Iddquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef Ad_rem het volgende:
aaarggh ik kan amper naar kijken. Je voelt je echt akelig.
Mirjam lijkt me leuk, Marieke is wat gestegen........quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:05 schreef Leonoor het volgende:
Wat zijn jullie allemaal hard over Jos en zijn vrouwen!
Echt he..., er komt gewoon een lekker blond wijf z'n huis binnenwandelen die vrijwillig blijft logeren en dan probeer je nog niet een normaal gesprek te beginnenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef Stoyahm21 het volgende:
Dan zitten er zulke leuke meiden aan je tafel, en dan nog je bek niet open.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wat ik me nu afvraag, wie heeft er Chinees besteld ... Wietse? Die praat niet.
Misschien praat ie wel Chinees?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Barney_Stinson het volgende:
Hij praat tegen een gewoon iemand al nooit, en dan komt er zo'n leuke meid... tja kan hij niet mee omgaan natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Echt he..., er komt gewoon een lekker blond wijf z'n huis binnenwandelen die vrijwillig blijft logeren en dan probeer je nog niet een normaal gesprek te beginnen
misschien praat ie wel Chinees?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wie heeft het over praten als er een mooi lekker blond wijf je huis komt binnen wandelen ... wie weet is hij niet zo stil in bedquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Echt he..., er komt gewoon een lekker blond wijf z'n huis binnenwandelen die vrijwillig blijft logeren en dan probeer je nog niet een normaal gesprek te beginnen
Hij hoeft alleen maar een nummer door te gevenquote:
Ik zou niet over Truus beginnenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n vader van Hans wil je toch als schoonvader
ja echt wel, is echt een dropjequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Daar zit inderdaad helemaal niks verkeerds in, die man is de goedheid zelvequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij gaat die pa nog aan de haal met de vrouwen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad helemaal niks verkeerds in, die man is de goedheid zelve
en jij, ben jij leuk en single?quote:
ja, en ja, en als je wil kan ik boer zijnquote:
Ach ze moet m niet altijd ophebben. Maar voor wanneer ze net vanonder de douche komt heeft het wel wat prikkelends.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |