Serieus nog geen 5 minuten zou ik het volhouden.quote:
Ik vind die grote Saskia leuk, te leuk ook voor Peterquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef Barney_Stinson het volgende:
Kleine Saskia is wel een snoepje hoor.
Elk seizoen zien we niet anders hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:52 schreef meami het volgende:
Ik zou gewoon al niet op een boerderij willen wonen met zo'n ouderwetse inrichting
Hmm, ik gun hem die krullenbol wel, misschien temt die hem een beetjequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n lellebel met die make-up, 3x niks dus, maar wel een mooie match voor Jos
42...quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
Cynthia heeft nog nooit een vaste relatie gehad
oh jawel hoor, vaker dan je denkt. Zelfs op funda staan zulke pareltjesquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat interieur van Wim, dat zoiets nog bestaat zeg
Neem dan Wietse, die wacht met inrichten tot ie aan de vrouw is zodat zij die taak op zich kan nemenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:52 schreef meami het volgende:
Ik zou gewoon al niet op een boerderij willen wonen met zo'n ouderwetse inrichting
Wel grappig die ene truus die meteen zoiets zei als 'goh wat een klein kamertje, ik zou dat andere stuk er bij aantrekken'quote:
vaste relatie he, vaste!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef MissJ het volgende:
omg, Cynthia heeft nog nooit een relatie gehad en ze is 42
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |