Dat valt toch wel mee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef Son_of_Ron het volgende:
Die ouders van die Wietse en Wim moeten zich echt de ogen uit de kont schamen voor het opvoeden van zulke sociale kneuzen!
Levert wel leuke tv op!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef TrailerTrash het volgende:
[ afbeelding ]
Martijn en Marlies van eerdere boer zoekt vrouw
ach die zijn nog steeds samen, wat schattig!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef TrailerTrash het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij ze uit zichzelf weglopenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef IV_Xample het volgende:
oh jemig, wat irriteer ik mij aan Wietse, er komt ook echt geen woord uit zijn mond, behalve als tie alleen is en dan lachtie en zegt ie: jaja moeilijk (grotere woordenschat heeft ie niet lijkt het wel)
ik zou gillend weggelopen zijn aan zo'n stille tafel...pffffffffff (maar gelukkig, ik zit er niet)
maar volgens mij gaat er volgende week pas iemand uit....
en ze heeft een praktijk aan huis, denk niet dat zij dat 1-2-3 opgeeft om bij boer Jos te gaan wonenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het met het haar en make-up gehad hadden, maar ik had de nagels en sieraden nog niet gezien
Ik zie Jos ook niet zó snel samenwonen eigenlijk, maar wie weet verandert dat beeld nog...quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
en ze heeft een praktijk aan huis, denk niet dat zij dat 1-2-3 opgeeft om bij boer Jos te gaan wonen
Misschien de hele dag al moeite gedaan om de boel op gang te brengen, op een gegeven moment heb je het ook gehadquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
die meiden trekken hun bek ook niet open, valt me wat tegen
madam welquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Neeltje, die kwam aanrijden in een grijze Lexus.
met als dieptepunt 'je hebt de zon meegenomen'quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het juist zulke vreselijke slechte teksten.
"Het eten wordt vast heel lekker. En zo niet, dan toch!"![]()
![]()
![]()
![]()
Kill me now.
Al zijn grappen zijn van die standaard, afgezaagde "komische" uitspraken die mensen tot in den treure van elkaar kopiëren... echt bedroevendHet soort vrouwen die daarin trappen zijn, simpel gezegd, bimbo's.
ik ben dr naam ff kwijt maar ze droeg een wit topje, die zei de vorige keer dat ze zo'n vader heeft en dat ze daar wel mee om weet te gaan en dat ze dat ook wel prima vindtquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik denk het ook. In beginsel dacht ik nog dat het waarschijnlijk een kwestie van tijd is voordat hij wat los komt. Maar volgens mij zit er ook echt niet veel inhoudelijks in hem. Als dat wel zo is dan zit de beste man gevangen in zichzelf. Wat wel sneu is natuurlijk, maar niet bepaald aantrekkelijk denk ik.
Jawel joh, een bekende van me van rond de 50, woont nog bij z'n ouders (op de boerderij of course) en de keuken is de enige plek waar ze een kachel hebben.... wel een grote keuken natuurlijk, maar verder in het huis nergens, en uiteraard geen centrale verwarming.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat interieur van Wim, dat zoiets nog bestaat zeg
Mwah, het was maar op een half uurtje afstand van d'r ouders, zou ze niet gewoon de papsmobiel meegenomen hebben? Of dat papa haar even gebracht heeft natuurlijk....quote:
Dat vind ik de leukste stel die ooit meegedaan hebben aan BzVquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef TrailerTrash het volgende:
[ afbeelding ]
Ben bang dat Wietse dat soort gedachten niet heeft. 's Ochtends, 's middags noch 's avonds in zijn eenzame bedje.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:56 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel zielig. Want stel er zit meer in hem dan dat hij naar buiten kan brengen. Dan zal hij zich van binnen toch wel voortdurend moeten opvreten van ellende. En dan 's avonds gaat hij naar bed en overdenkt de dag en moet constateren dat het een ramp was.
Hij zou gewoon een meid moeten vinden die ook zo stil is...quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:46 schreef EJohnson het volgende:
[..]
Ben bang dat Wietse dat soort gedachten niet heeft. 's Ochtends, 's middags noch 's avonds in zijn eenzame bedje.
Als hij zich wel bewust zou zijn van zijn gebrek aan communicatieve vaardigheden dan zou hij vantevoren wel plannetjes hebben gemaakt om daar iets aan te doen. Hij zei echter zelf dat hij geen idee had hoe het aan zou pakken.
Krijg steeds meer het idee dat er in zijn bovenkamer net zo veel omgaat als in dat van zijn koeien.
Dat is helemaal erg. Zo iemand als Wietse heeft juist iemand nodig die het uit hem trekt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zou gewoon een meid moeten vinden die ook zo stil is...
Ja maar de praters willen hem nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is helemaal erg. Zo iemand als Wietse heeft juist iemand nodig die het uit hem trekt.
Ik ben van mezelf geen prater (niet zo erg als Wietse) maar ik moet wel gewoon met een prater zitten, anders komt er van beide kanten niks uit
Hoe kom je daar nou in godsnaam bij?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:48 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Helemaal gelijk maar je gaat het echt moeilijk krijgen om vrouwen te vinden die hem niet leuk vinden.
De meeste vrouwen willen dit soort gedrag gewoon. Al doet Jos wel heeeel erg z'n best.
Dat iemand geen plannen maakt om er iets aan te doen betekent niet dat hij er mee zit hè. Het maken van realistische plannen kan al een enorme stap zijn voor iemand.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:46 schreef EJohnson het volgende:
[..]
Ben bang dat Wietse dat soort gedachten niet heeft. 's Ochtends, 's middags noch 's avonds in zijn eenzame bedje.
Als hij zich wel bewust zou zijn van zijn gebrek aan communicatieve vaardigheden dan zou hij vantevoren wel plannetjes hebben gemaakt om daar iets aan te doen. Hij zei echter zelf dat hij geen idee had hoe het aan zou pakken.
Krijg steeds meer het idee dat er in zijn bovenkamer net zo veel omgaat als in dat van zijn koeien.
Punt 1: Ervaring.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef Barney_Stinson het volgende:
Kleine Saskia is wel een snoepje hoor.
Volgens mij was dat Tineke en die heeft Wietse niet gekozenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben dr naam ff kwijt maar ze droeg een wit topje, die zei de vorige keer dat ze zo'n vader heeft en dat ze daar wel mee om weet te gaan en dat ze dat ook wel prima vindt
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef TrailerTrash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het was maar op een half uurtje afstand van d'r ouders, zou ze niet gewoon de papsmobiel meegenomen hebben? Of dat papa haar even gebracht heeft natuurlijk....![]()
Er werd geen baan genoemd en op je stufi haal je geen Lexus binnen
Da's volgens mij wel een oude foto. Ze gingen bruidskleding passen toen ze in BZV op reis gingen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef TrailerTrash het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vond ik een van de leukste stellen van alle afleveringen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef TrailerTrash het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn niet getrouwd. Dat is een oude foto.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:10 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dat vond ik een van de leukste stellen van alle afleveringen.
Leuk dat ze getrouwd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |