geldt niet alleen voor de dames en meer te weten te komen... Maar ws met alles. Je kunt wel hopen dat je zoon vanzelf dingen doet, en zo leert, maar ze moet toch weten dat het zinloos is. Dan help je toch als moederquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:00 schreef Koningin het volgende:
Heeft geen rekening
gehouden met het eten, inrichting e.d.
Leuk voor je dat een oud collega meedoet. 'k ben benieuwd welke van de drie.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:17 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
En bij hans ben ik gewoon benieuwd omdat daar een oud collega aan meedoet hoe dat zal gaan maar dat huis mag ook wel een metamorfose gebruiken.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Het moment van Wietse, wanneer hij wel zijn waffel open trekt:
[ afbeelding ]
Godver de godver.
Ik dacht precies hetzelfde gisteravond, wat een uitstraling.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:45 schreef spearhead het volgende:
Wat heeft die lange Saskia een wezenloze en blanco uitdrukking op haar gezicht. Het wekt haast de indruk dat ze zeg maar niet zo heel slim is.
Die vond ik eerst ook wel leuk maar na gister weer minder... Maar de kleine Saskia vind ik weer helemaal niet passen bij Peter. Te braaf of lijkt al wat ouder... Peter en Hanneke zijn echt een geweldige matchquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:45 schreef spearhead het volgende:
Wat heeft die lange Saskia een wezenloze en blanco uitdrukking op haar gezicht. Het wekt haast de indruk dat ze zeg maar niet zo heel slim is.
quote:Het KRO-programma Boer zoekt vrouw extra, het RTL 4-programma Gooische Vrouwen en het AVRO-programma Wie is de Mol? zijn genomineerd voor de Gouden Televizier-Ring 2009. De Gouden Televizier-Ring wordt op 23 oktober aanstaande voor de 44ste keer uitgereikt.
Yvon Jaspers (KRO) en Linda de Mol (RTL 4) zijn bovendien genomineerd voor de Zilveren Televizier-Ster voor de beste presentatrice van het jaar. De dames gaan de strijd aan met Anita Witzier (KRO) die voor de achtste keer is genomineerd in deze categorie. Linda de Mol won de Zilveren Televizier-Ster in 2001, Anita Witzier in 2007. Yvon Jaspers is voor de vijfde achtereenvolgende keer genomineerd en won de prijs in 2006 en 2008.
Terugblikken blijft nog steeds hetzelfde programma toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:22 schreef bloodymary het volgende:
Raar, genomineerd is Boer Zoekt Vrouw Extra (de terugblik, dus niet over een tweede vrouw). Omdat het programma vorig seizoen niet werd uitgezonden.
Ach, wat een onzin. Bij de andere boeren zei hij ook niets.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:34 schreef Zhenar het volgende:
Zou het eigenlijk niet heel veel verklaren als Wietse gewoon homo blijkt te zijn?! Ik zou wel eens willen zien hoe hij met andere mannen omgaat - volgens mij was hij met de andere boeren erbij veel meer op zijn gemak. Al kun je dat natuurlijk op meerdere manieren uitleggen...
Ik zat eens het oproepfilmpje van Wietse te bekijken, daar lijkt hij minder verlegen omdat het natuurlijk mooi ingestudeerd is. Ik denk dat het die dames ook wel tegen gaat vallen. Je verwacht een verlegen stille jongen, maar dit...quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, wat een onzin. Bij de andere boeren zei hij ook niets.
Ohquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zijn niet getrouwd. Dat is een oude foto.
quote:
Haha ja, "maar ik eet altijd smiddags al warm eten"quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:19 schreef Quishendrikson het volgende:
[..]dat 'gesprek' onder het eten
Ook erg sneue voorbereiding van hem, kom op, je gaat toch wel eten in huis halen voor de dames
Inderdaad, dat is voor mij dan ook een aanwijzing dat er misschien echt niets in hem zit. Want juist op dat soort punten kan hij zijn verlegenheid compenseren en scoren. En het is zo'n kleine moeite om dat soort voorbereidingen te treffen. Kijk naar boer Wim, die had het allemaal goed voor elkaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:19 schreef Quishendrikson het volgende:
Ook erg sneue voorbereiding van hem, kom op, je gaat toch wel eten in huis halen voor de dames
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:34 schreef Zhenar het volgende:
Zou het eigenlijk niet heel veel verklaren als Wietse gewoon homo blijkt te zijn?! Ik zou wel eens willen zien hoe hij met andere mannen omgaat - volgens mij was hij met de andere boeren erbij veel meer op zijn gemak. Al kun je dat natuurlijk op meerdere manieren uitleggen...
Bron: http://paspoort.kro.nl/forums/7/621826/ShowPost.aspx (post @ 20:17)quote:Als bewoner van dezelfde gemeente als Wietse weten wij dat het lege huis niet het idee was van deze boer zelf.
Het is hem opgedragen dit huis leeg te houden voor het programma.
Dit om natuurlijk ook hier reacties van de dames op te krijgen.
We bedoelen dit niet als iets negatiefs richting het programma, we kijken hier wekelijks met veel plezier naar maar meer ter verdediging van boer Wietse.
Precies, boer Wim heeft het prima begrepen. Die vrouwen waren ook echt onder de indruk dat ze allemaal een eigen kamer haddenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is voor mij dan ook een aanwijzing dat er misschien echt niets in hem zit. Want juist op dat soort punten kan hij zijn verlegenheid compenseren en scoren. En het is zo'n kleine moeite om dat soort voorbereidingen te treffen. Kijk naar boer Wim, die had het allemaal goed voor elkaar.
Verbaast mij ook niet. Misschien is er wel bedacht dat ze een dagje met hem gaan meubels kijken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:49 schreef servus_universitas het volgende:
Wat lees ik nu toch voor een bericht op het BZV-forum?
[..]
Bron: http://paspoort.kro.nl/forums/7/621826/ShowPost.aspx (post @ 20:17)
Ik begrijp wel dat de makers graag de spanning willen opvoeren, maar op zo'n manier wordt de boer natuurlijk wel een beetje benadeeld.
Nee dat geloof ik niet ..hij is gewoon verlegen meer niet..En hij zou onder andere met andere boeren ook wel verlegen zijn. Of met welke mensen dan ook!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:34 schreef Zhenar het volgende:
En een mooie blonde vrouw zelf de zware koffer naar binnen laten slepen, Heldquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
Bier en Chinees, geweldig die Wietse.
wat een klojo is dat, prachtigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:33 schreef henkway het volgende:
[..]
En een mooie blonde vrouw zelf de zware koffer naar binnen laten slepen, Held
Idd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:33 schreef henkway het volgende:
[..]
En een mooie blonde vrouw zelf de zware koffer naar binnen laten slepen, Held
Die indruk wekt hij inderdaad. Net alsof er helemaal niets bij zit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik denk het ook. In beginsel dacht ik nog dat het waarschijnlijk een kwestie van tijd is voordat hij wat los komt. Maar volgens mij zit er ook echt niet veel inhoudelijks in hem. Als dat wel zo is dan zit de beste man gevangen in zichzelf. Wat wel sneu is natuurlijk, maar niet bepaald aantrekkelijk denk ik.
Bij Wietse zal het wel blindheid zijn, maar er zijn genoeg mannen die zoiets zien en echt van mening zijn dat een vrouw gewoon prima zelf kan doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Idd.Ik dacht dat ik een duffe hork was in dat soort dingen, maar die hints zag ik zelfs.
Tja, als je zelf een karaoke-set meeneemt...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Jamaar Wietse had Neeltje wel kunnen helpen om de zware koffer te dragen
Ja dat heb jij ook gelijk in..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, als je zelf een karaoke-set meeneemt...
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef Babbelzz het volgende:
Ik vind die neeltje zow irritant?! die is alleen maar aan t kijken offut haar lukt in programma te komen, die wietse om dr vinger te draaien en als t gelukt is dumpt ze m omdat ie zow saai is....
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, als je zelf een karaoke-set meeneemt...
Als ie slim was geweest dan had ie Neeltje naar boven gedragen en de koffer buiten laten staan, maar hij liet ze allebei buiten staanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Jamaar Wietse had Neeltje wel kunnen helpen om de zware koffer te dragen
+1 en ik vraag me af of Wietse nou echt denkt dat zij hem leuk vindtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef Babbelzz het volgende:
Ik vind die neeltje zow irritant?! die is alleen maar aan t kijken offut haar lukt in programma te komen, die wietse om dr vinger te draaien en als t gelukt is dumpt ze m omdat ie zow saai is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |