Hoe kom je daar nou in godsnaam bij?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:48 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Helemaal gelijk maar je gaat het echt moeilijk krijgen om vrouwen te vinden die hem niet leuk vinden.
De meeste vrouwen willen dit soort gedrag gewoon. Al doet Jos wel heeeel erg z'n best.
Dat iemand geen plannen maakt om er iets aan te doen betekent niet dat hij er mee zit hè. Het maken van realistische plannen kan al een enorme stap zijn voor iemand.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:46 schreef EJohnson het volgende:
[..]
Ben bang dat Wietse dat soort gedachten niet heeft. 's Ochtends, 's middags noch 's avonds in zijn eenzame bedje.
Als hij zich wel bewust zou zijn van zijn gebrek aan communicatieve vaardigheden dan zou hij vantevoren wel plannetjes hebben gemaakt om daar iets aan te doen. Hij zei echter zelf dat hij geen idee had hoe het aan zou pakken.
Krijg steeds meer het idee dat er in zijn bovenkamer net zo veel omgaat als in dat van zijn koeien.
Punt 1: Ervaring.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef Barney_Stinson het volgende:
Kleine Saskia is wel een snoepje hoor.
Volgens mij was dat Tineke en die heeft Wietse niet gekozenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben dr naam ff kwijt maar ze droeg een wit topje, die zei de vorige keer dat ze zo'n vader heeft en dat ze daar wel mee om weet te gaan en dat ze dat ook wel prima vindt
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef TrailerTrash het volgende:
[ afbeelding ]
Martijn en Marlies van eerdere boer zoekt vrouw
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het was maar op een half uurtje afstand van d'r ouders, zou ze niet gewoon de papsmobiel meegenomen hebben? Of dat papa haar even gebracht heeft natuurlijk....![]()
Er werd geen baan genoemd en op je stufi haal je geen Lexus binnen
Da's volgens mij wel een oude foto. Ze gingen bruidskleding passen toen ze in BZV op reis gingen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef TrailerTrash het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vond ik een van de leukste stellen van alle afleveringen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef TrailerTrash het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn niet getrouwd. Dat is een oude foto.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:10 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dat vond ik een van de leukste stellen van alle afleveringen.
Leuk dat ze getrouwd zijn.
Jammer, maar ze zijn nog wel steeds samen hoop ik?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zijn niet getrouwd. Dat is een oude foto.
Ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:13 schreef yyentle het volgende:
[..]
Jammer, maar ze zijn nog wel steeds samen hoop ik?
Datzelfde zei ik hier thuis gisteravond ook, vind het gewoon haast sneu en zou me verschrikkelijk opgelaten voelen als ik daar aan tafel zou zitten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:00 schreef Koningin het volgende:
Heb het idee dat ie echt sociaal een stuk achter ligt
Zou het vreselijk vinden om daar aan tafel te moeten zitten
Nicolien lijkt me ook wel leuk voor Wietse.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Wietse maar voor Iris moet kiezen, zij is rustiger dan de andere 2, niet zo bijdehand en kan heel misschien nog wel tegen de stiltes van Wietse
Ik ook. Ik zie hem op de langere termijn ook niet eindigen met een van die vrouwen.quote:
Nu je het zegt ja, dat eten... En z'n moeder heeft ook nergens mee geholpen "want hij moet er zelf achter komen" geldt niet alleen voor de dames en meer te weten te komen... Maar ws met alles. Je kunt wel hopen dat je zoon vanzelf dingen doet, en zo leert, maar ze moet toch weten dat het zinloos is. Dan help je toch als moederquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:00 schreef Koningin het volgende:
Heeft geen rekening
gehouden met het eten, inrichting e.d.
Leuk voor je dat een oud collega meedoet. 'k ben benieuwd welke van de drie.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:17 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
En bij hans ben ik gewoon benieuwd omdat daar een oud collega aan meedoet hoe dat zal gaan maar dat huis mag ook wel een metamorfose gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |