Het meisje heeft als sponsor papa en mama zeker, net als de wintersport, ah gos.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Neeltje, die kwam aanrijden in een grijze Lexus.
Ik hoop voor lieve Neeltje dat ze zelf weg gaatquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niemand. Pas volgende week worden er vrouwen weggestuurd.
Ik vraag me af of ze het niet hebben zien aankomen, hoe was zijn filmpje ook alweer?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben bang dat de dames van Wietse gillend wegrennen. Heb ook helemaal niks gehoord over kriebels ofzo en daar hadden de dames van de andere boeren het wel over.
Echt lomp die Wietsequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:58 schreef henkway het volgende:
Die neeltje mag er wel zijn anders, ze zegt express , hij is heel zwaar![]()
Wat een humor die Wietsequote:
quote:
Volgens mij doet ze alleen mee om op TV te komen, je kan je toch niet voorstellen dat zo'n meid voor hem gaat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik hoop voor lieve Neeltje dat ze zelf weg gaatanders gaat ze dood daar
Ik denk het ook. In beginsel dacht ik nog dat het waarschijnlijk een kwestie van tijd is voordat hij wat los komt. Maar volgens mij zit er ook echt niet veel inhoudelijks in hem. Als dat wel zo is dan zit de beste man gevangen in zichzelf. Wat wel sneu is natuurlijk, maar niet bepaald aantrekkelijk denk ik.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben bang dat de dames van Wietse gillend wegrennen. Heb ook helemaal niks gehoord over kriebels ofzo en daar hadden de dames van de andere boeren het wel over.
Dat zou best wel kunnen jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Neeltje: "Het stinkt hier naar poep." Goh.
Volgens mij is die Neeltje gewoon ingehuurd of zo.Om wat meer leven in de brouwerij te gooien. In de gesprekken is ze ook haantje de voorste.
Misschien lomp, maar aan de andere kant... overduidelijk hinten van haar kant ("hij is zwaar") is ook irritant. Ze neemt het toch zelf mee?quote:
Ik vind het juist zulke vreselijke slechte teksten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Jos moet boeken gaan schrijven voor verlegen boeren, wat kan die kerel lullen
Praat je wel meer dan Wietse?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
ja, en ja, en als je wil kan ik boer zijn
's middags en 's avonds ook nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wietse zegt niet zoveel 's ochtends
Iedereen vindt die grappen vreselijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het juist zulke vreselijke slechte teksten.
"Het eten wordt vast heel lekker. En zo niet, dan toch!"![]()
![]()
![]()
![]()
Kill me now.
Al zijn grappen zijn van die standaard, afgezaagde "komische" uitspraken die mensen tot in den treure van elkaar kopiëren... echt bedroevendHet soort vrouwen die daarin trappen zijn, simpel gezegd, bimbo's.
En dat is oprecht bedoeld!quote:Bij de aankomst van Jos' dochter, het vlotte beugelbekkie Daphne, stelt het meisje zich voor aan de drie dames waarna Jos zijn hand uitsteekt:
'Hoi, ik ben boer Jos'...
Jos heeft gevoel voor humor!
Je zou er bijna 10.000 euro op kunnen wedden, dat Neeltje natuurlijk niks wordt. Neeltje is volgens haar profiel, feesten, vakanties, leve de lol, etc etc. En dan kom je met een tegenpool als Wietse aanzetten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef henkway het volgende:
[..]
Dat zou best wel kunnen ja
Die Neeltje is veel te knap, die kan niet single zijn, die kan niet eens buiten komen zonder dat ze aanspraak heeft
Dat zegt uiteindelijk toch meer over de dames dan over Jos zelf, vrees ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen vindt die grappen vreselijkDaarom moet ik er zo om lachen, zo gelikt, zo glijerig
![]()
En er ook mee weg komen, want de dames vinden het nog mooi ook
Ja, dat is een kunst op zich. Dat je clichés en uitgekauwde grappen zo kunt brengen dat ze door die manier van brengen juist weer grappig worden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen vindt die grappen vreselijkDaarom moet ik er zo om lachen, zo gelikt, zo glijerig
![]()
En er ook mee weg komen, want de dames vinden het nog mooi ook
Die opmerking dat óók Mirjam het mooie weer had meegenomen was zo vreselijk, dat het idd wel grappig was.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, dat is een kunst op zich. Dat je clichés en uitgekauwde grappen zo kunt brengen dat ze door die manier van brengen juist weer grappig worden.
Dezelfde gebruiker:quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef Zhenar het volgende:
OMG, op het KRO forum van Boer Zoekt Vrouw zegt iemand in het topic "Leukste uitspraken van deze aflevering":
[..]
En dat is oprecht bedoeld!
OMG![]()
![]()
http://paspoort.kro.nl/forums/621794/ShowPost.aspxquote:Cadeautje van Mirjam bij aankomst: massageolie.
Waarop die déksele charmeur Jos het weer niet kon laten:
.............'Ik heb nou al spierpijn', lol..
Deze man heeft écht een leuk gevoel voor humor
Helemaal gelijk maar je gaat het echt moeilijk krijgen om vrouwen te vinden die hem niet leuk vinden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zegt uiteindelijk toch meer over de dames dan over Jos zelf, vrees ik
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef Adelante het volgende:
Help d'r dan domme lul met die zware koffer
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dezelfde gebruiker:
[..]
http://paspoort.kro.nl/forums/621794/ShowPost.aspx
Argh!
Ik denk dat Wietse in een vreemde omgeving, lees; het buitenland, helemaal dichtklaptquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:48 schreef Fascination het volgende:
Ik denk ook dat hij niemand over heeft voor het weekendje weg.
In mijn ervaring zijn het toch echt de simpele vrouwen die dit soort gedrag oplepelen als zoete honing. Nu zijn er natuurlijk heel erg veel simpele vrouwen, dus wat dat betreft heb je gelijk. Maar een vrouw met een beetje stijl en intelligentie krijgt echt wel rillingen van dat gedrag, and not in a good way.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:48 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Helemaal gelijk maar je gaat het echt moeilijk krijgen om vrouwen te vinden die hem niet leuk vinden.
De meeste vrouwen willen dit soort gedrag gewoon. Al doet Jos wel heeeel erg z'n best.
Precies, dat wordt helemaal een ramp. Eigenlijk vind ik het nog best zielig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Wietse in een vreemde omgeving, lees; het buitenland, helemaal dichtklaptAl was ie ook nooit open
Ik ook, omdat hij er volgens mij gewoon niks aan kan doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, dat wordt helemaal een ramp. Eigenlijk vind ik het nog best zielig.
Ik vind het ook wel zielig. Want stel er zit meer in hem dan dat hij naar buiten kan brengen. Dan zal hij zich van binnen toch wel voortdurend moeten opvreten van ellende. En dan 's avonds gaat hij naar bed en overdenkt de dag en moet constateren dat het een ramp was.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, dat wordt helemaal een ramp. Eigenlijk vind ik het nog best zielig.
Yvon blijft bezig zeg ... aan het begin van de uitzending heeft ze het er ook over gehad.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, omdat hij er volgens mij gewoon niks aan kan doenHopelijk motiveert Yvon hem nog een keer om wat meer te gaan vragen zodat er wat gesprekken op gang komen...
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Het moment van Wietse, wanneer hij wel zijn waffel open trekt:
[ afbeelding ]
Godver de godver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |