Een man naar mijn hartquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:20 schreef RedFever007 het volgende:
Wietse! Bier direct uit de fles en chinees direct uit de bak
Ik weet een nieuw concept voor de TVquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
ja, en ja, en als je wil kan ik boer zijn
Neeltje, die kwam aanrijden in een grijze Lexus.quote:
Ja, vreselijk, ik zapte maar even weg. Ik kon het niet aanzien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef Ad_rem het volgende:
aaarggh ik kan amper naar kijken. Je voelt je echt akelig.![]()
Ja, dat vind ik nou ook.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Audrey heeft iets raars, kan m'n vinger er niet op leggen, misschien te rustig...
Ja, Dycke is leuk inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik begin me nu ook af te vragen of Wietse niet mentally retarded is met die eeuwige grijns op z'n smoel.
Jos heeft idd leuke vrouwen. Dycke.
Het meisje heeft als sponsor papa en mama zeker, net als de wintersport, ah gos.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Neeltje, die kwam aanrijden in een grijze Lexus.
Ik hoop voor lieve Neeltje dat ze zelf weg gaatquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niemand. Pas volgende week worden er vrouwen weggestuurd.
Ik vraag me af of ze het niet hebben zien aankomen, hoe was zijn filmpje ook alweer?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben bang dat de dames van Wietse gillend wegrennen. Heb ook helemaal niks gehoord over kriebels ofzo en daar hadden de dames van de andere boeren het wel over.
Echt lomp die Wietsequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:58 schreef henkway het volgende:
Die neeltje mag er wel zijn anders, ze zegt express , hij is heel zwaar![]()
Wat een humor die Wietsequote:
quote:
Volgens mij doet ze alleen mee om op TV te komen, je kan je toch niet voorstellen dat zo'n meid voor hem gaat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik hoop voor lieve Neeltje dat ze zelf weg gaatanders gaat ze dood daar
Ik denk het ook. In beginsel dacht ik nog dat het waarschijnlijk een kwestie van tijd is voordat hij wat los komt. Maar volgens mij zit er ook echt niet veel inhoudelijks in hem. Als dat wel zo is dan zit de beste man gevangen in zichzelf. Wat wel sneu is natuurlijk, maar niet bepaald aantrekkelijk denk ik.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben bang dat de dames van Wietse gillend wegrennen. Heb ook helemaal niks gehoord over kriebels ofzo en daar hadden de dames van de andere boeren het wel over.
Dat zou best wel kunnen jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Neeltje: "Het stinkt hier naar poep." Goh.
Volgens mij is die Neeltje gewoon ingehuurd of zo.Om wat meer leven in de brouwerij te gooien. In de gesprekken is ze ook haantje de voorste.
Misschien lomp, maar aan de andere kant... overduidelijk hinten van haar kant ("hij is zwaar") is ook irritant. Ze neemt het toch zelf mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |